قیمت فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات

آنچه در این صفحه می خوانید...

روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات چیست؟مقایسه روان کننده های کربوکسیلاتی با دیگر انواع روان کننده هاروان کننده کربوکسیلاتی چگونه عمل می کند؟مزایای استفاده از روان کننده های بتنانتخاب نوع مناسب روان کننده بتنمدل های مختلف روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلاتقیمت روان کننده بتن بر چه اساسی تعیین می گردد؟فروش روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با نازلترین قیمت
قیمت فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات

قیمت فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات در بازارهای داخلی و خارجی بر اساس عوامل متعدد و گوناگونی مانند کیفیت، کشور و برند تولید کننده، تغییرات و نوسانات دلار و ارز، میزان تقاضا و … متفاوت است و بر همین اساس قیمت های گوناگونی در بازار مشاهده می شود. این تفاوت در قیمت هر لیتر روان کننده بتن ممکن است به دو صورت تفسیر گردد. در صورتی که خرید خود را از تولید کننده محصول و به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید، افزایش قیمت روان کننده بتن به احتمال بسیار زیاد به افزایش کیفیت محصول منجر می گردد اما در صورتی که خرید خود را از واسطه ها انجام دهید، ممکن است این تفاوت و افزایش قیمت روان کننده صرفا به منظور سودجویی بیشتر بوده و افزایش کیفیتی حاصل نگردد. در گذشته که دسترسی ها به منابع مختلف کمتر بود، خریداران و مصرف کنندگان ساکن شهرستان ها نمی توانستند محصولات مد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنند و به همین سبب ناچار به پرداخت قیمت های بالا می شدند اما شما در حال حاضر می توانید خرید اینترنتی روان کننده بتن را از سایت تولید کننده انجام داده و قیمت بسیار مناسبی برای خرید خود بپردازید. در باب خرید محصولات لازم است بدانید یکی از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در قیمت روان کننده بتن ، درصد خلوص ماده موثر به کار رفته در محصول است و هرچه غلظت آن بیشتر باشد، میزان کمتری از روان کننده در بتن استفاده شده و طبعا هزینه تمام شده کاهش می یابد. بنابراین در هنگام خرید فوق روان کننده بتن تمرکز خود را از روی قیمت محصول برداشته و بر کیفیت و خلوص آن توجه کنید چرا که اگر ماده ای با کیفیت مطلوب را در بتن ریزی خود مورد استفاده قرار دهید، به میزان بسیار زیادی هزینه های خود را کاهش خواهید داد.

قیمت فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات

قیمت روان کننده بتن

چرا روان کننده های بتن قیمت های متفاوتی دارند ؟

برای استعلام قیمت روان کننده بتن با ما تماس بگیرید

مناسب ترین و نازلترین قیمت روان کننده بتن در ایران

روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات چیست؟

روان کننده بتن پلی کربوکسیلاتی چیست؟

ابر روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات یا فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات محصولی کارآمد بر پایه شیمیایی پلی کربوکسیلات اتر می باشد. فوق روان کننده پلی کربوکسیلاتی در بتن کاهنده شدید آب اختلاط می باشد و پخش شدن ذرات سیمان را بهبود می بخشد. نکته ای که در خصوص این نوع محصولات وجود دارد این است که آنها روانی را برای بتن بدون هیچگونه کاهش مقاومتی فراهم می آورند. جالب است بدانید استفاده از آنها سبب افزایش مقاومت بتن نیز خواهد شد. فکر می کنیم تا همینجا قیمت روان کننده بتن را فراموش کردید و دریافتید با چه محصول فوق العاده ای روبرو هستید.

از زمانی که از روان کننده های کربوکسیلاتی در تولید بتن استفاده شدند، این مزیت ایجاد گردید تا مهندسین بتوانند از تمامی ظرفیت بتن استفاده نمایند. احتمالا میدانید که بتن از مقاومت فشاری بسیار بالایی برخوردار است و در صورتی می توان از این مزیت آن به نحو کامل بهره گرفت که در هنگام گیرش، بتن مقاومت اولیه و نهایی خود را در شرایط بسیار مناسبی کسب کرده باشد. روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات این شرایط را برای بتن فراهم می آورد. ذکر این نکته در اینجا خالی از لطف نیست که در فرمولاسیون ژل میکروسیلیس نیز از فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلاتی استفاده می شود که تأثیر این محصول در بتن را دو چندان می کند. جهت استعلام قیمت ژل میکروسیلیس می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

روان کننده بتن قیمت مناسب را از کجا باید تهیه نمود ؟

به همین جهت از تولید روان کننده بتن کربوکسیلاتی و به کارگیری آن در بتن به عنوان نقطه عطفی در عملیات های بتن ریزی و ساختمانی یاد می شود. به همین جهت به شما خواننده گرامی نیز توصیه می کنیم در صورتی که عملیات بتن ریزی در پیش دارید، حتما از این محصول در بتن خود استفاده کرده و تأثیر فوق العاده آن را مشاهده نمایید.

خرید فوق روان کننده بتن کربوکسیلاتی و استفاده از آن در بتن به دلیل ساخت بتن های ویژه به واسطه آنها از قبیل بتن های خودتراکم، بتن های با مقاومت بالا، بتن سنگین و همچنین بتن هایی که الزامات آیین نامه ای آنها به حداقل رساندن نسبت آب به سیمان باشد و یا در شرایط خاص که افت اسلامپ با دیگر مواد روانساز قابل جبران نباشد تاکید شده است.

شایان ذکر است که با توجه به افزایش آگاهی و علم در مورد این محصولات شیمیایی، این مواد روز به روز در حال توسعه بوده و سنتزهای جدید آنها توانایی ایجاد قابلیت های فوق العاده ای برای بتن خواهد داشت.

ابر روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات قادر به کاهش آب بتن تا ۴۵٪‌ نیز می باشد و به دنبال آن منافذ مویینه بتن را کاهش داده و جذب آب و نفوذپذیری بتن را کمتر می کند و استحکام مقاومتی بتن را افزایش می دهد.

عرضه روان کننده بتن با قیمت فوق العاده

از کاربردهای فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات می توانیم بتن ریزی در مقاطع باریک و پر آرماتور،‌ تولید بتن و بتن ریزی در شرایط آب و هوای گرم، بتن ریزی در هوای سرد به منظور کاهش مقدار آب بتن، ساخت بتن اکسپوز،‌ بتن ریزی های حجیم، تولید بتن های توانمند HPC، تولید بتن های پر مقاومت HSC، تولید بتن های توانمند SCC ،تولید بتن های نفوذ ناپذیر WRC و ساخت ملات های تزریقی PAC را نام برد.

مقایسه روان کننده های کربوکسیلاتی با دیگر انواع روان کننده ها

روانساز بتن بر روی ذرات سیمان می نشیند و با باردار کردن ذرات سیمان، نیروی دافعه ای بین ذرات ایجاد می کند و سبب می شود که ذرات همدیگر را دفع کنند و بتن روان شود.

به طور کلی روانسازهای بتن بر حسب پایه اصلی ترکیبات آنها به چند دسته مختلف تقسیم می شوند. دسته اول روانسازها بر پایه لیگنوسولفونات ساخته می شوند. این روان کننده ها نسل اول روانسازهای بتن محسوب می شوند. نکته بارزی که در مورد این نوع روان کننده ها وجود دارد، مقداری خاصیت دیرگیری است که علاوه بر خواص دیگر برای بتن ایجاد می کند. گفتنی است که قیمت روان کننده بتن با پایه شیمیایی لیگنو سولفونات نسبت به دو نوع روان کننده ای که در ادامه معرفی می کنیم پایین تر است.

مقایسه روان کننده های کربوکسیلاتی با دیگر انواع روان کننده ها

دسته دوم روان کننده های بتن بر پایه نفتالین ساخته می شوند. این روان کننده ها که معمولا تحت عنوان فوق روان کننده بتن پایه نفتالین تلقی می گردند از قدرت روان کنندگی بالاتری نسبت به لیگنوسولفونات ها برخوردارند. لازم به ذکر است که قیمت روان کننده بتن با بنیان شیمیایی نفتالین سولفونات در حالت متوسط نسبت به دو نوع دیگر روانسازها قرار دارد.

دسته سوم روان کننده های بتن بر پایه پلی کربوکسیلات ساخته می شوند. این محصولات نسل سوم روان کننده های بتن و جدیدترین نوع آنها محسوب می شوند و در بازار به نام های فوق روان کننده کربوکسیلاتی یا ابر روان کننده عنوان می شوند. گفتنی است که قیمت فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات نسبت به سایر روان کننده ها بیشتر است اما از نظر اقتصادی به صرفه تر است که این موضوع تا انتهای محتوا برای شما کاملا روشن خواهد شد.

روان کننده پایه پلی کربوکسیلات بر حسب غلظت ماده جامد به انواع مختلفی تقسیم می شوند. لازم به توضیح اینکه هرچه غلظت مواد سازنده این محصولات بیشتر باشد، میزان استفاده آن در بتن کمتر خواهد بود.

باید اشاره کنیم که روان کننده های بتن پایه پلی کربوکسیلات نسل سوم این محصولات و جدیدترین نوع آنها به حساب می آیند. کیفیت این محصولات به نحوی است که هنگامی که در مورد بهترین روان کننده بتن سخنی به میان می آید، ناخودآگاه روان کننده های کربوکسیلاتی به ذهنمان متبادر می شوند. این نوع روان کننده ها بعد از پیدایش به سرعت جای خود را در بازار باز نمودند و با ارائه کیفیتی بهتر و مناسب تر نسبت به انواع دیگر روان کننده ها و همچنین ایجاد صرفه اقتصادی بیشتر، ثابت کردند که در جای درستی ایستاده اند.

روان کننده بتن را با چه قیمتی باید تهیه نمود ؟

افزودنی کاهنده قوی آب بتن که در صورت استفاده در بتن میزان آب آن را به میزان زیادی کاهش داده و مقاومت بتن را افزایش می دهد، قاعدتا محصولی فوق العاده در بین سایر انواع روان کننده ها شناخته می شود.

اگر بخواهیم روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات را از نظر افزایش میزان اسلامپ و روانی با سایر روان کننده های بتن از جمله روان کننده های نفتالینی و پایه لیگنو مقایسه کنیم، باید بگوییم که تأثیرگذاری این محصول به مراتب بسیار بیشتر از آن نوع از روان کننده ها می باشد. با استفاده از میزان مصرف چند برابر کمتر نسبت به سایر روان کننده ها می توانیم به میزان روانی بیشتری دست پیدا کنیم بدون آنکه ماده بیشتری را وارد بتن نماییم که همین موضوع به راحتی قیمت روان کننده بتن با بنیان شیمیایی کربوکسیلاتی را که قدری بالاتر از سایر انواع روان کننده ها می باشد توجیه می کند. باید توجه کنیم اگرچه این نوع روان کننده بتن قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع روان کننده ها دارد اما میزان مصرف آن به شدت پایین تر بوده و همین عامل موجب می گردد که از نظر اقتصادی بسیار به نفع پروژه باشد.

جهت اطلاع از قیمت روان کننده های بتن با بخش فروش تماس بگیرید

اگر قصد داشته باشیم از لحاظ کاهش میزان آب آزاد بتن این مقایسه را انجام دهیم، باید بگوییم کاهش آبی که به سبب استفاده از فوق روان کننده پلی کربوکسیلاتی در بتن ایجاد می شود، بسیار بیشتر از روان کننده های با دیگر پایه های شیمیایی است بنابراین افزایش مقاومتی نیز که به واسطه حضور آنها برای بتن حاصل می گردد، بیشتر از سایر انواع محصولات خواهد بود.

اگر در نظر داشته باشیم این مقایسه را در ارتباط با قیمت فوق روان کننده بتن انجام دهیم، باید عنوان کنیم اگرچه قیمت روان کننده های بتن کربوکسیلاتی نسبت به سایر روان کننده ها بیشتر است، اما به جهت میزان مصرف کمتر و تأثیر بیشتر در بتن، بسیار مقرون به صرفه تر می باشند. این صرفه جویی در هزینه ها برای پروژه های مختلف به میزان قابل توجهی خواهد بود.

بنابراین با توجه به موارد گفته شده و مقایسه اجمالی که بین روان کننده های مختلف صورت گرفت، می توانیم تا حدود زیادی به تأثیرات استفاده از فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات و منافعی که به سبب آن چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مالی برای پروژه ایجاد می شود پی ببریم.

قیمت روان کننده بتن به چه عواملی بستگی دارد ؟

 به طور کلی از اهداف استفاده از روان کننده های بتن می توانیم موارد زیر را نام ببریم :

  1. رسیدن به مقاومت بالا از راه کم کردن نسبت آب به سیمان با حفظ کارپذیری و روانی بتن
  2. افزایش کارپذیری برای آسان تر شدن بتن ریزی در مکان های غیر قابل دسترس
  3. کم کردن مقدار سیمان برای کاهش گرمای ناشی از حرارت هیدراتاسیون در بتن
  4. افزایش مقاومت و کیفیت بتن مورد استفاده در پروژه
  5. افزایش طول عمر سازه بتنی
  6. افزایش نرمی و روانی بتن به منظور بهره گرفتن از پمپ های هوایی

روان کننده کربوکسیلاتی چگونه عمل می کند؟

روان کننده های بتن انواع مختلفی دارند و هر یک از آن ها دارای ویژگی خاصی هستند. برخی از آنها علاوه بر خاصیت افزایش روانی و اسلامپ، گیرش بتن را نیز به تأخیر می اندازند که به آنها فوق روان کننده دیرگیر بتن گفته می شود. برخی از آنها که خاصیت زودگیری دارند و در مناطق سردسیر مورد استفاده قرار می گیرند تحت عنوان فوق روان کننده زودگیر بتن شناخته می شوند. روان کننده هایی هم که بر روی سرعت گیرش بتن تأثیری ندارند تحت عنوان روان کننده های نرمال شناخته می شوند.

روان کننده کربوکسیلاتی چگونه عمل می کند؟

لازم به ذکر است که تفاوت میان روان کننده بتن (اینجا) ، فوق روان کننده و ابر روان کننده بتن، میزان روان کنندگی و کاهش آبی است که می توانند برای بتن ایجاد نمایند، ضمن اینکه قیمت روان کننده بتن به ترتیب در ابر روان کننده از همه بیشتر و در روان کننده معمولی از همه کمتر می باشد.

نحوه روانسازی بتن به واسطه این روان کننده بتن کربوکسیلاتی بر استفاده از همان میزان آب داخل بتن تمرکز دارد. به عبارت دیگر برای افزایش اسلامپ هیچ مقدار آبی علاوه بر آب داخل بتن به آن اضافه نمی شود. این ماده پس از اضافه شدن به بتن مولکول های بسیار ریز سیمان را که به هم چسبیده اند و بین آنها هیچ راه نفوذ آبی وجود ندارد را از یکدیگر باز می کند و به این ترتیب آب به داخل آنها نفوذ می نماید.

این عمل سبب می شود تا بدون هرگونه افزایش آب و به دنبال آن کاهش مقاومت، روانسازی بتن صورت گیرد. در این میان ابر روان کننده های پایه پلی کربوکسیلات بتن را نسبت به دیگر انواع دیگر این محصولات با روانی و اسلامپ بیشتری مواجه می سازند. این موضوع در حالی است که هزینه روان کننده بتن از نوع کربوکسیلاتی کمتر از سایر روان کننده ها تمام می شود.

مزایای استفاده از روان کننده های بتن

در این قسمت مزایای فوق العاده و خاص روان کننده های بتن را برای شما همراهان عزیز به طور کامل باز می کنیم تا به کاربردی بودن این محصولات بیش از پیش پی ببرید. یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزایایی که روان کننده ها برای بتن پدید می آورند، کاهش نسبت آب به سیمان است. به طور کلی در فرآیند تولید بتن همه آبی که در بتن وجود دارد برای ساخت آن لازم نیست و تنها بخشی از آن که وارد واکنش با سیمان شده و سبب تشکیل خمیر سیمان می شود می بایست حتما وجود داشته باشد و مابقی آن به منظور افزایش روانی بتن و قابل کار بودن بتن در آن وجود دارد.

این بخش از آب بتن همان قسمتی است که به راحتی می تواند حذف شده و این موضوع افزایش مقاومت بتن را در پی داشته باشد. با استفاده از روانساز بتن خصوصا روان کننده بتن پایه کربوکسیلات که جدیدترین و پرمصرف ترین نوع آن به شمار می روند به راحتی می توانید نسبت آب به سیمان را کاهش داده و روانی لازم برای بتن ریزی و پرداخت بتن را ایجاد نمایید. شما از این طریق می توانید بدون اینکه میزان آب طرح اختلاط را زیاد کنید همان اسلامپ مد نظر را حفظ کرده ولی میزان استفاده از آب را بسیار کاهش دهید. عملا روان کننده بتن موجب می گردد ذرات سیمان از هم باز شده و فواصلی در بین آنها ایجاد شود و همین فاصله منجر به نفوذ هرچه بیشتر آب به درون آنها گردد و در نتیجه همان مقدار آب کم موجود در طرح اختلاط برای روانی مخلوط بتنی کافی خواهد بود. می توان گفت روان کننده از مکانیزم شیمیایی خود متریال بتن استفاده کرده و با تغییری جزئی در آن سبب حذف آب اضافی و حفظ اسلامپ مد نظر می گردد. باید گفت قیمت روان کننده بتن تنها در مقابل همین یک مزیتی که عنوان کردیم بسیار مناسب و به صرفه است در صورتی که بسیاری از مزایای دیگر را نیز در ادامه عنوان خواهیم نمود.

مزایای استفاده از روان کننده های بتن

گاهی اوقات مانند حالتی که در بالا عنوان کردیم هدف کاهش میزان آب بتن و حفظ اسلامپ به میزان قبل از کاهش مقدار آب بتن است که به طور کامل در بالا توضیح داده شد. حال می خواهیم به موردی اشاره کنیم که کاهش نسبت آب به سیمان و افزایش مقاومت بتن هدف اصلی نیست و بیشتر می خواهیم افزایش اسلامپ و روانی داشته باشیم به عبارت دیگر می خواهیم به اسلامپ های بالا دست پیدا کنیم. در چنین حالتی بدون تغییر در مقدار آب به کار رفته در مخلوط بتنی، روان کننده را به بتن اضافه می کنیم این کار موجب می گردد روانی بتن به میزان خیلی خوبی بالا رفته و بتوانیم بتن را تا هر ارتفاعی که می خواهیم پمپ کنیم بدون اینکه بتن در لوله های پمپ گیر کند. همانطور که ملاحظه می کنید می بینید که این محصول با هر هدف و هر روشی که مورد استفاده قرار بگیرد برای بتن ریزی فوق العاده مفید و کاربردی است و عملا قیمت روان کننده بتن آیتمی است که در مقابل این همه مزایا و کاربردهای عالی اصلا به چشم نمی آید.

قیمت روان کننده بتن در برابر مزایای فوق العاده آن بسیار ناچیز است

یکی از مواردی که بعد از انجام بتن ریزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، تسطیح بتن و پرداخت مناسب آن است. همانطور که اشاره کردیم به کارگیری روان کننده منجر می گردد که روانی بتن افزایش یافته بدون اینکه خللی در مقاومت آن ایجاد شود. افزایش روانی به دنبال خود افزایش کارپذیری را نیز خواهد داشت. در بحث پرداخت بتن موضوعی که بسیار مهم است زمان بوده و بایستی طوری برنامه ریزی کنیم که در حداقل زمان ممکن بیشترین راندمان در پرداخت سطح بتن وجود داشته باشد. با استفاده از روان کننده بتن می توانیم بتنی کارپذیرتر و شکل پذیرتر داشته باشیم به طوری که در مدت زمان بسیار کمتری با صرف میزان انرژی کمتر، بیشترین راندمان را داشته باشیم و بتوانیم سطح بیشتری از بتن را به صورت اصولی پرداخت نماییم.

در این مجموعه قیمت روان کننده بتن در مناسب ترین حالت ممکن قرار دارد

در برخی از مقاطع مانند لوله های پمپ بتن، ستون ها و شمع ها به دلیل اینکه مقاطعی کوچک هستند و یا قطر کمی دارند بتن در حالت معمول در آنها گیر می کند چرا که در پروژه ها به صورت طبیعی تأخیر اتفاق می افتد و تراک میکسرها به صورت منظم یکی پس از دیگری سر پروژه حاضر نمی شوند و به علت قوام و گیرشی که در بتن رخ می دهد روند بتن ریزی با مسأله روبرو می شود. در چنین شرایطی استفاده از روان کننده بتن موجب می گردد عبور بتن بسیار آسان شده و به راحتی بتواند از مقاطعی که از لحاظ هندسی برای بتن ریزی دشوار می باشند عبور نماید. حل این موضوع در پروژه انقدر مسأله مهمی است که گاهی اوقات سبب اختلال زیاد در برنامه بتن ریزی می شود و رفع آن با روان کننده اقدامی بسیار عالی در این زمینه به شمار می رود به همین علت است که می گوییم قیمت روان کننده بتن نسبت به کاربردهای مثمر ثمر بسیاری که دارد فوق العاده مناسب است.

بعد از انجام بتن ریزی و جای گیری کامل بتن در قالب ها به منظور خروج هوای بتن و متراکم کردن آن می بایست با استفاده از ویبراتور بتن را ویبره کنیم. هرچه بتن منسجم تر، یکنواخت تر و روان تر باشد این کار راحت تر، در زمان کمتر و با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.

یکی از مواردی که این روزها بسیار فراگیر شده استفاده از بتن اکسپوز است به عبارت دیگر بتنی که در نمای سازه مورد استفاده قرار می گیرد حال چه برای نمای بیرونی سازه چه برای نماهای داخلی و جهت ترکیب در طراحی داخلی ساختمان. به دلیل در دید بودن این بتن ها باید اجرای آنها در بهترین حالت ممکن و با کمترین خطا انجام شود. این موضوع نیز بستگی به پرشدگی کامل قالب ها دارد به طوری که بتن در تمامی جوانب کاملا جای گرفته و همه قسمت های آن یکنواخت باشد و این موضوع تنها با استفاده از فوق روان کننده های بتن پایه پلی کربوکسیلات با میزان ماده موثر بالا امکان پذیر است. استفاده از این محصول علاوه بر موضوعی که عنوان شد سبب بهبود تمامی آیتم های مقاومتی و دوامی بتن اکسپوز شده و آن را در مقابل تغییرات و شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم می کند. روانساز بتن در بتن اکسپوز میزان مصرف خیلی کمی دارد و با همان میزان کم تأثیر فوق العاده خود را می گذارد به همین سبب است که می گوییم روان کننده بتن قیمت بسیار مناسبی نسبت به ویژگی ها و خصوصیات آن دارد.

شرایط آب و هوایی در نحوه و کیفیت انجام بتن ریزی به شدت تأثیرگذار است. به عنوان مثال در شرایط های محیطی سخت، در بیابان ها و همچنین شرایط آب و هوایی گرم و دمای بالا سرعت تبخیر آب بسیار بالاست و بتن سریعا آب خود را از دست داده و هیدراتاسیون بین آب و سیمان با سرعت بالایی انجام می شود. این موضوع زمانی که فاصله بین بچینگ و محل پروژه زیاد باشد، دوچندان رخ می نماید و شرایط بدتری را برای بتن ریزی فراهم می آورد. به طور کلی در هر شرایط آب و هوایی زمان و تایمی لازم است که گیرش بتن آغاز نشده و روند سفت شدن بتن شروع نشود و بتوان با خیال راحت بتن ریزی را انجام داد و عملیات های مربوط به ویبره زدن و خروج هوای بتن، پخش و تسطیح و همچنین پرداخت بتن را به صورت تمام و کمال انجام داد اما در شرایطی که هیدراتاسیون با سرعت بالایی انجام شود عملا زمانی در اختیار نخواهد بود تا بتوان موارد گفته شده را انجام داد در چنین شرایطی عملا بتن ریزی امکان پذیر نیست اما برای حل این مسأله می توانیم از روان کننده کمک بگیریم.

مناسب ترین قیمت فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات اتر

روان کننده سبب افزایش روانی و اسلامپ بتن می گردد بدون آنکه هیچگونه خللی در مقاومت بتن ایجاد نماید. در صورتی که روان کننده مورد نظر خاصیت دیرگیری نیز داشته باشد مسأله مربوط به مسافت بین بچینگ تا محل پروژه نیز رفع خواهد شد چرا که این ماده سبب ایجاد تأخیر در گیرش اولیه بتن می شود و این موضوع منجر می گردد تا زمان لازم برای بتن ریزی و عملیات های بعد از آن وجود داشته باشد. همانطور که ملاحظه می کنید روان کننده بتن قیمت فوق العاده مناسبی نسبت به این مزیت بسیار مهم دارد چرا که عملا بدون استفاده از روان کننده امکان انجام بتن ریزی وجود نحواهد داشت مگر آنکه به جای روان کننده، آب به بتن اضافه کرده و مقاومت و دوام بتن را به طور کلی از بین ببرید به طوری که آن بتن دیگر تحمل فشار و باربری را نداشته باشد.

بهترین انتخاب برای بتن ریزی روان کننده بتن قیمت مناسب این مجموعه می باشد

یکی دیگر مزیت های استفاده از روان کننده بتن کاهش استفاده از سیمان مصرفی است. به طور کلی به کارگیری روان کننده از نسبت آب به سیمان در بتن می کاهد و این عامل زمینه ساز افزایش مقاومت بتن خواهد بود بنابراین میتوانیم بخشی از مقاومت لازم برای بتن را به این وسیله تأمین کرده و از طرف دیگر میزان سیمان مصرفی را کاهش داده و به گرم نشدن کره زمین کمک کنیم. همانطور که میدانید سیمان در ساخت بتن بیشترین هزینه را در پی دارد بنابراین کاهش میزان سیمان مصرفی تا حد زیادی سبب کاهش هزینه های ساخت بتن و متعاقبا هزینه های پروژه می گردد یعنی عملا قیمت روان کننده بتن علاوه بر اینکه بسیار مناسب و به صرفه است، سبب کاهش سایر هزینه ها نیز می گردد و این موضوع روان کننده بتن را به انتخابی بسیار هوشمندانه و اقتصادی برای پروژه ها تبدیل کرده است.

قیمت روان کننده بتن چنده ؟

از مسائلی که در هنگام بتن ریزی ها با آن مواجه می شویم پدیده ای با عنوان جداشدگی سنگدانه ها و آب انداختگی بتن است. زمانی که خمیر سیمان به خوبی شکل نگرفته و حالت خمیری نداشته باشد، عملا سنگدانه های بتن به صورت جدا و آب و سیمان نیز جدا از آنها حرکت می کنند که در این حالت جداشدگی سنگدانه ها از بتن اتفاق می افتد که در چنین مواقعی نیز روان کننده به کمک بتن آمده و از بروز این موضوع جلوگیری می کند. حضور روان کننده موجب می شود بین فاز مایع و جامد بتن یکنواختی و پیوستگی ایجاد گردد و زمانی که بتن ریزی می کنیم دانه های سنگی، سیمان و آب از هم جدا و گسسته نشوند. بدیهی است در چنین شرایطی که پیوستگی بین اجزای مختلف بتن حفظ می گردد عملا شاهد آب انداختگی بتن نیز نخواهیم بود و بدین ترتیب یکی دیگر از موارد و دغدغه های بتن ریزی نیز به طور کامل مرتفع خواهد شد.

لازم به ذکر است در صورتی که اجزای مختلف بتن با یکدیگر به صورت یکپارچه عمل کنند از مقاومت فشاری لازم برخوردار خواهند بود و در غیر این صورت نمی توانیم از بتن انتظار خاصی داشته باشیم. از آنجا که سیمان به منزله چسب برای سنگدانه ها می باشد، وقتی که با آب ترکیب می شود واکنشی به نام هیدراتاسیون شکل گرفته و تشکیل خمیر سیمانی چسبنده ای را خواهد داد که این خمیر سیمان دانه های سنگی را در کنار یکدیگر نگه می دارد و اگر این خمیر سیمان جدا از سنگدانه ها قرار گیرد نمی توان مقاومت لازم را نیز از سنگدانه ها انتظار داشت. به طور کلی هرچه بیشتر با مزیت های فوق العاده روان کننده این ماده کاربردی آشنا شوید بیشتر درک می کنید که روان کننده بتن قیمت بسیار مناسبی نسبت به مزایایی که ایجاد می کند دارد و استفاده از آن برای بتن ریزی کاملا ضروری و حیاتی است.

هماهنگی بین کیفیت و قیمت روان کننده بتن بسیار مهم است

به طور کلی بتن در حالت معمول به صورت خمیری شکل است به همین سبب زمانی که می خواهیم در قالب هایی که ارتفاع آنها زیاد است یا دسترسی به داخل آن ها بسیار سخت است بتن بریزیم بتن های خمیری شکل کار را بسیار طاقت فرسا می کنند. برای اینکه بتن به راحتی بتواند به قالب های با اشکال مختلف وارد شده و تمامی سطوح و جوانب را پوشش دهد می بایست روان باشد که هم برای جای گیری در قالب مسأله ای نداشته باشد و هم اینکه احتیاج کمتری به ویبره زدن داشته باشد. همانطور که در بخش های قبلی توضیح دادیم اگر این روانی به واسطه افزودن آب به بتن ایجاد گردد سبب افت مقاومت بتن خواهد شد به همین سبب می بایست با استفاده از روان کننده بتن روانی مورد نظر را حاصل کرده و بتن ریزی با کیفیتی انجام دهیم.

موضوع مهم و جالبی که در خصوص روان کننده ها وجود دارد این است که مزایای استفاده از آنها فقط به بحث بتن و بتن ریزی مربوط نمی شود و این مواد بسیار کاربردی در کاهش استهلاک تراک میکسرها، پمپ های بتن و سایر ادوات و ماشین آلات بتن ریزی نیز تأثیرگذارند. زمانی که بتن سفت باشد به انرژی خیلی زیادی برای مخلوط شدن و پمپاژ نیاز خواهد داشت که این عامل موجب می گردد ماشین آلات بتن ریزی در زمان خیلی کوتاه تری فرسایش یافته و مستهلک گردند. گاها مشاهده می گردد در این مرحله عوامل اجرایی مربوط به ادوات بتن ریزی برای اینکه به ماشین آلات شان فشار وارد نشود به بتن آب اضافه می کنند که این موضوع سبب افت شدید مقاومت بتن خواهد شد. ملاحظه می کنید که در چنین شرایطی نیز روان کننده بتن نقش پر رنگ خود را ایفا می کند و با ورود به بتن انرژی لازم برای مخلوط شدن بتن و پس از آن پمپاژ بتن را بسیار کاهش داده و همین عامل موجب می گردد به ماشین آلات بتن ریزی فشار کمتری وارد شده و دیرتر مستهلک گردند. حال خودتان فکر کنید، در چنین شرایطی قیمت روان کننده بتن هرچه باشد نمی ارزد؟

آیا روان کننده بتن نسبت به قیمت آن می ارزد ؟

جالب است بدانید که روان کننده بتن حتی در کاهش استهلاک ادوات و ماشین آلات بچینگ بتن آماده نیز تأثیر گذار است. همانطور که میدانید بچینگ با مصالح خشک از جمله شن و ماسه و سیمان و همچنین بتن تازه در ارتباط است و نتیجتا به سرعت مستهلک و فرسوده می شود اما چنانچه روان کننده در کارخانه تولید بتن آماده به بتن اضافه شود استهلاک ماشین آلات کاهش یافته و عمر مفید آنها افزایش می یابد.

همانطور که ملاحظه نمودید فوق روان کننده مزایا و کاربردهای فوق العاده ای برای بتن فراهم می آورد که این مزایای فوق العاده در کاهش هزینه های پروژه و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات بتن ریزی موثر هستند. گفتنی است که قیمت روان کننده بتن در برابر سایر هزینه هایی که در صورت عدم استفاده از روانساز ایجاد می شود فوق العاده مناسب است بنابراین توصیه می کنیم که در بتن ریزی های خود حتما از این محصول چند بعدی بهره برده و هم کیفیت کار و ضریب اطمینان خود را بالاتر برده و هم سایر هزیه های مطرح شده را کاهش دهید.

انتخاب نوع مناسب روان کننده بتن

در ابتدا باید بگوییم که اگر کیفیت روان کننده بتن مناسب نباشد، کارایی مورد انتظار را نخواهد داشت بنابراین به هیچ عنوان دنبال روان کننده بتن قیمت پایین نباشید. به طور کلی خیلی بهتر است که قیمت روان کننده بتن را اولویت اصلی خود برای خرید قرار ندهید و بر پایه کارایی محصول مورد نظر و صرفه اقتصادی آن برای پروژه خرید خود را انجام دهید. بر همین اساس لازم است یک سری نکته ها را از قبل بدانیم تا در هنگام خرید روان کننده بتن با آگاهی بیشتری محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

همانطور که انتخاب شن و ماسه و سیمان به کار رفته در بتن، مهم است و می بایست در انتخاب آن دقت شود، انتخاب روان کننده بتن مناسب نیز موضوعی بسیار مهم تلقی می شود. زیرا در صورت انتخاب اشتباه و یا نحوه استفاده نادرست، بتن نهایی شاخصه های مورد انتظار را برآورده نخواهد کرد.

انتخاب نوع مناسب روان کننده بتن

محصولاتی مثل روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات در انواع مختلفی تولید می شوند. صرفا به این دلیل که فروشنده محصول گفت این ماده روان کننده بتن کربوکسیلاتی است، اقدام به خرید نکنید. زیرا این محصول با غلظت های متفاوت و یا به عبارت دیگر میزان ماده جامد متفاوت تولید می شود که شما در هنگام خرید روان کننده بتن می بایست به این موضوع توجه کنید و با توجه به پروژه خود نسبت به انتخاب محصول اقدام نمایید.

نکته دیگری که وجود دارد این است که محصول مورد نظر حتما دارای مجوزهای لازم از سازمان ملی استاندارد و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی باشد. این موضوع بسیار مهم است چرا که برخی از تولیدی های زیرزمینی اقدام به تولید محصولات بی کیفیت می کنند و به اسم برندهای دیگر به فروش می رسانند.

بسیاری موارد دیگر نیز وجود دارد که اگر اطلاعات و تجربه کافی در زمینه خرید این محصولات نداشته باشید، نمی توانید خریدی مناسب انجام دهید. بر همین اساس مشاورین فنی مجموعه همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه راهنمایی و مشاوره در خصوص انواع متریال و محصولات و نحوه اجرای آنها به شما خریداران عزیز می باشند.

مدل های مختلف روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات

هنگامی که فرآیندهای مختلف بر روی پلی کربوکسیلات اتر اعمال می شود و طی پلاریزاسیون و سنتزهای مختلفی که روی آن صورت می گیرد سه نمونه مختلف از این ماده جهت به کارگیری در بتن تولید می شود که به انواع مختلفی از جمله روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با خصوصیت کاهندگی آب، حفظ کننده اسلامپ و یا ترکیبی از هر دو تقسیم می شوند. هرکدام از انواع سنتزهای این ماده با توجه به شرایط مربوط به پروژه مورد نظر انتخاب می گردند. در ادامه خصوصیات هر کدام از آنها را با هم بررسی کرده تا بیشتر با آنها آشنا شوید و بتوانید در هنگام نیاز در پروژه سریعا نوع مناسب با خصوصیات پروژه را تشخیص دهید.

روان کننده بتن با خاصیت کاهندگی آب (water reducer)

به طور کلی در این نوع از روان کننده ها حداکثر تمرکز محصول بر کاهندگی آب بتن است اگرچه روانی خوبی را نیز برای بتن فراهم می آورد. معمولا روانی که با استفاده از این روان کننده های کربوکسیلاتی کاهنده آب ایجاد می شود تا حدود نیم ساعت طول می کشد و پس از آن فرآیند گیرش بتن آغاز شده و بتن شروع به سفت شدن می کند. به همین دلیل از این محصول در شرایطی که فاصله بین بچینگ یا کارخانه تولید بتن آماده تا محل بتن ریزی کم است و یا مسافت حمل بتن توسط تراک میکسر کم است استفاده می شود. گفتنی است به دلیل اینکه استفاده از این محصول موجب می گردد نسبت آب به سیمان در بتن به حداقل برسد بتنی که با استفاده از آن تولید می گردد از مقاومت فشاری بالایی برخوردار است.

مدل های مختلف روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات

روان کننده بتن با خاصیت حفظ اسلامپ (slump retention)

روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات با خاصیت حفظ اسلامپ روانسازهای محبوب در مناطق گرم به شمار می روند. این نوع از روان کننده ها قادر هستند اسلامپ بتن را تا ۱٫۵ ساعت یا حتی بیشتر حفظ کنند از این رو برای بتن ریزی در آب و هوای گرم و یا مناطقی که فاصله محل تولید بتن تا محل بتن ریزی زیاد است مورد استفاده قرار گیرند. باید اشاره کنیم که تا قبل از ساخته شدن این نوع روان کننده های بتن عملیات بتن ریزی در گرما با شرایط سختی صورت می گرفت و با چالش های زیادی مواجه بود اما بعد از ساخته شدن روانسازهای حفظ کننده اسلامپ بتن ریزی در این شرایط آب و هوایی بسیار ساده صورت می گیرد.

روان کننده های با خاصیت کاهندگی آب و حفظ اسلامپ

این نوع از روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات دو خاصیت کاهندگی آب بتن (WR) و حفظ اسلامپ (SR) را به صورت همزمان با هم دارند و می توان گفت از پرمصرف ترین نوع روانسازهای بتن به شمار می روند. عملا می توان گفت این نوع از محصولات روان کننده هایی با خاصیت SR یا WR هستند که خاصیت کاهندگی آب یا حفظ کنندگی اسلامپ در آنها بیشتر تقویت شده است.

همانطور که ملاحظه نمودید روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات در انواع و مدل های مختلفی تولید می شوند که هرکدام از آنها در شرایط مربوط به خود می بایست به کار گرفته شوند تا کارایی مد نظر را از خود نشان دهند. برای مثال اگر در شرایط آب و هوایی گرم روان کننده بتن کاهنده آب به کار گرفته شود و این روان کننده از خاصیت حفظ اسلامپ برخوردار نباشد، این محصول نمی تواند شرایط مربوط به پروژه را ساپورت نماید و قبل از اینکه بتن در شرایط پخش و تراکم قرار گیرد گیرش آن شروع شده و شروع به سفت شدن می نماید بنابراین بسیار مهم است که قبل از خرید روان کننده بتن برای پروژه حتما با مشاورین ذیربط صحبت کرده و راهنمایی های مربوطه را از آنان دریافت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. لازم به ذکر است که قیمت روان کننده بتن در مقایسه با مزایای فوق العاده ای که برای بتن ایجاد می کند بسیار مناسب و اقتصادی است و شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار کم از مزیت های فوق العاده این محصول بهره مند گردید. جهت استعلام قیمت روان کننده های بتن در انواع مختلف می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

قیمت روان کننده بتن بر چه اساسی تعیین می گردد؟

اگر تا به حال قصد خرید روان کننده بتن برای پروژه خود را داشته اید احتمالا با قیمت های مختلف روان کننده های بتن برخورد کرده اید و این موضوع از ذهنتان عبور کرده است که دلیل این تفاوت قیمت روان کننده های بتن چیست؟ مگر نباید همه آنها در یک بازه قیمتی قرار بگیرند؟ در این بخش بحث مربوط به قیمت روان کننده های بتن را به طور کامل باز می کنیم.

در وهله اول باید بگوییم که روان کننده های بتن در دوز های مصرفی متفاوتی تولید می شوند. هرچه دوز مصرفی روان کننده کمتر باشد یعنی مقدار کمتری از این محصول جوابگوی بتن جهت افزایش روانی و اسلامپ و یا موارد دیگر خواهد بود چرا که میزان ماده موثر به کار رفته در آن بیشتر است، بنابراین این نوع روان کننده بتن قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. در مقابل روان کننده های با دوز مصرفی بالا هستند که میزان ماده موثر به کار رفته در آنها پایین تر است، طبیعتا این نوع روان کننده های بتن قیمت پایین تری نیز خواهند داشت. به عنوان مثال ابر روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات با دوز مصرفی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد یک محصول با دوز مصرفی پایین و فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات با دوز مصرفی ۱ تا ۲ درصد یک محصول با دوز مصرفی بالا است.

قیمت روان کننده بتن بر چه اساسی تعیین می گردد؟

مورد بعدی در رابطه با قیمت روان کننده های بتن به نوع رزین پلی کربوکسیلات به کار رفته در روان کننده مرتبط می شود. هرچه در فرمولاسیون روان کننده از رزین با کیفیت تر و با خلوص بیشتری استفاده گردد، قیمت روان کننده بتن نیز بیشتر است البته لازم به ذکر است که این روان کننده مصرف کمتری در بتن داشته و از لحاظ اقتصادی به صرفه تر است.

تمامی مواردی که ذکر شد در صورتی موضوعیت دارد که خرید روان کننده بتن به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی انجام شده باشد و واسطه گران نقشی در افزایش قیمت روان کننده های بتن نداشته باشند چرا که در این صورت ممکن است روان کننده های با دوز مصرفی بالا با قیمت های بالا فروخته شوند.

فروش روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با نازلترین قیمت

فروش ابر روان کننده قوی بتن پایه پلی کربوکسیلات

فروش ابر روان کننده یا فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات به شیوه ها و روش های گوناگونی در کشور انجام می شود. یکی از روش های خرید این محصول و سایر افزودنی های بتن خرید آن از سایت های معتبر می باشد که انواع محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه به دست خریداران و مشتریان محترم می رسانند.

این روش برای مصرف کنندگان مزایای بسیاری به همراه می آورد. از مهم ترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. صرفه جویی در زمان و وقت
  2. صرفه جویی در هزینه ها و بودجه
  3. امکان مشاهده انواع محصولات و همچنین مطالعه نظرات دیگر خریداران
  4. دسترسی آسان و سریع به انواع و اقسام محصولات با مناسب ترین قیمت های روان کننده بتن
  5. بهره مندی از مشاوره های تخصصی و پشتیبانی فنی توسط افراد متخصص در این حوزه
  6. ارسال سفارشات در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر ایران
از آنجایی که خرید روان کننده بتن و یا سایر انواع محصولات شیمیایی ساختمان موضوعی تخصصی است، به همین جهت می بایست خرید آنها از مجموعه ای صورت گیرد که علاوه بر ارائه محصولات با بهترین کیفیت، خدمات پشتیبانی را نیز به مشتریان خود ارائه دهد و آنها را در زمینه های مختلف از جمله بهترین نحوه استفاده از این محصولات یاری دهد. در این صورت است که مصرف کنندگان از خرید خود بهترین نتیجه را گرفته و رضایت خاطر خواهند داشت.

فروش روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با نازلترین قیمت

فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات محصولی است که تقاضای بسیار بالایی دارد. از عمده مشتریان آن می توانیم به بچینگ ها و کارخانه های تولید بتن آماده، فروشگاه هایی که به عرضه محصولات شیمیایی و افزودنی های بتن می پردازند، فروشگاه های رنگ و ابزار، مراکز فروش مصالح ساختمانی و همچنین پیمانکاران، مهندسین و سازندگانی که در ساخت و ساز و همچنین اجرای پروژه های عمرانی فعالیت دارند اشاره کنیم.

لازم به ذکر است مشتریانی که در بالا اشاره شد، اکثرا محصولات خود را به صورت عمده و یکجا تهیه می کنند. این اقدام برای آنها چند مزیت در پی خواهد داشت. یکی اینکه می توانند اقلام مد نظر خود را با قیمت عمده و بسیار مناسب خریداری کنند ثانیا می توانند تا حدودی تأثیر افزایش قیمت روان کننده های بتن را که به واسطه گران شدن مواد اولیه ایجاد می شود، خنثی نمایند. ثالثا می توانند به صورت کاملا مستقیم خرید خود را انجام داده و محصولات شان را با قیمتی بسیار ارزانتر از بازار تهیه نمایند. علاوه بر این می توانند بهترین مارک روان کننده بتن را با درجه کیفی بسیار بالا و مرغوب تهیه نمایند.

این مجموعه تولیدی در راستای افزایش توان استفاده قشرهای مختلف از بهترین و مرغوب ترین محصولات، روان کننده های بتن خود را با قیمتی فوق العاده عالی به صورت مستقیم از کارخانه در سراسر ایران عرضه می نماید تا تمامی استفاده کنندگان از این محصولات به تهیه کالای دست اول دسترسی داشته باشند. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن و یا دریافت لیست قیمت مواد افزودنی بتن ، دریافت مشاوره رایگان و همچنین ثبت سفارش با کارشناسان فروش این مجموعه تولیدی تماس بگیرید.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

347

347 پاسخ به “قیمت فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات”

  1. سلام عرض ادب
    ممکنه بفرمایید از لحاظ کیفیت روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با غلظت بالا بهتر هستش یا روان کننده های با غلظت پایینتر؟

    • سلام وقت بخیر
      به طور کلی در صورت استفاده از روان کننده های بتن با غلظت و ماده موثر بیشتر، به دلیل اینکه میزان آب کمتری وارد بتن می شود و از آنجایی که هرچه مقدار آب آزاد بتن کاهش یابد مقاومت آن افزایش پیدا می کند، لذا می توانیم بگوییم که از لحاظ کیفیت نیز روان کننده های بتن پایه پلی کربوکسیلات با غلظت بالاتر نسبت به این ماده با غلظت کمتر، از درجه کیفی بالاتری برخوردار بوده و مزایای بهتری را برای بتن فراهم می آورند.

  2. با عرض سلام و احترام یه سوال داشتم اینکه فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلاتی اگر برای ساختمونم تهیه کنم هزینه کمتری نسبت به نوع های دیگه روان کننده ها برام داره ؟ چون شنیدم که انواع مختلفی دارن این مواد

    • سلام وقت بخیر

      بله درسته روان کننده های بتن انواع مختلفی دارند.

      در صورتی که از فوق روان کننده های بتن پایه پلی کربوکسیلاتی با غلظت و سالید بالا استفاده کنید، هزینه ای که می بایست انجام بسیار کاهش می یابد. دلیل این موضوع هم کاهش در دوز مصرفی محصول است.

      تشکر از اینکه ما را همراهی می کنید

  3. سلام وقت شما بخیر میخواستم بپرسم برای بچینگ های بتن آماده هم باید فوق روان کننده کربوکسیلاتی استفاده بشه یا نوع های دیگه روان کننده هم میشه استفاده کرد؟

    • سلام وقت بخر جناب پوراخوان
      در کل روان کننده های بتن با سه پایه شیمیایی تولید می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. اینکه از کدام نوع روان کننده در بچینگ خود استفاده کنید به عوامل متعددی بستگی دارد.
      در حال حاضر روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات جدیدترین نوع و می توان گفت قوی ترین نوع این محصولات هستند ولی نمی توان نسخه واحدی برای شرایط مختلف پیچید. لذا توصیه می گردد در مورد شرایط خود با کارشناسان مجموعه مشورت نمایید و بهترین و مناسب ترین نوع محصول با توجه به شرایط مختلف را انتخاب نمایید.

      موفق و پیروز باشید

  4. سلام خسته نباشید
    من برای پس فردا ۲۰ گالن فوق روان کننده کربوکسیلاتی احتیاج دارم. لطف کنید پیش فاکتور برام ارسال کنید که فردا واریزیش رو انجام بدم
    قاسمی ۰۹۱۲۷۰۸۹۹۰۲

    • سلام جناب قاسمی
      وقت بخیر
      پیش فاکتور مربوط به ۲۰ گالن فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات در واتس اپ حضورتان ارسال گردید. جهت هماهنگی های لازم برای ارسال محصولات و تحویل آنها از طرف کارشناس فروش مجموعه با شما تماس گرفته می شود.
      موفق و پیروز باشید

  5. سلام یه سوال داشتم برای اطمینان خودم
    من میخوام بهترین نوع روان کننده بتن‌ بخرم چند نفر بهم گفتن باید فوق روان کننده کربوکسیلاتی بخرم میخواستم از شما بپرسم چون شما متخصص این کار هستید ببینم این حرف درسته ؟ اگه همینطوره که بم گفتن قیمتش رو لطف کنید

    • سلام جناب پیله وریان
      وقت بخیر
      بله صحیح است.
      در حال حاضر بهترین نوع روانسازها فوق روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات هستند که گاها با عنوان ابر روان کننده نیز شناخته می شوند.
      در خصوص استعلام قیمت این محصول با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      پیروز باشید

  6. سلام من از جاهای مختلف قیمت فوق روان‌کننده بتن‌ گرفتم‌ خیلی قیمت ها مختلفی تو بازار هست الان تکلیف چیه من نمیدونم‌ چی باید بگیرم‌ هر کی هم میگه جنس من یکه حرف نداره آدم نمیدونه کدوم راست میگه

    • سلام جناب محمدپور
      وقت بخیر
      در خصوص قیمت های متفاوت روان کننده های بتن باید بگوییم به دلیل اینکه انواع این محصولات با دوز های مصرفی متفاوتی تولید می شوند، طبیعتا قیمت های مختلفی دارند بر همین اساس روان کننده های بتن از قیمت پایین تا قیمت بالا وجود دارند.
      در خصوص اینکه بدانید از کدام شرکت خرید خود را انجام دهید، بهترین راه این است که ابتدا یک گالن روان کننده به عنوان نمونه تهیه کنید و در کار خود مورد استفاده قرار دهید، در صورتی که از کیفیت و کارایی آن راضی بودید سپس خرید خود را به صورت کامل انجام دهید.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب مرادی
      خوشحالیم که مقاله حاضر برایتان مفید واقع شده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر نیز می توانید از سایر مقالات نوشته شده در وب سایت مطالعه فرمایید.
      موفق و پیروز باشید

  7. سلام از کجا باید بفهمیم‌ روان کننده کربوکسیلاتی که خریدیم اصله یا نه ؟ الان هر کسی میگه جنس من اصله و فلان و عالیه چطوری میشه فهمید کی راست میگه ؟

    • سلام جناب والی زاده
      این دغدغه شما را درک می کنیم بهترین راهکار این است که از ما یا هر شرکت دیگری که قصد تهیه روان کننده دارید، در ابتدا مقدار کمی در حد یک کیلوگرم به عنوان نمونه تهیه کنید و یک تست در کارگاه بزنید در صورتی که برایتان نتیجه بخش بود اقدام به تهیه کل محصولات مورد نیاز پروژه نمایید.
      موفق و پایدار باشید

  8. سلام چه نوع فوق روان کننده ای بهتره استفاده بشه برای بتن ریزی های ساختمون های مسکونی معمول؟

    • سلام جناب عطایی نژاد
      در حال حاضر روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات بیشترین تقاضا را در بازار دارند و از لحاظ کیفیت نسبت به سایر روانسازها بالاتر هستند.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب حق شناس
      بسیار عالی که این مطلب برایتان مفید و کاربردی واقع شده است.
      تشکر از توجه شما
      موفق و پیروز باشید

  9. درود بر شما
    وقت عالی بخیر سوالی از حضورتون داشتم
    از نظر ساختار شیمیایی و مولکولی فوق روان کننده کربوکسیلاتی عملکرد بهتری در بتن داره یا روان کننده های دیگه ؟ از نظر قیمت نسبت به انواع دیگه چطوره ؟

    • سلام جناب برخورداری
      ایجاد خاصیت روانی به واسطه فوق روان کننده های بتن پایه کربوکسیلاتی به علت مکانیزم ممانعت فضایی است و روان کننده های با پایه های شیمیایی دیگر به جهت دفع بارهای همنام موجب روانی بتن می گردند. به طور کلی روان کننده های پایه کربوکسیلات عملکرد بهتر و موثرتری در بتن داشته و خواص بیشتری را فراهم می آورند. قیمت این نوع روانسازها نسبت به انواع دیگر بیشتر بوده ولی به دلیل اینکه با دوز مصرفی کمتری جوابگوی نیازهای بتن می باشند، به همین سبب از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر هستند.
      موفق و پیروز باشید

  10. سلام خسته نباشید
    این متن رو کامل خوندم پس الان‌ یعنی فوق روان کننده کربوکسیلاتی بهترین‌ چیزیه که میتونیم به عنوان روان کننده‌ تو بتن استفاده کنیم ؟

    • سلام جناب کاویانی
      روان کننده های بتن با پایه های شیمیایی متفاوت وجود دارند اما در حال حاضر چه از نظر کیفیت و از چه از بابت صرفه اقتصادی فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات از انواع دیگر بهتر بوده و نیازهای پروژه را به خوبی رفع و رجوع می نماید.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب هاشمی
      برای استعلام قیمت انواع روان کننده بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  11. امکانش هست خودمون ماشین بفرستیم در کارخونه یه تعدادی فوق روان کننده بار بزنه بیاره ؟

    • سلام جناب غلامرضایی
      بله میتوانید خودتان ماشین بفرستید کارخانه و بارگیری کنید. با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ ارتباط بگیرید تا آدرس و لوکیشن کارخانه حضور شما ارسال گردد.
      موفق و پیروز باشید

  12. دمتون گرم با این روان کننده هاتون دمتون گرم که انقدر کارتون درسته و مَردید بالاخره تونستم بعد مدت ها یه روان کننده خوب گیر بیارم واقعا ایولا دارید

    • سلام جناب روزبهانی
      بسیار مفتخر و خوشحالیم که محصولات ما انقدر مورد توجهتان قرار گرفته است و تجربه خوبی از استفاده از آنها داشته اید. تشکر می کنیم بابت انرژی مثبتی که به پرسنل مجموعه منتقل کردید.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام وقت بخیر
      به طور کلی زمانی که بخواهیم بدون افزایش نسبت آب به سیمان، اسلامپ بتن را بالا ببریم از روان کننده بتن استفاده می کنیم. برای مواردی که جهت پمپ کردن بتن به طبقات بالا احتیاج به بتنی با اسلامپ بالا هست روان کننده بتن به کار می آید. لازم به ذکر است که این مورد تنها یکی از موارد استفاده از روان کننده به شمار می آید و این محصول فوق العاده کاربردی جهت افزایش مقاومت بتن و همچنین کاهش مقدار سیمان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام وقت بخیر
      به طور کلی فوق روان کننده بتن از دو جهت با روان کننده معمولی متفاوت است که عبارت است از پایه شیمیایی و دوز مصرفی محصول. اغلب پایه شیمیایی فوق روان کننده ها بر اساس پلی کربوکسیلات بوده و دوز مصرفی آنها در بتن از ۰٫۱ درصد تا ۲ درصد عیار بتن متفاوت است این در حالی است که دوز مصرفی روان کننده های معمولی از ۱٫۵ درصد عیار بتن به بالا می باشند. به عبارت دیگر در صورت استفاده از فوق روان کننده بتن با مقدار ماده کمتری نسبت به روان کننده معمولی جواب مد نظر را خواهید گرفت.
      موفق و پایدار باشید

    • در مورد این موضوع که چه زمانی می بایست از فوق روان کننده استفاده کنیم باید بگوییم در چند سال اخیر استفاده از فوق روان کننده های پایه کربوکسیلات نسبت به روانسازهای معمولی با استقبال بیشتری مواجه بوده است. به طور کلی زمانی که بخواهیم با مقدار ماده روانساز کمتر بتن ریزی خود را انجام دهیم و در عین حال هزینه کمتری انجام داده و نتیجه بهتری نیز بگیریم از فوق روان کننده کربوکسیلاتی استفاده می کنیم.
      موفق باشید

    • سلام جناب براکویی
      قیمت روان کننده در عملکرد بهتر آن برای بتن ملاک نیست بلکه سالید یا درصد ماده جامد بالاتر در این موضوع دخیل است. چنانچه علت بالابودن قیمت روان کننده بتن به سبب درصد ماده موثر بالاتر در آن است و این بالا بودن قیمت ناشی از عوامل دیگر نیست، استفاده از این محصول در بتن از عملکرد بهتری برخوردار خواهد بود.
      موفق و پایدار باشید

    • سلام دوست عزیز
      برای پاسخ به این سوال می بایست عیار بتن و همچنین دوز مصرفی فوق روان کننده بتن را ذکر کنید تا بر مبنای آن محاسبات انجام شود.

  13. سلام وقتتان بخیر سوالم این است روان کننده پایه کربوکسیلات همان فوق روان کننده پایه کربوکسیلات است یا این دو با هم فرق میکنند ؟

    • سلام جناب اسعدی
      دقیقا هر دو به ماده روانساز با پایه شیمیایی پلی کربوکسیلات اشاره می کنند. لازم به ذکر است که این محصولات در دوزهای مصرفی مختلف عرضه می گردند.
      موفق باشید

  14. آقا قیمت فوق روان کننده بتن بر اساس چی تعیین میشه چرا این همه قیمت‌های مختلف تو بازار هست مگه همه‌ این‌ فوق روان کننده ها یه فرمول برای تولیدشون ندارن پس چجوری میشه یه جا قیمت رو میگه‌ یه تومن یه جا میگه‌ پونصد تومن ؟

    • سلام جناب خلیلی
      قیمت فوق روان کننده بتن بر اساس مقدار ماده موثر به کار رفته در محصول تعیین می شود (البته اگر محصول خود را دست اول از کارخانه تهیه کنید). به این ترتیب هرچه سالید فوق روان کننده بالاتر باشد، قیمت در نظر گرفته شده برای آن بیشتر است. بنابراین طبیعی است که یک محصول با میزان ماده موثر ۵۰ درصد نسبت به یک محصول با ماده موثر ۱۰ درصد قیمت بالاتری داشته باشد.
      موفق باشید

  15. سلام و شب بخیر من کل متنو خوندم ولی متوجه نشدم فوق روان کننده پایه کربوکسیلات با چه مکانیزم خاصی باعث میشه که بتن روان بشه مگه مثل روان کننده های نسل قبل تر نیست ؟ ممنون میشم توضیح بدید

    • سلام دوست عزیز
      مکانیزم ایجاد روانی به واسطه فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات نسبت به روان کننده های نسل قبل متفاوت است. این مکانیزم بر اساس قاعده ممانعت فضایی عمل می کند به این شکل که بعد از اضافه شدن به بتن یک غشایی چند برابری اطراف هر ذره سیمان را در بر می گیرد. این فضای ایجاد شده باعث می شود که ذرات سیمان با یک فاصله ای نسبت به یکدیگر قرار گیرند که همین عامل زمینه ساز ایجاد فاصله بین ذرات و جلوگیری از به هم چسبیدن آنها و نتیجتا افزایش روانی مخلوط بتن می گردد.
      موفق باشید

  16. با توجه به اینکه قیمت فوق روان کننده کربوکسیلاتی غلظت بالا یه مقدار بالاست اگه بیایم از فوق روان کننده ضعیف تر استفاده کنیم و مقدار استفاده اش هم پایین تر بیاریم برامون تاثیر مثبتی میزاره ؟ من فقط میخوام در حد باشه بتنم که واسه پمپ کردن به آب نیاز نباشه

    • سلام جناب پیریایی
      هر چه دوز مصرفی بالاتر باشد یا به عبارت دیگر قیمت روان کننده بتن پایین تر باشد، برای اینکه بتوانیم توسط آن یک روانی مناسب برای بتن حاصل کنیم می بایست از مقدار ماده بیشتری استفاده نماییم تا نهایتا میزان ماده موثر بیشتری نیز وارد بتن گردد بنابراین چه از نظر هزینه محصول و چه از نظر میزان تأثیرگذاری توصیه می گردد که از فوق روان کننده های غلظت بالا استفاده نمایید.
      موفق باشید

  17. سلام روان کننده بتن که قیمت اون ۲۰ تومنه با روان کننده ای که قیمتش ۶۰ تومنه رو از کجا میشه تشخیص داد و اینکه آیا میتونیم اونا رو با هم دیگه ترکیبی استفاده کنیم یعنی یه روان کننده قیمت پایین رو قاطی کنیم با یه قیمت بالا ؟ میخوام یه کم اقتصادی تر کار کنم

    • سلام جناب ساعتچی
      دوز مصرفی روان کننده روی گالن آن درج می شود اما در صورتی که می خواهید دقیق تر عمل نموده و خیالتان از بابت میزان ماده موثر محصول راحت باشد، می توانید قبل از تهیه کل محصولات مورد نیاز مقدار کمی را به عنوان نمونه تهیه و تست کنید و در صورتی که مشخصات آن با دوز مصرفی اشاره شده مطابقت داشت اقدام به تهیه آن نوع روان کننده نمایید. امکان این موضوع که یک روان کننده بتن قیمت پایین و قیمت بالا را با یکدیگر ترکیب نمایید در حالت عادی وجود ندارد چرا که میزان ماده موثر آنها با یکدیگر متفاوت است.
      موفق باشید

  18. این درسته که فوق روان کننده پایه کربوکسیلات در بین این محصولات از همه بهتره ؟‌ شما دارید اینو ؟

    • سلام دوست عزیز
      به طور کلی فوق روان کننده های بتن پایه پلی کربوکسیلات به علت مکانیزم خاصی که دارند روانی بیشتری برای بتن ایجاد می کنند همچنین با وجود این محصولات روانی بتن با مقدار کمتری روان کننده انجام می شود که این ویژگی ها این نوع محصول را نسبت به سایر انواع روان کننده ها متمایز می کند. لازم به ذکر است که قیمت فوق روان کننده بتن کربوکسیلاتی نیز نسبت به انواع دیگر بیشتر است اما به جهت دوز مصرفی پایین تر در بتن به صرفه تر می باشد.
      موفق باشید

  19. فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات غلظت بالا موجود دارید ؟ بالاترین غلظتش چند درصده ؟

    • سلام جناب جمشیدی
      بله موجود می باشد.
      دوز مصرفی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد عیار بتن بالاترین غلظت فوق روان کننده کربوکسیلاتی می باشد.
      موفق باشید

    • سلام جناب روح الامینی
      در مورد استعلام قیمت انواع روان کننده های بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  20. داداش روان کننده هایی که میزنید حرف نداره یه کم ازش که میزنی بتنو یه حالت خوبی میکنه کامل تمام درزا میلگردا پر میشه جالب این بود خود پمپی میگفت این چیه اسمش خیلی خوب جواب میده

    • سلام جناب تالشی
      خدا را شاکریم که توانستیم رضایت مشتریان خود را جلب نماییم. هدف کل مجموعه این است که روان کننده های بتن و سایر محصولات را با کیفیت بسیار بالا و قیمت فوق العاده مناسب به دست مشتریان خود رسانده و رضایت خاطر حداکثری آنان را کسب نماییم.
      موفق باشید

  21. سلام وقتتون بخیر قیمت روز روان کننده بتن رو میخواستم بدونم چنده الان ؟ حدودا ۲۰۰ گالن نیاز داریم

    • سلام جناب اصلانیان
      قیمت روان کننده های بتن با توجه به دوز مصرفی آنها متفاوت است. جهت استعلام قیمت و همچنین بهره مندی از مشاوره فنی در خصوص انتخاب نوع مناسب محصول با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  22. سلام ما روان کننده لازم برا داخل عید بتن ریزی داریم شما از چندم فروردین هستید ؟

    • سلام جناب قهرمانی
      از چهارم فروردین می توانید با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و روان کننده های مد نظر خود را سفارش دهید.
      موفق باشید

  23. قیمت فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات چنده؟ قیمت عمده را میخوام من فروشم زیاده قیمت خوب بدید از شرکت شما میگیرم

    • سلام جناب قنبری
      فوق روان کننده های پایه کربوکسیلات بر اساس دوز مصرفی به انواع مختلفی تقسیم می شوند که برای هر کدام قیمت های متفاوتی نیز ارائه می شود. جهت استعلام قیمت محصولات مورد نظرتان با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب بیغم
      روان کننده به منظور مقاصد مختلفی در بتن مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی استفاده از این محصول سبب می شود بتنی با کیفیت و منسجم داشته باشیم. از آنجا که کاهش نسبت آب به سیمان منجر به افزایش مقاومت بتن می شود یکی از استفاده های اصلی این ماده بدین سبب می باشد.استفاده از روان کننده بتن تا جایی مهم است که در کشورهای خارجی هیچ بتن ریزی بدون حضور این ماده انجام نمی شود. در ایران نیز دیگر اکثر قریب به اتفاق بتن ریزی ها با استفاده از روان کننده انجام می شود. بنابراین چه در پمپ هوایی چه پمپ زمینی و چه موارد دیگر استفاده از روان کننده امری مهم و بسیار کاربردی به شمار می رود.
      موفق باشید

    • سلام جناب کمالی
      این محصولات در صورتی که در شرایط مناسبی نگهداری شوند، تا یکسال قابلیت استفاده خواهند داشت.
      موفق باشید

  24. یه سری سوال در مورد فوق روان کننده کربوکسیلاتی داشتم این مقاله شما خوندم همشون جواب داده شد ممنون از زحمت شما

    • سلام جناب عدنانی
      خداروشکر که این مقاله تمامی سوال های جنابعالی را پاسخ داده است. در صورت نیاز می توانید دیگر مقالات وب سایت را نیز مطالعه نموده و اطلاعات خود را در این خصوص افزایش دهید.
      موفق باشید

  25. معذرت میخوام یه سوالی برام پیش اومده یعنی یه روان کننده ای که قیمت پایینی داره خوب نیست ؟

    • سلام جناب جهانبخش
      به طور کلی در صورتی که از متریال و مواد اولیه مناسب در ساختار روان کننده استفاده شود، بحث مناسب نبودن روان کننده مطرح نمی باشد و تفاوت های آنها به میزان دوز مصرفی به کار رفته در محصولات برمی گردد. چنانچه میزان سالید (ماده جامد) به کار رفته در روان کننده بتن بیشتر باشد با مصرف مقدار کمتری در بتن می توان به نتیجه مد نظر دست یافت و چنانچه میزان سالید روان کننده کم باشد برای دستیابی به بتن با روانی مورد نظر می بایست مقدار بیشتری مورد استفاده قرار داد. نکته مهم در موضوع مطرح شده این است درست است که قیمت روان کننده بتن با سالید بالاتر بیشتر است اما وقتی محاسبه می کنیم متوجه می شویم که استفاده از آنها نسبت به روان کننده های با سالید پایین (دوز مصرفی بالا) بهتر و به صرفه تر است.
      موفق باشید

    • سلام جناب شکوری
      یکی از اهدافی که می توانیم با استفاده از روان کننده بتن به آن دست یابیم، افزایش مقاومت بتن مقاطع بتنی چون تیر، ستون، دیوار برشی، فونداسیون و … است. با استفاده از این ماده می توان میزان آبی که جهت روانی درون مخلوط بتن وجود دارد را کاهش داد و اسلامپ و روانی مد نظر طرح را با استفاده از روان کننده ایجاد نمود. به این ترتیب نسبت آب به سیمان در بتن کاهش می یابد که این موضوع افزایش مقاومت بتن را در پی خواهد شد مضاف بر اینکه توانسته ایم همان اسلامپ را نیز برای بتن ایجاد نماییم.
      موفق باشید

  26. قیمت فوق روان کننده پایه کربوکسیلات چنده الان؟ اگه یه بیعانه پرداخت کنیم قیمت الان برامون ثبت میشه یا نه ؟

    • سلام جناب فهیمی
      در مورد استعلام قیمت روان کننده ها و همچنین سوالات مرتبط با سفارش محصول با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب بابایی
      بله انواع روان کننده های بتن از شروع سال جدید با افزایش قیمت مواجه شده اند.
      موفق باشید

    • سلام جناب صابونچی
      انواع فوق روان کننده های بتن پایه پلی کربوکسیلات در گریدها و قیمت های متفاوت موجود است. جهت اطلاع از قیمت های محصولات با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب بیرجندی
      بله رزین پایه کربوکسیلات خالص هر مقدار که نیاز داشته باشید موجود می باشد. به منظور ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  27. این حرف درستیه که میگن که فوق روان کننده های پایه کربوکسیلات نسبت به بقیه پایه ها عملکرد بهتری دارن ؟

    • سلام جناب درویش بیابانی
      به طور کلی پایه های متفاوت روان کننده ها شرایط استفاده خاص خود را دارند اما فوق روان کننده هایی که بر پایه پلی کربوکسیلات اتر تولید می شوند از نظر مکانیزم روان کنندگی به شیوه متفاوتی عمل می کنند به طوری که با وارد کردن مقدار کمتری از این ماده می توانیم روانی مد نظر را برای بتن ایجاد کنیم. در حال حاضر تقاضا برای تهیه فوق روان کننده های کربوکسیلاتی بیش از سایر انواع روان کننده های بتن است.
      موفق باشید

    • سلام جناب گوهریان
      بله انواع روان کننده بتن در قیمت ها و کیفیت های متفاوت موجود است. جهت دریافت مشاوره، استعلام قیمت و یا ثبت سفارش با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  28. چرا قیمت روان کننده بتن یه برند با برند دیگه فرق میکنه مگه نباید همه در یه سطح باشن؟

    • سلام جناب متولیان
      عوامل مختلفی در تعیین قیمت روان کننده بتن توسط شرکت های مختلف دخیل است از جمله نوع رزین پلی کربوکسیلات مورد استفاده، میزان ماده موثر به کار رفته در محصول، دوز مصرفی روان کننده در بتن و … .بنابراین عوامل عنوان شده سبب تفاوت قیمت ها در برندهای مختلف می شوند.
      موفق باشید

  29. میشه روان کننده ای که میگیریم همون مقدارم بش آب اضافه کنیم بعد بریزیم تو بتن تا اینجوری اون قیمت روان کننده بتن برامون مناسب تر دربیاد ؟

    • سلام جناب مرعشی
      ما از روان کننده در بتن استفاده می کنیم که دیگر آب به بتن اضافه نکنیم چرا که افزودن آب موجب کاهش مقاومت شدید بتن می گردد. قیمت روان کننده بتن نسبت به قیمت بتن فوق العاده مقرون به صرفه است و مهم تر اینکه با صرف هزینه ای جزئی می توانید خواص و مزایای فوق العاده ای به بتن خود اضافه کرده و بسیاری از کاستی های مربوط به اجرای بتن ریزی را پوشش دهید. با توجه به ویژگی های بسیار عالی که روان کننده بتن ایجاد می کند قیمت بسیار مناسبی داشته و به راحتی می تواند در تمامی بتن ریزی ها مورد استفاده قرار گیرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب اکبرزاده
      با توجه به اینکه دیوار برشی مقطعی با تراکم بالای آرماتور است می بایست از روان کننده ای استفاده شود که با مقدار کم روانی و اسلامپ بالایی را به بتن داده تا بتن به راحتی به تمامی نواحی قالب نفوذ کرده و به خوبی اطراف آرماتورها را بپوشاند. با توجه به اینکه گفته شده حجم کار بالاست هم به جهت فنی و هم به جهت صرفه اقتصادی پیشنهاد می کنیم که از ابر روان کننده استفاده نمایید.
      موفق باشید

  30. قیمت فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات ۰٫۳ تا ۱ درصد چنده الان
    قیمت ۷۰ گالن رو بفرمایید

    • سلام جناب خسروی
      جهت استعلام قیمت فوق روان کننده بتن مورد نظرتان در حجم درخواستی با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب ساعتچی
      اگر منظور شما کربوکسیلات خالص است می بایست رزین خالص پایه پلی کربوکسیلات اتر تهیه کنید که موجود است اما اگر منظور شما فوق روان کننده پلی کربوکسیلاتی است باید بگوییم در چند مدل و دوز مصرفی مختلف تولید می شوند. جهت تهیه هر نوع از این محصولات با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  31. سلام و درود
    من هم رزین کربوکسیلاتی خالص میخوام هم فوق روان کننده پایه کربوکسیلات دارین هر دو نوع ؟

    • سلام جناب لشکری
      بله هر دو محصول مورد نظرتان موجود است برای سفارش با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  32. رزین های کربوکسیلات شما واقعا حرف ندارن من از همه شرکتا رزین گرفتم رزین شما کلا یه چیز دیگس دستتون درد نکنه

    • سلام جناب ریحانچی
      خوشحالیم که تجربه خوبی بابت استفاده از محصولات ما دارید. تمامی اعضای مجموعه نهایت تلاش خود را به کار می بندند تا با کیفیت ترین محصولات در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار گیرد.
      موفق باشید

  33. سلام یک سوال از حضورتان داشتم
    میخواستم بدونم آیا روان کننده بتن در کاهش ترک خوردگی های بتن علی الخصوص ترک خوردگی های سطحی تاثیر دارد یا خیر ؟ لطف کنید قیمت روان کننده بتن مخصوص بتن ریزی ستون را هم مرحمت بفرمایید

    • سلام جناب صابونچی
      باید بگوییم استفاده از روان کننده بتن به طور مستقیم در کاهش ترک خوردگی های بتن نقش اساسی دارد.
      به طور کلی ترک خوردگی های سطحی در بتن در اثر تبخیر آب از سطح بتن ایجاد می شود به این صورت که پس از تبخیر حفراتی خالی در بتن ایجاد می شوند و همین حفرات خالی سبب بروز ترک خوردگی در بتن می گردند. هرچقدر بتوان از میزان آبی که مازاد بر آب مورد نیاز برای انجام واکنش هیدراتاسیون بین سیمان و آب است کم نمود به همان میزان از ترک خوردگی های سطحی بتن نیز کاسته می شود.
      روان کننده بتن دقیقا همین کار را انجام می دهد. وقتی که روانی مورد نظر بتن برای انجام عملیات بتن ریزی و پخش و تراکم بتن با استفاده از روان کننده تأمین شود می توانید میزان آب اختلاط را تا حد زیادی کاهش دهید و به این ترتیب دیگر آب اضافه ای در بتن وجود ندارد که تبخیر آن و به جا ماندن حفرات حاصل از آن فضای خالی به وجود آورده و نتیجتا سبب ایجاد ترک شوند. لازم به ذکر است علاوه بر این موضوع می بایست عمل آوری مناسبی هم در روزهای بعد از بتن ریزی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل گردد.
      به منظور استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب بهبهانی
      انواع روان کننده های بتن از قیمت پایین به بالا موجود است اما پیشنهاد می کنیم که از روان کننده های با قیمت بالاتر استفاده نمایید چرا که دوز مصرفی آنها در بتن پایین است و از نظر اقتصادی صرفه بیشتری برای پروژه فراهم می آورند.
      موفق باشید

  34. سلام در این مقاله نوشتید که نوسانات قیمت ارز روی قیمت روان کننده بتن تاثیرگذاره مگه روان کننده ها در ایران تولید نمیشن پس این تاثیرپذیری از کجا میاد ؟

    • سلام جناب پاپی نژاد
      به دلیل اینکه برخی از مواد اولیه جهت تولید محصولات و گاها ماده اصلی سازنده روان کننده های پایه کربوکسیلات یعنی رزین خالص پلی کربوکسیلات اتر به صورت وارداتی هستند، نوسانات قیمت ارز روی قیمت آنها تأثیر مستقیم دارد به همین سبب است که می گوییم یکی از عوامل موثر روی قیمت تمام شده روان کننده های بتن نوسانات ارزی می باشد.
      موفق باشید

  35. کامل کامل بود این محتوا ممنون از جمع آوری این اطلاعات فوق العاده کاربردی

    • سلام جناب عینی
      تشکر می کنیم از حسن توجه جنابعالی و خوشحالیم که این مقاله مورد توجهتان قرار گرفته است.
      تمام تلاش تیم تولید محتوای مجموعه این است که محتواهای کاربردی و ارزشمند در اختیار همراهان گرامی قرار گیرد.
      موفق باشید

  36. قیمت فوق روان کننده بتن را بفرمایید
    برای ۳۰ متر مکعب بتن چقدر نیاز هست تهیه کنیم

    • سلام جناب جلایی
      با توجه به نوسانات قیمت ها، جهت استعلام قیمت فوق روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      از آنجا که فوق روان کننده های بتن انواع مختلفی داشته و هرکدام دوز مصرفی مخصوص به خود را دارند، می بایست در ابتدا نوع محصول مورد نیاز شما مشخص شده و سپس در مورد مقدار مورد نیاز برای بتن ریزی تان صحبت شود. مشاورین مجموعه به طور کامل راهنمای شما خواهند بود.
      موفق باشید

  37. سلام من از چند تا فوق روان کننده پایه کربوکسیلاتی که میزنید از همه شون نمونه میخوام که اگه هر کدومش نظر کارفرما رو جلب کرد از همون حدود ۱۰ تن سفارش بدم امکانش هست از همه روام کننده ها نمونه بدید ؟

    • سلام جناب شیرازی
      بله امکان ارائه نمونه انواع فوق روان کننده های بتن به هر تعدادی که لازم داشته باشید فراهم است. جهت انجام هماهنگی لازم برای دریافت نمونه ها با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  38. سلام من یه روان کننده بتن میخوام‌ که گواهی استاندارد داشته باشه موجود دارید ؟

    • سلام جناب پورپرویز
      روان کننده های ما دارای گواهینامه استاندارد و تأییدیه مرکز تحقیقات راه و شهرسازی هستند.
      موفق باشید

  39. سلام من میخوام واسه بتن ریزی ستونا فوق‌ روان کننده بگیرم چه مدلی بهم پیشنهاد میکنید و کدوم روان کننده بتن قیمت مناسب تری داره ؟

    • سلام جناب باجلان
      در بین انواع روانسازها، فوق روان کننده های بتن بر پایه پلی کربوکسیلات از لحاظ کیفیت و مکانیزم روان کنندگی یک سر و گردن بالاتر از انواع روان کننده ها هستند و ویژگی های بتن را به نحو احسن بهبود می بخشند. لازم به ذکر است در صورتی که روان کننده از شرکتی معتبر خریداری شود، قیمت روان کننده بتن با کیفیت آن و همچنین میزان صرفه اقتصادی آن رابطه مستقیم خواهد داشت به این معنا که هرچه از روان کننده بتن قیمت بالاتر یا به عبارتی سالید یا درصد ماده جامد بالاتر استفاده کنید، با میزان روان کننده کمتری روانی و افزایش اسلامپ را برای بتن خود رقم زده اید و نهایتا مبلغ کمتری را نیز هزینه می کنید.
      موفق باشید

  40. سلام توی شهر ما هیچ جا روان کننده بتن نمیفروشه از کجا باید تهیه کنم ؟ چه چیزایی باید واسم مهم باشه در مورد روان کننده ها که حتما بپرسم

    • سلام جناب اسمی
      پایه شیمیایی روان کننده مورد نظر مهم است که به آن دقت داشته باشید. روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات از نظر عملکردی بهتر از انواع دیگر روان کننده ها جواب داده اند بنابراین می توانید آنها را در نظر داشته باشید. مورد بعدی قیمت روان کننده بتن است که هرچه قیمت بالاتری برای تهیه روان کننده هزینه کنید از نظر اقتصادی نفع بیشتری برای شما خواهد داشت چرا که میزان دوز مصرفی روان کننده برای استفاده در بتن پایین می آید و به همین ترتیب میزان هزینه ای که انجام می دهید نیز پایین می آید البته این موضوع مستلزم آن است که روان کننده خود را به صورت دست اول تهیه کرده باشید تا اطمینان حاصل کنید قیمت های بالاتر به منزله کیفیت بهتر محصول و دوز مصرفی پایین تر آن است و به موارد دیگر مربوط نمی شود.
      در مورد تهیه روان کننده بتن نگران نباشید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید تا محصولات مد نظرتان در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال گردند.
      موفق باشید

    • سلام جناب نقوی
      بسیار خرسندیم که از کیفیت روان کننده هایی که تهیه کردید رضایت خاطر کامل دارید.
      موفق باشید

  41. سلام وقتتون بخیر باشه قیمت تناژ روان کننده بتن میخواستم و اینکه چند درصد قیمت تناژ و قیمت جزئی با هم تفاوت دارن ؟

    • سلام جناب محمدی
      جهت استعلام قیمت روان کننده بتن به صورت تناژ و جزئی با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

  42. سلام شب بخیر قیمت روان کننده بتن میخواستم کیفیتش برام مهمه که خوب باشه گالنی چنده ؟

    • سلام جناب جوادی
      جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب جوادی
      برای استعلام قیمت روان کننده بتن در انواع مختلف با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب پیمان
      قیمت روان کننده بتن ما نسبت به قیمت ترکیه مناسب تر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  43. سلام یه سوال داشتم مگه فوق روان کننده های کربوکسیلاتی همشون مثل هم نیستن ؟ پس چرا قیمت فوق روان کننده تو یه شرکت یه چیزه تو یه شرکت دیگه چیزی دیگست ؟‌

    • سلام جناب توسلی
      فوق روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات از نظر دوز مصرفی با هم متفاوت هستند. در هر شرکتی انواع فوق روان کننده کربوکسیلاتی تولید می شوند که بر اساس موردی که عنوان شد قیمت های مختلفی دارند. هرچه میزان ماده موثر به کار رفته در آنها بیشتر باشد طبیعتا قیمت بالاتری نیز برای آن در نظر گرفته می شود. بنابراین این که این محصولات در شرکت های مختلف قیمت های متفاوتی دارند امری طبیعی است چرا که این قیمت گذاری بر اساس عواملی چون برند کالا، نوع رزین خالص کربوکسیلات به کار رفته در آن، میزان به کار رفته از رزین و همچنین دوز مصرفی فوق روان کننده در بتن بستگی دارد.
      موفق باشید

  44. ما قصد داریم فوق روان کننده بتن تهیه کنیم حالا یا از شرکت شما یا شرکتی چیه ممکنه راهنمایی بفرمایید که دقیقا به چه مواردی باید توجه داشته باشیم‌؟

    • سلام جناب کماسی
      در رابطه با تهیه روان کننده بتن، موارد مهمی که می توانید مد نظر قرار دهید در وهله اول مربوط به پایه شیمیایی آنها می باشد. حتی الامکان سعی کنید فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات تهیه نمایید چرا که این پایه شیمیایی نسبت به پایه های دیگر تأثیرگذاری بیشتری داشته و با مکانیزم موثرتر و جدیدتری روانی و اسلامپ بالا برای بتن را فراهم می آورد. مورد دیگری که می بایست به آن توجه کنید این است که روان کننده های بتن در دوزهای مصرفی متفاوتی تولید می گردند هر چه شما از روان کننده با دوز مصرفی کمتر در بتن استفاده نمایید، با میزان مصرف کمتری جواب لازم را گرفته و از نظر اقتصادی نیز به نفع تان است چرا که استفاده از فوق روان کننده کربوکسیلاتی غلظت بالا با دوز مصرفی کم نسبت به یک روان کننده کربوکسیلاتی با دوز مصرف بالا، هزینه شما را تا سه برابر نیز می تواند کاهش دهد. نکته دیگری که می بایست به آن دقت کامل داشته باشید این است که روان کننده خود را از شرکتی معتبر تهیه نمایید که محصولات آن دارای نشان استاندارد بوده و تاییدیه های لازم از مراجع و سازمان های ذیربط را داشته باشد. قبل از تهیه روان کننده بتن نیز با کارشناسان خبره در این زمینه مشورت نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را در این مورد داشته باشید.
      موفق باشید

    • سلام جناب طالب زاده
      شماره تلفن همراه قرار نداده اید تا قیمت روان کننده ها حضورتان ارسال گردد. برای استعلام قیمت با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مشکینی
      بله انواع روان کننده بتن موجود می باشد. جهت استعلام قیمت با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  45. سلام وقت عالی بخیر
    قیمت روان کننده بتن داخل شهرستان به نظرم خیلی زیاد به من گفتن میشه شما قیمت روان کننده تون رو بدین که اگه مناسب باشه از شما بگیرم
    ۲۵ گالن میخوام

    • سلام جناب صلحی
      برای استعلام قیمت انواع روان کننده های بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب ابوالحسنی
      به طور کلی روان کننده های بتن در سه پایه شیمیایی تولید می گردند که یکی از این پایه ها پلی کربوکسیلات اتر است و به فوق روان کننده هایی که با این ساختار تولید می شوند فوق روان کننده های بتن پایه پلی کربوکسیلات گفته می شود. این نوع فوق روان کننده ها در حال حاضر جدیدترین نوع روان کننده های بتنی هستند که چه از لحاظ کارایی و کیفیت و چه از لحاظ قیمت بسیار مناسب برای پروژه می باشند.
      موفق باشید

    • سلام جناب حسنوند
      به دلیل اینکه قیمت رزین پایه پلی کربوکسیلات خالص که ماده اولیه و اصلی فوق روان کننده های کربوکسیلاتی بالا است، به همین سبب قیمت تمام شده این نوع فوق روان کننده ها نسبت به روانسازهای با پایه های شیمیایی دیگر بیشتر است. لازم به ذکر است که فوق روان کننده های پایه کربوکسیلات هم بر اساس میزان ماده موثری که در ترکیباتشان به کار رفته است به انواع متفاوتی تقسیم می شوند و قیمت های مختلفی نیز خواهند داشت.
      موفق باشید

    • سلام جناب ریحانچی
      برای استعلام قیمت فوق روان کننده های بتن پایه کربوکسیلاتی در دوز های مصرفی متفاوت با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  46. سلام و عرض ادب
    من روان کننده ای میخوام که هم قیمت پایینی داشته باشه هم دوز مصرف پایینی داشته باشه دارید همچین محصولی ؟

    • سلام جناب حدادی
      به طور کلی روان کننده های بتن در انواع و اقسام مختلف وجود دارد، میزان سالید یا میزان ماده موثر به کار رفته در هر نوع روان کننده بتن در حالت کلی تعیین کننده قیمت تمام شده آن است. به عنوان مثال اگر می‌خواهیم روان کننده های بتن قیمت مناسب تهیه کنیم این موضوع را باید مد نظر قرار دهیم که میزان ماده موثر به کار رفته در آنها ممکن است در حد ماکزیمم و مطلوب خود نباشد چرا که یا ما می توانیم روی قیمت مناسب روان کننده فوکوس کنیم یا می توانیم کیفیت بالایی از آن انتظار داشته باشیم و این مسئله که هم کیفیت بالا و هم قیمت پایین را همزمان با یکدیگر در کنار هم داشته باشیم موضوعی کاملاً اشتباه است. محصولات تولید شده در دسته روان کننده ها که سالید آنها پایین تر از سایر محصولات قیمت کمتری دارند اما به سبب اینکه دوز مصرفی آنها در هر متر مکعب بتن بالا است، به موجب اینکه بتوان با استفاده از آنها بتن ریزی مناسب و با کیفیتی انجام داد می بایست مقدار بیشتری از آن را در بتن مورد استفاده قرار داد و همین مقدار استفاده بیشتر در بتن زمینه‌ ساز بالا رفتن هزینه‌های مربوط به روان کننده بتن می گردد در صورتی که اگر برای همان بتن ریزی از روان کننده های با درصد سالید بالا و دوز مصرفی پایین استفاده می‌شد، در حدود ۲ تا ۳ برابر در هزینه های مربوط به روان کننده کاهش صورت می گرفت. بنابراین توصیه می شود که برای پروژه هایتان روان کننده های با غلظت و سالید بالا مد نظر قرار دهید چرا که اینگونه می توانیم هزینه ها را کاهش داده و به نفع اقتصاد پروژه کار کنیم و کیفیت کار را بالا ببریم که این بهینه ترین حالت ممکن برای پیشبرد موارد مربوط به پروژه است.
      موفق باشید

  47. سلام و عرض ادب دیروقت بود تماس نگرفتم لطف کنید ۳۵ گالن فوق روان کننده پایه کربوکسیلات برای بنده پیش فاکتور کنید بفرستید که واریزیشو انجام بده فردا عصر لازم دارم ۰۹۱۲۱۱۲۰۵۵۳ خرم آبادی

    • سلام جناب خرم آبادی
      به طور کلی در هر ساعتی از شبانه روز (روزهای تعطیل و غیر تعطیل) می توانید برای تهیه محصول با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید. پیش فاکتور درخواستی شما بر روی واتس اپ حضورتان ارسال گردید.
      موفق باشید

    • سلام جناب طاهرنیا
      جهت استعلام قیمت فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب پرهام
      جهت استعلام قیمت روان کننده ها و فوق روان کننده های بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مفیدی
      فوق روان کننده های بتن در انواع متفاوتی عرضه می گردند و هر کدام از آن ها قابلیت استفاده برای بتن ریزی فونداسیون را خواهند داشت. تفاوت بین مدل های مختلف آن ها به میزان سالید یا ماده موثر یا میزان رزین کربوکسیلاتی که در آنها به کار رفته برمی گردد. هرچه میزان کربوکسیلات استفاده شده در آنها بیشتر باشد، دوز مصرفی آن در بتن پایین تر آمده و از لحاظ اقتصادی بیشتر به نفع پروژه است تا جایی که استفاده از یک فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات با دوز مصرفی یک دهم تا سه دهم درصد نسبت به یک فوق روان کننده کربوکسیلاتی با دوز مصرفی یک تا دو درصد حدوداً تا ۳ برابر هزینه های لازم برای تهیه روان کننده را کاهش می دهد. در این حالت می توانید کیفیت فوق العاده ای از محصولات با درصد سالید بالا دریافت نموده و هم اینکه قیمت پایین تری برای تهیه روان کننده بپردازید بنابراین در وهله اول توصیه می گردد قبل از اقدام به تهیه روان کننده حتما با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نموده و سپس با راهنمایی آنها نسبت به تهیه محصولی منطبق با شرایط پروژه خود اقدام کنید و هم از لحاظ کیفی و هم اقتصادی بهترین نتیجه را بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب بهاروند
      جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب وحیدی
      آنچه یک روان کننده بتن را از سایر این محصولات جدا می کند، نوع و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در روان کننده بتن است. رزین کربوکسیلاتی که به عنوان پایه اصلی فوق روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات وجود دارد، در صورتی که درصد سالید و کیفیت بالایی داشته باشد، فوق روان کننده فرآوری شده با آن نیز از کیفیت و سالید بالایی برخوردار خواهد بود. مهمترین و اصلی ترین پارامتر تشخیص اینکه روان کننده مد نظر محصول با کیفیتی است یا خیر این است که مقداری از آن به عنوان نمونه تست شود و در شرایط کارگاهی مشخص گردد که میزان اسلامپی که این محصول برای بتن ایجاد می کند چقدر است، میزان حفظ اسلامپی که فراهم می‌آورد چقدر است و اینکه با چه درصد استفاده ای از آن می توانیم نیازهای مد نظر پروژه را پاسخ دهیم. بنابراین در صورتی که می خواهید روان کننده برای پروژه خود تهیه کنید در ابتدا مقدار کمی از آن را در کار خود تست کنید و سپس خرید کلی خود را انجام دهید. لازم به ذکر است که قیمت روان کننده بتن برحسب دوز مصرفی محصول تعیین می گردد و محصولاتی که از دوز مصرفی کمتری برخوردار باشند قیمت بالاتری نیز خواهند داشت.
      موفق باشید

  48. سلام خسته نباشید این درسته که گفته میشه فوق روان کننده های پایه کربوکسیلاتی به بقیه روان کننده ها ارجح هستن ؟ قیمتشون چنده ؟

    • سلام جناب کهنمویی
      در مورد روان کننده های بتن باید بگوییم که در چهار پایه شیمیایی تولید می گردند که هرکدام از این پایه ها مکانیزم و مشخصات خاصی داشته و می بایست با توجه به ویژگی های مرتبط در بتن ریزی ها مورد استفاده قرار گیرند در این صورت است که می‌توان از تمامی ظرفیت و و کارایی آنها بهره لازم را برد. در مورد اینکه آیا فوق روان کننده های پایه کربوکسیلاتی نسبت به سایر روان کننده ها ارجحیت دارند یا نه باید بگوییم این محصولات نسبت به سایر انواع روان کننده ها جدیدتر هستند و مکانیزم تأثیرگذاری و روانسازی آنها در بتن نسبت به انواع دیگر متفاوت است. روان کننده های دیگر با مکانیزم باردار کردن ذرات سیمان و دفع بارهای همنام در سیمان سبب ایجاد روانی بتن می گردند اما مکانیزم تأثیرگذاری فوق روان کننده های کربوکسیلات بر اساس ممانعت فضایی ذرات سیمان می باشد به این صورت که در اطراف هر ذره سیمان غشایی تشکیل می گردد، غشایی که چندین برابر اندازه ذره سیمان بوده و موجب می گردد تا فاصله ای در بین این غشاها ایجاد گردد و این فاصله منجر شود که ذرات سیمان به یکدیگر نچسبیده و آب اختلاط به راحتی بتواند به لابلای ذرات نفوذ نماید و به همین ترتیب آب موجود در طرح اختلاط بتن سبب ایجاد روانی بهتر و مناسب تری گردد. از نظر عملکرد می‌توانیم بگوییم که فوق روان کننده های کربوکسیلاتی نسبت به انواع دیگر روان کننده ها عملکرد بهتری دارند و میزان روانی بالاتری را برای بتن فراهم می آورند اما در مقابل حفظ اسلامپ کمتری دارند و به همین علت بهتر است هنگامی که تراک میکسر به پروژه می رسد روان کننده به آن اضافه گردیده و سپس بتن آماده مصرف شود در صورتی که روان کننده های معمولی حفظ اسلامپ بالاتری دارند و به نوعی بتن را دچار دیرگیری می کنند. به طور کلی چندین سال است که استفاده از روان کننده های پایه کربوکسیلاتی نسبت به پایه های دیگر افزایش یافته است و با استقبال بیشتری روبرو گردیده‌اند. از لحاظ قیمت روان کننده بتن نیز باید بگوییم روان کننده های کربوکسیلاتی نسبت به انواع دیگر از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما به سبب این که میزان مصرف آنها یا دوز مصرفی آنها پایین تر است از نظر اقتصادی کاملاً به صرفه بوده و هزینه های مربوط به تهیه روان کننده پروژه را کاهش می دهند به همین دلیل است که این محصول خیلی سریع جایگاه خود را در بین افزودنی های بتن باز کرده و استقبال زیادی از آن به عمل آمده است.
      موفق باشید

    • سلام جناب اسدی
      میزان استفاده از روان کننده بتن بستگی به دوز مصرفی محصول دارد به این صورت که هرچه دوز مصرفی پایین تر باشد با استفاده از مقدار کمتری روان کننده در بتن به جواب لازم دست پیدا خواهیم کرد. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن در انواع مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  49. خسته نباشید من میدونم که روان کننده ها برای هوای گرم خیلی برا بتن موثرن و روانش میکنه ولی متوجه نمیشم چرا برای زمستون هم لازمه که استفاده شن ممنون میشم توضیح بدین

    • سلام جناب نصرالهی
      به طور کلی استفاده از روان کننده بتن سبب کاهش نسبت آب به سیمان می شود و هر چه این نسبت پایین تر باشد یعنی با استفاده از مقدار آب کمتری در بتن جواب لازم را بگیریم، احتمال یخ زدگی در فصول سرد سال کاهش پیدا کرده و علاوه بر این موضوع گیرش اولیه بتن در مدت زمان کوتاه تری اتفاق افتاده و به تبع آن مقاومت اولیه بهتری نیز صورت خواهد گرفت بنابراین استفاده از روان کننده بتن چه در هوای گرم و چه در هوای سرد مورد اساسی بوده که می بایست مد نظر قرار گیرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب کبودوند
      انواع قیمت روان کننده بتن با دوزهای مصرفی متفاوت و پایه های شیمیایی مختلف در بازار وجود دارد. برای اینکه نسبت به خرید نوع خاصی از روان کننده بتن اطمینان لازم را پیدا کنید، مطمئن ترین راه دریافت نمونه از محصول مورد نظر و انجام تست گارگاهی یا آزمایشگاهی است و در صورتی که انتظارات شما را نسبت به ایجاد روانی مورد نظر و یا موارد دیگر برآورده کرد نسبت به خرید روان کننده بتن به صورت کلی برای پروژه اقدام فرمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب قاسمی
      تقاوت قیمت روان کننده های بتن می تواند به عوامل متعددی مرتبط باشد. در وهله اول این موضوع می تواند مربوط به کیفیت روان کننده و میزان رزین کربوکسیلاتی که به عنوان ماده اولیه در محصول به کار رفته است باشد به این صورت که اگر میزان استفاده از رزین در ترکیب فوق روان کننده بیشتر باشد قیمت آن فوق روان کننده نیز بیشتر است. در وهله دوم این اختلاف قیمت می تواند مرتبط با حضور واسطه گران باشد به طوری که اگر خرید روان کننده بتن از واسطه ها صورت گیرد ممکن است قیمت محصول به میزان زیادی افزایش یابد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  50. سلام چه نوع روان کننده ای بهتره و اینکه برای خرید روان کننده بتن از شرکت شما باید چیکار کنم

    • سلام جناب مطیعی
      روان کننده های بتن انواع مختلفی دارند که هر کدام برای شرایطی فرموله شده اند ولی در حالت کلی جدیدترین و موثر ترین آنها فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات است چرا که هم مکانیزم روانسازی آن برای بتن کارآمدتر بوده و هم قابلیت سنتز در حالت های مختلف جهت استفاده در انواع آب و هوا ها و شرایط دمایی متفاوت را خواهد داشت. جهت خرید روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  51. مکانیزم فوق روان کننده های کربوکسیلاتی واسه بتن بهتره یا مواد دیگه ؟ از نظر قیمت کدوما به صرفن ؟

    • سلام جناب هاشمی
      فوق روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات در حال حاضر به عنوان جدیدترین نوع روانسازهای بتن شناخته می شوند. این نوع روان کننده ها قابلیت سنتز به گونه های دیگر را دارند به همین دلیل با کمی تغییر در فرمولاسیون می توانند برای استفاده در آب و هوای گرم یا سرد مناسب باشند. به طور کلی این نوع روان کننده ها از نظر افزایش روانی و اسلامپ و همچنین قدرت کاهندگی آب بتن بهتر از دیگر انواع روان کننده ها عمل می کنند. از بابت قیمت روان کننده های پایه کربوکسیلات نیز باید بگوییم درست است که قیمت آنها از انواع دیگر بیشتر است اما در نهایت به نفع پروژه خواهند بود و هزینه های مربوط به تهیه روانساز را به مراتب کاهش می دهند.
      موفق باشید

    • سلام جناب جمالی پور
      خوشحالیم که این محتوا مورد توجهتان قرار گرفته است ممنونیم بابت حضور ارشمند شما
      موفق باشید

  52. واقعا دست مریزاد با روان کننده هایی که میدید دست مردم یه کم میریزی داخل بونکر یه بتن یه دست و خیلی خوب بت میده من حتی دادم آزمایشگاه تست کرد مقاومت بتن بدون روان کننده ۲۵۰ بود با روان کننده تازه یه مقدار کم زدم توش مقاومت شد ۲۸۴ خیلی عالی بود
    دمتون گرم و روزیتون زیاد

    • سلام جناب مرادی نژاد
      تشکر از محبت شما همراه عزیز، واقعا باعث خوشحالی است که از روان کننده ها این میزان رضایت دارید، خدا را شاکریم که توانسته ایم موجبات رضایت خاطر شما خریداران محترم را جلب نماییم. تمامی تلاش کادر مجموعه این است که روز به روز سطح کیفی محصولات را بالاتر برده و خدمات بهتری در شأن شما عزیزان ارجمند ارائه دهند.
      موفق باشید

  53. میشه من خودم ماشین شرکتو بفرسم دم کارخونه یه بیست تا روان کننده بار بزنه بیاره ؟

    • سلام جناب خرم زاده
      بله حتما فقط قبلش حتما با قسمت فروش هماهنگ کنید بعد ماشین بفرستید.
      موفق باشید

    • سلام جناب موسوی
      این سوال در وهله اول بستگی به این دارد که از چه نوع روان کننده ای و با چه دوز مصرفی قصد دارید استفاده کنید. با فرض استفاده از فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد و با توجه به عیار بتن ۴۰۰ ، از ۴۰۰ گرم تا ۱٫۲ کیلوگرم می توانید از این نوع روان کننده با توجه به پروژه خود و میزان اسلامپ مورد نیاز استفاده کنید. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  54. برا بتن ریزی سقف چه روان کننده ای باید بگیرم بیزحمت یه روان کننده بتن قیمت مناسب بم معرفی کن

    • سلام جناب مفیدی
      روان کننده های بتن در انواع و مدل های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها پایه شیمیایی و دوز مصرفی متفاوتی دارند. در صورتی که میخواهید روان کننده ای تهیه کنید که هم از نظر قیمت و هزینه تمام شده برای پروژه مقرون به صرفه و اقتصادی باشد و هم به راحتی جوابگوی نیازهای پروژه باشد می توانید از فوق روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات با دوز مصرفی پایین استفاده کنید.
      موفق باشید

  55. ما از روان کننده شرکت شما استفاده کردیم خیلی عالی بود خیلی راضی بودیم بتن ریزی سقف ها و کل ستون ها با روان کننده انجام دادیم خیلی راحت بود از این به بعد همیشه روان کننده از شما میگیرم به همکارامم شمارتونو دادم

    • سلام جناب عسگری
      تشکر می کنیم از لطف و نظر ارزشمند شما. بسیار خوشحالیم و خدا را شاکریم که از روان کننده های ما در پروژه تان استفاده کرده و رضایت خاطر دارید. تمامی تلاش پرسنل مجموعه ارائه با کیفیت ترین روان کننده ها و کسب رضایت حداکثری شما خریداران گرامی می باشد.
      موفق باشید

    • سلام جناب ذوقی
      این سوال بسته به شرایط پروژه و موقعیت آن پاسخ های متفاوتی میتواند داشته باشد ولی در حالت کلی دو شیوه مصرف برای روان کننده های بتن وجود دارد. یک شیوه استفاده از روان کننده در پای کار و بعد از رسیدن تراک میکسر به پروژه است به این صورت که به میزان مورد نظر از روان کننده با توجه به دوز مصرفی آن محصول به بتن اضافه می کنیم بعد از چند دقیقه میکس شدن بتن درون تراک میکسر آماده استفاده خواهد بود. حالت دوم استفاده از روان کننده در بچینگ بتن آماده و به جای بخشی از آب مورد نیاز اختلاط است. حالت اول معمولا برای افزایش روانی و اسلامپ بتن و حالت دوم برای کاهش نسبت آب به سیمان و در پی آن افزایش مقاومت بتن به کار می رود.
      موفق باشید

  56. سلام روان کننده های بتن شما استاندارد دارن ؟ در صورت سفارش به شهرستان هم میفرستید ؟

    • سلام جناب پرچمی
      بله روان کننده های بتن تولیدی مجوز استاندارد ایران و تأییدیه های مربوط به مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی را دارا هستند.
      به تمامی نقاط کشور ارسال داریم و سفارشات بین یک تا سه روز کاری به دست شما می رسد.
      موفق باشید

  57. عرض ادب ناظر ساختمونم به من گفته باید روان کننده استفاده کنم میخوام بدونم چقدر باید بخرم عیار بتنی که لازم هست بریزیم ۳۵۰ و حدودا ۲۰۰ متر مکعب هم بتن داریم همچنین بفرمایید قیمت روان کننده بتن چنده ؟

    ۴۰۰ و ۱۳۰ متر مکعب هم بتن داریم

    • سلام جناب زهره وند
      با توجه به اینکه روان کننده های بتن با دوز های مصرفی متفاوت وجود دارند هر کدام از آنها مقدار مصرف خاصی در بتن دارند و در ابتدا می بایست مشخص کنید که از چه نوع روان کننده ای می خواهید استفاده کنید. در صورتی که قصد دارید از محصولی استفاده کنید که هم از نظر اقتصادی به نفع شما باشد و هم از نظر فنی خیلی راحت پاسخگوی نیازهای پروژه باشد می توانید از روان کننده های با دوز مصرفی پایین مانند ابر روان کننده بتن ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد استفاده کنید. در صورت استفاده از این محصول با توجه به عیار بتن ۳۵۰ برای ۲۰۰ متر مکعب بتن به صورت میانگین به ۷ گالن از این نوع روانساز احتیاج خواهید داشت و برای عیار ۴۰۰ و ۱۳۰ متر مکعب بتن به صورت میانگین به ۵ گالن از این روان کننده برای بتن نیاز خواهید داشت. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن نیز می بایست با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب اسدالهی
      روان کننده بتن موجب می شود که میزان آب مورد نیاز بتن کاهش پیدا کند. کاهش آب بتن منجر به کاهش تبخیر آب از سطح بتن می گردد و این موضوع حفرات خالی از آب کمتری در سطح بتن ایجاد نموده و نتیجتا این موضوع موجب می گردد با کاهش ترک های سطحی بتن روبرو شویم. بنابراین می توانیم بگوییم استفاده از روان کننده بتن تا حد زیادی می تواند به کاهش ترک خوردگی های سطحی بتن کمک کند.
      موفق باشید

    • سلام جناب جمالی پور
      با توجه به اینکه برای کفسازی سوله معمولا از الیاف های مختلف بتن از جمله الیاف پلی پروپیلن، ماکروسنتتیک، فورتا و … استفاده می شود، در صورتی که از فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات در بتن استفاده نشود اختلاط مناسبی شکل نمی گیرد و الیاف به راحتی به خورد بتن نمی روند و همچنین بعد از بتن ریزی نیز قابلیت پخش و تراکم مناسبی نخواهیم داشت. بنابراین یکی از متریال لازم برای بتن ریزی کف فوق روان کننده بتن می باشد.
      موفق باشید

  58. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت پرسنل شرکت افزونگران یه موضوعی هست که حیف ام اومد با دوستان به اشتراک نزارم من حدودا پونزده روز پیش از روان کننده های شرکت شما استفاده کردم نتیجه اش روی بتن ام فوق العاده بود. روان کننده ای که گرفتم‌ روش زده بود یک دهم درصد به همین خاطر مقدار خیلی کمی برای هر بونکر استفاده کردیم حتی میشه گفت کمتر از یک دهم درصد هم زدیم و بتن رو خیلی عالی روون کرد نمونه هارم که بردن واسه تست بعدش گفتن که نمونه با روان کننده افزایش مقاومت داشته واقعا قیمت روان کننده بتن نسبت به کارکرد خیلی خوبی که توی کار داره نسبت به خیلی دیگه از محصولات مصرفی ساختمون به صرفه است و دیگه کارگرا آب نمیگیرن داخل بتن برای اینکه بتن رو شل کنن و بتونن پمپش کنن. من سازنده هستم تو منطقه ۵ حتما حتما از حالا به بعد از روان کننده توی تمام پروژه هام استفاده میکنم چون واقعا تجربه کاربردی خوبی داشت برام‌ و بتن ریزیمو خیلی راحت تر کرد
    برکتتون روز افزون

    • سلام جناب جعفرنژاد
      مایه افتخار و مباهات است که از روان کننده های ما استفاده کرده اید و رضایت خاطر کامل از آنها دارید. تمامی تلاش پرسنل مجموعه این است که بتوانند باکیفیت ترین محصولات را برای شما سروران گرامی ارائه داده و هرچه بیشتر در راستای کسب رضایت خاطرتان گام بردارند.
      در مورد نظر ارزشمند جنابعالی باید عنوان کنیم استفاده از روان کننده بتن دیگر به یکی از مراحل اصلی بتن ریزی ها تبدیل شده است چرا که خصوصیات بتنی که با استفاده از این محصول ریخته می شود کاملا با بتن معمولی متمایز است و کاستی های بتن ریزی تا حد زیادی با استفاده از روان کننده پوشش داده شده و در مرحله بعدی سبب بهبود خواص بتن تازه و بتن سخت شده می گردد.
      موفق باشید

  59. واقعا روان کننده انقد نیازه تو ساختمون یا جنبه تبلیغاتی هم داره ؟؟ البته عذر میخوام که انقد رک میگم

    • سلام جناب صمدی پور
      فی الواقع استفاده از روان کننده در بتن یکی از نیازهای اصلی بتن ریزی می باشد چرا که در صورت عدم استفاده از آن، تیم اجرایی بتن ریزی برای اینکه بتوانند بتن را پمپ کنند و به دلیل اینکه بتن در لوله های پمپ گیر نکند به ناچار مجبور خواهند بود به بتن آب اضافه نموده و نسبت آب به سیمان را در بتن بالا ببرند. همانگونه که میدانید افزایش نسبت آب به سیمان در بتن برابر است با کاهش مقاومت بتن. موضوعی که مطرح شد تنها یکی از ده ها دلایل استفاده از روان کننده بتن می باشد که نیاز بتن به روان کننده را کاملا اثبات می کند. گفتنی است که دیگر دلایل و ضرورت های به کارگیری روان کننده در بتن در متن مقاله به طور کامل شرح داده شده است که می توانید آن را مطالعه فرمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب گوهری
      به دلیل استفاده از روان کننده بتن مقدار آبی که بتن نیاز دارد کاهش می یابد در واقع نسبت آب به سیمان پایین می آید و نکته ای که وجود دارد این است که کاهش میزان نسبت آب به سیمان منجر به افزایش مقاومت بتن می گردد. بنابراین روان کننده بتن علاوه بر اینکه هیچگونه کاهش مقاومتی ایجاد نمی کند بلکه سبب افزایش مقاومت بتن نیز خواهد شد.
      موفق باشید

  60. خرید روان کننده بتن به عهده خود بچینگه یعنی جز شرح وظایفشون هست یا نه ؟ اگه نه کی باید تهیه کنه ؟

    • سلام جناب عمویی
      این موضوع که خرید روان کننده بتن بر عهده چه شخص یا چه دستگاهی باشد کاملا قراردادی است. در حالت کلی تهیه روان کننده بتن به عهده بچینگ نمی باشد ولی می توان قراردارد را طوری تنظیم نمود که آن مجموعه وظیفه تأمین روان کننده بتن را نیز بر عهده داشته باشد و هزینه های مربوط به آن را دریافت نماید. در حالت دیگر که معمول تر نیز می باشد کافرما یا پیمانکار یا نمایندگان آنها نسبت به خرید روان کننده بتن اقدام می کنند و این محصولات در پای کار و یا در بچینگ مورد استفاده قرار می گیرند.
      موفق باشید

  61. سلام خسته نباشید
    این موضوع که نوشتید نوسانات قیمت دلار روی قیمت روان کننده بتن تأثیرگذاره چطوریاست مگه همه این محصولات تولید ایران نیستند؟

    • سلام جناب نوری
      روان کننده های بتن ساخت ایران هستند اما رزین کربوکسیلاتی که به عنوان ماده اولیه اصلی در این محصول به کار می رود وارداتی است. قیمت روان کننده بتن با توجه به موارد مختلف و همچنین دوز مصرفی محصول تعیین می گردد.
      موفق باشید

  62. سلام برای اطلاع از شرایط گرفتن نمایندگی با چه شماره ای باید تماس بگیرم ؟

    • سلام جناب احمدوند
      جهت اطلاع از این موضوع می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  63. سلام وقت بخیر در صورتی که خرید روان کننده بتن از شرکت شما به میزان عمده صورت بگیره شرایط پرداخت چه تغییری خواهد کرد ؟

    • سلام جناب خطیبی
      جهت اطلاع از شرایط پرداخت و استعلام قیمت روان کننده بتن در حجم های متفاوت با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب حبیبی
      انواع روان کننده و فوق روان کننده بتن با قیمت های مختلف موجود است که برای استعلام قیمت آنها می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  64. ۸۵ متر مکعب بتن سقف
    عیار ۴۲۵
    فوق روان کننده کربوکسیلاتی چقدر نیاز است خریداری شود ؟

    • سلام جناب محمدی
      پاسخ به این سوال در وهله اول بستگی به این دارد که از چه نوع فوق روان کننده کربوکسیلاتی با چه دوز مصرفی استفاده می کنید. با فرض استفاده از ابر روان کننده بتن پایه پلی کربوکسیلات با دوز مصرفی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد و عیار بتن ۴۲۵ برای ۸۵ متر مکعب بتن به حدود ۸۰ کیلوگرم از این نوع روان کننده نیاز خواهید داشت.
      موفق باشید

    • سلام جناب اصلانی
      به طور کلی استفاده از روان کننده بتن فواید و مزایای بسیاری دارد که تنها یکی از آنها به پمپ پذیری و بهبود آن مربوط می شود. برای مثال کاهش نسبت آب به سیمان یکی از مزایای فوق العاده مهمی است که به واسطه حضور روان کننده برای بتن اتفاق می افتد و موجب می گردد تمامی آیتم های مقاومتی و دوامی بتن با افزایش روبرو گردد یا به عنوان مثالی دیگر انسجام، یکنواختی و یکپارچگی بتن مزیتی است که با استفاده از روان کننده بتن حاصل می گردد و ده ها مورد دیگر که با حضور این ماده فوق العاده کاربردی در بتن رخ می دهد. علاوه بر این موارد موضوعی که استفاده از آن را بسیار دلپذیرتر می کند قیمت روان کننده بتن است چرا که با قیمتی در حدود سه درصد قیمت بتن در هر متر مکعب می توانید این مزایا را برای بتن خود رقم زده و بتن ریزی ها را در بالاترین کیفیت ممکن به انجام برسانید.
      موفق باشید

  65. سلام خسته نباشید روان کننده برای کاهش ترک خوردگی های بتن مخصوصا ترک خوردگی های سطحی تاثیر داره یا نه ؟ قیمت روان کننده بتن چنده ؟

    • سلام جناب کمیجانی
      بله استفاده از روان کننده بتن به طور مستقیم جهت کاهش ترک خوردگی های سطحی بتن تأثیرگذار است از این جهت که روان کننده موجب می گردد تا نسبت آب به سیمان کاهش یابد و همین موضوع سبب می شود تا تبخیر سطحی آب بتن نیز با کاهش چشمگیری روبرو گردد و همین عامل زمینه ساز کاهش ترک خوردگی های سطح بتن خواهد شد.
      برای استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  66. دست شما درد نکنه اطلاعات خیلی خوبی دادید دید خیلی خوبی بهم داد چون برای ساختمونم میخوام بگیرم فقط اگه لطف کنید قیمت روان کننده هم بفرمایید ممنون میشم

    • سلام جناب کریمی
      بسیار خوشحالیم که اطلاعات ارائه شده برای شما مفید فایده واقع شده است و تشکر می کنیم از حسن توجه جنابعالی.
      برای استعلام قیمت روان کننده بتن در انواع مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  67. سلام عرض ادب من سرچ کردم دیدم روان کننده ها انواع مختلفی دارن و حتی مواد و ترکیباتشون هم با هم فرق داره حالا سوالم اینه از کجا باید بفهمم چی بگیرم که خوب باشه ؟

    • سلام جناب شعبانی
      بله روان کننده های بتن در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند و هر یک از آنها کارکرد های خاصی نیز برای بتن به ارمغان می آورند. روان کننده هایی تحت عنوان روان کننده های پایه لیگنو سولفونات وجود دارند که قیمت این روان کننده های بتن نسبت به سایر انواع روان کننده ها پایین تر بوده و به عنوان روان کننده های معمولی در بازار شناخته می شوند. خصوصیت بارزی که در مورد این نوع روان کننده ها می توان اشاره کنیم مقداری خاصیت دیرگیری آنهاست که برای استفاده در پروژه ها نیز می بایست مدنظر قرار گیرد. روان کننده های دیگری که در بتن ریزی ها مورد استفاده قرار می‌گیرند پایه نفتالین سولفونات هستند که این روان کننده ها در بازار به عنوان فوق روان کننده پایه نفتالین شناخته می شوند و از لحاظ قیمت روان کننده نیز باید بگوییم که این دسته در حالت متوسط قرار دارند و نه قیمت بالا و نه قیمت پایینی دارند و حتی دوز مصرفی آنها نیز در حالت متوسط و میانگین قرار دارد. سومین دسته از روانسازها روان کننده های بتن بر پایه پلی کربوکسیلات اتر هستند قیمت این نوع روان کننده های بتن نسبت به سایر انواع روان کننده ها بیشتر است اما به سبب اینکه میزان مصرف کمتری در بتن دارند و با مقدار کمتری از این محصول می توان نتیجه مد نظر را گرفت، از نظر اقتصادی برای پروژه به صرفه تر می باشند. لازم به ذکر است که این نوع روانساز ها در بازار به عنوان ابر روان کننده بتن یا فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات شناخته می شوند. این روان کننده ها در دوزهای مصرفی متفاوتی وجود دارند که هنگام خرید حتما می بایست به این موضوع توجه لازم را مبذول دارید و قیمت روان کننده را در کنار دوز مصرفی آن بسنجید. این نوع روان کننده ها جدیدترین نوع روانسازهای بتن به شمار می روند و مکانیزم آنها برای روانسازی بتن با انواع دیگر روان کننده ها متفاوت است و به طور کلی روانی و اسلامپ بالاتری را برای بتن ایجاد می کنند. پس همانطور که ملاحظه کردید روان کننده ها در انواع متفاوتی وجود دارند به موجب اینکه بدانید از کدام نوع آنها در چه پروژه ای استفاده نمایید حتما می بایست با کارشناسان فنی و مجرب در این زمینه مشورت کنید و طبق نظر و تجویز آنها اقدام به تهیه روان کننده های بتن مورد نیاز پروژه نمایید. در این خصوص می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تولیدی تماس گرفته و به صورت رایگان مشاوره ها و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید و در صورت نیاز اقدام به تهیه روان کننده بتن با مناسب ترین قیمت ممکن نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب امانی
      به طور کلی خرید و تهیه روان کننده بتن به عهده کارفرمای پروژه می باشد. شما میتوانید به عنوان کارفرما با بچینگ بتن آماده صحبت نموده و قرارداد خود را طوری تنظیم نمایید که خرید روان کننده بتن نیز جزء آن بوده و در قبال پرداخت هزینه مربوط به آن بر عهده بچینگ گذاشته شود و خود بچینگ روان کننده مورد نیاز پروژه را تأمین نموده و مورد استفاده قرار دهد. حالت دیگری که وجود دارد و مرسوم تر هم می باشد این است که کارفرما یا پیمانکار یا نماینده آنان اقدام به خرید روان کننده های مورد نیاز پروژه نموده و در کارگاه موجود نمایند و هنگامی که تراک میکسرهای بتن آماده سر پروژه حضور پیدا کردند قبل از اینکه بتن ریزی از این تراک ها شروع شود مقدار روان کننده مورد نیازی که هر تراک میکسر احتیاج دارد تا روانی و بهبود پمپ پذیری برای بتن آن حاصل گردد به آن اضافه شود و پس از میکس کامل با بتن، آماده مصرف در پروژه می گردد. این روش در حال حاضر در ایران روشی مرسوم تر می باشد و کارفرماها ترجیح می دهند که روان کننده بتن در حضور خود آنها به بتن اضافه گردد. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در خصوص انواع روانسازهای بتن و همچنین استعلام قیمت روان کننده بتن در انواع و مدل های مختلف با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.
      موفق باشید

  68. سلام خسته نباشید یه بنده خدایی به من گفت فوق روان کننده بگیر یکی دیگه گفت ابر روان کننده بگیر بهتره ؟ چه فرقی دارن اینا با هم؟ شما دارید این دو مورد ؟ قیمت روان کننده های بتن رو که دارید برام ارسال کنید

    • سلام جناب الله وردی
      تفاوتی که بین فوق روان کننده بتن و ابر روان کننده بتن وجود دارد به پایه شیمیایی محصول و دوز مصرفی آن بر می گردد. به طور کلی و در حالت معمول به روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات با دوز مصرفی پایین ابر روان کننده بتن اطلاق می شود حال آنکه به روان کننده هایی که دوز مصرفی آنها قدری بیشتر است عنوان فوق روان کننده اطلاق می گردد البته گاهی روان کننده های بر پایه نفتالین سولفونات نیز با عنوان فوق روان کننده در بازار خطاب می گردند. بنابراین موضوعی که در خرید روان کننده های بتن امری بسیار مهم تلقی می شود این است که پایه شیمیایی آن روان کننده چه است و دوز مصرفی آن در بتن چقدر می باشد. به طور کلی روان کننده های بتن پایه کربوکسیلات نسبت به سایر روانسازها جدیدتر بوده و ویژگی و مزایای بهتر و بیشتری برای بتن فراهم می آورند و در حال حاضر به عنوان پرفروش ترین نوع روان کننده ها توجه قرار گرفته اند. در صورتی که از روان کننده های پایه کربوکسیلاتی با دوز مصرفی کم در بتن استفاده نمایید عملا میزان استفاده از محصول پایین تر خواهد آمد و این موضوع از لحاظ اقتصادی برای پروژه به صرفه تر می باشد.
      انواع روان کننده ها در پایه های شیمیایی مختلف موجود می باشند و جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با پایه های شیمیایی مختلف می بایست با مشاورین فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

  69. سلام روز بخیر
    من احتیاج به ۲۰ گالن روان کننده پایه کربوکسیلات دارم اول میخوام بدونم که برای بتن ریزی ستون و دیوار برشی هم فایده دارن و سوالم دومم اینکه قیمت روان کننده بتن چنده ؟

    • سلام جناب محسنی
      بله دقیقا یکی از استفاده های اصلی روان کننده های بتن برای بتن ریزی دیوارهای برشی و ستونها می باشد. هنگامی که در مقطع تراکم آرماتور وجود دارد، بتن به خوبی نمی تواند لابه لای آرماتورها را پر کند و به همین سبب در برخی از قسمت های مقطع بتنی نفوذ نمی کند و عملا در آن قسمت مقاومتی هم شکل نمی گیرد در صورتی که اگر بتن با استفاده از روان کننده در مقطع ریخته شود علاوه بر اینکه مقاومت آن پایین نمی آید بلکه به راحتی می تواند در بین تراکم بالای میلگردها نیز نفوذ کرده و یک بتن ریزی مناسب و مقاوم نتیجه آن باشد.
      به منظور استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  70. سلام خسته نباشید من ناظرم گیر داده که حتما برای بتن ریزی سقف باید روان‌کننده بگیری در حال حاضر روان کننده بتن قیمت پایین و ارزون چی دارید ؟

    • سلام جناب کلفت بار
      انواع روان کننده بتن با قیمت های مختلف موجود می باشد که نسبت به تهیه آن می توانید اقدام نمایید. لازم به ذکر است در صورت امکان روان کننده ای را برای پروژه تان مورد نظر قرار دهید که دوز مصرفی آن پایین باشد چرا که در این صورت مقدار مورد نیاز روان کننده برای پروژه بسیار کاهش می یابد و این موضوع سبب می گردد هزینه های پروژه به مراتب کاهش پیدا کند. به طور کلی در صورتی که روان کننده بتن مستقیما از کارخانه تهیه شود، هرچه قیمت آن بالاتر رود دوز مصرف آن پایین تر آمده و از نظر اقتصادی به صرفه تر است.
      موفق باشید

    • سلام جناب پور رحمان
      خیر روان کننده نسبت آب به سیمان بتن را افزایش نمی دهد. مکانیزم روان کنندگی روان کننده بر اساس پایه شیمیایی آن متفاوت است. به عنوان مثال روان کننده های با پایه شیمایی پلی کربوکسیلات با مکانیزم ممانعت فضایی سبب روان سازی بتن می شوند به این صورت که اطراف هر ذره سیمان را غشایی احاطه می کند که این غشا فاصله بین ذرات سیمان را افزایش می دهد و موجب می شود آب به راحتی به لابه لای ذرات سیمان نفوذ کرده و باعث شود همان میزان آب درون بتن موجبات روان سازی آن را نیز عهده دار گردد.
      موفق باشید

  71. سلام و عرض ادب
    من برای بتن سقف مقداری روان کننده نیاز دارم
    چطوری محاسبه کنم چقدر مصرف میشه و اینکه چطوری باید سفارش بدم ؟

    • سلام جناب قبادی
      مقدار روان کننده مورد نیاز بستگی دارد به دوز مصرفی محصول مورد نظر ، حجم بتن ریزی و عیار بتن و با توجه به این سه عامل مشخص می شود. برای مثال اگر دوز مصرفی روان کننده بتن پایه کربوکسیلات ۰٫۷ درصد باشد و عیار بتن ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب باشد و حجم بتن ریزی ۱۷۵ متر مکعب باشد، محاسبات مربوط به مقدار روان کننده بتن لازم به شرح زیر خواهد بود :
      ۰٫۰۰۷=۰٫۷/۱۰۰
      ۲٫۸=۰٫۰۰۷*۴۰۰
      ۴۹۰=۲٫۸*۱۷۵
      بنابراین طبق محاسبات بالا مقدار ۴۹۰ کیلوگرم از این نوع روان کننده بتن نیاز خواهید داشت.
      جهت ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید. لازم به ذکر است که قیمت روان کننده بتن در این مجموعه تولیدی در پایین ترین حالت ممکن قرار گرفته است و شما می توانید محصولات مورد نظر خود را بسیار به صرفه تهیه نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب کبودوند
      بله به تمامی شهرهای کشور ارسال داریم. جهت ثبت سفارش با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  72. سلام علیکم
    جسارتا میخوام بدونم فوق روان کننده های مورد تولید شما استاندارد هستن؟ میتونید برام بروشور روان کننده هاتون بفرستید ؟

    • سلام جناب جنت
      بله تمامی انواع روان کننده های بتن ارائه شده استاندارد هستند و طبق شرایط و دستورالعمل های مربوطه تولید گردیده اند.
      لطف بفرمایید در واتس اپ، تلگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی مربوط به شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ پیام بدهید تا در آنجا هم کاتالوگ روان کننده ها و هم گواهی استاندارد مربوط به آنها برای شما ارسال گردد.
      موفق باشید

  73. سلام
    امکانش هست حساب کنید برای بتن عیار ۳۵۰ و ۵۰۰ متر مربع بتن ریزی به ضخامت ۲۰ سانت چقدر روان کننده نیازه؟ قیمت روان کننده بتن چقدره ؟

    • سلام جناب حبیبی
      با فرض استفاده از ابر روان کننده کربوکسیلاتی با دوز مصرفی ۰٫۳ درصد و عیار ۳۵۰ و حجم بتن ریزی ۱۰۰ متر مکعب (۱۰۰=۵۰۰*۰٫۲) محاسبات مربوطه به شرح زیر است :
      ۰٫۰۰۳=۰٫۳/۱۰۰
      ۱٫۰۵=۰٫۰۰۳*۳۵۰
      ۱۰۵=۱٫۰۵*۱۰۰
      بنابراین مجموعا ۱۰۵ کیلوگرم از این نوع روان کننده برای بتن ریزی خود نیاز خواهید داشت.
      جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  74. ممکنه بفرمایید چرا قیمت روان کننده بتن شرکت های مختلف با هم انقدر اختلاف دارن

    • سلام جناب موسیوند
      قیمت روان کننده بتن در شرکت های گوناگون به عوامل متعددی بستگی دارد و این عوامل به طور مستقیم در قیمت گذاری محصول نقش دارند که از جمله این عوامل می توانیم به نوع و کیفیت رزین کربوکسیلات استفاده شده در محصول، وجود دوزهای مصرفی مختلف روان کننده های بتن، خرید به صورت دست اول از کارخانه و یا خرید روان کننده بتن از واسطه ها و … اشاره کنیم.
      موفق باشید

  75. سلام علیکم احوال شریف
    یک موضوعی هستش که ترجیح دادم با بقیه دوستان و همکاران سازنده درمیون بگذارم. بنده حدودا ۲۰ روز پیش بود که از روان کننده های شرکت شما خرید کردم ۵۰ گالن. باید بگم تاثیرش روی بتن فوق العاده عالی بود من محصولی که خریدم روش زده بود ۰.۱ تا ۰.۳ و مقدار خیلی کمی هم برای هر تراک استفاده کردیم حتی میتونم بگم کمتر از ۰.۱ هم مصرف میشد و با همین مقدار اسلمپ بتن بالا میرفت. نمونه هارو هم که فرستادیم آزمایش دیدیم که نسبت به بتن شاهد افزایش مقاومت داشتیم. یه نکته ای که به نظرم میلیون ها تومن می ارزه اینه که دیگه اکیپ بتن ریزی آب نمیبندن به بتن برای اینکه پمپش کنم‌ و آدم خیالش واسه مساله راحت میشه. من قبلا از شرکت های دیگه هم روان کننده گرفته بودم واسه ساختمون های قبلیم ولی راضی نبودم زیاد ولی برای شما رو دوست داشتم بهتون بگم که خیلی عالی و راضی کننده هستش جالبیش اینه حتی قیمت های روان کننده های شما هم نسبت به قبلیا که گرفته بودم کمتر بود
    انشالا تجربم تو استفاده از روان کننده های شرکت شما برای بقیه دوستان هم مفید باشه
    باز هم ممنون بابت محصولات با کیفیتتون

    • سلام جناب مشفقی
      باعث افتخار است که از روان کننده های شرکت ما استفاده کرده و رضایت خاطر کافی دارید. با توجه به اینکه روان کننده های با درصد سالید بالا را انتخاب کرده اید خریدی بسیار مناسب داشته اید چرا که اینگونه توانسته اید با صرف کمترین هزینه و اقتصادی ترین حالت به اهداف مورد نظر در بتن ریزی از جمله افزایش اسلامپ و روانی بتن دست پیدا کنید. در مورد قیمت روان کننده بتن نیز باید عنوان نماییم که این محصول در دوزهای مصرفی مختلف در مناسب ترین قیمت ممکن ارائه می شود به همین جهت است که استقبال از روان کننده ها به شدت بالاست چرا که مشتریان به این موضوع پی برده اند که می توانند با صرف هزینه ای بسیار مناسب برای روان کننده بتن بالاترین کیفیت ممکن را از این مجموعه فراهم نمایند.
      تشکر می کنیم از جنابعالی بابت بیان نظر زیبا و ارزشمندتان. امیدواریم که بتوانیم روز به روز کیفیت محصولاتمان و سطح ارائه خدمات خود را افزایش داده و رضایت حداکثری خریداران محترم را داشته باشیم.
      موفق باشید

  76. برای ریختن بتن پل بتن با اسلامپ ۴ به پروژه رسید و میخواهیم اسلامپ رو به ۱۴ -۱۵ برسونیم چه محصولی مناسب تره ؟

    • سلام جناب تهم
      برای رسیدن به این هدف می بایست از فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با دوز مصرفی پایین استفاده نمایید. به عنوان مثال فوق روان کننده پایه کربوکسیلات با دوز مصرفی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد محصول مناسبی برای این پروژه می باشد.
      موفق باشید

  77. قیمت روان‌کننده چنده ؟
    نیسان چند گالن جا میگیره ؟
    باید خودم ماشین بفرستم یا خودتون ماشین دارید؟

    • سلام جناب روزبهانی
      برای استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      نیسان به طور معمول بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ گالن بارگیری می کند.
      هم میتوانید خودتان ماشین بفرستید برای بارگیری و هم می توانیم خودمان بارتان را ارسال نماییم.
      موفق باشید

  78. چند روز دیگه بتن ریزی ستون و دیوار برشی داریم‌چه روان کننده ای باید تهیه کنیم ؟

    • سلام جناب سجادی
      با توجه به اینکه بتن ریزی ستون و دیوار برشی از موارد بسیار مهم در بتن ریزی محسوب می گردد می بایست بتن آن کیفیت بالایی داشته باشد و به خوبی بتواند لابلای آرماتورها ورود کرده و تمامی جوانب آنها را پوشش دهد لذا روان کننده مورد نظر می بایست از قدرت روان کنندگی بالایی برخوردار باشد لذا توصیه می گردد که از فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات استفاده کنید که البته این روان کننده ها در دوزهای مصرفی متفاوتی تولید می شوند و هرچه از روان کننده های با دوز مصرفی پایین تر استفاده کنید هزینه لازم برای تهیه روان کننده کاهش خواهد یافت و از نظر اقتصادی به صرفه تر می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب کمره
      استفاده از روان کننده بتن خیلی از خواص و مزایا را برای بتن تازه و سخت شده فراهم می آورد و استفاده از آن تنها به زمانی که پمپ هوایی وجود دارد منتهی نمی شود. این محصول نسبت آب به سیمان را پایین می آورد و از آنجایی که کاهش نسبت آب به سیمان با افزایش مقاومت فشاری بتن همراه است می بایست همیشه در بتن مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی‌های دیگری که به واسطه استفاده از روان کننده در بتن ایجاد می شود می توانیم به کاهش آب انداختگی بتن و جدا شدگی سنگدانه ها اشاره کنیم که در این صورت کیفیت بتن مورد استفاده بسیار بالا رفته و بتنی منسجم، یکنواخت و خمیری شکل خواهیم داشت. از طرفی با توجه به اینکه در واکنش هیدراتاسیون آب و سیمان تنها بخشی از آب مورد نیاز است که با سیمان وارد واکنش شود و خمیر سیمان تشکیل شود، مابقی آبی که درون بتن وجود دارد به واسطه ایجاد روانی، کارایی و کار پذیری به بتن اضافه می شود، بدین ترتیب می توانیم این بخش از آب را حذف کرده و به جای آن از فوق روان کننده بتن استفاده کنیم تا هم به روانی مدنظر دست یافته و هم بتوانیم بتنی با مقاومت و دوام بالا تولید کنیم. استفاده از روان کننده بتن تا جایی مورد استقبال است که مشاهده می کنیم در کشورهای دیگر عملاً بدون استفاده از روان کننده هیچ بتن ریزی انجام نمی دهند چرا که این محصول بسیاری از نواقص و کاستی های مربوط به بتن ریزی را به طور کامل پوشش می دهد. جالب است بدانید که این محصول حتی در کاهش ترک خوردگی های سطح بتن نیز موثر است چرا که میزان آب مورد استفاده در بتن کاهش می یابد و عملاً تبخیر آب کمتری از سطح بتن اتفاق افتاده و حفرات خالی کمتری که سبب تشکیل ترک می شود به وجود می آید و همین امر زمینه ساز کاهش ترک های سطحی بتن خواهد شد. به طور کلی با در نظرگیری قیمت مناسب روان کننده بتن و مزایای بسیار مهمی که به واسطه حضور این ماده در بتن ایجاد می شود لازم است که روان کننده در همه بتن ریزی ها مورد استفاده قرار گیرد تا شاهد بتن هایی با کیفیت بالا، مقاومت و دوام بالا و کارایی و روانی بسیار مناسب باشیم. بتن در مقاومت سازه نقش بسیار اساسی ایفا می‌کند و عملاً نیروی فشاری در سازه ها و خصوصا سازه های بتنی توسط بتن تحمل می شود و در صورتی که بتن مقاومت کافی نداشته باشد نمی توانیم روی مقاومت فشاری بالای آن حساب کنیم به همین ترتیب پیشنهاد می گردد که حتما در بتن ریزی های خود از این ماده کاربردی بهره برده و کیفیت ساخت خود را چندین برابر افزایش دهید.
      موفق باشید

  79. خسته نباشید
    فوق روان کننده بتن برای کاهش ترک هم موثره ؟ قیمت میفرمایید

    • سلام جناب بهلولی
      یکی از ویژگی ها و خصوصیات روان کننده ها تأثیر مستقیم آن ها در کاهش ترک خوردگی های سطح بتن است. به طور کلی عامل ترک خوردگی های سطح بتن تبخیر سطحی آب است و هر چقدر بتوانیم میزان آب مورد استفاده در بتن را کاهش دهیم عملاً تبخیر سطحی بتن را کاهش داده و می توانیم تأثیر آن را در کاهش این ترک ها شاهد باشیم. هنگامی که ما از فوق روان کننده بتن استفاده می کنیم به جای آب آزاد درون مخلوط بتن که تنها ویژگی آن افزایش روانی بتن است، نسبت آب به سیمان در بتن کاهش می یابد و همین موضوع سبب می شود که تبخیر آب کمتری نیز از سطح بتن صورت گیرد و همین عامل در کاهش ترک خوردگی های سطح بتن بسیار موثر است. لازم به ذکر است یکی دیگر از عواملی که در کاهش ترک خوردگی های سطح بتن موثر است عمل آوری و کیورینگ مناسب است و تا جای امکان می بایست شرایطی فراهم گردد که تبخیر آب از سطح بتن به حداقل برسد این کار را می‌توان با دائماً خیس نگه داشتن سطح بتن کشیدن یا کشیدن پلاستیک و یا گونی های خیس روی سطح بتن و بسیاری روش های دیگر اجرا کرد تنها باید به این نکته توجه داشت که از خارج شدن رطوبت سطح بتن جلوگیری شود. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  80. من ۵ تا گالن فوق روان کننده نیاز دارم شما مقدار کم هم میدید یا فقط عمده ؟

    • سلام جناب رسولی
      هر مقدار روان کننده بتن که نیاز داشته باشید از یک گالن تا چندین تن تقدیم حضورتان می شود.
      موفق باشید

  81. من نمیدونستم اینو که روان کننده درصد بالا بگیرم بهتره الان فهمیدم بتنمم چند روز پیش ریختم‌ و روان کننده ارزون قیمت هم گرفتم براش حیف شد کاش زودتر با شرکت شما آشنا میشدم
    الان این موضوع واسه بتنم مساله ای نداره؟

    • سلام جناب معالی
      خیر مسأله ای ندارد فقط می توانستید با استفاده از مقدار کمتری روان کننده بتن جواب مد نظر را بگیرید و از نظر اقتصادی به نفع شما بود. انشالا در پروژه های آینده قبل از اقدام به خرید روان کننده با مشاورین فنی مجموعه مشورت نموده و اقتصادی ترین و بهینه ترین انتخاب را داشته باشید.
      موفق باشید

  82. عرض ادب و احترام
    مخزنی داریم که تا چند روز آینده قصد داریم بتن ریزی کنیم حدودا ۸۵۰ متر مکعب بتن داره با عیار ۴۵۰ اجالتا بفرمایید چه مقدار روان کننده نیاز هست ؟ قیمت روان کننده هم بفرمایید

    • سلام جناب اسدی
      در صورتی که از ابر روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با دوز مصرفی ۰٫۲ درصد استفاده کنید، طبق محاسبات زیر به ۷۶۵ کیلوگرم (۳۹ گالن) از این محصول نیاز خواهید داشت.
      ۰٫۰۰۲=۰٫۲/۱۰۰
      ۰٫۹=۰٫۰۰۲*۴۵۰
      ۷۶۵=۰٫۹*۸۵۰
      جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  83. میشه خودم ماشین بفرستیم در کارخونه ۲۰ تا فوق روان کننده بار بزنه بیاره سر ساختمون ؟

    • سلام جناب امیدعلی
      بله چرا که نه
      با بخش فروش مجموعه هماهنگ کنید و ماشین بفرستید و از درب کارخانه مقدار فوق روان کننده بتن مورد نیاز خود را تحویل بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب احمدی
      برای استعلام قیمت روان کننده بتن کربوکسیلاتی در دوزهای مصرفی متفاوت با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  84. من یه اشتباهی کردم روان کننده ارزون قیمت گرفتم از یه مصالح فروشی تو شهرمون زیاد هم به درد نمیخوره ای کاش زودتر این مطالبو مخصوصا کامنتارو میخوندم

    • سلام جناب حمیدی
      انشالا برای پارت بعدی بتن ریزیتون روان کننده با کیفیت را می توانید از این مجموعه تولیدی تهیه نمایید.
      موفق باشید

    • سلام دوست عزیز
      یکی از جاهایی که بتن ریزی آن حساس است و می بایست بتنی که برای آن مورد استفاده قرار می گیرد شرایط مناسب و کیفیت بالایی داشته باشد، دیوار برشی است. از آنجایی که دیوار برشی آرماتور های زیادی دارد و تراکم بالای آرماتورها موجب می گردد تا بتن به خوبی به لابلای آنها نفوذ نکند، بنابراین لازم است که از روان کننده بتن استفاده نمایید تا بتن به اسلامپ و روانی مد نظر رسیده و به خوبی بتواند لابلای آرماتور ها و میلگردها را پر کند تا بعد از باز شدن قالب ها شاهد هیچ گونه کرمو شدگی و شن زدگی در دیوار برشی نباشیم. لازم به ذکر است چنانچه افزایش روانی و اسلامپ بتن با استفاده از آب و بالا بردن نسبت آب به سیمان در بتن اتفاق بیفتد سبب کاهش مقاومت بسیار شدید بتن خواهد شد و میتوانیم بگوییم تحمل باربری بتن در فشار به نصف تقلیل می یابد بنابراین دیوار برشی و همچنین ستون ها را می توان از مهمترین اجزای سازه در نظر گرفت که استفاده از روان کننده در بتن ریزی آن ها به شدت لازم و ضروری است گفتنی است به سبب اینکه روان کننده بتن قیمت بسیار مناسبی دارد و خیلی راحت در دسترس افراد می باشد شما می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نموده و در بتن ریزی های خود مورد استفاده قرار دهید.
      موفق باشید

    • سلام جناب محمدی
      در حال حاضر استفاده از روان کننده در برخی از استانهای کشور توسط سازمان نظام مهندسی اجباری شده است و در این مناطق می بایست همه بتن ریزی ها با استفاده از روان کننده بتن انجام شود اما در برخی دیگر از مناطق کشور استفاده از آن اجباری نبوده و کارفرمایان و پیمانکاران در صورت صلاحدید خود اقدام به استفاده از آن می کنند. بیش از یک دهه است که در سایر کشورها خصوصاً کشورهای اروپایی و در چند سال اخیر نیز در کشورهای حوزه خلیج فارس هیچ بتن ریزی بدون استفاده از روان کننده بتن انجام نمی شود چرا که کارفرمایان این پروژه ها به خوبی دریافته اند که این محصول تا چه حد کیفیت بتن آنها را افزایش داده و مقاومت باربری بتن را بالا می برد و نیز آن ها درک کرده‌اند که استفاده از روان کننده بتن از لحاظ اقتصادی چه میزان صرفه برای آنها ایجاد می کند. لازم به ذکر است که این محصول علاوه بر خواص معمول خود مانند افزایش اسلامپ و روانی بسیاری دیگر از پارامترهای مهم و مفید را برای بتن به همراه دارد از جمله افزایش مقاومت بتن، افزایش دوام بتن، کاهش جداشدگی سنگدانه ها، کاهش آب انداختگی بتن، افزایش انسجام و یکنواختی بتن و بسیاری دیگر از خواص بسیار مهمی که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد. باید بگوییم که استفاده از روان کننده بتن انواع کاستی ها در بتن و اجرای بتن ریزی را پوشش می دهد و بتنی فوق العاده مرغوب ایجاد می کند. لازم به ذکر است که در مقابل مزایای فوق العاده عالی و مهمی که این محصول فراهم می کند، قیمت روان کننده بتن بسیار مناسب است یعنی شما می توانید با صرف هزینه ای فوق العاده اندک نسبت به بتن کیفیت فوق العاده ای از بتن گرفته، روانی آن را افزایش داده، کار پذیری آن را بالاتر برده، مقاومت بالاتری از بتن گرفته و در نهایت کیفیت سازه خود را بسیار بالا ببرید به همین دلیل است که در سایر کشورها دیگر روان کننده به عضو معمول بتن ریزی ها تبدیل شده است و عملاً بدون حضور آن در پروژه بتن ریزی انجام نخواهد شد.
      موفق باشید

    • سلام جناب حسنوند
      شرکت های تولیدی مختلفی اقدام به تولید روان کننده ها می کنند که برخی از آنها دارای استاندارد بوده و برخی از آنها استاندارد ندارند. برای تشخیص اینکه آیا روان کننده بتن مورد نظر دارای تأییدیه استاندارد می باشد یا خیر مطمئن ترین راه دریافت گواهینامه استاندارد محصول مورد نظر از آن شرکت است. بدین ترتیب در صورت مطابقت گواهینامه استاندارد با مشخصات آن محصول و همچنین دارای تاریخ اعتبار بودن گواهینامه می توانید از اینکه محصول مورد نظر استاندارد دارد اطمینان حاصل نمایید.
      موفق باشید

  85. سلام خسته نباشید عرض شود که من امروز یه دوری داخل شهرمون زدم روان کننده ام‌ قیمت گرفتم خیلی قیمتای فضایی میدادن گالنی دو تومن به بالا بود قیمت روان کننده های شما چجوریاس‌ و اینکه شما میتونید برامون بفرستید ؟

    • سلام جناب پیرهادی
      قیمت روان کننده های بتن در فروشگاه ها و نمایندگی های سطح شهر بالاتر از قیمت روان کننده های بتن در کارخانه های تولیدی است. در صورتی که می خواهید روان کننده بتن را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه نمایید می بایست خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید.
      جهت استعلام قیمت روان کننده های بتن از این مجموعه تولیدی می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      بله امکان ارسال روان کننده بتن به سراسر شهرهای کشور وجود دارد.
      موفق باشید

    • سلام جناب ثابت پور
      به طور کلی روان کننده بتن محصولی است که برای هر شرایط آب و هوایی کاربرد دارد چه هوا گرم باشد و چه سرد می بایست از این محصول استفاده شود. در شرایط آب و هوایی گرم به دلیل اینکه بتن به سرعت آب خود را از دست میدهد بتن حالت سفت به خود می گیرد و نمی تواند به خوبی در قالب ها قرار گرفته و عملیات تسطیح و تراکم روی آن انجام شود به این دلیل به بتن آب اضافه می کنند و همین افزایش آب به بتن نسبت آب به سیمان را بالا برده و موجب می گردد که بتن با کاهش مقاومتی جدی روبرو گردد. در چنین شرایطی اگر از روان کننده استفاده شود به راحتی بتن به اسلامپ و روانی مورد نظر رسیده و هیچ گونه افزایش آبی نیاز نیست در آن صورت گیرد. در شرایط آب و هوایی سرد نیز که بتن در شرایط یخ‌زدگی قرار می گیرد هر چه میزان آب بتن کمتر باشد احتمال یخ زدگی آن کاهش پیدا کرده و راحت تر می توان بتن ریزی را انجام داد اما کاهش نسبت آب به سیمان نیز در شرایطی امکان پذیر است که این کاهش به وسیله روان کننده بتن جبران شود چرا که بتن به روانی و کارایی احتیاج دارد تا بتواند به خوبی ریخته شده و متراکم گردد. همان گونه که مشاهده می کنید استفاده از روان کننده بتن در تمامی فصول سال کاربرد دارد و از این محصول می توانیم به عنوان پرمصرف ترین افزودنی بتن در کشور یاد کنیم. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن در انواع مختلف می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب خرمشاهی
      ارسال بار برای شهرستان نسبت به حجم بار با اتوبوس، باربری و یا به صورت ارسال مستقیم با وانت، نیسان، خاور و کامیون انجام می شود.
      موفق باشید

    • سلام جناب قنبری
      یکی از کاربرد های اصلی روان کننده های بتن بالا بردن مقاومت فشاری بتن است که این مهم از طریق کاهش نسبت آب به سیمان در مخلوط های بتنی انجام می پذیرد. گفتنی است که هر چه میزان آب در بتن پایین تر بیاید مقاومت آن بالاتر می رود، برای اینکه بتن بتواند روانی و کارایی مناسبی در پروژه داشته باشد تا حد ممکن می بایست میزان آب پایین آورده شود که این موضوع نیز تا حدی ممکن است چرا که در صورت پایین آوردن زیاد آب بتن کارایی و روانی آن خدشه دار شده و عملا نمی توانند از این بتن در پروژه استفاده کنند. راه حلی که برای این موضوع وجود دارد استفاده از روان کننده بتن است به طوری که تنها به میزانی از آب بتن که جهت انجام واکنش با سیمان نیاز است اکتفا می کنیم و سپس روانی و کارایی بتن را با استفاده از روان کننده بتن حاصل می کنیم در این صورت بتن در بالاترین میزان مقاومت فشاری خود خواهد بود.
      موفق باشید

    • سلام جناب کسایی
      به منظور استعلام قیمت روان کننده بتن در انواع و دوزهای مصرفی مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  86. من شنیدم از یکی تو اینستا که اگه روان کننده قیمت پایین بگیری هزینت بیشتر میشه چطوریاس

    • سلام جناب خاصه
      روان کننده ها در دوزهای مصرفی متفاوتی ارائه می شوند. هرچه روان کننده بتن قیمت بالاتری داشته باشد دوز مصرفی آن در بتن پایین تر است و با مقدار کمتری از آن در بتن می توانیم جواب مد نظر را بگیریم. در صورتی که از روان کننده بتن قیمت پایین استفاده کنید به دلیل اینکه این روان کننده دوز مصرفی بالایی دارد برای اینکه بتواند سبب افزایش روانی و اسلامپ بتن شود نیاز به استفاده از مقدار بالایی از آن در بتن است در این صورت است که هزینه لازم برای تهیه روان کننده بتن برای پروژه بالا می رود. برای مثال اگر برای افزایش روانی و کارایی بتن در یک پروژه از ابر روان کننده بتن پایه کربوکسیلات با دوز مصرفی ۰٫۲ درصد استفاده کنید و عیار بتن ۳۵۰ باشد لازم برای هر متر مکعب بتن ۷۰۰ گرم روان کننده را مد نظر قرار دهیم در صورتی که اگر از فوق روان کننده پایه کربوکسیلات با دوز مصرف ۱٫۵ درصد استفاده کنید و عیار بتن ۳۵۰ باشد برای هر متر مکعب بتن می بایست ۵ کیلوگرم از این روان کننده مد نظر قرار گرفته شود. بدین ترتیب افزایش مصرف روان کننده سبب افزایش هزینه لازم برای تهیه روان کننده بتن می شود.
      موفق باشید

    • سلام جناب شهابی
      مواد و متریالی که در تولید محصول و به صورت ویژه در اینجا در تولید روان کننده بتن به کار گرفته می شوند همگی قیمت مشخصی داشته و میزان مصرف آنها نیز طبق فرمولاسیون دقیقا مشخص می باشد بنابراین قیمت تمام شده روان کننده بتن در حالت استاندارد از یک عددی پایین تر نمی آید چرا که این میزان در فرآیند تولید محصول صرف شده است بدیهی است این امکان وجود ندارد که قیمت روان کننده بتن کمتر از قیمتی که در تولید آن هزینه شده است در نظر گرفته شود. شما در صورتی که خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی انجام دهید می توانید روان کننده مد نظرتان را در پایین ترین قیمت ممکن تهیه نمایید. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب نافعی
      به طور کلی هر بتنی در هر جا که ریخته شود احتیاج به روان کننده بتن دارد چرا که این محصول در همه حال سبب افزایش پارامترهای مربوط به کیفیت و دوام بتن می گردد. لازم است بدانید کاهش نسبت آب به سیمان منجر به افزایش مقاومت و دوام بتن می گردد بنابراین در صورتی که از روان کننده بتن استفاده کنیم عملا بخشی از نیاز بتن به آب برای افزایش روانی و کارایی را توسط این محصول جبران کرده ایم و به همین دلیل می توانیم میزان آب بتن را تا جایی که فقط مقدار کمی از آن برای وارد واکنش شدن با سیمان لازم است، کاهش دهیم بنابراین چه برای فونداسیون چه برای تیر و سقف و ستون و بتن های پیش ساخته و … استفاده از روان کننده بتن امری لازم است تا بدین وسیله کیفیت بتن ریخته شده بالاتر رفته و نواقص مربوط به بتن ریزی در حین اجرا تا حد زیادی پوشش داده شود و مقاومت و دوام بتن افزایش پیدا کرده و ترک خوردگی های سطح بتن به حداقل برسد. قیمت روان کننده بتن نیز طوری در نظر گرفته شده است که به راحتی و با فراق بال بتوان از آن در پروژه های مختلف استفاده کرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب احمدی
      برای ثبت سفارش آسان و سریع روان کننده بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مرزوقی
      جهت استعلام قیمت روان کننده بتن در حجم تناژ با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      لازم به ذکر است در صورت تهیه روان کننده بتن از این مجموعه تولیدی چون به صورت دست اول از تولید کننده اقدام به خرید می کنید قیمت روان کننده بتن در مناسب ترین حالت ممکن خواهد بود.
      موفق باشید

  87. سلام و عرض ادب
    در صورت سفارش ۱۵۰۰ کیلو روان کننده چقدر طول میکشه به دستمون برسه ؟ قیمت روان کننده رو برای این حجم سفارش بفرمایید

    • سلام جناب عبدلی
      سفارشات روان کننده بتن در صورت نزدیکی پروژه چند ساعته و در صورتی که مسافت دورتر بوده و ارسال برای شهرستان باشد ۲۴ ساعته به دست مشتریان گرامی می رسد. جهت استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب لوایی
      خیر روان کننده بتن برای بتن ریزی انواع مقاطع سازه از جمله فونداسیون، تیر، ستون، سقف، دیوار برشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی روان کننده بتن بدون نیاز به افزودن آب به بتن سبب افزایش روانی و اسلامپ بتن می شود و از این طریق موجب بهبود تمامی آیتم های مقاومتی و دوامی بتن می گردد. لازم به ذکر است که قیمت روان کننده بتن نیز به گونه ای در نظر گرفته شده است که به راحتی بتواند در انواع بتن ریزی ها مورد استفاده قرار گیرد.
      موفق باشید

  88. من و چند تا از همکارا همیشه از روان کننده های شما می گیریم و‌ واقعا هم راضی هستیم هم از ارسال به موقع روان کننده ها هم کیفیت خیلی خوبشون من یه چند سالی فقط برند شیمی ساختمان میگرفتم ولی از وقتی از شما گرفتم از هر جنبه ای راضی بودم خصوصا اینکه همون کیفیت روان کننده رو با قیمت مناسب ارائه میدید حلالتون و دمتون گرم

    • سلام جناب پیردایه
      باعث افتخار است که محصولات ما را برای استفاده در پروژه های خود انتخاب کرده اید. ما در این مجموعه تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا روان کننده هایی با قیمت و کیفیت عالی ارائه داده و رضایت حداکثری مشتریان خود را داشته باشیم.
      موفق باشید

  89. خسته نباشید من یه سوال دارم
    مگه نمگید روان کننده های بتن قیمت بالا بهترن و هزینه رو پایین میارن ، پس چرا روان کننده های قیمت پایین اصلا تولید میشن ؟ اینجوری که همه قیمت بالا رو میخرن

    • سلام جناب پناهی
      دقیقا همین طور است و روان کننده های بتن قیمت بالا (در صورتی که قیمت بالای آن به دلیل کیفیت بالای آن باشد) سبب کاهش هزینه های اقتصادی می گردند اما علی رغم این موضوع برخی افراد و شرکت ها به دلیل قیمت واحد پایین انواعی از روان کننده های بتن اصرار به استفاده از این نوع روان کننده ها دارند و به همین سبب نیز این مدل روان کننده ها در چرخه تولید و فروش محصولات قرار دارند.
      موفق باشید

    • سلام دوست عزیز
      قیمت روان کننده بتن در صورتی که محصول مورد نظر استاندارد بوده و توسط کارخانه ای معتبر تولید شده باشد می تواند به عنوان مرجعی برای تشخیص کیفیت روان کننده بتن مبنا قرار گیرد و این موضوع نمی تواند برای هر نوع روان کننده ای مد نظر قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  90. سلام من بتن آماده ساختمونمون پیش خرید میخوام بکنم الان اینا میگن ما روان کننده هم‌ داریم به نظر شما بگم خودشون روان کننده بزنن یا خودم خرید کنم و بدم پای کار بریزن تو بونکر ؟

    • سلام جناب نقاش
      این موضوع بستگی به نظر خود و شناخت شما از مجموعه بتن آماده دارد. طبق تجربه ما در صورتی که خرید روان کننده بتن را خودتان جداگانه انجام دهید بهتر است ولی در نهایت تصمیم گیرنده خودتان هستید که به چه صورت محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مردانی
      جهت استعلام قیمت روان کننده های بتن در انواع مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب اسدی
      تاریخ انقضای فوق روان کنند های بتن پایه کربوکسیلات یکسال می باشد در شرایطی که در محیط سرپوشیده و به دور از یخ زدگی و نور خورشید نگهداری شود.
      مقدار مصرف فوق روان کننده بتن بستگی به دوز مصرفی محصول دارد برای مثال در صورتی که از روان کننده کربوکسیلاتی با دوز مصرفی ۰٫۳ درصد عیار بتن استفاده شود لازم است به ازای هر متر مکعب بتن حدودا یک لیتر ماده روانساز در بتن مورد استفاده قرار گیرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب جمالی پور
      از آنجا که مواد اولیه ای که در تهیه و تولید روان کننده ها به کار می رود متفاوت است، بهترین و موثرترین راه برای تشخیص کیفیت بالا و اصالت روان کننده بتن این است که قبل از خرید کلی روان کننده ابتدا مقدار کمی به عنوان نمونه تهیه شود و روی بتن مورد نظر تست شود و در صورتی که شرایط مد نظر پروژه را تأمین نمود سپس نسبت به خرید آن اقدام به عمل آید.
      موفق باشید

  91. سلام خسته نباشید من بچینگ دارم تو شهرستان روان کننده هم به درخواست مشتری میفروشیم لطفا قیمت روان کننده ها را برایم بفرستید تا از شما نمونه بگیرم و اگه خدا خواست از این بعد روان کننده ها را از شرکت شما خرید کنم

  92. من یه ساختمون دارم میسازم نمیدونم باید خودم واسه بتن ریزی روان کننده بگیرم یا خودشون میگیرن

    • سلام
      به صورت معمول و در حالت عرف تهیه روان کننده بتن برای بتن ریزی ساختمان بر عهده کارفرما می باشد که جهت تهیه آنها می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام
      به صورت معمول و در حالت عرف تهیه روان کننده بتن برای بتن ریزی ساختمان بر عهده کارفرما می باشد که جهت تهیه آنها می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام
      روان کننده بتن پایه کربوکسیلاتی به دلیل مکانیزم روان کنندگی متفاوتی که برای بتن ارائه می کند، با دوز مصرفی پایین تری موجب افزایش روانی و اسلامپ بتن می گردد و به دلیل قیمت مناسب این نوع روان کننده بتن نسبت به سایر روانسازها از نظر اقتصادی به صرفه تر است.

    • سلام
      یک راه بسیار موثر این است که حتی الامکان روان کننده بتن مد نظر خود را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی تهیه نمایید تا بتوانید نسبت به اصالت محصول اطمینان حاصل نمایید که این مجموعه چنین شرایطی را برای شما خریداران محترم فراهم نموده است اما به طور کلی و در هر شرایطی بهترین و منطقی ترین کار تهیه مقدار کمی از روان کننده و تست آن در بتن پروژه است چنانچه نتیجه مد نظر را به همراه داشت می توانید نسبت به تهیه روان کننده بتن برای کل پروژه اقدام نمایید.

    • سلام
      خیر روان کننده بتن علاوه بر بتن ریزی با پمپ هوایی یا دکل می بایست برای سایر شرایط بتن ریزی نیز مورد استفاده قرار گیرد چرا که استفاده از روان کننده بتن سبب کاهش نسبت آب به سیمان و همچنین حفظ و افزایش اسلامپ و روانی بتن بدون نیاز به اضافه کردن آب آن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Call Now Buttonتماس بگیرید