پخش انواع مواد افزودنی بتن در اراک

آنچه در این صفحه می خوانید...

دسته بندی مواد افزودنی بتنتاریخچه استفاده از مواد افزودنی در بتننمایندگی فروش فوق روان کننده بتن در اراک
مواد افزودنی بتن اراک

مواد افزودنی بتن در اراک سال های سال است که جای خود را در بتن ریزی ها و ساختمانسازی های این منطقه باز کرده است و برخی از انواع آنها از جمله روان کننده ها به پای ثابت بتن ریزی ها تبدیل شده اند. در صورت نیاز به تهیه هر نوع افزودنی بتن از جمله روان کننده بتن در اراک و دیگر شهرهای استان مرکزی از جمله ساوه ، خمین ، محلات ، دلیجان ، کرهرود ، شازند ، مأمونیه ، تفرش ، خنداب ، پرندک و … به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی و با مناسب ترین قیمت ممکن با کارشناسان فروش این مجموعه تولیدی تماس بگیرید.

عرضه مستقیم انواع افزودنی ها از جمله روان کننده بتن در اراک

دسته بندی مواد افزودنی بتن

پخش انواع مواد افزودنی بتن در اراک

دسته بندی انواع مواد افزودنی بتن (اینجا) بسیار متعدد می باشد و یکی از این دسته بندی ها روان کننده های بتن می باشند که به آنها کاهنده آب بتن نیز گفته می شود. دیگر دسته بندی ها مواد افزودنی حباب زا بتن را شامل می شود که کاربرد آن برای فصل زمستان و جاهایی است که برف و یخبندان های مداوم عاملی تهدید آمیز برای بتن محسوب می شود. عملکرد اصلی مواد افزودنی حباب زا به این شکل است که با ایجاد حجم معینی از حبابهای ریز میکروسکوپی و توزیع آن در بتن و ملات به منظور افزایش مقاومت بتن در برابر سیکلهای یخبندان و ذوب به کار گرفته می شود.

دسته بندی مواد افزودنی بتن

از دیگر انواع این محصولات، مواد کندگیر کننده بتن هستند و نحوه عملکرد آنها بدین شکل است که با ایجاد تأخیر در واکنش هیدراتاسیون، موجب کاهش سرعت در گیرش بتن می گردند. این محصول یکی از مواد بسیار ضروری برای بتن ریزی در مناطق گرم محسوب می شود زیرا به جهت گرمای هوا زمان مورد نظر برای انجام بتن ریزی و تراکم آن وجود نخواهد داشت و با استفاده از این محصول می توانیم زمان لازم را فراهم آورده و به شکل مناسبی عملیات بتن ریزی را انجام داده و به پایان رسانیم.

دسته دیگر به مواد افزودنی بتن ضد آب مرتبط می شود که این محصولات می توانند برای آببندی استخرها، مخازن آب، حوضچه ها و به طور کلی هر جایی که نیاز به آببندی داشته باشد مورد استفاده قرار گیرند. مواد افزودنی بتن خود تراکم دسته ای دیگر از این محصولات را شامل می شوند که برای تولید بتن SCC به کار گرفته می شوند. این نوع بتن که به بتن خود تراکم معروف است احتیاج به هیچگونه ویبره و تراکمی نداشته و به راحتی تحت وزن خودش جاری می شود. این نوع بتن برای جاهایی که تراکم میلگردها زیاد است و ویبره نمی تواند به آنجا وارد شود و تراکم بتن به شکل درستی صورت نمی گیرد، از گزینه های بسیار مهم تلقی می شود.

نکته مهمی که بیان آن خالی از لطف نیست آن است که قیمت افزودنی بتن در انواع و اقسام مختلف نسبت به هزینه های جاری ساخت و ساز فوق العاده مناسب است و حتی هزینه پرمصرف ترین نوع آنها یعنی فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات نیز در حدود سه درصد هزینه بتن می باشد.

تاریخچه استفاده از مواد افزودنی در بتن

گرچه بتن سازی مدرن و به تبع آن مواد افزودنی بتن مدرن، قدمت چندانی ندارند؛ اما بتن سازی از پیشینه زیادی در تاریخ معماری برخوردار است به گونه ای که بر اساس داده های موجود میتوان پیشینه استفاده از بتن را دست کم تا دوره هخامنشیان تعقیب نمود. مواد افزودنی بتن نیز همانند خود بتن از عقبه تاریخی درازی برخوردار می باشد. معماران ایرانی برای افزایش دوام ساختمان و مصالح آن و ساخت ساروج از خاکستر کوره حمام، پشم جانوران، تخم مرغ و غیره استفاده می کردند. آثاری نظیر طاق عباس طبس که به جا مانده از دوران صفویه می باشد و گنبد سلطانیه واقع در استان زنجان از جمله آثار تاریخی مشهوری به شمار می روند که در ساخت آن ها از این مواد استفاده شده است.

تاریخچه استفاده از مواد افزودنی در بتن

رومیان که گفته می‌شود به طور غیر مستقیم و با واسطه یونان، بتن سازی را از ایرانیان فرا گرفتند؛ برای افزایش مقاومت بتن از خون، چربی حیوانات و شیر استفاده می‌کردند و بر این باور بودند که افزودن این مواد باعث افزایش مقاومت بتن می شود. البته گویا یافته های علمی نیز کارایی مواد یاد شده در ارتقای مقاومت بتن را تایید می‌‌کند.‌ خاصه آن که خون به علت این که در درون خود هموگولوبین دارد، ممکن است حباب های هوا تولید کند. گفته می شود که این حباب ها باعث بهبود عملکرد مصالح و بتن می شدند. چینی ها نیز از روغن تانگ که از دانه درختی به همین نام به دست می آید و در ایران با عنوان روغن چوب چینی شناخته می گردد در کنار ملاس و خمیر برنج استفاده می کردند.

نمایندگی فروش فوق روان کننده بتن در اراک

نمایندگی فروش فوق روان کننده بتن در اراک

فوق روان کننده بتن از افزودنی هایی به شمار می رود که استفاده از آن باعث روان شدن بتن و در نهایت بهبود عملکرد آن می شود‌. افزون بر آن با کاهش میزان استفاده از سیمان بعد از اضافه کردن فوق روان کننده، میتوانید هزینه ساخت و ساز خود را تا حد قابل قبولی کاهش دهید. روان کننده بتن در اراک در صدر استفاده افزودنی های بتن قرار دارد و سال هاست که نقش این ماده کاربردی در بتن ریزی ها و ساخت و سازهای این منطقه پر رنگ است. لازم به ذکر است اشاره کنیم قیمت هر لیتر روان کننده بتن که در مقایسه با قیمت بتن فوق العاده مناسب و مقرون به صرفه است در این استقبال عالی بی تأثیر نیست.

این مجموعه به تولید، عرضه و فروش مستقیم انواع مواد افزودنی بتن از جمله فوق روان کننده بتن در اراک و ضد یخ بتن در اراک و سایر افزودنی های بتن و محصولات شیمیایی ساختمان می پردازد و ساز و کاری را تحت عنوان فروش اینترنتی افزودنی بتن از سایت کارخانه تولید روان کننده بتن راه اندازی کرده است تا مشتریان محترم سراسر استان مرکزی از جمله شهر اراک و همچنین شهرهایی همچون ساوه، خمین، محلات، دلیجان، خنداب، پرندک، شازند، تفرش، مأمونیه و دیگر شهرهای این استان نیز بتوانند بهترین مارک روان کننده بتن و همچنین دیگر محصولات مورد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه و با قیمت تولید تهیه نمایند. برای خرید و ثبت سفارش می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل کرده و یا فرم مشاوره و فروش مندرج در وب سایت را پر کرده تا مشاورین در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Call Now Buttonتماس بگیرید