تولید کننده ضدیخ بتن در کرمان

آنچه در این صفحه می خوانید...

معرفی افزودنی های جلوگیری از یخ زدن بتنمرکز پخش انواع زودگیر کننده ضدیخ بتن
ضدیخ بتن در کرمان

تولید کننده ضدیخ بتن در کرمان این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی عرضه می کند. به دلیل اینکه در روند خرید ضدیخ بتن به این روش ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده شکل می گیرد لذا می توان این محصول را با کمترین قیمت ممکن و تنها با هزینه ای که در تولید آن صرف شده است تهیه کرد و همچنین می توان نسبت به تهیه کالای اصل اطمینان خاطر پیدا کرد.

ضد یخ بتن در کرمان را از کجا تهیه کنیم؟

معرفی افزودنی های جلوگیری از یخ زدن بتن

تولید کننده ضدیخ بتن در کرمان

وقتی زمستان از راه می رسد یکی از شایع ترین مسائل یخ زدن بتن در هنگام بتن ریزی است. انواع افزودنی های جلوگیری از یخ زدن بتن وجود دارد که هر کدام کاربرد و نحوه مصرف به خودشان را دارند. با افزودن ضدیخ به بتن عمل هیدراسیون با افزایش سرعت مواجه می گردد. با اضافه کردن ضدیخ به بتن احتمال یخ زدگی آب بتن خیلی کاهش پیدا می کند.

معرفی افزودنی های جلوگیری از یخ زدن بتنضد یخ بتن پودری که از ترکیب انواع نمک های معدنی به همراه کلسیم کلراید به دست می آید باعث افزایش گرما زایی در بتن می شود و سرعت گیرایی بتن را بالا می برد این محصول نقطه انجماد آب را کاهش می دهد و موجب می گردد عمل یخ زدگی در دماهای پایین تر رخ دهد. ضدیخ مایع بتن از ترکیب نیتریت سدیم و کلسیم به وجود می آید که باعث افزایش حرارت زایی در بتن می شود و باعث افزایش سرعت گیرایی مخلوط آب و سیمان می گردد.

ذکر این نکته ضروری است که در آب و هوای سرد هر چقدر تمهیدات مربوط به بتن ریزی در سرما را رعایت کنیم باز هم نمی توانیم کاری کنیم که واکنش شیمیایی هیدراتاسیون با سرعت بالاتری انجام شود لذا همانطور که میدانید پایین بودن دما سبب می شود این واکنش با سرعت خیلی پایینی انجام شده و یا در برخی موارد ممکن است به کلی متوقف گردد بنابراین حتما به ماده ای نیاز است که بتواند در جهت رفع این مسأله برآید. لازم است اشاره کنیم تنها استفاده از ضد یخ بتن (اینجا) و فقط به کارگیری تمهیدات هوای سرد کافی نیست و این اقدامات می بایست همراه با هم انجام شده چرا که مکمل یکدیگر می باشند.

مرکز پخش انواع زودگیر کننده ضدیخ بتن

مرکز پخش انواع زودگیر کننده ضدیخ بتن

کارخانه تولیدی ضدیخ بتن انواع این محصول از جمله ضد یخ بتن با کلراید و ضد یخ بتن بدون کلراید را با بهترین شرایط ممکن عرضه می کند. قیمت ضد یخ بتن در این مجموعه در حالتی قرار داده شده است که با هزینه ای که برای ضد یخ کلرایدی در بازار می کنید، بتوانید ضد یخ بدون کلراید و نیتراتی تهیه کنید. این مجموعه انواع ضد یخ بتن را به طرق مختلف از جمله خرد و عمده به فروش می رساند. شما می توانید خیلی راحت نسبت به تهیه ضد یخ بتن استاندارد اقدام نموده و آن را با مناسب ترین هزینه خریداری نمایید. ضد یخ بتن ۲۰ کیلویی حالت ارائه معمول انواع این محصولات است اما برای سفارش های با حجم بالا از ظروف بزرگتر استفاده می شود.

شما عزیزان در هر کجای استان کرمان که هستید از جمله خود شهر کرمان و یا شهرهای سیرجان، رفسنجان، بم، جیرفت، بافت و … می توانید نسبت به تهیه ضد یخ های مورد نیاز خود اقدام کنید. این کار از طریق تماس با واحد فروش مجموعه امکان پذیر است. لازم به ذکر است علاوه بر محصول فوق الذکر انواع افزودنی های بتن از جمله روان کننده بتن در کرمان نیز توسط این مجموعه عرضه می گردد. بر همین اساس می توانید با مشاورین مجموعه ارتباط گرفته و لیست قیمت مواد افزودنی بتن را دریافت نموده و نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز خود اقدام نمایید.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Call Now Buttonتماس بگیرید