روان کننده بتن در کرمانشاه (خرید مستقیم از کارخانه تولیدی)

آنچه در این صفحه می خوانید...

روان کننده بتن در کرمانشاه جهت ایجاد چه مزایایی برای بتن مورد استفاده قرار می گیرد؟آیا استفاده از فوق روان کننده در هر شرایطی موثر است؟قویترین نوع روان کننده بتنخرید فوق روان کننده بتن در کرمانشاه به صورت مستقیم از کارخانه
روان کننده بتن کرمانشاه

روان کننده بتن در کرمانشاه به عنوان پرمصرف ترین افرودنی بتن شناخته می شود. به دلیل اینکه پیمانکاران و سازندگان این استان به خوبی با این ماده و همچنین مزایا و کاربردهای آن آشنا هستند، تقاضا برای خرید این محصول بسیار بالا است. از آنجایی که مقدار مورد نیاز از روانسازهای بتن در پروژه های ساختمانی بزرگ افزایش می یابد، در صورتی که بتوان این محصولات را با قیمت مناسب تری تهیه نمود، به میزان زیادی در هزینه های پروژه صرفه جویی خواهد شد. در این محتوا روشی فوق العاده عالی را برای شما عزیزان شرح می دهیم تا در بهترین حالت روان کننده های مورد نیاز خود را تهیه کرده و هزینه بسیار مناسبی را برای خرید خود انجام دهید. لازم به ذکر است که علاوه بر تهیه روان کننده بتن در کرمانشاه، چنانچه ساکن اسلام آباد غرب ، جوانرود ، سرپل ذهاب ، سنقر ، کنگاور ، پاوه ، هرسین ، صحنه ، گیلانغرب ، قصر شیرین ، پاوه ، روانسر و … نیز باشید، با روشی که در انتهای مقاله عنوان شده است می توانید به راحتی روان کننده بتن مورد نیازتان را مستقیما از کارخانه تهیه کرده و خریدی فوق العاده راحت و اقتصادی انجام دهید.

در کرمانشاه از کجا روان کننده بتن تهیه کنیم؟

روان کننده بتن در کرمانشاه جهت ایجاد چه مزایایی برای بتن مورد استفاده قرار می گیرد؟

روان کننده بتن در کرمانشاه (خرید مستقیم از کارخانه تولیدی)

روان کننده های بتن موارد استفاده زیادی داشته و با اهداف مختلفی به کار گرفته می شوند. بسته به نوع پروژه که دارای چه ویژگی ها و شرایطی است، از انواع روان کننده های بتن در استان کرمانشاه بهره گرفته می شود.

در پروژه ای ممکن است افزایش مقاومت بتن به عنوان معیار اصلی در نظر گرفته شود که در این صورت اسلامپ بتن را ثابت در نظر می گیرند. به این ترتیب با کاهش آب بتن و همچنین استفاده از روان کننده، اسلامپ مورد نظر را برای بتن فراهم می آورند. بدیهی است که در این حالت مقاومت بتن بسیار افزایش خواهد یافت.

در عملیات ساختمانی دیگر ممکن است هدف استفاده از روان کننده های بتن افزایش روانی باشد. در این صورت بدون کاهش میزان آب بتن، اقدام به استفاده از روان کننده داخل بتن کرده و سبب افزایش اسلمپ برای بتن می گردند.

روان کننده بتن در کرمانشاه جهت ایجاد چه مزایایی برای بتن مورد استفاده قرار می گیرد؟

به طور کلی خرید روان کننده بتن و استفاده از این محصول برای دستیابی به مزایای مختلفی چه در کرمانشاه چه در سایر استان های ایران انجام می شود که در بالا به دو مورد از آنها اشاره شد. این مواد بسیار کاربردی به دلایل دیگری نیز از جمله اصلاح دانه بندی سنگدانه ها و به طور کلی جهت رفع نواقص احتمالی بتن ریزی مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایایی که به جهت استفاده از روان کننده ها برای بتن ایجاد می شوند، اگرچه با هزینه ای فوق العاده جزئی صورت می گیرند اما خواص فوق العاده مطلوبی هستند. در صورت به دست آمدن این خواص برای بتن توسط سایر روش ها می بایست هزینه سنگین و چندین برابری انجام شود در حالی که هزینه روان کننده بتن بسیار پایین و منطقی می باشد و به سبب آن کیفیت مناسبی برای بتن حاصل می گردد.

آیا استفاده از فوق روان کننده در هر شرایطی موثر است؟

فوق روان کننده ها (اینجا) سبب تصحیح بسیاری از کم و کاستی های بتن ریزی می گردند و از همین رو در تمامی شرایط کاربرد دارند. به طور کلی از گرم ترین منطقه کشور تا سردترین نقطه، از روان کننده های بتن در پروژه ها بهره گرفته می شود.

آیا استفاده از فوق روان کننده در هر شرایطی موثر است؟

هنگامی که هوا گرم است به دلیل اینکه آب بتن سریعا تبخیر شده و از بین می رود، می بایست با استفاده از ماده ای روانی را به بتن بازگردانده تا بتن شرایط لازم برای اجرا را پیدا کند. در چنین مواقعی استفاده از فوق روان کننده دیرگیر بتن مد نظر قرار می گیرد چرا که با توجه به هوای گرم موارد مربوط به گیرش بتن با سرعت بالاتر و نداشتن زمان کافی برای تراکم و پرداخت بتن به طور کامل پوشش داده می شود.

برای مواقعی هم که هوا سرد است از روان کننده بتن به دلیل اینکه مقدار آب داخل بتن کاهش یافته و احتمال یخ زدگی در بتن پایین بیاید، استفاده می شود. فوق روان کننده زودگیر بتن محصولی است که بیشتر در هوای سرد مورد استفاده قرار می گیرد و با داشتن ترکیبات نیتراتی علاوه بر مزایای روان کننده، هیدراتاسیون سیمان را نیز سرعت بخشیده و موجب می شود در زمان کوتاه تری بتن به مقاومت اولیه برسد.

انواع روان کننده های بتن در کرمانشاه در هر دو حالت چه در تابستان و چه در زمستان مورد استفاده زیادی دارند. در مورد اینکه کدام نوع روان کننده در این منطقه بیشترین میزان مصرف را دارد، باید بگوییم به نوع پروژه بستگی دارد اما موردی که به عنوان تجربه می توانیم بیان کنیم این است که استفاده از فوق روان کننده بتن پایه کربوکسیلات در این استان از رواج بیشتری برخوردار است. در قسمت بعد توضیحاتی در مورد این محصول ارائه می کنیم.

قویترین نوع روان کننده بتن

محصولی که از هر نظر از سایر روان کننده ها ممتاز تر بوده و قدرت بیشتری در تأثیر گذاری بر روی بتن دارد، ابر روان کننده بتن است. ابر روان کننده بتن محصولی است که بر پایه شیمیایی پلی کربوکسیلات تولید می شود. این ماده قدرت بسیار زیادی در ایجاد روانی برای بتن دارد تا آنجا که برای تولید بتن های خود تراکم و بتن های پر مقاومت از این افزودنی بسیار کاربردی استفاده می کنند. ویژگی دیگری که استفاده از ابر روان کننده ها را در پروژه های ساخت و ساز به یکی از پرکاربردترین انواع محصولات افزودنی تبدیل کرده است، قدرت زیاد آنها در کاهش مقدار آب بتن است. این ویژگی سبب می شود بتنی بسیار مقاوم و بادوام پدید آید.

ابر روان کننده بتن که ممکن است با عنوان فوق روان کننده کربوکسیلاتی و یا سوپر روان کننده نیز در بازار شناخته شود، ماده ای روانساز است که سالید آن نسبت به سایر انواع روان کننده ها بالاتر بوده و طبیعتا با مقدار کمتری در بتن تأثیر خود را خواهد گذاشت. قیمت هر لیتر روان کننده بتن با سالید بالا یا همان ابر روان کننده از روان کننده های عادی مقداری بیشتر است اما وقتی که قیمت آن را در کنار دوز مصرفی اش می سنجیم به این نتیجه می رسیم که در حدود ۲ تا ۳ برابر هزینه های لازم را برای تهیه روانساز بتن را کاهش می دهد.

خرید فوق روان کننده بتن در کرمانشاه به صورت مستقیم از کارخانه

شما مهندسین، کارفرمایان و پیمانکاران محترم استان کرمانشاه می توانید بدون آنکه وقت و هزینه صرف کنید بهترین مارک روان کننده بتن را مستقیما از کارخانه تولیدی تهیه نمایید.

خرید فوق روان کننده بتن در کرمانشاه به صورت مستقیم از کارخانه

دیگر لازم نیست به جهت فاصله تا تهران خرید خود را به صورت دست چندم انجام دهید. همچنین این امکان وجود دارد تا هر میزانی که احتیاج داشتید از مشاوره های رایگان کارشناسان فنی مجموعه بهره مند گردید. لازم به ذکر است که علاوه بر عرضه روان کننده بتن در کرمانشاه ، این محصول فوق العاده کاربردی در سایر شهرهای استان کرمانشاه از جمله اسلام آباد غرب ، جوانرود ، کنگاور ، سرپل ذهاب ، سنقر ، هرسین ، صحنه ، پاوه ، روانسر ، گیلانغرب ، قصر شیرین و … نیز به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی عرضه می گردد و شما کارفرمایان و پیمانکاران محترم می توانید به راحتی محصول مورد نیاز خود را با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه نمایید. گفتنی است علاوه بر محصول فوق الذکر ضد یخ بتن در کرمانشاه نیز از محصولات بسیار کاربردی و با تقاضای بالا محسوب می گردد که می توانید آن را نیز مستقیما از این تولیدی تهیه نمایید. از طریق راه های ارتباطی مختلف از جمله تماس با همکاران مستقر در واحد فروش شرکت می توانید نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نموده و یا لیست قیمت روان کننده بتن و لیست قیمت افزودنی های بتن را دریافت نمایید.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

4

4 پاسخ به “روان کننده بتن در کرمانشاه (خرید مستقیم از کارخانه تولیدی)”

    • سلام جناب استرکی
      به طور کلی استفاده از روان کننده بتن چه در کرمانشاه و چه در سایر شهرهای ایران ضروری است.
      همانطور که میدانید بتن برای اینکه قابلیت پمپ شدن پیدا کند می بایست از روانی مناسبی برقرار باشد و در صورتی که این روانی با استفاده از روان کننده بتن حاصل نشود، می بایست با افزودن آب این کار صورت گیرد که افزایش میزان آب بتن مازاد بر مقداری که برای واکنش هیدراتاسیون نیاز است، سبب کاهش مقاومت بتن خواهد شد.
      موفق باشید

  1. سلام ما میتونیم نمایندگی روان کننده هاتون در کرمانشاه داشته باشیم ؟

    • سلام جناب سپهوند
      در خصوص امور مربوط به نمایندگی ها و عاملیت های فروش با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس بگیرید