روان کننده بتن در قزوین (فروش از کارخانه)

آنچه در این صفحه می خوانید...

استفاده از روان کننده بتن در قزوین ؛ از گذشته تا بحالآیا به کارگیری روان کننده افزایش مقاومت را در پی خواهد داشت؟پایه های شیمیایی متفاوت در روان کننده های بتنعرضه روان کننده بتن در قزوین به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی
روان کننده بتن قزوین

روان کننده های بتن مورد نیاز خود را در قزوین به چه شیوه ای تهیه می کنید؟ آیا می دانید که میتوانید محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید؟ از آنجایی که روان کننده بتن یکی از محصولات بسیار کلیدی در تعیین مقاومت و دوام بتن سازه ها محسوب می گردد، لذا استفاده از نوع باکیفیت آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیار عالی خواهد بود اگر این متریال با کیفیت را بتوانید با قیمتی فوق العاده مناسب تهیه کنید. به طور کلی روان کننده بتن در مدل ها و انواع مختلفی عرضه می گردد که در هنگام انتخاب می بایست شناخت کافی از انواع آنها داشته باشید تا بتوانید محصولی مناسب را برای شرایط پروژه خود برگزینید. در ادامه نحوه تهیه روان کننده بتن در قزوین و دیگر شهرهای استان از جمله تاکستان ، الوند ، آبیک ، شریفیه ، اقبالیه ، محمدیه ، بوئین زهرا و … را در مقرون به صرفه ترین حالت و همچنین بهره گیری از دانش فنی متخصصین را برای شما همراهان گرامی بازگو می نماییم.

بتن ریزی در قزوین با استفاده از روان کننده بتن

استفاده از روان کننده بتن در قزوین ؛ از گذشته تا بحال

روان کننده بتن در قزوین (فروش از کارخانه)

همانند دیگر مناطق ایران در قزوین نیز در سال های گذشته ( حداقل ۱۰ سال پیش ) استفاده از روان کننده بتن زیاد نبوده است و این محصول در بتن ریزی های محدودی مورد استفاده قرار می گرفته است.

اما رفته رفته با افزایش اطلاعات کارفرمایان و پیمانکاران نسبت به خواص روان کننده های بتن و مزایای فوق العاده ای که برای بتن ایجاد می کند، استفاده از روان کننده بتن در سراسر ایران و از جمله استان قزوین که موضوع این مقاله است فزونی یافته است.

امروزه دیگر کمتر سازه ای را می توانیم مشاهده نماییم که بتن ریزی آن بدون استفاده از روان کننده بتن انجام شود و می توانیم بگوییم بالای ۹۵ درصد بتن ریزی ها با بهره گیری از روان کننده ها و فوق روان کننده ها صورت می گیرد و می توانیم بگوییم که استفاده از روان کننده بتن در قزوین همانند کلان شهرهای کشور رشد زیادی را تجربه کرده است و این محصول فوق العاده کاربردی به جزء جدایی ناپذیر بتن ریزی ها در این خطه تبدیل شده است.

استفاده از روان کننده بتن در قزوین ؛ از گذشته تا بحال

شاید این سوال در ذهنتان آمده باشد که اگر از روان کننده استفاده نشود چه اتفاقی برای بتن می افتد؟

همانطور که میدانید بتن برای اینکه قابلیت اجرا داشته و بتواند به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد و بدون ایجاد انسداد در لوله های پمپ بتواند به طبقات بالا فرستاده شود، می بایست از روانی قابل ملاحظه ای برخوردار باشد.

در صورتی که این روانی به وسیله آب تأمین شود افت بسیار زیاد مقاومت را شامل خواهد شد به طوری که می توانیم بگوییم آن بتن به میزان زیادی خواص خود را از دست داده است و نمی توانیم انتظار زیادی از آن داشته باشیم. اما با پیدایش روان کننده های بتن این مسأله به طور کامل حل شد و چه در قزوین چه در سایر شهرهای ایران استفاده از آن به میزان بسیار زیادی افزایش یافت.

آیا به کارگیری روان کننده افزایش مقاومت را در پی خواهد داشت؟

پاسخ به این سوال قطعا مثبت است و استفاده از روان کننده های بتن افزایش مقاومت را در پی خواهند داشت. در ادامه دلایل این موضوع را بررسی می کنیم.

به طور ساده بگوییم که روان کننده بتن کار عجیب و غریبی انجام نمی دهد. این مواد فقط باعث می شوند تا ذرات ریز و میکروسکوپی سیمان که به صورت کلوخه کلوخه شده در هم فرو رفته و جریان آب در آن ها قطع شده، از هم باز شوند و مقدار کمی آب بتواند در ایجاد روانی بتن تأثیرگذار باشد.

این موضوع سبب می شود که میزان آبی که به جهت افزایش روانی بتن مورد نیاز است به شدت کاهش یافته و همانطور که میدانید هر چه میزان آب موجود در بتن کاهش یابد افزایش مقاومت خواهیم داشت.

همانگونه که بیان شد استفاده از روان کننده های بتن علاوه بر افزایش روانی و اسلامپ سبب افزایش مقاومت بتن نیز خواهند شد. دست اندرکاران ساخت و ساز در استان قزوین به صورت هوشمندانه از این ویژگی روان کننده بتن به نحو احسن در پروژه های خود بهره می گیرند. با توجه به اینکه قیمت روان کننده بتن نسبت به ویژگی های منحصر به فردی که ایجاد می نماید بسیار مناسب است، از همین رو تقاضا برای تهیه آنها بسیار بالا است.

پایه های شیمیایی متفاوت در روان کننده های بتن

چند پایه شیمیایی رایج وجود دارد که روان کننده ها (اینجا) معمولا بر اساس آنها فرموله شده و تولید می شوند. جدیدترین نوع روان کننده ها بر اساس پایه شیمیایی تحت عنوان پلی کربوکسیلات اتر ساخته می شوند.

پایه شیمیایی دیگر نفتالین سولفونات است که از لحاظ قدرت روان کنندگی و کاهندگی آب در حالت متوسط قرار دارد. فوق روان کننده بتن پایه نفتالین ماده ای قهوه ای رنگ است که از لحاظ قیمت نسبت به پایه کربوکسیلات ارزان تر بوده و کیفیت آن نیز به مراتب پایین تر است. تا قبل از پیدایش ساختار کربوکسیلاتی این نوع روانسازها حرف اول را می زدند اما بعد از آنها نقش آنها رفته رفته کمرنگ شد. لیگنو سولفونات هم یکی دیگر از انواع پایه های شیمیایی موجود می باشد که از دو مورد عنوان شده در بالا ضعیف تر بوده و طبعا از قیمت پایین تری نیز برخوردار است.

پایه های شیمیایی متفاوت در روان کننده های بتن

اقبال روی روانسازهای با ساختار شیمیایی کربوکسیلات در حال حاضر بیشتر از موارد دیگر است. این تقاضای بالا به چند موضوع مرتبط است که در ادامه ذکر می کنیم.

دسته ای از متقاضیان پیمانکاران و کارفرمایان ساخت و ساز هستند که برای صرفه جویی اقتصادی و کاهش هزینه هایشان از این محصول استفاده می کنند. زیرا این محصول موجب کاهش مقدار سیمان می شود و از طرفی به موجب مقاومت بالایی که به واسطه آن برای بتن حاصل می شود، می توان ابعاد مقاطع بتنی را کاهش داد و این مورد سبب کاهش زیادی در هزینه ها می گردد.

نکته تکمیلی اینکه قیمت هر لیتر روان کننده بتن با ساختار کربوکسیلاتی زمانی که در کنار دوز مصرفی این محصول دیده می شود، مبین این موضوع است که از نظر کاهش هزینه برای خرید روان کننده بتن به نفع کارفرمایان و پیمانکاران است.

دسته دیگر متقاضیان کارخانه های تولید بتن آماده یا بچینگ ها هستند که از مشتریان همیشگی این محصول به شمار می روند. زیرا می توانند با استفاده از این ماده مقدار سیمان در بتن را کاهش دهند و با توجه به افزایش قیمت سیمان، هزینه های خود را کاهش داده و به همان مقاومت مورد انتظار برای بتن نیز برسند.

دسته دیگر تولیدکنندگان قطعات پیش ساخته بتنی و یا بلوک های بتنی هستند که از این محصول در تولیدات خود به وفور استفاده می کنند تا بتوانند قطعات بسیار یکنواخت و مقاوم و با سطح نهایی صاف تولید نمایند.

عرضه روان کننده بتن در قزوین به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی

عرضه روان کننده بتن در قزوین به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی

مجموعه حاضر به عنوان تولید کننده روان کننده بتن و همچنین سایر انواع افزودنی ها از جمله ضد یخ بتن در قزوین در اقدامی عرضه مستقیم محصولات از کارخانه را در دستور کار خود قرار داده است تا از این طریق بتواند انواع محصولات را با قیمت تمام شده بسیار مناسب به دست مصرف کنندگان عزیز برساند. در این خصوص و به منظور ثبت سفارش انواع روان کننده بتن در قزوین و سایر انواع محصولات به صورت عرضه مستقیم کارخانه با کارشناسان واحد فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

لازم به ذکر است که امکان دریافت لیست قیمت فوق روان کننده بتن و همچنین لیست قیمت مواد افزودنی بتن از طریق تماس با واحد فروش و یا ارسال پیام در واتس اپ به خط ویژه ۲۴ ساعته مجموعه فراهم می باشد.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “روان کننده بتن در قزوین (فروش از کارخانه)”

    • سلام جناب عمویی
      جواب این سوال در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین پروژه های متفاوت، فرق دارد چرا که در هر فصلی می بایست روان کننده منطبق با آن دما مد نظر قرار گیرد همچنین برخی از پروژه ها به کارگیری روان کننده های خاصی را می طلبند. بنابراین برای تشخیص روان کننده بتن مناسب در قزوین و یا هر کجای کشور می بایست این دو پارامتر مورد نظر قرار گیرد.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Call Now Buttonتماس بگیرید