قیمت انواع ضد یخ بتن مایع ۲۰ کیلویی

آنچه در این صفحه می خوانید...

معرفی مواد افزودنی جلوگیری از یخ زدن بتنمزیت های استفاده از ضد یخ بتنمشخصات فنی انواع ضد یخ بتن و ملاتبه چه میزان از ضد یخ بتن استفاده کنیم؟فروش ضد یخ بتن مایع بدون کلراید در سراسر ایرانتعیین قیمت ضد یخ بتن بر چه اساسی صورت می گیرد ؟خرید بهترین انواع ضد یخ بتن با مناسب ترین قیمت
قیمت ضد یخ بتن مایع

ضد یخ بتن مایع ۲۰ کیلوگرمی با مناسب ترین قیمت مستقیما از کارخانه تولیدی عرضه می گردد. اگر قصد تهیه این محصول را با بهترین کیفیت و قیمتی فوق العاده  عالی دارید، با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

قیمت انواع ضد یخ بتن مایع 20 کیلویی

قیمت 20 لیتری ضد یخ بتن

معرفی مواد افزودنی جلوگیری از یخ زدن بتن

معرفی مواد افزودنی جلوگیری از یخ زدن بتن

از دمای مثبت پنج درجه سانتیگراد به پایین روند گیرش اولیه بتن به کندی صورت می گیرد که این تأخیر در فرآیند گیرش سبب می شود تا بتن به طور کامل خود را نگرفته و بعد از باز کردن قالب ها مشاهده کنیم که بتن به راحتی خرد می شود. دلیل موضوع این است که خمیر سیمان که حاصل واکنش میان آب و سیمان است و به عنوان چسب، وظیفه چسباندن سنگدانه ها به یکدیگر را به عهده دارد، به علت دمای پایین هوا به خوبی شکل نگرفته و نتوانسته سنگدانه ها را به هم بچسباند تنها همین موضوع نیز لزوم استفاده از ضد یخ بتن را توجیه می کند.

مواد افزودنی بتن که از یخ زدن بتن جلوگیری می کند عبارت است از :

  1. افزودنی های جامد متفرقه زیادی که وجود دارد
  2. افزودنی هایی با سرعت گیرایش بالا
  3. نمک های غیر الکی محلول که در آن وجود دارد
  4. افزودنی هایی دارای ترکیبات الکی محلول که در آن قرار دارد

باید بگوییم بتن ریزی در هوای سرد یکی از بزرگ ترین مشکلات و معضلات در صنعت ساخت و ساز است. یکی از مشکلات مهمی که به سبب هوای سرد ایجاد می گردد یخ زدگی بتن است. به دلیل اینکه در بتن، آب وجود دارد و باعث می شود که بتن یخ بزند و باعث کاهش دوام و استحکام آن شود. به همین سبب یکی از مهمترین دلایل استفاده از ضد یخ در بتن جلوگیری از تبدیل آب به یخ است‌ به جهت اینکه آب داخل بتن بتواند با سیمان وارد واکنش گردد.

ضد یخ بتن قدیمی ترین و پرکاربرد ترین نوع افزودنی برای بتن ریزی انواع سازه ها و همچنین سازه های بتنی است چرا که بتن هم در ساختمان های فولادی و هم بتنی مورد مصرف بالایی دارد. وقتی افزودنی جلوگیری از یخ زدن بتن یا ضد یخ را به بتن اضافه می کنیم باعث می شود تا یخ زدگی درون مخلوط بتن اتفاق نیفتاده و خواص آن از دست نرود. افزودن ضد یخ در واقع باعث کاهش نقطه انجماد در آب می شود تا آب در دمای صفر درجه یخ نزند.

ضدیخ های بتن مواد شیمیایی هستند که از آن ها در شرایط آب و هوایی سرد استفاده می شود و از اصول فنی ساده و بسیار سودمند بتن ریزی در سرما محسوب می گردند. ذکر این نکته لازم و ضروری است که تنها استفاده از ضد یخ بتن کافی نیست و می بایست سایر تمهیدات مربوط به بتن ریزی در هوای سرد نیز رعایت گردد.

ضد یخ های بتن به دو حالت مایع و پودری در بازار عرضه می شوند. ضد یخ بتن بدون کلراید از بهترین و با کیفیت ترین انواع ضد یخ بتن می باشد که در این مقاله اطلاعات بیشتری در مورد این محصول و سایر انواع ضد یخ ها در اختیارتان قرار خواهیم داد.

مزیت های استفاده از ضد یخ بتن

احتمالا شما عزیزان که درصدد خرید افزودنی ضد یخ بتن هستید، تا حدودی با مزیت های استفاده از این محصول آشنا هستید اما برای آن دسته از افرادی که قصد دارند قبل از خرید ضد یخ بتن بیشتر با آن آشنا شوند به بیان آنها می پردازیم :

  1. اولین و اصلی ترین مزیت استفاده از ضد یخ بتن پایین آوردن دمای انجماد آب بتن است.
  2. افزایش حرارت هیدراتاسیون و گرمازایی حاصله از استفاده از ضد یخ بتن موجب افزایش سرعت گیرش بتن می گردد.
  3. با استفاده از ضد یخ بتن میتوانیم در زمان کوتاه تری به مقاومت های بتن در سنین مختلف دست یابیم.

مزیت های استفاده از ضد یخ بتن

سه موردی که در بالا اشاره کردیم مهم ترین مزیت های استفاده از ضد یخ بتن بودند. باید بگوییم که این محصول مزیت های جانبی دیگری را نیز برای بتن ایجاد می کند و موجب ارتقاء خواص بتن می گردد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

  1. از دیگر شاخصه های این محصول می توانیم به کاهش نسبت آب به سیمان با استفاده از آن اشاره کنیم.
  2. دوام بتن در برابر یخ زدگی ویژگی است که با استفاده از ضد یخ بتن می توانیم به آن دست یابیم.
  3. با استفاده از آن می توانیم به روانی بالاتری نسبت به بتن فاقد ضد یخ و البته فاقد روان کننده دست پیدا کنیم.
  4. با استفاده از این ماده می توانیم عملیات بتن ریزی را به راحتی در دماهای پایین تر از صفر درجه نیز انجام دهیم.
  5. مزیت دیگر این ماده سازگاری داشتن با انواع مختلف سیمان است.
  6. توانایی کاهش میزان آب در مخلوط بتن ویژگی مهم دیگر استفاده از این ماده است.
  7. مقاومت های مکانیکی و دوام بتن با استفاده از این افزودنی در هوای سرد بیشتر می شود.
  8. یکی از خصوصیات بسیار مهم این ماده جلوگیری از فروپاشی بتن در دمای پایین است.

نکته ای که وجود دارد این است که اگر به عدم استفاده از چنین محصولاتی در هوای سرد فکر کنیم و اینکه در این حالت چه پیامدهایی ایجاد خواهد شد، به طور کامل در می یابیم که این افزودنی برای بتن ریزی در شرایط هوای سرد یک نیاز الزامی به شمار می رود. افرادی که در صنایع ساختمان سازی و ابنیه فعالیت دارند، کاملا به این موضوع واقف اند که عدم استفاده از ضد یخ در بتن ریزی های فصل سرما چه اثرات غیر قابل جبرانی ایجاد خواهد کرد.

مشخصات فنی انواع ضد یخ بتن و ملات

در این قسمت قصد داریم برخی از مشخصات فنی ضد یخ های بتن و ملات را برای شما عزیزان بازگو کنیم تا آشنایی بیشتری با این محصولات پیدا کرده و در هنگام خرید به شکل بهتری عمل کنید. در ابتدا باید بگوییم نفوذ یون کلرید موجب خوردگی آرماتورهای موجود در بتن می شود و طبیعتا برای بتن های مسلح مضر هستند. این ماده یکی از عواملی است که برای جلوگیری از نفوذ از آن به بتن، بتن های نفوذ ناپذیر ساخته می شوند. این مقدمه را گفتیم تا بدانید این ماده تا چه حد مضر است.

مشخصات فنی انواع ضد یخ بتن و ملات

حال باید بگوییم که ضد یخ بتن (اینجا) در دو نوع متفاوت تولید می شود که در یک نوع از آنها یون کلرید موجود بوده و نوع دیگر آن فاقد یون کلر یا کلرید است. ضد یخ بتن مایع بدون کلراید که در واقع یک نوع زودگیر بتن مایع نیز به شمار می رود، بدون وجود هیچگونه یون کلر در ترکیباتش تولید شده و ساختار آن بر پایه نیترات کلسیم می باشد. ضد یخ کلرایدی بر پایه ترکیبات سدیم کلراید ساخته می شوند.

اگر ضد یخ را برای استفاده در ستون ها، تیرها، سقف ها، فونداسیون و یا هر جایی که از آرماتور یا میلگرد برای مسلح کردن بتن استفاده شده است، حتما می بایست از ضد یخ بتن نیتراتی استفاده کنید و این نوع ضد یخ را خریداری کنید. ضد یخ بتن نیتراتی کاملا برای استفاده در بتن های مسلح مناسب می باشد. این ماده تنها به صورت مایع تولید می شود.

حال اگر ضد یخ را برای استفاده در انواع ملات کاری ها از جمله ملات سیمان مانند سنگ کاری، کاشی کاری، دیوار چینی و یا استفاده در قطعات بتنی پیش ساخته و بلوک های بتنی لازم دارید، می توانید هم از ضد یخ بتن نیتراتی و هم کلرایدی استفاده کنید. این ماده هم به صورت ضد یخ پودری بتن هم به صورت ضد یخ مایع تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که قیمت ضد یخ بتن مایع نیتراتی نسبت به قیمت ضد یخ ملات سیمان بالاتر است و البته کیفیت بالاتری را نیز ارائه می کند. خاطرنشان می گردد قیمت ۲۰ لیتری ضد یخ بتن در این مجموعه در پایین ترین و مناسب ترین حالت ممکن ارائه می شود و شما خریداران محترم می توانید خیلی راحت بهترین مارک ضد یخ بتن را با قیمتی فوق العاده اقتصادی تهیه نمایید.

در مورد شرایط نگهداری این محصولات می توانیم بگوییم که به مدت یک سال به دور از هرگونه یخ‌ زدگی و تابش مستقیم نور خورشید قابلیت نگهداری دارند. این محصولات معمولا در گالن های ۲۰ کیلوگرمی تولید و روانه بازار می گردند. در هنگام خرید ضد یخ بتن مایع در صورتی که از کارشناسان این حوزه کمک بگیرید، می توانید انتخاب بهتر و مناسب تری داشته و با توجه به هزینه ای که انجام می دهید، بهترین مارک ضد یخ بتن را انتخاب کرده نتیجه بهتری بگیرید.

به چه میزان از ضد یخ بتن استفاده کنیم؟

به طور کلی میزان استفاده از ضد یخ در بتن به دو عامل دمای محیط و عیار بتن بستگی دارد. طبیعتا هر چه دما پایین تر بوده و هوا سردتر باشد، میزان استفاده از ضد یخ بتن نیز افزایش خواهد یافت. به منظور استفاده بهینه از این محصول جداولی تهیه شده اند که با توجه به دو پارامتر دمای محیط و عیار بتن می توان میزان مصرف مناسب را با استفاده از آنها تشخیص داد.

به چه میزان از ضد یخ بتن استفاده کنیم؟

میزان مصرف ضد یخ بتن استاندارد بر اساس درصدی از عیار سیمان بیان می شود. به عنوان مثال اگر عیار سیمان ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب باشد و بر اساس موارد فوق میزان استفاده بهینه از ضد یخ ۱/۵ درصد تشخیص داده شده باشد، به میزان ۱/۵ درصد ۴۰۰ در هر متر مکعب بتن، می بایست از ضد یخ استفاده شود که این میزان برابر با ۶ لیتر ضد یخ برای هر متر مکعب بتن می باشد.

فروش ضد یخ بتن مایع بدون کلراید در سراسر ایران

فروش ضد یخ بتن مایع بدون کلراید در سراسر ایران

ضد یخ بتن در کارخانه های زیادی با برند های مختلف در سراسر کشور تولید می شود. این محصول علاوه بر توزیع در سراسر نقاط کشور به بسیاری از کشورهای جهان نیز صادر می گردد. فروش ضد یخ بتن مایع بدون کلراید و همچنین ضد یخ ملات سیمان توسط مراکز معتبر از جمله این مجموعه تولیدی صورت می گیرد. این محصول با توجه به کیفیت، قابلیت و کارایی هایی که دارد با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رسد. برای خرید ضد یخ بتن می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس گرفته و یا خودتان به صورت حضوری تشریف آورده و یا به فروشگاه های اینترنتی و آنلاین مجموعه مراجعه کنید. خرید به صورت مستقیم از مجموعه موجب می شود واسطه ها حذف گردیده و محصول با قیمت مناسبی در اختیار مصرف کنندگان محترم قرار گیرد.

تعیین قیمت ضد یخ بتن بر چه اساسی صورت می گیرد ؟

احتمالا شما هم در بازار با قیمت های مختلف ضد یخ بتن روبرو شده اید و این سوال در ذهنتان شکل گرفته است که دلیل این تفاوت قیمت ها چیست؟؟؟!!! در این قسمت به طور کامل این موضوع را باز می کنیم.

تعیین قیمت ضد یخ بتن بر چه اساسی صورت می گیرد ؟

همانطور که در بخش های بالا توضیح دادیم ضد یخ های بتن انواع مختلفی دارند که برخی از آنها پایه نیتراتی و برخی دیگر پایه کلرایدی دارند. به طور کلی قیمت ضد یخ ملات سیمان نسبت به ضد یخ هایی که برای بتن مسلح به کار می روند پایین تر است چون قیمت مواد اولیه آنها پایین تر است اما در مورد ضد یخ های پایه نیتراتی باید بگوییم نحوه تعیین قیمت آنها قدری متفاوت است به این صورت که هرچه از میزان ماده موثر بیشتری در تولید آنها استفاده باشد قیمت تمام شده آن نوع ضد یخ بتن نیز بیشتر است. به عنوان مثال ضد یخی که دوز مصرفی آن ۰٫۵ درصد وزن سیمان است با ضد یخی که دوز مصرفی آن ۵ درصد وزن سیمان است متفاوت است بنابراین این تفاوت در میزان ماده موثر به کار رفته سبب تفاوت در قیمت ضد یخ بتن نیز شده است. با توجه به توضیحاتی که ارائه شد و با جمیع جوانب می بایست قیمت ضد یخ بتن ۲۰ لیتری در کنار کیفیت، دوز مصرفی و خصوصیات فنی که ارائه می دهد سنجیده شود.

خرید بهترین انواع ضد یخ بتن با مناسب ترین قیمت

قطعا شما هم از نوسانات بازار و افزایش قیمت ها خبر دارید. گفتنی است که کنترل برخی از نوسانات از عهده تولیدکنندگان خارج است که آن موضوعات شامل مواردی مثل افزایش قیمت مواد اولیه به دلیل افزایش نرخ ارز و … می باشد. اما اگر نگاهی عمیق تر به موضوع داشته باشیم درمی یابیم که برخی از افزایش قیمت ها به دلیل وجود واسطه ها ایجاد می شود. کسانی که از شرایط کنونی کشور سوء استفاده کرده و با انبار کردن محصولات و عدم عرضه آنها به بازار موجبات افزایش قیمت ها فراهم می آورند.

خرید بهترین انواع ضد یخ بتن با مناسب ترین قیمت

راه حلی که برای این مساله وجود دارد عرضه مستقیم محصولات توسط کارخانه های تولیدی است. در همین راستا می توانید انواع ضد یخ بتن و ملات را با فوق العاده ترین قیمت از این مجموعه تولیدی تهیه نمایید.

لازم به ذکر است که محصولات ارائه شده با استفاده از مدرن ترین دستگاه های روز دنیا و در بهترین و مرغوب ترین کیفیت تولید شده و به بازار ارائه می شوند تا بتوانند نیاز آب و هوای سرد به ضد یخ بتن را به طور کامل پوشش دهند.

مشاورین این مرکز قبل از خرید بهترین مشاوره ها را در اختیار شما قرار خواهند داد تا بتوانید مناسب ترین خرید را انجام دهید. علاوه بر این تمامی قیمت های ارائه شده برای انواع ضد یخ بتن قیمت تولید محصولات است و شما می توانید با صرف هزینه بسیار مناسبی محصولات مورد نیازتان را تهیه نمایید.

این محصولات بدون هیچ گونه هزینه های اضافی که توسط واسطه گران بر محصولات اعمال می شود، به دست شما می رسد. برای خرید انواع ضد یخ بتن در تهران و همچنین سراسر شهرهای ایران، با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

لازم به ذکر است که از این مجموعه تولیدی می توانید سایر انواع افزودنی های مورد نیاز خود را نیز با قیمتی منحصر بفرد تهیه نمایید. گفتنی است قیمت روان کننده بتن و همچنین قیمت ژل میکروسیلیس در پایین ترین و فوق العاده ترین حالت ممکن قرار دارد که می توانید از این موقعیت عالی بهره مند گردید و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید. برای دریافت لیست قیمت مواد افزودنی بتن با ما تماس بگیرید.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

376

376 پاسخ به “قیمت انواع ضد یخ بتن مایع ۲۰ کیلویی”

  1. سلام خسته نباشید سوالم اینه که برای دمای صفر درجه هم باید از ضد یخ بتن استفاده کرد یا نه؟

    • سلام جناب شیخی
      وقت بخیر
      بله حتما می بایست مورد استفاده قرار بگیرد.
      به طور کلی از دمای مثبت ۵ درجه به دلیل عدم تکمیل واکنش هیدراتاسیون، می بایست ضد یخ در بتن مورد استفاده قرار بگیرد.
      موفق باشید

    • آره داداش باید استفاده کنی اصلا این ریسکو نکن که نزنی
      بتن یخ میزنه و کلی داستان میشه

  2. سلام خسته نباشید
    قیمت ضد یخ بتن بدون کلراید چقدره ؟
    من برای بتن ریزی سقفم میخوام‌ استفاده کنم

    • سلام جناب رفیعی
      وقت بخیر
      در خصوص استعلام قیمت ضد یخ بتن در انواع مختلف با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب قاسمی
      وقت بخیر
      به طور کلی از دمای +۵ درجه سانتیگراد فرآیند گیرش بتن به کندی صورت می گیرد و همین عامل سبب تأخیر در انجام واکنش هیدراتاسیون و گاهی توقف کامل واکنش می گردد. برای جلوگیری از چنین مساله ای از این درجه به بعد استفاده از ضد یخ بتن الزامی است. بنابراین برای استفاده از ضد یخ حتما نباید دمای انجماد آب وجود داشته باشد.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب غلامپور
      وقت بخیر
      در خصوص استعلام قیمت ضد یخ بتن برای حجم های مختلف با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ (مهندس سعادت) تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب شربتی
      وقت بخیر
      برای بلوک زنی از هر دو نوع ضد یخ میتوانید استفاده کنید اما به لحاظ قیمت و هزینه استفاده از ضد یخ کلرایدی به صرفه تر است و قیمت پایین تری نیز دارد.
      موفق و پیروز باشید

  3. با عرض سلام و خسته نباشید
    تشکر میکنم از مجموعه خیلی خوبتون واقعا تیم حرفه ای دارید ارسال محصولاتتون خیلی به موقع و آن تایم هست خواستم از اینجا هم یه تشکر ویژه از پرسنل مجموعه انجام بدم و یه خسته نباشید عرض کنم
    پاینده و برقرار باشید

    • سلام جناب کرزبر
      وقت بخیر
      باعث خوشحالی و مباهات است که مهندسین بزرگواری چون جنابعالی از مجموعه و خدمات آن رضایت کافی و وافی را دارند.
      تمامی تلاش پرسنل مجموعه جلب رضایت خریداران محترم و ارائه محصولات و خدمات در بالاترین حالت کیفی می باشد.
      ممنون و متشکریم از انرژی که به ما و تیممان تزریق نمودید.
      موفق باشید

  4. سلام یه سوال فنی
    ضد یخ بتن نسبت آب به سیمانم کم میکنه ؟‌
    قیمت یه ۲۰ لیتری ضد یخ بتن چقدره الان ؟
    دمای هوای اینجا الان ۱۰- درجه ست جواب میده این دما رو ؟‌

    • سلام جناب لطیفیان
      وقت بخیر
      پاسخ سوال ۱ : بله استفاده از ضد یخ نسبت آب به سیمان را در بتن کاهش می دهد. به عبارت دیگر به همان میزانی که از ضد یخ در بتن استفاده می شود، از میزان آب بتن کم شده و علاوه بر این به جهت اینکه تا حدی افزایش اسلامپ به واسطه حضور ضد یخ در بتن حاصل می شود مورد ذکر شده اثبات می شود.
      پاسخ سوال ۲ : در مورد استعلام قیمت ضد یخ بتن مایع با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      پاسخ سوال ۳ : بله ضد یخ بتن ویژه دماهای کمتر از ۱۰ – درجه را نیز هم پاسخ می دهد.
      موفق و پیروز باشید

  5. سلام ما این چند روز درگیر سنگکاری نمای ساختمون هستیم‌ برای این‌ هوا چه ضد یخی باید استفاده کنیم‌ تا ملات سیمان یخ نزنه ؟‌

    • سلام جناب سهراب نژاد
      وقت بخیر
      برای سنگ کاری ساختمان به دلیل اینکه آرماتور، فولاد و … در کار حضور ندارد می توانید از ضد یخ کلرایدی که قیمت پایین تری نسبت به ضد یخ بتن بدون کلراید دارد استفاده کنید. در صورتی که از نظر بودجه مساله ای ندارید اگر از ضد یخ بدون کلراید استفاده کنید بهتر است.
      پیروز و موفق باشید

  6. سلام اگر امکانش هست قیمت عمده ضد یخ بتن و ملات را بفرمایید و اینکه در صورت سفارش چند روزه میرسه دستمون شهرستان بیجار استان کردستان حدود پنج تن ضد یخ برای پروژه ای لازم داریم‌

    • سلام جناب توکلی
      وقت بخیر
      جهت استعلام قیمت عمده انواع ضد یخ با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید و یا به واتس اپ این شماره پیام دهید تا قیمت های درخواستی حضورتان ارسال گردد.
      پس از ثبت سفارش محصولات از کارخانه بارگیری شده و ارسال می گردند. کلیه محصولات ارسالی برای شهرستان ها یک روزه به دست مشتریان می رسند.
      موفق و پایدار باشید

    • سلام جناب مطهری
      وقت بخیر
      ضد یخ هایی که برای بتن ریزی های مسلح مورد استفاده قرار می گیرند، در اصل زودگیرکننده های بتن و یا به عبارتی دیگر تسریع کننده واکنش هیدراتاسیون می باشند که علاوه بر این وظیفه اصلی، به جهت پایین آوردن نقطه انجماد بتن را در برابر یخ زدگی نیز محافظت می کنند. پایه شیمیایی این محصولات نیترات کلسیم بوده که هیچ گونه ضرری برای بتن نداشته و عدم استفاده از آن ها در شرایط دمای پایین سبب بروز مسائلی برای بتن گردیده و بتن نمی تواند به مقاومت مد نظر خود دست پیدا کند. بحثی که در مورد ضرر ضد یخ ها وجود دارد و این موضوع در بین مهندسین با موضوع قبل اشتباه گرفته می شود این است که ضد یخ های کلرایدی که پایه آنها سدیم کلراید است، برای بتن های سازه ای یعنی بتن های حاوی آرماتور نباید به کار گرفته می شوند چرا که در این صورت میلگردها خورده و پوسیده می شوند و استفاده آنها برای بتن ها و ملات های غیرسازه ای است.
      موفق و پایدار باشید

  7. محصولات شما واقعا حرف ندارن دقیقا با همون درصدی که روی گالن نوشته جواب میدن خیلی راحت ممنون از مجموعه خوبتون

    • سلام جناب بشیری
      باعث خوشحالی و افتخار است که از محصولات ما رضایت خاطر دارید و توانسته ایم تا حد ممکن جوابگوی نیازهایتان باشیم.
      ممنون و متشکر از انرژی فوق العاده ای که به مجموعه تزریق نمودید.
      موفق و پایدار باشید

    • سلام جناب احمدزاده
      بله ضد یخ بتن بدون کلر (نیتراتی) موجود هست. برای ثبت سفارش و یا استعلام قیمت با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.

  8. سلام میخواستم بپرسم هیچ راهی به جز استفاده از ضد یخ وجود نداره برای بتن ریزی توی این فصل؟ من نمیدونم کی واقعا درست میگه یکی میگه ضد یخ بگیر بزن تو بتن یکی میگه ضرر داره نزن نمیدونم چکار کنم اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

    • سلام جناب ابوالفتحی
      روش هایی برای بتن ریزی در فصل سرما وجود دارد از جمله گرم کردن آب بتن و … که می توانید از آنها بهره گیرید اما نکته ای که وجود دارد این است که بتن ریزی در این ایام سال احتیاج به یک عامل بیرونی دارد تا با استفاده از آن واکنشی که منجر به تشکیل خمیر سیمان می شود، با سرعت بیشتری انجام شده و تأخیر در انجام این واکنش منجر به کاهش مقاومت بتن نگردد.
      موضوعی در رابطه با عدم استفاده از ضد یخ بتن وجود دارد و به اشتباه بین بعضی افراد رایج شده است که در ادامه به شرح درست این موضوع می پردازیم. ضد یخ کلرایدی قابلیت استفاده در بتن مسلح را ندارد و برای آن مضر است چرا که ترکیبات کلرایدی آن خوردگی میلگردها و فساد آنها را در پی خواهد داشت. اما چیزی که ما به عنوان ضد یخ بتن مطرح می کنیم که از نظر قیمت نیز از ضد یخ کلرایدی بیشتر است، در حقیقت نوعی زودگیر کننده است که هم موجب افزایش سرعت هیدراتاسیون شده و هم موجب عدم یخ زدگی بتن می گردد. بنابراین استفاده از این نوع ضد یخ بتن مایع نه تنها ضرری برای بتن ندارد بلکه استفاده از آن موجب حصول مقاومت مد نظر خواهد شد و استفاده از آن برای دمای زیر ۵+ درجه سانتیگراد الزامی است.
      موفق و پایدار باشید

  9. سلام آقا ضد یخ ها رو استفاده کردیم تو کار خداروشکر عالی جواب داد ضدیخ های با قیمت بالاتر کار کرده بودیم به درد نخوردن ولی واسه شما خیلی عالی بود هم کیفیتش تو کار هم قیمت عالیش دو سه روز دیگه هماهنگ میکنم ۱۰۰ تا دیگه بفرستید برامون

    • سلام جناب ورمزیاری
      باعث افتخار است که از محصولات ما استفاده کردید و موجب خوشحالی است که از کیفیت آنها رضایت خاطر دارید. ما تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا محصولاتی با کیفیت بالا در اختیار خریداران عزیز قرار داده و رضایت خاطر آنان را در اولویت اول گذاشته ایم.
      شاد و پیروز باشید

  10. سلام
    یه نیسان چند گالن ضد یخ میگیره؟ برای فونداسیون ضد یخ بتن میخوایم که بزنیم ۱۱۰ تا احتیاج داریم اگر بشه که با یه نیسان کلشو ارسال کنید که خیلی خوب میشه

    • سلام جناب قاضی پور
      نیسان معمولا بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ گالن بار می زند. بار شما با یک سرویس تحویل داده می شود. در رابطه با هماهنگی های لازم برای سفارش ضد یخ بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.

    • سلام جناب قربانی
      بله ضد یخ ملاتی موجود است.
      بله یکی از استفاده های آن برای سنگ کاری است.
      میزان مصرف بستگی به دمای هوا دارد هرچه هوا سردتر باشد، میزان مصرف ضد یخ هم بالاتر می رود.
      موفق باشید

  11. سلام من دارم یه ساختمون میسازم تو سوادکوه باید حتما ضد یخ تو بتنش بزنم ؟ بتنمم دستی میریزم
    هوا خیلی سرد نیست تقریبا یکی دو درجه است

    • سلام جناب قربانپور
      به طور کلی برای دمای زیر پنج درجه سانتیگراد می بایست ضد یخ بتن مورد استفاده قرار بگیرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب احمدی
      در کنار استفاده از ضد یخ بتن می بایست تمهیدات مربوط به بتن ریزی در هوای سرد را نیز انجام دهید از جمله پوشاندن سطح بتن با عواملی همچون پشم شیشه یا نایلون پلاستیکی، گرم نگهداشتن محیط در ساعات بعد از بتن ریزی و …
      موفق و پیروز باشید

  12. ضد یخ ملات میشه داخل بتنم استفاده کرد ؟
    ما یه چند تا ضد یخ داریم روش نوشته فاقد کلر
    میشه اینو برای بتن سقف استفاده کنیم ؟

    • سلام جناب بوستانی
      ضد یخی که با عنوان ضد یخ ملات معروف است، در آن کلراید به کار رفته و قابلیت استفاده در بتن مسلح را ندارد. اما طبق فرمایش جنابعالی که میفرمایید روی گالن آن نوشته شده فاقد کلر یعنی ضد یخ شما، ضد یخ بدون کلراید است و ضد یخ ملاتی نیست که این نوع ضد یخ چه در بتن مسلح از جمله بتن ریزی سقف، ستون، تیر، فونداسیون و غیره و چه در بتن ریزی های غیر مسلح و ملات کاری ها قابلیت استفاده دارد.
      موفق باشید

  13. سلام قیمت همکاری ضد یخ بتن و ملات چقدره ؟ مغازه دارم و برای فروش میخوام‌ حدودا ۲۰۰ گالن

    • سلام جناب عندالله
      برای استعلام قیمت عمده و خرد انواع ضد یخ بتن و ملاتی با خط ویژه شرکت (۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱) تماس بگیرید.
      موفق باشید

  14. سلام به من گفتن یه ضد یخ بگیر بیار که پایه اش نمکی نباشه دیگه اطلاعاتی بهم ندادن الان کدوم نوع ضد یخ برای من مناسبه ؟‌بتن سقف سوم میخوایم بریزیم‌ پس فردا

    • سلام جناب شمشیری
      برای بتن ریزی های مسلح یا عبارتی برای بتن ریزی هایی که در آنها آرماتور یا میلگرد وجود دارد، می بایست از ضد یخ فاقد کلراید استفاده شود. پایه شیمیایی این نوع ضد یخ بتن بر اساس نیترات کلسیم است.
      موفق و پیروز باشید

  15. سلام ضد یخ هایی که گرفتیم ازتون فوق العاده بودن برا سنگکاری خدا خیرتون بده که جنس اصل دست مردم میدین تشکر ویژه میکنم
    ارادتمند شما پیریایی

    • سلام جناب پیریایی
      بسیار خوشحال کننده است که از ضد یخ های ما رضایت خاطر دارید و تجربه خوبی از استفاده آنها داشته اید. تشکر می کنیم بابت اینکه شرکت ما را برای تهیه محصولات مورد نیاز خود انتخاب کردید.
      موفق و پایدار باشید

  16. سلام برای خرید ضد یخ بتن از چه راهی باید اقدام کنم؟ چون امروز جمعه بود تماس نگرفتم اینجا پیام دادم

    • سلام جناب مشکینی
      سریع ترین راه برای تهیه محصول تماس با کارشناسان فروش شرکت و ثبت سفارش تلفنی است. با خط ویژه ۲۴ ساعته شرکت (۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱) می توانید همه روزهای هفته تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.
      موفق و پایدار باشید

    • سلام جناب رحمان پور
      شماره همراه خود را ننوشته اید.
      لطفا به واتس اپ شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ پیام بدهید تا قیمت محصولات درخواستی حضور شما ارسال گردد.
      موفق باشید

    • سلام جناب محمدی
      در مورد استعلام قیمت محصولات با خط ویژه شرکت (۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱) تماس بگیرید.
      موفق باشید

  17. قیمت ضد یخ بتن با توجه به چه عواملی تعیین میشود که الان در بازار قیمت های متفاوتی هست؟

    • سلام جناب ترکمان
      قیمت ضد یخ بتن با توجه به میزان ماده موثری که در محصول به کار رفته تعیین می شود. هرچه سالید محصول بیشتر باشد قیمت در نظر گرفته شده برای آن نیز بالاتر است. البته مواردی نیز وجود دارند که محصولات با سالید پایین را به قیمت بالا می فروشند، برای اینکه مجبور به خرید از این فروشنده ها نشوید پیشنهاد می شود خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی انجام دهید. در این زمینه کارشناسان فروش مجموعه راهنمای شما هستند.
      موفق و پیروز باشید

  18. ما مشغول ساخت هستیم در حال حاضر بتن سقف دوم قراره ریخته بشه دمای هوا اینجا شباش به منفی ۸ هم میرسه اگر ما ضد یخ توی بتن بزنیم دیگه خیالمون راحت میشه از بتن و میتونیم راحت بتنو بریزیم ؟‌

    • سلام جناب منکاوی
      استفاده از ضد یخ بتن در فصول سرد برای بتن ریزی یک شرط لازم است اما کافی نیست و شما در کنار استفاده از آن می بایست تمهیدات بتن ریزی در هوای سرد را نیز رعایت کنید مانند پوشاندن سطح بتن با کاورهای پلاستیکی یا پشم شیشه، استفاده از بخاری های مخصوص جهت گرم کردن محیط بتن ریزی و …
      موفق و پیروز باشید

  19. عرض ادب آقا ضد یخ سیمانی که ازتون گرفتم‌ خیلی عالی بود خداییش کیف کردم کارفرمامونم آدرس و شماره ازم گرفت که بقیه موادی که لازم داره هم‌ ازتون بگیره بازم ممنونم ازتون روز بخیر

    • سلام جناب ریحانچی
      ما در این مجموعه هدف خود را جلب رضایت حداکثری مشتریان عزیز قرار داده ایم. خدا را شاکریم که محصولات ما مورد رضایت و توجه جنابعالی قرار گرفته است. تشکر از انرژی مثبتی که به مجموعه ما منتقل کردید.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب آبادی
      برای استعلام قیمت و خرید ضد یخ بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  20. برای حدود تقریبا ۲۰۰ متر مربع سرامیک کاری میخوایم ضد یخ سیمان بگیریم قیمت هر گالنش چنده؟‌ خودتونم میفرستینش برامون

    • سلام جناب الماسی
      بله هر تعداد ضد یخ ملات که نیاز داشته باشید خدمتتان ارسال می شود. جهت استعلام قیمت با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  21. ضد یخ ملات سیمانکاری هم دارید برا ملات موزاییک کف حیاط میخوام که یخ نزنه و اینکه چقد باید بزنم‌؟

    • سلام جناب بشیری
      بله ضد یخ ملاتی موجود است.
      دوز مصرفی محصول بستگی به دمای هوای منطقه دارد توصیه می گردد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  22. فروش ضد یخ شما از چه طریقی انجام میشه؟ تا چه تعداد میتونید برامون تامین کنید ؟

    • سلام جناب اشکانفر
      فروش انواع ضد یخ بتن و ملات هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری انجام می شود. هر تعداد که شما لازم داشته باشید تقدیم حضورتان خواهد شد.
      موفق باشید

    • سلام جناب امینی
      ممنون از توجه فنی و علمی که به این موضوع داشتید. نظرات ارزشمند شما به ما انرژی دوچندان برای ارائه اطلاعات فنی و کاربردی می دهد.
      موفق باشید

    • سلام جناب سرلک
      نوعی ضد یخ بتن که پایه شیمیایی آن بر اساس کلراید کلسیم است برای استفاده در بتن مسلح (بتنی که میلگرد در آن وجود دارد) مناسب نیست به دلیل اینکه کلراید موجب خوردگی میلگرد می گردد. برخی از پیمانکاران و مهندسین به اشتباه فکر می کنند همه انواع ضد یخ های بتن همین پایه شیمیایی را داشته و برای بتن مضر هستند اما اینگونه نیست.ضد یخ بتن تولید شده بر پایه نیترات کلسیم هیچ گونه ترکیب کلرایدی در آن وجود نداشته و برای استفاده در هر نوع بتنی کاملا مناسب است.
      موفق باشید

  23. قیمت ضد یخ بتن رو برای صادرات به تاجیکستان میخواستم لطفا قیمت رو برای حجم ۱۵۰ تن بفرمایید
    ۰۹۱۶۶۷۰۱۱۴۶ پیریایی

    • سلام جناب پیریایی
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب بهدادی
      ضد یخی که در بتن مسلح مورد استفاده قرار می گیرد قابلیت استفاده در ملات هم خواهد داشت اما ضد یخ ملات قابلیت استفاده در بتن دارای آرماتور را نخواهد داشت. به طور کلی ضد یخی می بایست در بتن مسلح مورد استفاده قرار گیرد که ترکیبات کلرایدی در آن وجود نداشته باشد اما ضد یخ ملاتی با ترکیبات کلرایدی ساخته می شود.
      موفق باشید

  24. برای خرید ضد یخ بتن میتونیم در این فصل اقدام کنیم چون فکر میکنم در فصل سرما گرون بشن

    • سلام جناب طاهری
      بله می توانید خرید ضد یخ بتن را در این فصل انجام دهید فقط این موضوع را می بایست با تاریخ تولید محصول مطابقت دهید و محصولاتی را تهیه کنید که از تولید آنها زمان زیادی نگذشته باشد زیرا ضد یخ بتن در صورت نگهداری در شرایط مناسب تا یکسال قابلیت استفاده خواهد داشت.
      موفق باشید

  25. سلام شما میگید که ضد یخ بتن سرعت میده به هیدراسیون بتن درسته یعنی باعث میشه بتن زودتر خشک شه حالا اگه ما بخوایم این حرکتو تو هوای گرم بزنیم که واکنش زودتر انجام بشه و بتن زودتر خودشو بگیره میتونیم قالبارو زودتر باز کنیم‌ نظر درستیه ؟

    • سلام جناب عیاری
      ضد یخ بتن دو وظیفه مهم را انجام می دهد. اول اینکه دمای انجماد آب بتن را کاهش می دهد و موجب می گردد بتن در دماهای پایین تر دچار یخ زدگی گردد. در وهله دوم سبب می شود تا واکنش هیدراتاسیون با سرعت بیشتری انجام شده و روند کسب مقاومت بتن زودتر طی شود. مواردی که مطرح شد نشان می دهد که ضد یخ بتن برای بتن ریزی در آب و هوای سرد مناسب می باشد. برای موردی که جنابعالی عنوان کردید می توانید از زودگیر بتن استفاده کنید که تنها موجب افزایش سرعت در واکنش هیدراتاسیون می گردد.
      موفق باشید

    • سلام جناب مرزوقی
      انواع ضد یخ بتن برای موارد مختلف مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای خاص خود را دارند. ضد یخ های نیتراتی که در ترکیبات آنها یون کلر وجود ندارد برای بتن های مسلح استفاده می شوند و ضد یخ هایی که بر پایه کلراید تولید می شوند برای ملات های سیمانی، بتن های پیش ساخته، بتن های غیر مسلح و کلا هر جایی که آرماتور یا فولاد به کار نرفته است مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین می توان گفت انواع ضد یخ بتن جزء محصولات پرفروش در فصول سرد سال محسوب می شوند.
      موفق باشید

    • سلام جناب جواهریان
      قابل ذکر است در صورتی که صد یخ های بتن در شرایط دمایی مناسب و به دور از عوامل جوی قرار گیرند، تا یکسال قابلیت استفاده خواهند داشت. اگر شرایط بتن ریزی شما به صورتی است که تا قبل از پایان یکسال تاریخ مصرف این محصولات، بتن ریزی انجام می شود می توانید در خصوص خرید ضد یخ بتن کمی زودتر اقدام کنید تا بتوانید با قیمت های پایین تری آنها را تهیه کنید اما چنانچه چارت زمان بندی پروژه مشخص نیست بهتر است چند روز قبل از بتن ریزی و در صورت لزوم نسبت به تهیه محصولات مورد نیازتان اقدام نمایید.
      موفق باشید

  26. هرچه مقدار ضد یخ بیشتری استفاده کنیم احتمال یخ زدگی کمتر میشه یا ثاثیری نداره ؟

    • سلام جناب نهاوندیان
      دوز مصرفی ضد یخ بتن بر اساس عیار بتن و درجه برودت هوا مشخص می گردد و می بایست مصرف طبق قاعده صورت گیرد. لازم به ذکر است استفاده بیش از حد مورد نیاز از ضد یخ بتن اقدام درستی نیست و نتیجه ای برای بتن ندارد.
      موفق باشید

  27. قیمت ضد یخ بتن بهترین مدلش چنده ؟ یه چیز خیلی با کیفیت میخوام و هم برا آرماتورا ضرر نداشته باشه

    • سلام جناب ثابت پور
      ضد یخی که با خیال راحت بتوان از آن در بتن های حاوی آرماتور استفاده کرد، ضد یخ پایه نیتراتی است که در ترکیب آن از کلراید استفاده نشده است. جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن عنوان شده با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  28. سلام من ضد یخ بتن روی تعداد بالا میخوام و با قیمت مناسب شما میتونید تامین کنید ؟ برای پنج الی هفت روز آینده دو پارت ۲۰ تنی میخوام

    • سلام جناب سالاروند
      جهت تولید و تأمین مقدار مورد نظر از ضد یخ بتن به طور کلی مسأله ای وجود ندارد. جهت انجام هماهنگی های اولیه می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب حامدی
      قیمت ضد یخ بتن با توجه به اینکه این محصول در آب و هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد، در همان زمان و با توجه به قیمت روز مواد اولیه مورد نیاز برای تولید ضد یخ بتن تعیین می شود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  29. سلام خسته نباشید
    ما حساب کردیم که بتن ریزی پروژه شرکت میوفته برای اوایل زمستون که قاعدتا باید ضد یخ بتن استفاده کنیم میتونیم از الان سفارشش رو بدیم‌ و شرکت شما قیمت ضد یخ رو به صورت قطعی برای ما بزنه که نخوایم بعدا با قیمت گرون بخریمشون ؟؟؟ امکان این حالت وجود داره ؟

    • سلام جناب شیراوند
      در این خصوص می بایست با مدیریت فروش مجموعه صحبت کنید. با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید تا شما را به بخش مدیریت فروش وصل کنند.
      موفق باشید

  30. قیمت کدام ضد یخ بتن بیشتر است نیتراتی یا کلرایدی و سوال بعد اینکه کدامش کارکرد بهتری دارد ؟

    • سلام جناب مهرابی
      قیمت ضد یخ بتن نیتراتی از کلرایدی بیشتر است ضمن اینکه ضد یخ بتن نیتراتی برای بتن های مسلح و بتن های غیر مسلح کاربرد دارد در صورتی که ضد یخ کلرایدی فقط قابلیت استفاده در بتن های غیر مسلح و ملات ها را خواهد داشت.
      موفق باشید

    • سلام جناب علیرضایی
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن در انواع مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مسعودی
      ضد یخ های بتن انواع و اقسام مختلفی دارند این ذهنیت که ضد یخ برای بتن مضر است از اینجا به وجود آمده است که برخی از مهندسین و پیمانکاران به جای اینکه از ضد یخ مناسب با کاربری مورد نظر استفاده کنند، نوعی دیگر از ضد یخ را مورد استفاده قرار دادند. برای مثال در ساختمان های بتن آرمه و بتن ریزی هایی که حاوی میلگرد بوده است از ضد یخ های کلرایدی استفاده کرده اند در صورتی که استفاده از ضد یخ های دارای کلراید برای بتن های حاوی آرماتور کاملاً مضر است چرا که این نوع ضد یخ ها به سبب کلراید موجود در آن ها موجبات پوسیدگی آرماتورها را فراهم می آورند در صورتی که اگر از ضد یخ های بدون کلراید استفاده می‌شد هم بتن ریزی بسیار عالی انجام می گرفت و هم شرایط لازم از لحاظ دمایی در هوای سرد برای انجام یک بتن ریزی مناسب فراهم می شد به همین سبب این موضوع که ضد یخ برای بتن مضر است صحبت درستی نمی باشد و در صورتی که هر نوع ضد یخ به صورت مناسب در جایگاه خود مورد استفاده قرار گیرد به نفع بتن ریزی و و اصلاً یکی از ملزومات اصلی بتن ریزی در هوای سرد محسوب می شود. ضد یخ های بدون کلراید در اصل زودگیر کننده های پایه نیترات کلسیم هستند که هیچگونه کلرایدی در آن ها به کار نرفته است است و با خیال راحت می توانند در بتن ریزی های با آرماتور مورد استفاده قرار گیرند. لازم به ذکر است که ضدیخ های کلرایدی نیز برای جاهایی که آرماتور یا میلگرد حضور ندارد یا برای استفاده در ملات ها مناسب هستند. لازم به ذکر است که قیمت ضد یخ بتن پایه نیتراتی از ضد یخ کلرایدی بیشتر است.
      موفق باشید

  31. سلام طبق برآورد ما بتن ریزیمون اواسط زمستون میفته اگه بخوایم خرید ضد یخ بتن مورد نیازمون با قیمت الان انجام بدیم ولی اون موقع برامون ارسال کنید امکانش هست ؟‌

    • سلام جناب حبیبی
      جهت صحبت پیرامون این موضوع با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب فکوری
      میزان استفاده از ضد یخ بتن به دو پارامتر درجه برودت هوا و عیار بتن بستگی دارد و با توجه به این دو مورد از جداول مربوطه میزان دوز مصرفی از ضد یخ بتن که می بایست در کار مورد استفاده قرار گیرد استخراج می شود. لازم به ذکر است که ضد یخ ها در انواع متفاوت تولید می‌شوند که ممکن است این تفاوت مربوط به پایه شیمیایی آنها بوده و یا ممکن است این تفاوت به میزان ماده موثر به کار رفته در محصول برگردد. باید بگوییم هرچه میزان سالید یا ماده موثر محصول بیشتر باشد میتوانیم دوز مصرفی کمتری از آن را در بتن استفاده نموده و نتیجه مطلوب را حاصل نماییم. بنابراین با توجه به جمیع مواردی که گفته شد میزان استفاده از ضد یخ بتن در هر تراک میکسر تخمین زده می شود و سپس این مقدار از ضد یخ به بتن اضافه می گردد.
      موفق باشید

  32. ترکیبات ضد یخ بتن چیه ؟
    برای خرید ضد یخ بتن از شهرستان میتونیم اقدام کنیم یعنی ارسال هم میکنید ؟

    • سلام جناب لوارستانی
      ضد یخ بتن به طور کلی در دو حالت فاقد کلراید و کلرایدی تولید می گردد. لازم به ذکر است که به ضد یخ های بدون کلراید ضد یخ های پایه نیتراتی یا ضد یخ بتن مسلح نیز گفته می‌شود چرا که تنها نوعی از ضد یخ که قابلیت استفاده در بتن های مسلح یا به عبارت دیگر بتن های حاوی آرماتور را دارد، ضد یخ نیتراتی است. در رابطه با ضد یخ های کلرایدی نیز باید عنوان نماییم که آنها قابلیت استفاده در ملات های سیمانی و بتن های پیش ساخته فاقد آرماتور و به طور کلی هر جایی که آرماتور، میلگرد و فولاد وجود نداشته باشد میتوانند مورد استفاده قرار گیرند دلیل موضوع نیز این است که وجود کلراید درون این ماده سبب خوردگی و پوسیدگی آرماتور می گردد. دو نوع اصلی ضد یخ بتن را برای شما توضیح دادیم اما مدل های مختلفی هر کدام از این ضد یخ ها دارند که بر اساس میزان ماده موثر یا سالیدی که در آنها به کار رفته به دسته های متفاوتی تقسیم می شوند. لازم به ذکر است که قیمت ضد یخ بتن نیتراتی از قیمت ضد یخ بتن کلرایدی
      بیشتر است.
      در رابطه با سوال دوم تان باید بگوییم که امکان ارسال ضد یخ بتن به سراسر نقاط کشور وجود دارد و در صورت نیاز می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. جهت ثبت سفارش می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب میرزایی
      قیمت ضد یخ بتن بر اساس پایه شیمیایی آن و همچنین میزان ماده موثری که در آن به کار رفته است، تعیین می شود. هر چه ضد یخ بتن سالید بالاتری داشته باشد میزان مصرف آن در بتن کمتر بوده و در مقابل قیمت بیشتری نیز دارد اما در نهایت هزینه تمام شده آن برای کارفرما در پروژه کمتر خواهد بود. دلیل اینکه قیمت های متفاوتی از ضد یخ بتن در بازار موجود است به این سبب است که شرکت های تولیدی مختلف ضد یخ به طور را با کیفیت های متفاوت و با استفاده از مواد اولیه متفاوت تولید می کنند که بعضاً قیمت واحد مواد اولیه یک کارخانه نسبت به یک کارخانه دیگر بیشتر بوده و همین عامل زمینه ساز قیمت بیشتر خواهد بود چرا مواد اولیه باکیفیت تری در تولید آن محصول استفاده شده است. بنابراین حتماً لازم است قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد انواع این محصولات را داشته باشید تا بتوانید یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب تهیه کرده و در پروژه خود مورد استفاده قرار دهید که بتواند نیازهای شما را در پروژه به طور کامل برآورده نماید.
      موفق باشید

    • سلام جناب اعظمی
      برای پاسخ به این سوال باید بدانیم که ضد یخ در چه نوع بتن و ملاتی و با چه هدفی مورد استفاده قرار می گیرد. به عنوان مثال برای بتن های مسلح از ضد یخ بتن بدون کلر و برای بتن های غیر مسلح و ملات های سیمانی از ضد یخ های کلرایدی استفاده می شود. لازم به ذکر است که قیمت ضد یخ بتن به طور کلی بسیار مناسب می باشد و خیلی راحت می توانید در بتن ریزی های خود این ماده کاربردی را مورد استفاده قرار دهید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مدنی
      به طور کلی هر مایعی که به بتن اضافه شود باعث افزایش روانی آن می گردد اما موضوعی که وجود دارد این است که دقیقا آن مایع با چه هدفی در بتن استفاده می گردد. وقتی از ضد یخ در بتن استفاده می کنیم به همان میزان می بایست از آب مخلوط بتن کم کنیم و همین عامل زمینه ساز کاهش نسبت آب به سیمان و در پی آن انجام هیدراتاسیون با میزان آب کمتر و نتیجتا مقاومت بیشتر بتن می گردد. ضد یخ بتن در فصل سرد سال به عنوان کاربردی ترین افزودنی بتن زمینه ساز انجام بتن ریزی اصولی و تسهیل آن به شرط انجام تمهیدات لازم برای بتن ریزی در هوای سرد خواهد بود. استفاده از این محصول موجب می گردد که در واکنش هیدراتاسیون بتن تسریع صورت گرفته و در نتیجه قبل از اینکه آب موجود در بتن یخ بزند، واکنش آن به طور کامل انجام شود و همچنین با پایین آوردن دمای انجماد بتن، ریسک یخ زدگی آن را با کاهش زیادی روبرو خواهد ساخت. لازم به ذکر است که قیمت ضد یخ بتن بسیار مناسب است و به همین دلیل پیمانکاران و کارفرمایان به راحتی از این محصول کاربردی در پروژه های خود استفاده می کنند.
      موفق باشید

  33. خسته نباشید یه سوال داشتم اگر من بخوام کلا بتنمو بدون ضد یخ بریزم امکانش هست یا نه ؟

    • سلام جناب درویش بیابانی
      یکی از مواردی که کاهش مقاومت شدیدی برای بتن ایجاد می نماید هوای سرد است زمانی که در آب و هوای سرد بتن ریزی خود را انجام می دهیم به دلیل اینکه واکنشی که بین آب و سیمان می بایست صورت گرفته و تشکیل خمیر سیمان را دهد و سپس این خمیر سیمان سنگدانه های شن و ماسه را در کنار یکدیگر قرار داده و برای آنها در نقش چسبی قوی عمل نماید، این اتفاق نمی افتد و واکنش مذکور که از آن با نام واکنش هیدراتاسیون بتن نام برده می شود تکمیل نشده و در برخی موارد به طور کامل متوقف می گردد. عدم تکمیل این واکنش به منزله این است که گیرش اولیه بتن به درستی شکل نگرفته و به دنبال آن مقاومتی هم برای بتن نمی توان انتظار داشت. عملاً وقتی نتوانیم روی مقاومت بتن حساب کنیم یعنی این که یک بخش از سازه ما به طور کامل دچار نقص شده است همانطور که می‌دانید بتن در کشش ضعیف بوده و در فشار قوی است به همین سبب در بتن های سازه ای از آرماتور استفاده می گردد تا نقص بتن در کشش توسط آرماتورها جبران گردد و فقط تمرکز بتن بر روی مقاومت فشاری باشد. وقتی بتن به مقاومت مد نظر نرسیده باشد به طور کامل می بایست از مقاومت فشاری آن صرف نظر کرد که این موضوع برای سازه فوق العاده مضر است. به همین دلیل نقش استفاده از ضد یخ بتن در جهت تسریع در واکنش هیدراتاسیون و کمک به تکمیل آن بسیار مهم و حیاتی است و حتما می بایست مورد استفاده قرار بگیرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب وحیدی
      ضد یخ ها انواع متفاوتی دارند اما نوع بهتر این محصولات ضد یخ های نیتراتی هستند که قابلیت استفاده در همه جا اعم از بتن های مسلح، غیر مسلح و ملات ها را دارند.
      موفق باشید

    • سلام جناب مشکینی
      انواع ضد یخ بتن و ملات موجود است. جهت استعلام قیمت انواع ضد یخ با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب ظهیری
      در ابتدا باید بگوییم که ضد یخ بتن انواع متفاوتی دارد و هر کدام از آنها برای شرایط خاصی از پروژه تعبیه شده اند. ضد یخ های فاقد کلراید برای شرایط بتن ریزی های مسلح و یا بتن هایی که در آن آرماتور و میلگرد حضور دارد استفاده می شود. پایه شیمیایی اصلی این نوع ضد یخ ها نیترات کلسیم بوده و هیچ گونه کلرایدی در آنها به کار نرفته است. این ضد یخ ها به راحتی می‌توانند در بتن های مسلح و غیر مسلح و همچنین انواع ملات کاری ها مورد استفاده قرار گیرند در حالی که ضد یخ های کلرایدی انواعی از این محصولات هستند که تنها قابلیت استفاده در ملات ها و بتن های غیر مسلح را خواهند داشت. این موضوع به سبب وجود کلراید در ترکیب شیمیایی آنها می باشد. کلراید باعث خوردگی و پوسیدگی میلگردها می گردد و به همین سبب استفاده از آن در بتن های مسلح به هیچ عنوان مجاز نیست. این موضوع که ضد یخ برای بتن ضرر دارد به این مورد بر می گردد که گاهاً از ضد یخ های کلرایدی برای بتن های مسلح استفاده کرده اند و به دلیل نتیجه منفی که ایجاد گردیده است این ذهنیت پیش آمده است که ضد یخ برای بتن مضر است در صورتی که ضد یخ یکی از تمهیدات اصلی برای بتن ریزی در هوای سرد محسوب می شود. در هوای سرد واکنش هیدراتاسیون به سختی صورت می گیرد و ضد یخ بتن با ایجاد سرعت در واکنش هیدراتاسیون این امر را تسهیل بخشیده و بتن ریزی در این آب و هوا را در وهله اول ممکن و در وهله دوم آسان می سازد.
      موفق باشید

    • سلام جناب قادری
      میزان مصرف ضد یخ در بتن بسته به عیار بتن و دمای هوا متفاوت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فنی مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  34. سلام عرض شد ببخشید من یه سوالی ذهنمو درگیر کرده کلا میگم شاید خیلی ابتدایی باشه سوالم میخوام بدونم مگه اصن بتن یخ میزنه ؟؟ اگه یخ میزنه یعنی توی تمام عمر ساختمون باید مواظبت کنیم ازش یخ نزنه ؟؟؟

    • سلام جناب مختاری
      برای اینکه خمیر سیمان شکل بگیرد و بتواند به خوبی سنگدانه ها را در کنار یکدیگر نگه داشته و آنها را فیکس نماید، لازم است میان آب و سیمان واکنشی تحت عنوان هیدراتاسیون انجام شود. در هوای سرد واکنش هیدراتاسیون یا با کندی و تأخیر زیاد صورت گرفته و یا کلا متوقف می گردد و عملاً خمیر سیمان مناسبی برای محکم نگه داشتن سنگدانه ها فراهم نخواهد شد. استفاده از ضد یخ بتن در این شرایط دو کار برای بتن انجام می دهد در وهله اول کمک می کند تا واکنش هیدراتاسیون بتن با سرعت بیشتری نسبت به حالت معمول انجام شده و این واکنش دچار تاخیر در انجام یا توقف نگردد. در وهله دوم باعث می شود قبل از اینکه آب بتن در دمای منفی دچار یخ زدگی گردد گیرش آن انجام شده باشد. این موضوع که در چه شرایطی باید مراقب بتن باشیم تا دچار یخ زدگی نشود فقط به زمان گیرش آن بر می گردد و هنگامی که بتن گیرش اولیه و مقاومت اولیه آن انجام شد خیالمان از بابت این موضوع راحت می گردد. لازم به ذکر است که بتن با گذر زمان دچار افزایش مقاومت و دوام خواهد شد بنابراین در صورتیکه بتوانیم در هنگام بتن ریزی و همچنین در روزهای اولیه بعد از بتن ریزی شرایط لازم را برای بتن خود فراهم کنیم تا سالیان سال می توانیم بهره برداری فوق العاده مناسبی از آن به عمل آوریم. لازم به توضیح است که استفاده از ضد یخ بتن به سبب قیمت فوق العاده مناسبی که دارد برای پروژه ها کاملا مقرون به صرفه است یعنی با هزینه ای بسیار جزئی می توانند بتن خود را در برابر شرایط مربوط به سرمای هوا ایمن کرده و بتنی فوق العاده مرغوب و مناسب بریزند.
      موفق باشید

    • سلام جناب پیرهادی
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  35. شما ضد یخی دارید که توش کلراید به کار نرفته باشه ؟؟؟ ناظر به من گفته فقط ضد یخ بدون کلر باید بگیری

    • سلام جناب عدنان زاده
      بله ضد یخ بتن فاقد کلر موجود است. جهت ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  36. سلام وقتتون بخیر سوالی داشتم
    چه دلیلی داره که قیمت های مختلفی برای ضد یخ بتن تو بازار وجود داره ؟ این تفاوت قیمت به خاطر تفاوت کیفیت هست ؟

    • سلام جناب باروتی
      تفاوت در قیمت های ضد یخ بتن در بازار به عوامل متعددی مرتبط می شود. عواملی که مربوط به تولید این محصول است می تواند در چند جنبه میزان ماده موثر استفاده شده در محصول، نوع ماده موثر استفاده شده در محصول، نوع بسته بندی، تیراژ تولید ضد یخ توسط کارخانه، اعتبار و برند کارخانه تولیدی محصول و برخی از عوامل دیگر وجود داشته باشد اما عواملی که یک مرحله جلوتر از تولید محصول وجود دارند به واسطه گران و دلالان مرتبط می شوند. افرادی که محصولات را به صورت دست اول از کارخانه ها تهیه کرده و با قیمت های بالایی به دست مصرف کنندگان می رسانند که یکی از عوامل ایجاد قیمت بالا در ضد یخ های بتن می باشند. به طور کلی برای خرید ضد یخ بتن و اطمینان از کیفیت آن بهترین راه این است که مقدار کمی از آن را تهیه نموده و تست کنید و در صورتی که جواب مد نظر خود را از آن گرفتید مابقی محصولات را نیز تهیه نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب ابوالفتحی
      بستگی به موارد ذکر شده در قرارداد دارد ولی به طور کلی تأمین هزینه خرید ضد یخ بتن به عهده کارفرمای پروژه است. لازم به ذکر است که ممکن است در برخی پروژه ها وظیفه خرید ضد یخ بتن در صورتی که کارفرما هزینه تأمین آن را بپردازد بر عهده بچینگ یا شرکت تولید بتن آماده قرار گیرد.
      موفق باشید

  37. سلام لطف کنید قیمت ضد یخ بتن روی حجم ۱۰ تن را برای من واتس اپ کنید
    ۰۹۱۲۹۰۲۱۷۴۶ محمدپور

  38. سلام خسته نباشید از کجا باید بفهمم ضد یخی که گرفتم برای آرماتور اوکیه یا نه ، چون شنیدم بعضی هاش برای آرماتور ضرر داره

    • سلام جناب دریکوند
      ضد یخ هایی که برای بتن مسلح مضر هستند و به هیچ عنوان نباید در این نوع بتن ها مورد استفاده قرار گیرند، ضد یخ های کلرایدی هستند که تنها می توانند در ملات ها و بتن های غیر مسلح استفاده شوند اما استفاده از ضد یخ های پایه نیترات کلسیم هیچ گونه ضرری برای بتن های مسلح نداشته و به راحتی می توانند در این بتن ها مورد استفاده قرار گرفته و شرایط بتن ریزی در هوای سرد را تسهیل بخشند.
      موفق باشید

  39. سلام خسته نباشید ما سی تا ضد یخ بتن احتیاج داریم چطوری باید تهیه کنیم‌ قیمت هر گالنش چنده ؟

    • سلام جناب سلطان محمدی
      برای استعلام قیمت ضد یخ بتن و همچنین ثبت سفارش محصول با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب عبدلی
      برای سنگ کاری می توانید هم از ضد یخ های کلرایدی و هم ضد یخ های نیتراتی استفاده کنید. در صورتی که می توانید هزینه بیشتری انجام دهید ارجحیت استفاده از ضد یخ های نیتراتی است که قیمت واحد بالاتری دارد و پایه آن نیترات کلسیم است اما به طور کلی استفاده از هر دو نوع ضد یخ برای سنگ کاری ممکن و مناسب است.
      موفق باشید

    • سلام جناب محبوبی
      برای دریافت لیست قیمت انواع ضد یخ بتن روی واتس اپ شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ پیام بدهید و یا با همین شماره تماس بگیرید.
      موفق باشید

  40. عرض ادب کدوم نوع از ضد یخ هاست که ضرر داره چطوری باید بفهمم که کدوم نوع بهتره برای استفاده در فلان جا

    • سلام جناب مندمی
      ضد یخ هایی که در ترکیبات آنها کلراید به کار رفته است، نمی توانند در بتن ریزی های مسلح مورد استفاده قرار گیرند چرا که کلر سبب پوسیدگی و خورده شدن میلگردها می گردد. برای اینکه انتخاب مناسبی از بین ضد یخ های بتن مختلف داشته باشید بهترین راه این است که با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمایید. لازم به ذکر است که کارشناسان فروش این مجموعه به صورت رایگان راهنمایی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
      موفق باشید

  41. سلام روز بخیر یه وانت پیکان معمولا چند تا گالن بیست لیتری ضد یخ بتن جا میگیره ؟ چطوری باید تهیه کنم ؟

    • سلام جناب برازجانی
      یک وانت پیکان معمولا ۵۰ گالن ضد یخ بتن ۲۰ کیلویی جا می گیرد. برای ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب عمرانی
      در ارتباط با استعلام قیمت ضد یخ های بتن ، درصد تخفیفات و همچنین ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب ارکانی
      به طور کلی استفاده از ضد یخ بتن دو مزیت اصلی و فوق العاده مهم را برای بتن فراهم می آورد. علیرغم موضوعی که در بین معماران، پیمانکاران، مهندسین و کارفرمایان رواج پیدا کرده است و آن اینکه ضد یخ بتن تنها برای جلوگیری از یخ زدن بتن می بایست مورد استفاده قرار گیرد، باید بگویم این تنها بخشی از ماجراست و یک بخش از وظایف مربوط به ضد یخ بتن را شامل می شود. در ابتدا لازم است توضیح دهیم که هوای سرد شرایطی است که در پی آن واکنش هیدراتاسیون آب و سیمان که در حالات عادی و دماهای معمولی به طور مناسبی انجام شده و در پی آن گیرش اولیه بتن و همچنین مقاومت اولیه بتن به درستی شکل می گیرد، در هوای سرد به کندی انجام شده و گاهی اوقات به طور کامل متوقف می گردد. در چنین شرایطی وقتی واکنشی انجام نشود خمیر سیمانی شکل نگرفته که بتواند اطراف سنگدانه ها را گرفته و آنها را در کنار یکدیگر فیکس نماید. لازم به ذکر است که اگر خمیر سیمان نیز شکل گرفته باشد مقاومتی نخواهد داشت که بتواند ساختمان سنگدانه ها را در کنار یکدیگر محکم نگه دارد به همین علت توصیه می گردد برای دماهای زیر مثبت ۵ درجه سانتیگراد از ضد یخ بتن پایه نیترات کلسیم که در واقع همان زودگیر کننده بتن پایه نیترات کلسیم می‌باشد استفاده نمایید تا بتوانید بتن ریزی در هوای سرد را به بهترین شکل ممکن انجام داده و کیفیت بتن خود را افزایش دهید. استفاده از برخی محصولات در بتن ممکن است به صورت اختیاری باشد و در صورتی که از آن ها استفاده کنیم کیفیت بتن زیادتر شده و در روند بتن ریزی بهبود ایجاد خواهند کرد اما در صورتی که حتی استفاده نکردن از آن ها را نیز پیش بگیریم مسئله خاصی برای بتن ایجاد نخواهند کرد اما استفاده برخی دیگر از محصولات در بتن کاملاً واجب است و عدم استفاده از آنها سبب ایجاد مسائل عدیده ای خواهد گردید که یکی از این محصولات ضد یخ بتن است. باید عنوان کرد که ضد یخ بتن قیمت بالایی ندارد به همین سبب به راحتی می توانید این محصول را در بتن ریزی های خود مورد استفاده قرار دهید و پارامتر قیمت نمیتواند استفاده نکردن از این محصول را توجیه نماید. توصیه می گردد حتماً قبل از اقدام به خرید ضد یخ بتن حتماً با کارشناسان فروش مجموعه مشورت نموده و ضد یخ بتن مناسب با شرایط پروژه خود را انتخاب نمایید.
      موفق باشید

  42. سلام خسته نباشید سوال دارم آیا برای دمای صفر درجه لازمه که از ضد یخ بتن استفاده کنیم یا حتما باید در دماهای خیلی سردتر باشه ؟ قیمت ضد یخ بتن چقدره هر گالنش ؟

    • سلام جناب جمشیدی
      به طور کلی در دماهای زیر مثبت ۵ درجه سانتیگراد می‌بایست از ضد یخ بتن مناسب و با کیفیت استفاده شود. مکانیزم هوای سرد به نحوی است که بتن ریزی در آن با بتن ریزی در هوای معمولی کمی متفاوت است. به دلیل وجود هوای سرد عمل هیدراتاسیون آب و سیمان با کندی و توقف زیاد صورت می گیرد و همین عامل موجبات کاهش مقاومت بتن یا ملات را فراهم می آورد. برای این که دچار این مسأله در هوای سرد نشویم می بایست از ماده ای استفاده نماییم که جبران این موضوع را در آب و هوای سرد بنماید بنابراین می بایست از ضد یخ بتن استفاده کنیم. این محصول دو عمل مهم و اصلی را برای ما انجام می دهد. یک اینکه سرعت واکنش شیمیایی هیدراتاسیون را افزایش داده و موجب می گردد تا بدون کندی و توقف در واکنش این مهم انجام پذیرد و در وهله دوم موجب می گردد که دمای انجماد و یخ زدگی آب درون بتن کاهش یافته و در حالت عادی اگر آب بتن در صفر درجه یخ می بندد به طور مثال پس از استفاده از محصول در -۵ درجه دچار انجماد گردد. البته لازم به ذکر است بگوییم که استفاده از ضد یخ بتن نافی انجام سایر تمهیدات لازم جهت بتن ریزی در آب و هوای سرد نیست و یک اقدام تکمیلی در این زمینه محسوب می گردد. در مورد قیمت ضد یخ بتن باید بگوییم که این محصول از نظر اقتصادی کاملاً به نفع پروژه می باشد چرا که قیمت بالایی نداشته و به راحتی می توانید از آن در پروژه های خود بهره بگیرید و خیال خود را تا مقداری از بابت بتن ریزی در هوای سرد و مواردی که در این زمینه وجود دارد راحت کنید. جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن در انواع و مقادیر مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  43. درود بر شما وقت بخیر ضد یخ هاتونو استفاده کردیم داخل کار خداروشکر فوق العاده عالی جواب دادن ضدیخ های با قیمت بالاتر قبلا گرفته بودیم هیچ فایده ای نداشتن ولی ضد یخ های شما عالی بود هم کیفیت تو کار هم قیمت خیلی مناسبش
    چند روز روز دیگه هماهنگ میکنم زحمت ارسال ۵۰ گالن دیگه میدم بهتون

    • سلام جناب پروری
      خداروشکر که از ضد یخ های ما رضایت کافی و وافی را دارید، باعث افتخار ماست. تمام تلاش و هدف ما این است که بتوانیم رضایت حداکثری مشتریان و خریداران محترم را فراهم نماییم.
      موفق باشید

    • سلام جناب جلایی
      برای خرید ضد یخ بتن هم می توانید از طریق خرید حضوری اقدام کرده و محصولات مورد نیاز خود را تهیه نمایید و هم می توانید به صورت غیر حضوری عمل کرده و پس از ثبت سفارش ضد یخ های مورد نیازتان را خدمتتان ارسال نماییم.
      موفق باشید

    • سلام جناب موحدیان
      ضد یخ های بتن در انواع مختلفی تولید می گردند و هر کدام از آنها نیازهای متفاوتی از سازه را جوابگو هستند. دو نوع اصلی ضد یخ های بتن عبارتند از ضد یخ های بدون کلراید یا ضد یخ های نیتراتی و همچنین ضد های کلرایدی. ترکیب شیمیایی ضد یخ های فاقد کلراید بر اساس نیترات کلسیم است و کمترین مقدار از کلراید نیز درون آن وجود ندارد به همین علت به راحتی می توانید از این نوع محصول در بتن ریزی های مسلح یعنی بتن ریزی هایی که همراه با آرماتور و فولاد است استفاده نمایید. نوع دیگر ضد یخ ها که به ضدیخ های کلرایدی مشهور هستند بر پایه شیمیایی کلراید کلسیم تولید می شوند. از آنجا که وجود کلراید برای آرماتور و میلگرد و فولاد مضر است به هیچ عنوان اجازه استفاده از این نوع ضد یخ ها در بتن ریزی های مسلح وجود ندارد. از این نوع ضد یخ ها تنها میتوانید در ملات ها و همچنین بتن های غیر مسلح استفاده نمایید.
      موفق باشید

  44. عرض ادب و احترام سوالی داشتم از حضورتون
    در چه محدوده دمایی می بایست حتما از ضد یخ بتن استفاده بشه؟

    • سلام جناب کلانی
      به طور کلی از دمای مثبت پنج درجه سانتیگراد گیرش بتن به کندی و با تأخیر زیاد صورت می گیرد و همین عامل سبب ایجاد تأخیر در انجام واکنش هیدراتاسیون آب و سیمان و گاها توقف کامل واکنش می گردد. برای جلوگیری از چنین مساله ای از مثبت پنج درجه به پایین استفاده از ضد یخ بتن الزامی است. لازم به ذکر است بگوییم که استفاده از ضد یخ بتن هم از نظر افزایش سرعت در واکنش هیدراتاسیون و هم به منظور عدم یخ زدگی بتن کاملا ضروری است.
      موفق باشید

    • سلام جناب مرادمند
      برای ملات سنگ کاری ساختمان در صورت اینکه هیچ گونه اسکوپ، فولاد، فلز و … در کار وجود ندارد می توانید از ضد یخ های پایه کلرایدی استفاده کنید. قیمت این نوع ضد یخ ها نسبت به ضد یخ های پایه نیتراتی پایین تر است اما اگر از نظر بودجه ای مسأله ای ندارید و می توانید مقداری بیشتر هزینه کنید ضد یخ های نیتراتی یا فاقد کلراید از ارجحیت بالاتری برخوردار هستند.
      موفق باشید

  45. سلام خسته نباشید قیمت ضد یخ بتنی و ملاتی رو میفرمایید و سوال بعدی اینکه ارسالتون چند روزه هستش ؟ ما ۱۰۰۰۰ لیتر احتیاج داریم

    • سلام جناب پورپرویز
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن و هماهنگی های لازم جهت ارسال محصول با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  46. سلام علیکم یه نیسان چند تا گالن ضد یخ میتونه‌ بزنه ؟ وانت پیکان چند تا میتونه بزنه ؟

    • سلام جناب خرم زاده
      یک نیسان حدود ۱۲۰ گالن و یک وانت پیکان حدود ۶۰ گالن ضد یخ بتن می تواند بارگیری نماید.
      موفق باشید

    • سلام جناب جعفری
      بله این امکان وجود دارد که از هر نوع ضد یخی جهت ملات کاری استفاده گردد. هم می توان ضد یخ های فاقد کلر را که برای بتن ریزی در بتن های مسلح به کار گرفته می شوند مورد استفاده قرار داد و هم می توان از ضد یخ های کلرایدی که تنها قابلیت استفاده در ملات ها و بتن های غیر مسلح را دارند استفاده کرد.
      موفق باشید

  47. سلام علیکم جسارتا قیمت ضد یخ بتن ۲۰ کیلویی را میخواستم ؟ روی حجم زیاد تخفیف هم اعمال میشه

    • سلام جناب خداوردی
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید. بله در صورت خرید حجم زیاد تخفیفات شامل حال شما خواهد شد.
      موفق باشید

    • سلام جناب حسنی فر
      برای روشن شدن این موضوع در ابتدا لازم است که انواع ضد یخ بتن و کاربرد آنها را توضیح دهیم و در ادامه آن را به سوال شما ارتباط بدهیم. ضد یخ های بتن در دو نوع فاقد کلر و کلرایدی تولید می گردند. ضد یخ های فاقد کلراید به راحتی می توانند در بتن ریزی هایی که آرماتور در آنها به کار رفته است مورد استفاده قرار گیرند بدون آنکه هیچگونه خوردگی و پوسیدگی برای آرماتورها داشته باشند و کاملاً در جهت رفع موارد مربوط به بتن ریزی در هوای سرد بر می آیند. این محصولات با افزایش سرعت واکنش هیدراتاسیون، گیرش اولیه بتن را سرعت بخشیده و قبل از آن که بتن وارد فرآیند عدم گیرش یا توقف در واکنش گردد گیرش اولیه آن اتفاق افتاده و به مقاومت اولیه خواهد رسید، در ادامه نیز با پایین آوردن دمای انجماد احتمال یخ زدگی بتن را کاهش می دهد البته خاطرنشان می گردد که استفاده از ضد یخ بتن نافی انجام تمهیدات بتن ریزی در هوای سرد نمی باشد و استفاده از این محصول یک اقدام تکمیلی در کنار سایر موارد می باشد. در مقابل ضد یخ های کلرایدی وجود دارند که تنها قابلیت استفاده در ملات را داشته و به هیچ عنوان نباید در بتن های مسلح مورد استفاده قرار گیرند. موضوعی که وجود دارد بعضاً در ساختمان سازی و جوامع پیمانکاری و مهندسی این دو نوع ضد یخ با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند و اینگونه جا افتاده است که ضد یخ نیابد استفاده کرد چرا که تصور بر این است همه انواع ضد یخ ها کلرایدی هستند که در بالا به انواع آن ها اشاره کردیم. باید بگویم که استفاده از ضد یخ بتن در هوای سرد یکی از اقدامات لازم می باشد چرا که در این هوا بایستی محصولی وارد بتن گردد که واکنش های شیمیایی آن را با توجه به دمای هوای پایین بهینه کند این محصول عملیات ذکر شده را برای ما انجام می دهد. لازم به ذکر است از آنجایی که قیمت ضد یخ بتن بسیار مناسب و به صرفه است به راحتی می تواند در بتن ریزی ها مورد استفاده قرار گیرد.
      موفق باشید

  48. آقا دمتون گرم ارسال محصولتون خیلی به موقع و آن تایمه ممنونم رو سفید شدیم جلو کارفرما

    • سلام جناب عبدالوند
      خوشحالیم که از عملکرد مجموعه رضایت دارید. تمام تلاش ما بر این است که انواع محصولات از جمله ضد یخ های بتن به موقع به پروژه ها برسند و جلب نظر حداکثری مشتریان محترم را داشته باشیم.
      موفق باشید

  49. قیمت ۲۰ لیتری ضد یخ بتن چنده ؟ اگه عمده بخوام چقد کسر میشه ؟ یه نیسان بار چند تا میتونه بیاره ؟

    • سلام جناب روزبهانی
      یک نیسان بار معمولا بین ۱۱۰ تا ۱۲۰ گالن ۲۰ لیتری ضد یخ بتن بارگیری می کند.
      در ارتباط با موارد مالی و قیمت ضد یخ بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  50. خسته نباشید ما یه ضد یخی لازم داریم که بریزیم تو دوغاب پشت سنکگاری ما دارین یه چیزی به ما بدین که یخ نزنه ؟ قیمتش هر ۲۰ لیتریش چنده ؟

    • سلام جناب جوهرچی
      می توانید از ضد یخ بتن استفاده کنید و مضاف بر آن سطح کار خود را پوشش دهید تا گرمای هیدراتاسیون در ملات باقی مانده و واکنش هیدراتاسیون به خوبی انجام شده، مقاومت لازم شکل گرفته و احتمال یخ زدگی به حداقل برسد. جهت استعلام قیمت بیست لیتری ضد یخ بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  51. قیمت ضد یخ بتن نسبت به چی تعیین میشه الان قیمت های مختلفی وجود داره چطوری باید تشخیص داد کدوم بهتره

    • سلام جناب اشتری
      این موضوع می تواند چند دلیل داشته باشد. دلیل اول این است که ضد یخ های بتن در پایه های شیمیایی متفاوتی تولید می شوند که برخی از آنها نسبت به برخی دیگر قیمت پایین تری دارند. برای مثال قیمت ضد یخ بتن پایه کلرایدی نسبت به پایه نیتراتی کمتر است اما فقط قابلیت استفاده در بتن های غیرمسلح و ملات ها را دارد. مورد دیگری که می تواند علت تفاوت بین قیمت های مختلف ضد یخ های بتن را روشن سازد میزان ماده موثری است که در محصول به کار برده می شود به این صورت که هرچه میزان ماده موثر استفاده شده در ضد یخ بتن بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود البته لازم به ذکر است این مورد در صورتی صحیح است که خرید ضد یخ بتن به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی صورت گرفته باشد و قیمت آن توسط واسطه گران بازار و دلالان افزایش پیدا نکرده باشد. موضوع دیگری که می توان درباره تفاوت قیمت های ضد یخ های بتن در بازار به آن اشاره کرد وجود واسطه گران است به طوری که هرچه محصول از مرحله تولید تا فروش به مصرف کننده اصلی دست های بیشتری بچرخد قیمت تمام شده آن نیز افزایش بیشتری خواهد یافت. بهترین راه برای تشخیص اینکه کدام نوع ضد یخ بهتر است خرید مقدار کمی از آن ضد یخ و تست کردن در بتن است، در صورتی که جواب لازم را دارد آنگاه برای کل پروژه تهیه نمایید.
      موفق باشید

  52. ضد یخ واقعا واسه بتون مساله ای نداره!!!! پس چرا بعضیا میگن ضد یخ نباید بزنی به بتن من خودم یه بار یه ۲۰ لیتری گرفتم واسه ملات خوب بود ولی الان شریکم میگه مهندس گفته ضد یخ نزن کلا بتونو بنداز بعد از عید

    • سلام جناب کوشکی
      یکی از نیازهای اصلی بتن ریزی در هوای سرد ضد یخ بتن می باشد چرا که بدون استفاده از این ماده عملا واکنش هیدراتاسیون به درستی صورت نگرفته و به تبع آن مقاومت لازم برای بتن ایجاد نمی شود. نکته ای که می بایست در این رابطه مد نظر قرار دهید این است که برای بتن ریزی های مسلح حتما از ضد یخ نیتراتی یا ضد یخ فاقد کلر استفاده کنید چرا که وجود کلر در ضد یخ بتن موجب خوردگی و پوسیدگی آرماتورها می گردد. لازم به ذکر است که برای استفاده در ملات می توانید از ضد یخ نیتراتی و هم ضد یخ کلرایدی استفاده کنید و ممنوعیتی ندارد.
      موفق باشید

  53. من ۵۰ تا ضد یخ بتن ۲۰ لیتری گرفتم بسه برا بتن ریزیم
    دیگه همین کافیه کاری دیگه نباید کنم ؟

    • سلام جناب صارمی
      این موضوع بستگی به این دارد که حجم بتن ریزی شما چقدر است، عیار بتن چقدر است، دوز مصرفی ضد یخی که تهیه کرده اید چقدر است. بعد از داشتن این اطلاعات می توان بررسی کرد که این میزان خرید ضد یخ بتن برای بتن ریزی شما کافی است یا خیر.
      در مورد سوال دوم باید بگوییم استفاده از ضد یخ بتن تنها یکی از اقدامات لازم برای بتن ریزی در آب و هوای سرد است و شما می بایست سایر تمهیدات مربوط به بتن ریزی در هوای سرد را نیز رعایت کنید از جمله پوشاندن سطح بتن با پشم شیشه یا نایلون های پلاستیکی، گرم نگه داشتن فضای بتن ریزی و بسیاری روش های دیگر که می توان برای این موضوع اتخاذ نمود.
      موفق باشید

  54. سلام و عرض خسته نباشید
    خواستم تشکر کنم بابت ضد یخ های فوق العاده ای که به ما دادید هم قیمتش عالی بود هم با مقدار کمی جواب داد قبلا از شرکتای دیگه گرفته بودم باید کلی میریختی تو بتن تا یخ نزنه آخرشم‌ کیفیت مال شما رو نداشت قیمت شما از اونا هم پایین تر بود واقعا شرکت منصفی هستید حلالتون باشه به چند تا از همکارامم شمارتونو دادم که هرچی لازم داشتن از شما بگیرن بازم ممنون و متشکرم

    • سلام جناب قبادی
      مایه افتخار و مباهات است و خدا را شکر می کنیم که این میزان رضایت را از محصولات ما دارید. از این پس نیز تمام تلاش خود را خواهیم نمود که با کیفیت ترین ضد یخ های بتن را با قیمت بسیار مناسب برای شما خریداران محترم ارائه دهیم و جواب اعتماد شما را به بهترین شکل ممکن بدهیم.
      موفق باشید

    • سلام جناب کشوری
      بله ضد یخ بتن ۲۰ لیتری موجود می باشد.
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  55. سلام خرید ضد یخ بتن از طریق کارفرما انجام باید بشه ؟ مگه نباید خود بتنیا تو بتنشون بزنن ؟

    • سلام جناب محمدی
      این موضوع بستگی به توافق بین کارفرما و کارخانه بتن آماده دارد و تهیه ضد یخ بتن می تواند توسط هر کدام از آنها صورت بگیرد ولی به طور کلی موردی که بیشتر عرف بوده و معمولا در اکثر پروژه ها انجام می شود این است که کارفرما یا پیمانکار پروژه نسبت به خرید ضد یخ بتن اقدام کرده و این محصول را سر پروژه موجود می کند سپس در روز بتن ریزی و بعد از رسیدن هر تراک میکسر به پروژه به میزان مورد نیاز ضد یخ به بتن اضافه گردیده و بعد از چند دقیقه میکس شدن، بتن مورد نظر آماده مصرف می گردد.
      موفق باشید

  56. آقا یه راهنمایی میخوام من با بتن آماده صحبت کردم میگن خودشون ضد یخ بتن میزنن قیمت مناسبم‌ حساب میکنن حالا من موندم بگم ضد یخ با خودشون باشه یا بگم خودم میخرم میارم پای کار

    • سلام جناب صبوری
      این موضوع به توافق شما با بچینگ بتن آماده بستگی دارد. در صورتی که اطلاعات لازم برای خرید ضد یخ بتن را دارید می توانید خودتان نسبت به خرید اقدام کنید اما در صورتی که اطلاعات کافی ندارید می توانید این وظیفه را به بچینگ محول کنید فقط سعی کنید از نوع و کیفیت ضد یخی که بچینگ مورد استفاده قرار می دهد مطمئن شوید که محصول مناسب مورد استفاده قرار گیرد. این مهم را می توانید از طریق صحبت با مسئولین پروژه هایی که آن بچینگ بتن ریزی آنها را با ضد یخ بتن انجام داده است سوال کرده و در صورتی که نتیجه مد نظر حاصل شده است وظیفه تأمین ضد یخ را به آنها محول کنید.
      موفق باشید

  57. سلام من چند تا سوال دارم
    ضد یخ نسبت آب به سیمانو واسه بتن پایین میاره؟
    دمای منطقه ما تا منفی ده پونزده میره آیا این دما هم جواب میده؟
    قیمت یه ۲۰ لیتری ضد یخ بتن چنده؟
    امکان ارسال به شهرستان هم وجود داره ؟
    حداقل میزان خرید ضد یخ بتن چقدره ؟
    با تشکر

    • سلام جناب کریمی
      به دلیل اینکه ضد یخ جایگزین بخشی از آب بتن می شود، این موضوع سبب کاهش نسبت آب به سیمان در بتن می گردد و همانطور که میدانید هرچه نسبت آب به سیمان در بتن کاهش یابد مقاومت بتن افزایش خواهد یافت.
      بله ضد یخ بتن در صورتی که درصد بالایی از مواد موثر در آن به کار رفته باشد برای دماهای پایین هم جواب می دهد.
      برای استعلام قیمت ضد یخ بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      بله امکان ارسال ضد یخ بتن به سراسر نقاط ایران وجود دارد.
      حداقلی برای خرید ضد یخ بتن وجود ندارد و هر مقداری که نیاز داشته باشید می توانید تهیه کنید.
      موفق باشید

  58. سلام وقت عالی بخیر
    جناب برای خرید ضد یخ بتن باید چکار کنم‌؟ ساختمون که من‌ دارم‌ میسازم توی امیرکلا بابل هست دمای هوا هم تقریبا‌ یک درجه سانتیگراده اصلا نیاز هست ضد یخ استفاده کنم یا نه ؟

    • سلام جناب قانع
      به طور کلی از دمای مثبت ۵ درجه سانتیگراد به پایین می بایست از ضد یخ در بتن استفاده گردد.
      جهت خرید ضد یخ بتن تنها کافی است با کارشناسان فروش مجموعه تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید، در کمترین زمان ممکن محصولات خریداری شده در آدرس مورد نظر تحویل داده خواهند شد. لازم به ذکر است که در صورت تمایل به خرید حضوری نیز می توانید شخصا اقدام نموده و محصولات مورد نظر را از درب کارخانه تحویل بگیرید.
      موفق باشید

    • آره داداش حتما حتما بزن تو بتن قیمتی نداره خیالت تو‌ هوا سرد راحت میشه واسه بتن

    • سلام
      میزان استفاده از ضد یخ بتن بستگی به میزان برودت هوا، عیار بتن، شرایط پروژه و دوز مصرفی ضد یخ مورد نظر دارد. توصیه می کنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین فنی مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  59. سلام علیکم ناظر به من گفته هم باید ضد یخ بگیرم هم پشم شیشه بکشم رو بتن خب اگه قرار باشه پشم شیشه بکشم دیگه چرا واس خرید ضد یخ بتن هزینه کنم چیکار باید کنم به نظر شما ؟

    • سلام جناب قربانی
      مهندس ناظر شما نظر کاملا درستی داده است چرا که استفاده از ضد یخ بتن یک اقدام تکمیلی برای بتن ریزی در آب و هوای سرد می باشد و حتما می بایست سایر تمهیدات بتن ریزی در این شرایط آب و هوایی نیز رعایت گردد. به طور کلی ضد یخ بتن سرعت واکنش شیمیایی هیدراتاسیون را افزایش می دهد و همچنین دمای انجماد آب بتن را نیز چند درجه ای کاهش می دهد تا آب بتن به جای اینکه در صفر درجه یخ بزند در دماهای پایین تر دچار یخ زدگی گردد ولی علاوه بر استفاده از ضد یخ بتن می بایست از نظر دمایی نیز شرایطی برای بتن فراهم گردد تا سرمای هوا به بتن نفوذ نکرده و تا حد ممکن بتن گرم بماند.
      موفق باشید

    • سلام جناب صمدی
      بله این امکان وجود دارد. ضد یخ های بتن تا یکسال پس از تولید تاریخ مصرف دارند و چنانچه بتن ریزی در کمتر از یکسال دیگر انجام می شود، می توانید اقدام به خرید ضد یخ بتن نموده و با قیمت پایین تری محصولات مورد نظرتان را تهیه کرده و صرفه اقتصادی بیشتری نیز از این خرید کسب نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب صامتی
      ضد یخ های بتن در انواع متفاوتی وجود دارند که هر کدام از آنها در جای خاص خود می بایست مورد استفاده قرار گیرند. به طور کلی ضد یخ های بتن به دو دسته ضد یخ های فاقد کلراید و ضد یخ های کلرایدی تقسیم می شوند. لازم به ذکر است که ضد یخ های فاقد کلراید به ضد یخ های نیتراتی و ضد یخ های بتن مسلح نیز در اجرا خطاب می گردند و همینطور به ضد یخ های کلرایدی ضد یخ ملاتی نیز گفته می شود.
      به طور کلی پایه اصلی ضد یخ های بدون کلراید نیترات کلسیم است و هیچگونه کلرایدی در ترکیبات آن وجود ندارد به همین دلیل می توانیم از این محصول با خیال راحت در بتن ریزی های مسلح یعنی جاهایی که آرماتور در بتن وجود دارد استفاده کنیم. به طور کلی این نوع ضد یخ ها برای همه جا در سازه قابلیت استفاده دارند اما ضد یخ های کلرایدی تنها قابلیت استفاده در ملات ها و بتن های غیر مسلح را دارند چرا که در ترکیبات آن ها وجود کلراید سبب خوردگی و پوسیدگی آرماتورها می گردد به همین دلیل استفاده از این نوع ضد یخ به هیچ عنوان در بتن های مسلح مجاز نیست. لازم به ذکر است که ضد یخ های بدون کلراید در اصل زودگیر کننده هایی هستند که هم خاصیت زودگیری برای بتن داشته و هم با پایین آوردن دمای انجماد آب از یخ زدگی بتن در دماهای پایین جلوگیری می کنند البته ناگفته نماند که در آب و هوای سرد استفاده از ضد یخ تنها اقدام لازم نمی باشد و می بایست علاوه بر این موضوع سایر تمهیدات لازم جهت بتن ریزی در هوای سرد نیز رعایت شود.
      موفق باشید

  60. جناب چه زمانی حتما باید ضد یخ بگیریم یعنی حتما لازمه چون واقعا نمیخوام خرج اضافه کنم دیگه

    • سلام جناب اسکندری
      به طور کلی از دمای مثبت ۵ درجه سانتیگراد به پایین می بایست حتما ضد یخ مورد استفاده قرار گیرد دلیل این موضوع برمیگردد به اینکه در شرایط آب و هوایی سرد گیرش بتن به سختی و با کندی زیاد اتفاق می افتد. در صورتی که در بهترین حالت گیرش بتن با کندی زیاد انجام شود عملاً خمیر سیمان حاصل از این هیدراتاسیون حالت مناسبی نداشته و مقاومت مد نظر برای بتن فراهم نخواهد شد البته این در حالتی است که روند هیدراتاسیون بتن تا انتها انجام شده باشد در صورتی که روند هیدراسیون بتن به علت سرمای هوا انجام نشود و به اتمام نرسد عملاً گیرش بتنی اتفاق نیفتاده و خمیر سیمانی تشکیل نمی شود و مقاومتی برای بتن نیز شکل نخواهد گرفت. به طور کلی استفاده از بعضی محصولات در بتن برای بهبود روند بتن ریزی پیشنهاد می شود و اینکه بتوانیم از بتن کیفیت بالاتری دریافت کنیم اما استفاده از بعضی محصولات مانند ضد یخ بتن به منزله این است که امکام بتن ریزی فراهم شود. ضد یخ با وارد شدن به بتن با ساختار شیمیایی خاص خود روند هیدراتاسیون بتن را با سرعت مواجه می کند و عملاً این افزایش سرعت هیدراتاسیون گرمازایی بیشتری برای بتن فراهم کرده و این موضوع منجر می گردد قبل از این که گیرش بتن وارد مراحل کند شدن یا توقف گردد، به طور مناسبی صورت گرفته و به اتمام برسد. موضوع دیگری که در مورد ضد یخ بتن می بایست به آن اشاره نماییم این است که این ماده دمای انجماد آب را تا چند درجه پایین می آورد و به جای اینکه آب بتن در دمای صفر درجه یخ بزند در دماهای پایین تر یخ میزند و از این بابت نیز به عدم یخ زدگی بتن در فصل سرما کمک می کند. با تمام این تفاسیر لازم است بگوییم که استفاده از ضد یخ بتن در فصول سرد سال تنها اقدام لازم نیست و شما علاوه بر استفاده از ضد یخ می بایست سایر تمهیدات مربوط به بتن ریزی در هوای سرد را نیز رعایت نمایید از جمله پوشاندن سطح بتن با کاور های پلاستیکی یا پشم شیشه و یا روش های دیگر. شایان ذکر است که قیمت ضد یخ بتن در برابر تمام مزایا و محاسنی که برای بتن فراهم می کند فوق العاده مناسب و به صرفه است و شما می توانید با صرف هزینه ای بسیار جزئی بتن ریزی بسیار خوب و باکیفیتی را در فصل سرد سال انجام دهید.
      موفق باشید

  61. سلام ضد یخی که داخل ملات استفاده شده میشه از همون تو بتنم استفاده کنیم ؟ واسه بتن سقف منظورمه

    • سلام جناب بوجاری
      ضد یخ های مورد استفاده در سازه به دو بخش اصلی تقسیم می شوند که عبارتند از ضد یخ های نیتراتی (بدون کلراید) و ضد یخ های کلرایدی که در بین آنها ضد یخ های نیتراتی قابلیت استفاده در بتن های مسلح مانند سقف، تیر، ستون، فونداسیون را خواهند داشت. در صورتی که از ضد یخ نیتراتی در ملات خود استفاده نموده اید می توانید از همان در بتن ریزی سقف تان نیز استفاده نمایید اما در صورتی که از ضد یخ کلرایدی در داخل ملات خود استفاده نموده اید می بایست برای بتن ریزی سقف اقدام به خرید ضد یخ بتن ازنوع نیتراتی نمایید چرا که در صورتی که از ضد یخ ملاتی در بتن ریزی خود استفاده نمایید وجود کلر به کار رفته در آن منجر به خوردگی و پوسیدگی آرماتورها از داخل می گردد. جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  62. سلام خسته نباشید استعلام قیمت ضد یخ بتن میخواستم درخواستمون حدود ۱۲۰ گالن هستش

    • سلام جناب توکلی
      به منظور استعلام قیمت ضد یخ بتن ۲۰ کیلوگرمی در مقادیر مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مرنجانی
      قیمت ضد یخ بتن به عوامل متعددی بستگی دارد. یکی از پارامترهای مهم در تعیین قیمت ضد یخ بتن نوع آن محصول می باشد. باید بگوییم که ضد یخ های بتن در انواع مختلفی تولید می شوند که برخی از آنها قابلیت استفاده در بتن های مسلح و بتن های غیر مسلح را دارند اما برخی دیگر تنها قابلیت استفاده در ملات ها و بتن های غیر مسلح را دارند از همین رو قیمت ضد یخ هایی که قابلیت استفاده در بتن های مسلح و غیرمسلح و ملات ها را دارند بیشتر می باشد.
      پارامتر دیگری که در قیمت گذاری ضد یخ بتن تأثیرگذار است میزان مواد موثری است که در ترکیبات ضد یخ مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال در ضد یخ های پایه نیتراتی که قابلیت استفاده در انواع بتن ها را دارند هر چه میزان ماده موثر به‌کار رفته بیشتر باشد دوز مصرفی آن در بتن پایین تر بوده و در مقابل قیمت آن بالاتر می رود چرا که میزان مواد اولیه ای که در تولید آن استفاده شده است بیشتر است.
      عامل دیگری که در تعیین قیمت ضد یخ بتن تا رسیدن به دست مصرف کننده نهایی مهم است نوع خرید و روش تهیه ضد یخ بتن توسط کارفرمای پروژه می باشد. در صورتی که خرید ضد یخ بتن به صورت دست اول از کارخانه تولیدی صورت پذیرد هزینه ای که بابت آن دریافت می شود دقیقا هزینه ای است که در تولید آن محصول صرف شده است و هزینه های مازاد از خریدار دریافت نمی گردد در صورتی که خرید به صورت غیر مستقیم و از واسطه ها انجام گیرد قیمت ضد یخ بتن بدون هیچ دلیل خاصی و فقط به سبب افزایش حاشیه سود بالا می رود یعنی عملاً کیفیتی بالا نرفته و تنها قیمت ضد یخ بتن است که بالا می رود بنابراین یکی از دلایل خیلی مهم در افزایش قیمت های نامتعارف ضد یخ های بتن وجود واسطه گران است که سبب می شود مدل های مختلف ضد یخ بتن با قیمت های بالا در بازار به فروش برسند. در صورتی که میخواهید ضد یخ بتن را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید می بایست خرید خود را به صورت دست اول از کارخانه انجام دهید تا هم محصولی با کیفیت دریافت نموده و هم هزینه ای که بابت آن پرداخت میکنید هزینه ای باشد که در تولید محصول به کار رفته است. جهت دریافت مشاوره و راهنمایی در خصوص خرید ضد یخ و همچنین استعلام قیمت ضد یخ بتن در انواع مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب دماوندی
      از دمای پنج درجه بالای صفر می بایست ضد یخ بتن مورد استفاده قرار بگیرد چون از این دما به پایین فرآیند هیدراتاسیون به صورت طبیعی پیش نمی رود و به ضد یخ بتن نیاز داریم تا بتوانیم تا جای ممکن شرایط انجام و تکمیل این واکنش شیمیایی را فراهم نماییم.
      موفق باشید

    • سلام جناب نوروزیان
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن ۲۰ لیتری با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      بله امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی و غیر حضوری میسر است و هر تعداد گالن ضد یخ بتن که نیاز داشته باشید می توانید تهیه نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب صابونچی
      برای کارگاه های بلوک زنی هر دو نوع ضد یخ از جمله بدون کلراید و کلرایدی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که می توانید مقداری بیشتر هزینه کنید ترجیح بر این است که ضد یخ بدون کلراید (نیتراتی) را مد نظر قرار دهید چون به طور کلی کیفیت بالاتری را ارائه می نماید اما اگر می خواهید بیشتر جنبه اقتصادی را مد نظر قرار دهید و هزینه خود را کاهش دهید از ضد یخ کلرایدی هم می توانید استفاده کنید.
      موفق باشید

  63. سلام خسته نباشی
    برای سنگ تراورتن نمای ساختمون که ملاتش یخ نزنه چه ضد یخی به مالک بگم بگیره ؟

    • سلام جناب عمویی
      به کارفرما عنوان بفرمایید که ضد یخ بدون کلراید یا ضد یخ پایه نیتراتی با درصد مواد موثر بالا تهیه کند. در صورت نیاز به تهیه محصول می توانید با مشاورین فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  64. ناظر سازه من گفته ضد یخ بگیرم ولی هیچی نگفت چی بگیرم چقد بگیرم چه نوعی بگیرم بتن سقف میخوایم بریزیم

    • سلام جناب لوایی
      برای بتن ریزی سقف می بایست از ضد یخ بتن پایه نیترات کلسیم یا ضد یخ بدون کلراید استفاده کنید. جهت ثبت سفارش و یا استعلام قیمت ضد یخ بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب کردی
      برای استعلام قیمت ضد یخ بتن ۲۰ لیتری با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  65. سلام خسته نباشید
    من یه مجری دارم برا ساختمونم گفت ضد یخ بگیر برای بتن ولی ناظر میگه ضد یخ ضرر داره برا بتن
    حرف کدوما درسته ؟

    • سلام جناب داوودی
      ضد یخ بتن برای بتن ریزی در فصول سرد سال یکی از ارکان اصلی بتن ریزی محسوب می شود و میتوان گفت بدون استفاده از ضد یخ عملا بتن ریزی ممکن نیست. دلیل این موضوع نیز مرتبط می شود به اینکه در هوای سرد واکنشی که بین آب و سیمان رخ می دهد و به موجب آن خمیر سیمان تشکیل می شود تا اطراف سنگدانه ها را بپوشاند، عملا انجام نمی شود و یا با کندی و تأخیر خیلی زیاد انجام می شود. بنابراین در چنین شرایطی گیرش اولیه بتن به خوبی صورت نگرفته و نمی توانیم از بتن انتظار مقاومتی را داشته باشیم. در این موقعیت ضد یخ بتن وارد کار شده و واکنش هیدراتاسیون را سرعت می بخشد و به این ترتیب شرایط لازم برای گیرش بتن فراهم خواهد شد. در ضمن یکی دیگر از کارکردهای اصلی ضد یخ بتن این است که دمای انجماد بتن را کاهش می دهد و به جای اینکه بتن در صفر درجه یخ بزند چند درجه پایین تر یخ میزند و از این طریق نیز به جلوگیری از یخ زدگی بتن کمک می کند.
      نکته بسیار حائز اهمیت این است که حتما از ضد یخ بدون کلراید یا ضد یخ پایه نیترات کلسیم استفاده گردد و به هیچ عنوان ضد یخ کلرایدی مورد استفاده قرار نگیرد. در ضمن قیمت ضد یخ بتن نسبت به سایر محصولات شیمیایی ساختمان بسیار پایین تر است و به همین جهت می تواند با صرف هزینه ای مناسب در پروژه مورد استفاده قرار گیرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب یحیوی
      لطفا در خصوص امور نمایندگی ها با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام دوست عزیز
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن و ملات با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  66. میگن اگه ضد یخی خوب باشه توی فریزر بزاری نباید یخ بزنه درسته این موضوع ؟

    • سلام جناب امیری
      خیر این مسئله اشتباه است و به غلط در بین عوامل اجرایی بتن ریزی و پیمانکاران جا افتاده است که اگر ضد یخ کیفیت بالایی داشته باشد می بایست زمانی که در فریزر قرار می گیرد دچار یخ زدگی نشود. به طور کلی ضد یخی که در بتن های مسلح یعنی بتن هایی که در آنها میلگرد به کار رفته است استفاده می شود، ضد یخ پایه نیترات کلسیم یا ضد یخ بدون کلراید است. در اصل می توان گفت ضد یخ هایی که در بتن های مسلح به کار می‌روند در اصل زودگیر کننده هایی هستند که دو وظیفه بسیار مهم را برای بتن انجام می دهند. همانطور که میدانید در هوای سرد گیرش بتن با تأخیر زیاد انجام می شود و گاهاً ممکن است که گیرش بتن کلا متوقف گردد. برای جلوگیری از این موضوع از ضد یخ بتن استفاده می کنیم تا فرایند هیدراتاسیون آب و سیمان را سرعت بخشیده و گیرش بتن در مدت زمان کمتری تا قبل از اینکه بتن وارد فرآیند یخ زدگی گردد انجام شود. مورد دیگری که ضد یخ بتن انجام می‌دهد این است که دمای انجماد آب بتن را چند درجه ای کاهش می دهد و به جای آن که بتن در صفر درجه یخ بزند در چند درجه پایین تر یخ میزند. بنابراین با توجه به پایه شیمیایی که برای ضد یخ بتن مسلح وجود دارد می توانیم آنها را به عنوان زودگیر هایی در نظر بگیریم که تا حدی خاصیت عدم یخ زدگی را نیز برای بتن ها فراهم می کند.
      موفق باشید

    • سلام جناب احمدزاده
      همه انواع ضد یخ های بتن پرفروش هستند و با توجه به اینکه فروشگاه هستید توصیه می گردد انواع مختلف ضد یخ ها از جمله بدون کلراید، کلرایدی و پودری را داشته باشید تا بتوانید نیازهای متفاوت مشتریان را پاسخگو باشید.
      موفق باشید

    • سلام جناب عسگری
      تاریخ مصرفی که روی گالن های ضد یخ بتن درج می شود ماندگاری تا یکسال است اما به طور معمول ماندگاری آنها بیشتر از این تاریخ است و حتی تا دو سال هم در صورتی ضد یخ بتن از کیفیت مناسبی برخوردار باشد ماندگاری خواهد داشت.
      موفق باشید

    • سلام جناب غلامی
      یکی از اقدامات لازم برای سنگکاری در فصول سرد سال استفاده از ضد یخ در ملات آن است. از آنجایی که در هوای سرد واکنش هیدراتاسیون بین آب و سیمان با کندی و تأخیر زیاد رخ می دهد و گاها ممکن است متوقف گردد، استفاده از ضد یخ در ملات آن اقدامی لازم و ضروری است تا بدین ترتیب واکنش هیدراتاسیون با سرعت بالاتری انجام شده و خمیر سیمانی مقاوم و با دوام شکل گیرد و به خوبی بتواند سنگ ها را در کنار یکدیگر مستحکم نگه دارد.
      موفق باشید

    • سلام جناب پشمی
      بله امکان پیش خرید ضد یخ بتن در انواع مختلف از جمله مایع و پودری وجود دارد لذا می توانید از الآن نسبت به این موضوع اقدام نمایید.
      موفق باشید

    • سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که این مطلب مورد توجهتان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید سایر مطالب درج شده در وب سایت را نیز مطالعه بفرمایید.
      موفق باشید

  67. ما اگه ناظرو راضی کنیم که ضد یخ نگیریم مساله ای نداره واسه بتن یه راهنمایی میکنی دادا

    • سلام جناب مصطفوی
      ضد یخ بتن در زمستان یکی از الزامات اصلی بتن ریزی در این شرایط آب و هوایی می باشد به این دلیل که در هوای سرد واکنش هیدراتاسیون آب و سیمان به خوبی انجام نشده و خمیر سیمان به خوبی شکل نمی گیرد به همین دلیل نمی توانیم از بتن انتظار باربری مناسبی داشته باشیم به همین سبب می‌بایست از ضد یخ بتن استفاده کنیم تا از این طریق واکنش هیدراتاسیون را سرعت داده و قبل از آن که بتن وارد فاز توقف در گیرش یا تأخیر در گیرش گردد بتن ریزی را به پایان رسانده باشیم. در صورتی که از ضد یخ بتن در آب و هوای سرد استفاده نشود به هیچ عنوان بتن به مقاومت خود نرسیده و الزامات طراحی ساختمان ارضا نخواهد شد. با توجه به اینکه قیمت ضد یخ بتن نسبت به قیمت خود بتن فوق العاده مناسب و به صرفه است می توانید به راحتی این محصول کاربردی را تهیه کرده و در بتن ریزی خود مورد استفاده قرار دهید و با استفاده از آن هم امکان بتن ریزی در این شرایط آب و هوایی را فراهم کرده و هم به بتن با کیفیتی بریزید. لازم به ذکر است بگوییم استفاده از ضد یخ بتن به تنهایی نیز کافی نیست و در صورت استفاده از این محصول نیز حتما می بایست سایر تمهیدات بتن ریزی در شرایط آب و هوایی سرد را رعایت کنید.
      موفق باشید

    • سلام جناب افشارپور
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن ۲۰ لیتری با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  68. من ضد یخ بتن میخوام بیارم از شما برای فروش میخوام بدونم محصولی هست که خواهان داشته باشه ؟

    • سلام جناب عزیز زاده
      ضد یخ بتن به عنوان پرفروش ترین محصول در فصول سرد سال مطرح است که عملا بدون حضور آن امکان انجام بتن ریزی وجود نخواهد داشت. قیمت ضد یخ بتن نیز به گونه ای است که کارفرمایان و پیمانکاران از آن استقبال زیادی می کنند چرا که می توانند با صرف هزینه ای جزئی به راحتی ضد یخ های لازم برای بتن ریزی پروژه را تهیه نمایند.
      موفق باشید

  69. سلام خسته نباشید من برای پروژه دانشگاهیم روی ضد یخ بتن دارم کار میکنم اطلاعات این مقاله خیلی به دردم خورد خواستم‌ بابت گردآوری تشکر کنم از شما

    • سلام جناب بهبودی
      خوشحالیم که مطالب وبسایت برایتان کاربردی بوده است.
      سپاس از حسن توجه شما
      موفق باشید

    • سلام جناب جورابچی
      ضد یخ های بتن در انواع متفاوتی وجود دارند که برخی از آنها بر پایه ترکیبات نیتراتی و برخی دیگر بر پایه ترکیبات کلرایدی تولید می شوند.
      موفق باشید

    • سلام جناب کلهر
      مقدار استفاده از ضد یخ در بتن بستگی به دوز مصرفی ضد یخ مورد نظر دارد.
      برای استعلام قیمت ضد یخ بتن در انواع مختلف با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب دلاوری
      انواع ضد یخ بتن در دوزهای مصرفی متفاوت موجود می باشد. جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  70. سلام خسته نباشید
    اگه بتن ریزی تو زمستون باشه و ضد یخ استفاده نکنیم‌ دقیقا چه اتفاقی واسه بتن میفته ؟ من ناظرم میخوام‌ اینو دقیقا واسه مالک توضیح بدم تا توجیح بشه بخره

    • سلام جناب اصلانی
      در صورت عدم استفاده از ضد یخ بتن در زمستان و به طور کلی آب و هوای سرد ، واکنش هیدراتاسیونی که می بایست بین آب و سیمان صورت گیرد انجام نمی شود به دلیل اینکه در هوای سرد آب بتن یخ می زند و نمی تواند وارد واکنش با سیمان شود. چنانچه واکنشی صورت نگیرد عملا خمیر سیمانی نیز شکل نمی گیرد که بتواند لابلای سنگدانه ها را پر کرده و آنها را در کنار یکدیگر محکم نگه دارد. لازم به ذکر است که قیمت ضد یخ بتن در مقابل مزایای بسیار مهمی که برای بتن فراهم می آورد بسیار مناسب و به صرفه است.
      موفق باشید

  71. من میخوام ضد یخ بگیرم نمیدونم چکار کنم میترسم ضرری داشته برا بتن راهنمایی میکنید؟

    • سلام جناب یاراحمدی
      به طور کلی ضد یخ بتن انواع مختلفی دارد این طرز فکر که ضد یخ بتن ضرر دارد به این ترتیب به وجود آمده است که برخی از مهندسین کارفرمایان به جای اینکه از ضد یخ های مناسب با کاربری متناسب استفاده کنند، نوعی دیگر از ضد یخ را با کاربری های غیر متناسب با شرایط کار مورد استفاده قرار دادند. برای مثال در ساختمان های با اسکلت بتنی و بتن ریزی هایی که حاوی میلگرد بوده است از ضد یخ های کلرایدی یا ضد یخ های ملاتی استفاده کرده اند در صورتی که استفاده از ضد یخ های کلرایدی برای بتن های دارای آرماتور کاملاً مضر است چرا که این نوع ضد یخ ها به دلیل یون کلراید موجود در آن ها سبب پوسیدگی آرماتورها می شوند در صورتی که اگر از ضد یخ های فاقد کلر استفاده می‌شد هم بتن ریزی بسیار عالی انجام می شد و هم شرایط لازم از لحاظ دمای هوا برای انجام یک بتن ریزی مناسب فراهم می شد بدین جهت این بحث که ضد یخ برای بتن مضر است گفته صحیحی نمی باشد و چنانچه هر نوع ضد یخ به شکل مناسب در موقعیت و شرایط مناسب خود مورد استفاده قرار گیرد بسیار به نفع بتن ریزی بوده و کلا یکی از ملزومات اصلی بتن ریزی در هوای سرد محسوب می شود. استفاده از ضد یخ بتن علاوه بر اینکه ضرری برای بتن ندارد، برای بتن ریزی در هوای سرد کاملا لازم و ضروری است چرا که در صورت عدم استفاده از آن عملا واکنش هیدراتاسیون شکل نمی گیرد و این یعنی بتنی که بتواند شرایط مد نظر را فراهم آورد نیز وجود نخواهد داشت.
      ضد یخ های بتن فاقد کلراید در اصل زودگیر های پایه نیترات هستند که کلراید در آن ها به کار نرفته است است و با خیال راحت می توانند در بتن ریزی های دارای آرماتور مورد استفاده قرار گیرند. لازم به ذکر است که ضدیخ های کلرایدی نیز برای جاهایی که آرماتور یا میلگرد حضور ندارد یا برای استفاده در انواع ملات ها مناسب هستند. لازم به ذکر است که قیمت ضد یخ بتن پایه نیتراتی از ضد یخ کلرایدی بیشتر است.
      موفق باشید

    • سلام
      ضد یخ بتن در حالت کلی می بایست برای دمای پنج درجه سانتیگراد به پایین مورد استفاده قرار گیرد زیرا از این دما به پایین فرآیند هیدراتاسیون به کندی انجام می شود و یا کلا متوقف می گردد. لازم است بدانید انجام کامل واکنش هیدراتاسیون و به دنبال آن تشکیل خمیر سیمان شرط لازم برای دستیابی به بتن مناسب و مقاومت مد نظر برای آن است. قابل ذکر است که ضد یخ بتن که بر اساس اسم آن برای جلوگیری از یخ زدگی بتن به آن افزوده می شود، تنها برای این مورد نیست اگرچه که این محصول کاربردی با پایین آوردن نقطه انجماد آب بتن از یخ زدگی آن جلوگیری به عمل می آورد اما مهم ترین دلیل ضرورت برای استفاده از آن کمک به انجام مناسب و کامل واکنش هیدراتاسیون است که باعث می شود روند کسب مقاومت و گیرش بتن تا حد زیادی مانند بتن ریزی در دیگر اوقات سال انجام گیرد. بنابراین توصیه می کنیم برای بتن ریزی های با دمای هوای ۵ درجه سانتیگراد و پایین تر حتما حتما از ضد یخ بتن استفاده نمایید اگر چه قیمت مناسب ضد یخ بتن نیز استقبال کارفرمایان و پیمانکاران را بیش از پیش افزایش داده است.
      موفق باشید

    • سلام
      بله استفاده از ضد یخ بتن برای انواع بتن ریزی ها در آب و هوای سرد لازم و ضروری است.
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام
      برای استعلام قیمت ضد یخ بتن به صورت عمده و جزئی با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

  72. ضد یخ های شما خیلی خوبن کامل کار آدمو راه میندازن بدون نگرانی من چند ساله فقط از شما ضد یخامو مبگیرم دمتون گرم

    • سلام
      باعث افتخار و خوشحالی است که از ضد یخ های ارائه شده رضایت خاطر دارید. تمام تلاش مجموعه این است که بتواند بیش از پیش رضایت حداکثری خریداران محترم را جلب نماید.

    • سلام
      بتن ریزی در فصول سرد از جمله پاییز و زمستان نسبت به بتن ریزی در فصل هایی که آب و هوای معتدل دارند با شرایط خاص تری مواجه است که با در نظر گرفتن برخی اصول می توان به خوبی بتن ریزی را در آب و هوای سرد نیز همانند دیگر اوقات سال به خوبی انجام داد. شما می توانید با به کارگیری ضد یخ بتن و همچنین در نظر داشتن تمهیدات مورد نظر در رابطه با بتن ریزی در شرایط دمای پایین به خوبی به این موضوع فائق آیید.

  73. سلام چند بار زنگ زدم شرکت صورت سفارشو بدم اشغال بودید لطفا با من تماس بگیرید
    ۰۹۳۶۰۴۲۸۵۱۲

    • سلام جناب اسدی
      خوشحالیم که محصولات شرکت ما مورد توجهتون قرار گرفته و رضایتتون جلب شده.
      انشالا که بتونیم همیشه نیازهای شما به افزودنی های بتن خصوصا ضد یخ بتن رو به بهترین شکل ممکن رفع کنیم.

    • سلام
      به منظور استعلام قیمت ضد یخ ملات سیمان یا سایر انواع ضد یخ های بتن با کاشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام
      چه برای بتن آماده و چه برای بتن دستی استفاده از ضد یخ بتن یکی از ضروری ترین اقدامات برای بتن ریزی در هوای سرد است.

    • سلام
      بله ضد یخ بتن فاقد کلراید هیچ گونه نمکی در آن به کار نرفته است و می توانید از آن در بتن ریزی های مسلح خود استفاده کنید.

    • سلام
      در تعیین قیمت ضد یخ بتن چندین عامل تأثیرگذار است. اولین و مهم ترین عامل این است که خرید خود را به صورت مستقیم از تولید کننده انجام می دهید یا به صورت غیر مستقیم از واسطه ها محصولات مورد نیاز خود را تهیه می کنید که در این صورت می بایست هزینه ای بسیار بیشتر از میزانی که در تولید محصول هزینه شده است بپردازید.
      عامل دیگری که در قیمت دهی ضد یخ بتن موثر است میزان ماده موثر به کار رفته در محصول یا میزان سالید محصول است. هرچه میزان سالید محصول بیشتر باشد، دوز مصرفی آن پایین تر بوده و ضد یخ بتن قیمت بالاتری خواهد داشت.
      موضوعی دیگری که رابطه با این موضوع می بایست به آن اشاره کنیم این است که ضد یخ های بتن مخصوص بتن مسلح با پایه شیمیایی نیترات کلسیم قیمت بالاتری نسبت به ضد یخ های با پایه کلراید کلسیم دارند. لازم به ذکر است که ضد یخ های کلرایدی فقط برای ملات ها و بتن های غیرمسلح قابل استفاده هستند.

  74. سلام ما میخوایم بتن سقف سوم بریزیم دما اینجا روزاش حدودا صفره شباش تا منفی پنجم میره
    میتونیم الان بتن بریزیم‌ ؟ ضد یخ بزنیم کافیه‌ دیگه نباید کاری کنیم ؟

    • سلام
      می توانید بتن ریزی خود را با استفاده از ضد یخ بتن انجام دهید فقط دقت کنید ضد یخی که استفاده می کنید میزان ماده موثر به کار رفته در آن بالا باشد تا بتواند در این دما جوابگوی بتن ریزی شما باشد. لازم به ذکر است علاوه بر استفاده از ضد یخ بتن می بایست سایر تمهیدات مربوط به بتن ریزی در هوای سرد را نیز رعایت نمایید. جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام
      با توجه به اینکه انواع ضد یخ بتن در موارد مختلف کارایی دارند هر کدام از آنها از فروش بالایی برخوردار هستند. ضد یخ های کلرایدی برای ملات ها و بتن های غیر مسلح و ضد یخ های نیتراتی برای بتن های مسلح استفاده می شوند بنابراین انواع ضد یخ ها به دلیل کاربردشان از فروش بالایی برخوردار هستند.

    • سلام
      برای استعلام قیمت ضد یخ بتن و ملات سیمان ۲۰ لیتری با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام
      میزان مصرف ضد یخ بتن بستگی به میزان ماده موثر به کار رفته در محصول و دوز مصرفی آن دارد. لازم به ذکر است که دوز مصرفی محصول معمولا روی گالن ضد یخ نوشته شده است. به طور مثال اگر دوز مصرفی ضد یخ ۱ درصد وزنی سیمان بود یعنی در هر ۱۰۰ کیلو سیمان می بایست یک لیتر ضد یخ مورد استفاده قرار گیرد یا مثلا اگر عیار بتن ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب باشد یعنی به ازای هر متر مکعب از این بتن ۴ لیتر ضد یخ می بایست استفاده شود.

    • سلام
      بستگی به این دارد که ضد یخ چه پایه شیمیایی داشته باشد در صورتی ضد یخ کلرایدی یا ملاتی باشد بر پایه شیمیایی کلراید کلسیم تولید می شود و چنانچه ضد یخ بدون کلراید باشد بر پایه شیمیایی نیترات کلسیم تولید می گردد.

    • سلام
      بله ضد یخ بتن سبب افزایش روانی و اسلامپ بتن نیز می شود اما این موضوع جزء عملکردهای ثانویه این محصول است و بهتر است افزایش روانی با استفاده از روان کننده صورت گیرد.

    • سلام
      پاسخ این سوال در شرایط متفاوت فرق می کند و هر کدام از انواع ضد یخ ها برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم است قبل از خرید ضد یخ بتن و ملات با کارشناسان مجموعه مشورت نموده و بهترین نوع ضد یخ بتن مطابق با نیازتان را انتخاب نمایید.

    • سلام
      بله هنگامی که دمای هوا پایین است آب بتن مانند هر آب دیگری وقتی در هوای سرد قرار می گیرد دچار یخ زدگی می گردد که برای جلوگیری از این موضوع استفاده از ضد یخ بتن اقدامی مناسب ، تأثیرگذار و حیاتی است.

    • سلام
      این سوال که هر ۲۰ لیتری ضد یخ بتن را برای چه میزان بتن مورد استفاده قرار دهیم بستگی به این دارد که دوز مصرفی ضد یخ مورد استفاده چقدر باشد. به عنوان مثال اگر دوز مصرفی ضد یخ بتن مورد استفاده ۱ درصد وزنی سیمان باشد و عیار سیمان ۴۰۰ باشد به این معنی است که به ازای هر متر مکعب از این بتن نیاز است ۴ لیتر ضد یخ بتن مورد استفاده قرار دهید.

    • سلام
      جهت دریافت اطلاعات و مشاوره های لازم قبل از خرید ضد یخ بتن با مشاورین مجموعه تماس بگیرید. این عزیزان شما را با مناسب ترین نوع محصول مطابق با نیاز پروژتان آشنا کرده تا بهترین و مناسب ترین ضد یخ بتن را با قیمتی فوق العاده اقتصادی تهیه نمایید.

  75. سلام خسته نباشید قیمت همکاری ضد یخ بتن و ملاتو میخواستم‌ فروشگاه دارم‌ برای فروش میخوام

    • سلام
      به دلیل اینکه نوع بتن ریزی سقف بتن مسلح است یعنی در این بتن آرماتور یا میلگرد وجود دارد می بایست از ضد یخ بدون کلر در آن استفاده شود. جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن و یا ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام
      ضد یخ ها انواع مختلفی دارند و تفاوت آنها در پایه شیمیایی این محصولات است. این ضد یخ ها عبارتند از : ضد یخ بتن نیتراتی و ضد یخ کلرایدی.
      می توانیم بگوییم که ضد یخ های بتن پایه نیترات کلسیم در واقع همان زودگیرهای بتن پایه نیترات می باشند که موجب افزایش سرعت در واکنش هیدراتاسیون آب و سیمان می گردند.

    • سلام
      بله هم ضد یخ بتن و هم ضد یخ ملات ۲۰ کیلویی موجود است. جهت ثبت سفارش با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

  76. توی یه کار کی باید ضد یخو تهیه کنه؟ خود مالک یا شرکت بتن آماده یا پیمانکار آرماتوربندی ؟

    • سلام
      معمولا ضد یخ بتن برای بتن ریزی توسط مالک یا کارفرما تهیه می شود البته این موضوع می تواند توافقی نیز باشد به این صورت که کارفرما با شرکت بتن آماده توافق نماید که در ازای پرداخت هزینه مربوط به ضد یخ بتن به شرکت بتن آماده خود این مجموعه در این خصوص اقدام نموده و ضد یخ مورد نیاز پروژه را تأمین نماید.

    • سلام
      خوشحالیم که از خریدتان راضی بوده اید. ما در این مجموعه تمام توان و تلاش خود را به کار می گیریم تا بتوانیم رضایت حداکثری خریداران محترم را کسب نماییم.

  77. سلام خسته نباشید شرکت شما ماشین داره بارو بفرسته ؟ من ۱۰۰ گالن ضد یخ میخوام میخوام زحمت ارسالشو خودتون بکشید

    • سلام
      بله انواع ضد یخ از جمله ضد یخ ملاتی موجود است که برای ثبت سفارش میتوانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام
      بهترین حالت استفاده از ضد یخ بتن به همراه روان کننده است چرا که روان کننده سبب کاهش نسبت آب به سیمان شده و همین میزان کاهش منجر می‌گردد تا احتمال یخ زدگی در بتن کاهش یابد از طرفی استفاده از ضد یخ بتن موجب می‌گردد تا فرایند گیرش سیمان که در هوای سرد با کندی و تأخیر زیادی مواجه است با سرعت بیشتری انجام شده و قبل از اینکه بتن وارد فاز عدم گیرش شود، به طور کامل خود را گرفته و گیرش آن به اتمام رسیده باشد. اما در صورتی که قصد دارید تنها از ضد یخ بتن در پروژه استفاده کنید نیز می‌توانید مزایای فوق العاده ‌ای از این محصول دریافت کنید و این حالت استفاده در پروژه های زیادی مورد توجه قرار می گیرد. بنابراین اولویت اول استفاده از ضد یخ بتن به همراه روان کننده و اولویت دوم استفاده از ضد یخ بتن تنها می باشد. با توجه به قیمت مناسب ضد یخ بتن از این محصول در پروژه های بتن ریزی در آب و هوای سرد به وفور استفاده می شود.

    • سلام
      ضد یخ بتن با مناسب ترین قیمت موجود است. جهت استعلام قیمت با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام جناب جمالی پور
      جهت استعلام قیمت ضد یخ بتن در مقادیر متفاوت با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.

    • سلام جناب گوهریان
      این موضوع بستگی به نظر دستگاه نظارت دارد ولی از نظر فنی حتما لازم است که ضد یخ بتن فاقد کلر در بتن ریزی های مسلح مورد استفاده قرار گیرد و علاوه بر آن نیز سایر تمهیدات و الزامات بتن ریزی در آب و هوای سرد از جمله پوشاندن بتن با پشم شیشه، نایلون و … رعایت گردد تا بتوان بتن ریزی را در حضور برودت هوا به شکل مناسب و با کیفیت خوبی انجام داد.
      موفق باشید

    • سلام جناب اسدبیگی زاده
      جهت مطلع شدن از قیمت ضد یخ بتن به صورت عمده و همچنین اطلاع از شرایط مورد نظر با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.

    • سلام جناب شیرازی
      چنانچه انتخاب ضد یخ مناسب برای بتن به درستی انجام شود هیچگونه ضرری برای بتن ندارد. به طور کلی دو نوع ضد یخ داریم که یک نوع از آنها بر پایه نیترات کلسیم است که این نوع قابلیت استفاده در هر جایی اعم از بتن مسلح، بتن غیرمسلح و ملات را خواهد داشت و هیچگونه ضرری برای بتن مسلح ندارد و علاوه بر آن استفاده از این محصول در فصول سرد سال یک نیاز ضروری و یک الزام است چرا که در صورت عدم استفاده از آن واکنش هیدارتاسیون بتن به درستی انجام نشده و همین موضوع منجر می گردد که مقاومت مناسبی برای بتن شکل نگیرد.
      نوع دیگری از ضد یخ ها ضد یخ های بر پایه کلراید کلسیم می باشند که این نوع ضد یخ ها تنها قابلیت استفاده در بتن های غیرمسلح و ملات ها را خواهند داشت و به هیچ عنوان نباید در بتن های مسلح مورد استفاده قرار بگیرند چرا که در این صورت موجب خوردگی و پوسیدگی آرماتورها خواهند شد. پس به هیچ عنوان نمی توانیم از ضد یخ ملات سیمان در بتن های مسلح استفاده کنیم و ضد یخی که استفاده می کنیم حتما می بایست بر پایه شیمیایی نیترات کلسیم تولید شده باشد.

    • سلام جناب پروری
      در کنار استفاده از ضد یخ برای بتن سایر تمهیدات بتن ریزی در هوای سرد نیز می بایست مورد توجه قرار گیرد از جمله پوشاندن سطح بتن با نایلون و …

    • سلام جناب کاووسی
      به منظور استعلام قیمت ضد یخ بتن ۲۰ لیتری با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

    • سلام جناب کولیوند
      اینکه ضد یخی دقیقا برای کارگاه های بلوک زنی و مخصوص آنها تولید شده باشد وجود ندارد اما ضد یخ ملاتی یا کلرایدی برای تولید بلوک در آب و هوای سرد سالیان سال است که مورد استفاده قرار می گیرند.
      موفق باشید

    • سلام جناب یاوری
      برای سنگ کاری نما به دلیل اینکه در آن از اسکوپ سنگ استفاده می شود و از آنجا که اسکوپ قطعه ای فلزی است حتما می بایست ضد یخ بتن نیتراتی یا بدون کلر مورد استفاده قرار گیرد.
      موفق باشید

  78. سلام بنده از اراک پیام میزارم عبادی هستم مغازه مصالح ساختمانی توی اراک دارم میخوام برای مغازم ضد یخ خرید کنم البته قیمت مناسب لطفا قیمت همکاری ضد یخ بتن و ملات ۲۰ لیتری رو بفرمایید

    • سلام جناب عبادی
      جهت اطلاع از قیمت همکاری ضد یخ بتن و ملات ۲۰ لیتری با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب آدینه
      ممنون از توجه ارزشمند شما، خوشحالیم که این مطلب مورد نظرتون قرار گرفته
      موفق باشید

  79. سلام یه سوال برای من پیش اومده اینکه هرچی مقدار بیشتری ضد یخ توی بتن استفاده کنیم ریسک یخ زدگی بتن پایین تر میاد ؟

    • سلام جناب مردانی
      میزان استفاده از ضد یخ در بتن با توجه به دو عامل درجه برودت هوا و عیار بتن مشخص می گردد و می بایست بر آن اساس از ضد یخ بتن استفاده کرد و استفاده خودسرانه آن تأثیری در جلوگیری از یخ زدگی بتن نخواهد داشت. لازم به ذکر است که استفاده از ضد یخ بتن یک اقدام تکمیلی در جهت جلوگیری از یخ زدگی بتن می باشد و در کنار آن می بایست از طریق روش های دیگر از جمله کاور کشیدن روی سطح بتن ، نایلون کشیدن روی سطح بتن ، گرم نگه داشتن محیط و … می بایست دمای بتن تا حداقل ۱۲ ساعت اولیه حفظ کرد تا هم مقاومت و دوام بتن به خوبی شکل گرفته و هم از یخ زدگی بتن جلوگیری به عمل آید.
      موفق باشید

    • سلام جناب بازگیر
      خیر
      ضد یخ کلرایدی برای ملات و بتن غیرمسلح (بدون آرماتور، فولاد، توری فلزی و …) و ضد یخ نیتراتی یا بدون کلراید برای بتن مسلح (حاوی آرماتور، فولاد، توری فلزی و …) مورد استفاده قرار می گیرد.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Call Now Buttonتماس بگیرید