هزینه روان کننده بتن برای خرید چقدر است؟

آنچه در این صفحه می خوانید...

هزینه روان کننده بتن برای یک بتن ریزی معمولی چقدر است؟تأثیر محصول با کیفیت در کاهش هزینه هاتهیه با کیفیت ترین روان کننده با کمترین قیمتویژگی ها و کابردهای مختلف روان کننده بتنآیا هزینه برای روان کننده بتن منطقی است؟با پایین ترین هزینه ممکن روان کننده بتن را تهیه کنید!
هزینه روان کننده بتن

هزینه روان کننده بتن یکی از مواردی است که قبل از عملیات اجرایی بتن ریزی می بایست محاسبه شده و به صورت حدودی تخمین زده شود. از آنجا که روان کننده های بتن انواع متفاوتی داشته بنابراین دارای قیمت های مختلفی نیز می باشند که در برآورد هزینه های لازم برای روان کننده های بتن تأثیرگذار است. در این محتوا می خواهیم به صورت حدودی این بخش از هزینه های مربوط به بتن ریزی را تخمین بزنیم تا مقدار بودجه لازم برای تأمین این محصولات را پیش بینی کرده و خرید خود را با آگاهی بیشتری انجام دهیم. در انتها نیز روشی فوق العاده را معرفی می کنیم تا بتوانید انواع روان کننده های بتن را بسیار پایین تر از قیمت بازار تهیه نمایید.

هزینه روان کننده بتن را چگونه محاسبه کنیم؟

هزینه روان کننده بتن برای یک بتن ریزی معمولی چقدر است؟

هزینه خرید روان کننده بتن چقدر است؟

پیش از هرچیز باید بگوییم که این موضوع بستگی به نوع مصالحی دارد که در بتن مورد استفاده قرار می گیرد. مصالحی از جمله سنگدانه ها و همچنین نوع سیمان مورد استفاده در این قضیه نقش اساسی دارند.

میزان مصرف روان کننده های بتن توسط شرکت های تولید کننده بر روی لیبل محصول درج می شود که این عدد به عنوان یک معیار مناسب می تواند مورد استفاده قرار گیرد. لازم به ذکر است که مقدار مصرف دقیق از طریق انجام تست کارگاهی در محل پروژه مشخص می گردد.

هزینه روان کننده بتن برای یک بتن ریزی معمولی چقدر است؟

میزان مصرف روان کننده های بتن به صورت درصدی از وزن مواد سیمانی مشخص می گردند. برای روشن شدن موضوع با مثالی ادامه می دهیم.

فرض کنید میزان مصرف نوعی روان کننده بتن کربوکسیلاتی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد عیار سیمان است. در این حالت اگر عیار سیمان مورد استفاده در بتن ۴۰۰ باشد محاسبه مقدار روان کننده برای یک متر مکعب بتن به صورت زیر می باشد :

۰٫۰۰۲=۰٫۲/۱۰۰     

۰٫۸=۴۰۰*۰٫۰۰۲       

در توضیح باید بگوییم ۰٫۲ درصد برای میزان استفاده از روان کننده در بتن مورد نظر قرار گرفت ( این مورد بر اساس تجربه و هدف مربوطه مشخص می گردد)، سپس به منظور اینکه به درصد تبدیل شود به ۱۰۰ تقسیم شد و عدد ۰٫۰۰۲ به دست آمد. سپس این عدد در ۴۰۰ که عیار بتن است ضرب گردید و ۰٫۸ به دست آمد. عدد به دست آمده ۰٫۸ کیلوگرم بوده که برابر ۸۰۰ گرم می باشد.

بنابراین برای هر متر مکعب بتن حدودا ۸۰۰ گرم روان کننده مورد نیاز است و با توجه به اینکه ماشین های حمل بتن حدودا ۸ متر مکعب ظرفیت دارند، حدود ۶ کیلو و ۴۰۰ گرم از این نوع روان کننده برای آن نیاز است. نتیجتا هزینه روان کننده بتن با ضرب ۶٫۴ کیلوگرم در قیمت هر لیتر روان کننده بتن محاسبه می گردد.

لازم به ذکر است موردی که در بالا بیان شد، تنها به عنوان مثالی برای روشن شدن موضوع و میزان استفاده از روان کننده بتن و همچنین برآورد هزینه لازم برای آن می باشد. گفتنی است که هر نوع از روان کننده های بتن میزان مصرف متفاوتی داشته و می بایست محاسبات جداگانه ای برای آن انجام شود.

تأثیر محصول با کیفیت در کاهش هزینه ها

بر کسی پوشیده نیست که در هر زمینه ای چنانچه از محصول با کیفیت بالا استفاده گردد، نتایج به مراتب بهتری حاصل می شود. روان کننده های بتن نیز از این قضیه مستثنی نیستند و استفاده از روان کننده های بتن مرغوب و با درجه کیفی بالا به کاهش هزینه ها منجر می گردد. بدیهی است هنگامی که شما از بهترین مارک روان کننده بتن با سالید و غلظت بالا در پروژه خود استفاده کنید، هزینه هایتان را به میزان بسیار زیادی کاهش خواهید داد.

همانطور که میدانید هرچه از روان کننده های بتن با غلظت بیشتری استفاده کنیم، برای کسب نتیجه لازم در بتن می بایست مقدار کمتری روان کننده را مورد مصرف قرار دهیم که این عامل سبب کاهش هزینه ها به مقدار زیادی خواهد شد.

تأثیر استفاده از محصول با کیفیت در کاهش هزینه لازم برای روان کننده ها

فرض کنید یک نوع از روان کننده های بتن مورد استفاده همان روان کننده پاراگراف قبل باشد که میزان مصرف آن ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد عیار سیمان است. حال نوعی دیگر از روان کننده های بتن وجود دارد که میزان مصرف آن بین ۱ تا ۱٫۵ درصد عیار بتن است. می خواهیم این دو نوع روان کننده را با هم مقایسه کنیم.

در صورتی که عیار بتن ۴۰۰ باشد از روان کننده نوع اول همانگونه که محاسبه کردیم ۸۰۰ گرم برای هر متر مکعب بتن لازم است و پیرو همان محاسبات از روان کننده نوع دوم با میزان مصرف ۱٫۵ درصد، مقدار ۶ کیلوگرم روان کننده برای هر متر مکعب بتن لازم است.

فرض کنید قیمت روان کننده بتن نوع اول که از غلظت بیشتری برخوردار می باشد، مثلا کیلویی ۳۰۰۰ تومان است و قیمت روان کننده نوع دوم که غلظت پایین تری دارد، کیلویی ۱۰۰۰ تومان است. بنابراین هزینه روان کننده بتن به شرح زیر محاسبه می گردد :

 ۲۴۰۰=۰٫۸*۳۰۰۰    هزینه روان کننده با غلظت بالا

     ۶۰۰۰=۶*۱۰۰۰    هزینه روان کننده با غلظت پایین

بنابراین همانگونه که مشاهده می کنید هرچه محصولات با غلظت و کیفیت بالاتری مورد استفاده قرار گیرند، به دلیل کاهش میزان مصرف در بتن هزینه لازم برای خرید روان کننده بتن بسیار کاهش خواهد یافت.

تهیه با کیفیت ترین روان کننده با کمترین قیمت

در قسمت قبل روان کننده های با غلظت بالا و پایین را از نظر هزینه ای با یکدیگر مقایسه کردیم و دانستیم که تفاوت هایی با هم داشته و تهیه آنها با سالید و غلظت بالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر است. موضوع از زمانی جالب تر می شود که روشی را با شما مطرح نماییم که بتوانید قیمت فوق العاده پایینی را برای خرید روان کننده های بتن هزینه کنید.

چگونه با کیفیت ترین انواع روان کننده های بتن را با کمترین هزینه تهیه کنیم ؟

شما می توانید انواع روان کننده های بتن را با درجه کیفی بالا و همچنین بهترین و مناسب ترین قیمت به صورت مستقیم از این مجموعه تولیدی که به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی افزودنی های بتن در سطح کشور مطرح می باشد، تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی ها و کابردهای مختلف روان کننده بتن

از مهم ترین ویژگی های روان کننده بتن، افزایش مقاومت بتن از جمله مقاومت فشاری و خمشی است.

از دیگر ویژگی های این ماده می توان به کاهش نفوذپذیری بتن اشاره کرد.

در صورت استفاده از روان کننده از آب کمتری در بتن استفاده می شود و کارایی بتن به میزان قابل ملاحظه ای افزایش می یابد.

ویژگی ها و کابردهای مختلف روان کننده بتن

این ماده با انواع سیمان پرتلند سازگاری دارد و در موارد مختلفی به کار گرفته می شود.

انسجام بتن را افزایش می دهد و سبب ایجاد بتنی یکنواخت خواهد شد.

افزودنی روان کننده از خزش بتن جلوگیری می کند.

این ماده کارایی بتن را افزایش می دهد و با توجه به نیازهای اجرایی سبب افزایش عمر مفید سازه خواهد شد.

از دیگر ویژگی های روان کننده بهبود تراکم بتن است.

قابلیت پمپ پذیری نیز از ویژگی های دیگر این ماده است و در شرایط دمایی مختلف از این قابلیت بهره گرفته می شود.

در ادامه به ذکر برخی از کاربردهای روان کننده ها می پردازیم :

از معمول ترین و متداول ترین کاربردهای روان کننده ها، بتن ریزی انواع مقاطع بتنی ساختمان از جمله تیر، ستون، دیوار برشی و فونداسیون می باشد. به کارگیری این مواد موجب می گردد که بتن ریزی مقاطع نامبرده با اسلامپ مناسب انجام شده و این عامل مانع از بروز شن نما شدن و کرمو شدگی می گردد.

در مواردی که وضعیت قالب به صورتی است که امکان استفاده از ویبره به راحتی در آن وجود ندارد، استفاده از روان کننده های بتن و به کارگیری بتن خود تراکم تأثیر فوق العاده زیادی داشته و در کاهش هزینه ها نیز بسیار موثر است.

روان کننده ها در شرایط آب و هوایی مختلف قابلیت استفاده دارند. لازم است بدانید این نوع محصولات برای انواع شرایط دمایی و با توجه به نیاز آن منطقه تولید می شوند. بر این اساس روان کننده های دیرگیر به سبب استفاده در مناطق گرمسیر و روان کننده های زودگیر نیز به جهت استفاده در مناطق سردسیر تولید می شوند.

یکی دیگر از کاربردهای این مواد استفاده از آنها در تولید بتن های پیش ساخته است و کارگاه های تولیدی این قطعات از متقاضیان همیشگی این محصولات هستند.

از این ماده برای ساخت بتن های حجیم استفاده می شود. هم چنین بتن ریزی با قالب های لغزان به واسطه استفاده از روان کننده های بتن انجام می شود.

با استفاده از روان کننده های بتن می توانیم بتن های بسیار زیبا و مطلوبی از جمله بتن های اکسپوز را با مقاصد معماری تولید کنیم.

نکته مهم : همانطور که میدانید به منظور انجام عملیات بتن ریزی در طبقات بالایی سازه می بایست از پمپ هوایی استفاده شود. به جهت اینکه بتن به راحتی از لوله های پمپ عبور کرده و داخل آنها گیر نکند، نیاز است که از روانی و اسلامپ مناسبی برخوردار باشد.
نکته بسیار مهم : استفاده از آب در بتن به سبب ایجاد روانی، به شدت سبب افت مقاومت بتن خواهد شد به طوری که مقاومت بتن به کمتر از نصف کاهش پیدا می کند.
بنابراین تأکید می کنیم که تنها راه افزایش روانی و اسلامپ بتن در کارگاه، استفاده از روان کننده بتن است. پس به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی از آب برای افزایش روانی و پمپ پذیری بتن استفاده نکنید.

در خصوص مقاطع بتنی باید عنوان کنیم که آنها در معرض نفوذ آب، یون سولفات و کلراید می باشند و استفاده از روان کننده ها موجب کاهش نفوذ پذیری بتن و تحقق این هدف با صرف هزینه بسیار کم می شود. به طور کلی چون روان کننده بتن قیمت بسیار مناسبی دارد، رفع موارد و کاستی ها به واسطه آن از نظر هزینه بسیار به صرفه است.

از روان کننده بتن در زمینه های مختلفی به ویژه در ارتباط با تولید بتن های با اسلمپ بالا، تولید بتن های توانمند و پرمقاومت استفاده می شود. لازم به توضیح است که استفاده از روان کننده بتن به طور کلی افزایش کیفیت بتن را در پی خواهد داشت.

آیا هزینه برای روان کننده بتن منطقی است؟

از این محصول به سبب افزایش در مقاومت بتن استفاده می شود تا بتن بتواند در شرایط فشار بسیار زیاد نیز مقاوم بوده و دچار ترک خوردگی و شکست نشود.

در صورت استفاده از روان کننده بتن از میزان سیمان کمتری در بتن استفاده خواهد شد که این موضوع هم منجر به کاهش هزینه ها شده و هم اینکه با این اقدام می توانیم بتن ریزی های حجیم که معمولا مسأله حرارت زایی بالا در ارتباط با مقدار زیاد سیمان وجود دارد را به طور کامل مرتفع کرده و بتن ریزی را با کیفیت بسیار مناسبی انجام دهیم.

آیا هزینه برای روان کننده بتن منطقی است؟

دوام بتن را با توجه به مقاومت آن در برابر شرایطی مانند سرما و گرمای بسیار زیاد و سیکل ذوب و یخ متناوب ارزیابی می کنند. باید بگوییم که شما با هزینه ای که در رابطه با روان کننده های بتن انجام می دهید، عملا بتن و نتیجتا سازه خود را مقاوم تر و با دوام تر خواهید کرد.

استفاده از روان کننده بتن سبب ایجاد صرفه جویی های اقتصادی در هزینه های پروژه خواهد شد.

بهره وری نیروی انسانی با استفاده از این ماده افزایش می یابد و زمان اجرا کمتر می شود. راندمان ساخت و تولید در زمینه عملیات بتنی افزایش می یابد و عملیات بتن ریزی با شرایط مطلوبی انجام خواهد شد.

همانطور که ملاحظه نمودید به کارگیری روان کننده در بتن بسیاری منافع را ایجاد می کند. اصولا بین بتنی که با استفاده از روان کننده های بتن ریخته می شود و بتن بدون به کارگیری روان کننده، تقاوت زیادی وجود دارد.

شما می توانید با استفاده از روان کننده بتن (اینجا) با یک تیر دو نشان بزنید. یکی اینکه هزینه های خود را با استفاده از این محصول کاهش دهید و دیگری اینکه بتنی مقاوم تر، منسجم تر و با کیفیت بالاتر را ایجاد کنید.

همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم هزینه روان کننده بتن پایین است و این هزینه بر اساس پایه شیمیایی محصول و میزان غلظت ماده موثر در آن مشخص می گردد. اما به طور کلی در رابطه با میزان هزینه ای که برای تهیه روان کننده های بتن انجام می شود، باید بگوییم در مقایسه با منافعی که برای بتن و سازه فراهم می آورد، بسیار مناسب و ناچیز است. عملا با صرف هزینه ای فوق العاده جزئی می توانید نواقص مربوط به بتن ریزی و هزینه های ایجاد شده در پی آن را از بین ببرید. به عنوان مثال وقتی بتنی با اسلامپ اولیه هفت یا هشت به پروژه می رسد، در صورتی که بخواهید با دکل یا پمپ، بتن ریزی را انجام دهید این امکان وجود نخواهد داشت و اپراتور مجبور است به بتن شما آب اضافه کند تا قابلیت پمپ شدن داشته باشد و یا در حالت دیگر اگر قرار باشد که بتن ریزی حتی با زحمت زیاد بدون اضافه کردن آب انجام شود، به دلیل آنکه بتن نمی تواند به خلل و فرج های بین آرماتورها وارد شود عملا نمی تواند اطراف آرماتورها را در بر بگیرد و بعد از بازکردن قالب ها مشاهده می کنیم که دچار شن زدگی است. حال چنین ستونی نیاز به رفع شن زدگی و ترمیم دارد که با روش های مختلفی از جمله استفاده از ترمیم کننده می بایست نواقص ایجاد شده برطرف گردد. هزینه ای که برای ترمیم تیر و ستون ها و دیوارهای شن زده لازم است بسیار بیشتر از هزینه روان کننده ای است که خیلی راحت به واسطه آن موارد ذکر شده حل شده بودند. دقت نمایید که در کار سخت و ساز برخی اقدامات واجب و برخی مستحب هستند و استفاده از روان کننده بتن جزء اعمال به شدت واجب است چرا که هم روی نحوه اجرای بتن ریزی، بتن تازه ریخته شده، بتن سخت شده و حتی مقاومت و دوام بعد از آن نیز تأثیرگذار است.

خوشبختانه امروزه تأثیر روان کننده ها در بتن برای اکثر کارفرمایان روشن شده است و آنها در پروژه های خود از این محصولات بسیار کاربردی نهایت استفاده را می برند.

با پایین ترین هزینه ممکن روان کننده بتن را تهیه کنید!

قبل از اینکه بهترین روش خرید روان کننده های بتن با پایین ترین هزینه ممکن را برای شما همراهان گرامی بیان کنیم، نکاتی در مورد نحوه نگهداری این محصولات عنوان کرده تا پس از خرید و تهیه آنها، بیشترین راندمان را داشته باشید.

این مواد می بایست در فضایی نگهداری شوند که از رطوبت زیاد و یخ زدگی به دور باشند. قرار دادن این محصولات در دمای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار بوده و سبب افزایش عمر مفید محصول می شود.

با پایین ترین هزینه ممکن روان کننده بتن را تهیه کنید!

تولید روان کننده بتن با استفاده از با کیفیت ترین نوع مواد اولیه و به بهترین شکل ممکن انجام می شود تا محصولی که به دست مصرف کنندگان محترم می رسد از لحاظ کیفی در بالاترین حالت باشد. این محصولات در بسته بندی های مختلفی تولید شده و در دسترس خریداران قرار می گیرند که نوع بسته بندی مورد نظر در تعیین هزینه مربوط به خرید روان کننده های بتن موثر است.

تهیه روان کننده های بتن به روش های مختلفی امکان پذیر است اما بهترین طریقه آن که پایین ترین هزینه ممکن را برای خریداران در پی خواهد داشت، خرید این محصولات به صورت مستقیم از کارخانه تولیدی است. انواع روان کننده های بتن با پایه های شیمیایی مختلف توسط این مجموعه تولید شده و به صورت مستقیم با پایین ترین قیمت در سراسر کشور عرضه می گردد. شایان ذکر است جهت راحتی خریداران عزیز این مجموعه امکان خرید اینترنتی روان کننده بتن را نیز به خدمات خود اضافه نموده و شما می توانید در سریع ترین حالت نسبت به تهیه محصول مورد نظر اقدام نمایید. این مورد به این منظور ایجاد شده تا علاوه بر متقاضیان روان کننده بتن در تهران متقاضیان تهیه این محصول در شهرستان های سراسر کشور هم بتوانند از امکان خرید روانسازها مستقیما از کارخانه تولیدی بهره مند گردند.

جهت تهیه هر نوع از روان کننده های بتن و یا به جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت، با مشاورین این مجموعه تماس بگیرید.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

22

22 پاسخ به “هزینه روان کننده بتن برای خرید چقدر است؟”

  1. سلام و عرض ادب
    اگر ممکنه برای من محاسبه کنید هزینه روان کننده بتن برای عیار بتن ۴۵۰ و حجم بتن ریزی ۱۰۰۰ متر مکعب چقدر میشه ؟ لطف کنید یک نوع روان کننده را مد نظر قرار بدید که با آب و هوای تهران سازگار باشه و ثانیا کیفیت بالایی داشته باشه
    ممنون از لطف شما

    • سلام وقت بخیر جناب اسلامی پور
      محاسبه مقدار روان کننده بتن مورد نیاز برای پروژه ای با عیار بتن ۴۵۰ و حجم بتن ریزی ۱۰۰۰ متر مکعب :
      استفاده از ابر روان کننده بتن کربوکسیلاتی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد
      ۰٫۰۰۱=۰٫۱/۱۰۰
      ۰٫۴۵=۰٫۰۰۱*۴۵۰
      ۴۵۰=۱۰۰۰*۰٫۴۵
      برای این پروژه ۴۵۰ کیلوگرم از ابر روان کننده کربوکسیلاتی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد مورد نیاز است.
      در مورد هزینه و قیمت با توجه به نوسانات قیمت ها با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      سربلند و پیروز باشید

    • سلام جناب جعفرنژاد
      وقت بخیر
      بسیار عالی که مطلب برایتان جا افتاد و عمیقا آن را درک نمودید.
      ممنون و متشکریم از اینکه با پیامتان انرژی مثبت را به اعضای مجموعه منتقل نمودید.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب قاسمی
      با فرض استفاده از ابر روان کننده ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد و عیار ۴۰۰ و ۳۵۰ متر مکعب بتن ریزی، به ۱۴ گالن ۲۰ کیلوگرمی از این نوع روانساز احتیاج دارید. برای استعلام هزینه با کارشناسان فروش شرکت تماس بگیرید.
      موفق باشید

  2. لطفا هزینه روان کننده بتن برای من حساب کنید
    عیار سیمان ۴۰۰ کل بتن حدودا ۲۲۰ متر مکعب

    • سلام جناب اسلامی پور
      در صورت استفاده از روان کننده با دوز مصرفی ۰٫۱ الی ۰٫۳ درصد، به ۹ گالن (۲۰ کیلوگرمی) از این نوع محصول نیاز خواهید داشت. با توجه به نوسانات قیمت ها در مورد هزینه لازم برای تهیه این مقدار روان کننده بتن با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  3. سلام ما تقریبا ۳۰۰ متر بتن داریم عیار بتن هم ۴۵۰ هوا هم خوبه نه سرده نه گرمه بیزحمت برای ما حساب کنید هزینه روان کننده بتن برای ما چقدر میشه که به کارفرما بگم‌ برای تامین هزینه اش
    لطف کنید یه جنس خیلی خوب در نظر بگیرید

    • سلام جناب دارآبادی
      با توجه به حجم بتن ۳۰۰ متر مکعب و عیار ۴۵۰ و در صورت استفاده از ابر روان کننده بتن با دوز مصرفی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد، حدودا به ۱۴۰ کیلوگرم از این محصول نیاز خواهید داشت. در مورد استعلام هزینه لازم برای تهیه ۱۴۰ کیلوگرم از این نوع روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب کریمی
      محاسبه هزینه روان کننده بتن به عوامل متعددی از جمله عیار بتن، حجم بتن ریزی، نوع روان کننده مورد استفاده، دوز مصرفی روان کننده و … بستگی دارد و نمی توان آن را تخمین زد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  4. هزینه روان کننده بتن برای یه بتن با عیار ۴۰۰ چقدر میشه ؟ میخوام از یه روان کننده بتن خوب استفاده کنم

    • سلام جناب هادیان
      در صورت استفاده از روان کننده بتن با دوز مصرفی ۰٫۲ درصد و عیار ۴۰۰، برای هر متر مکعب بتن به ۸۰۰ گرم از این نوع روان کننده نیاز خواهید داشت. در مورد هزینه لازم برای روان کننده بتن مورد نظر با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  5. با عرض سلام و خسته نباشید
    هزینه روان کننده بتن برای یک پروژه با مشخصات زیر چقدر است ؟
    عیار ۴۵۰
    حجم بتن ریزی ۳۵۰ متر مکعب
    اسلامپ اولیه ۸
    اسلامپ درخواستی ۱۷

    • سلام جناب صدرایی
      با توجه به اطلاعات داده شده در صورتی که از ابر روان کننده بتن با دوز مصرفی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد استفاده کنید و دوز ۰٫۳ را ملاک مصرف قرار دهید، طبق محاسبات زیر به ۴۷۲ کیلوگرم از این محصول احتیاج خواهید داشت.
      ۰٫۰۰۳=۰٫۳/۱۰۰
      ۱٫۳۵=۰٫۰۰۳*۴۵۰
      ۴۷۲=۱٫۳۵*۳۵۰
      در مورد هزینه این مقدار روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب جمالی
      هزینه روان کننده بتن بستگی به دوز مصرفی روان کننده بتن انتخابی و عیار بتن شما دارد. با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را در این خضوص دریافت کنید.
      موفق باشید

    • سلام جناب افشاری
      هزینه روان کننده بتن بستگی به روان کننده مورد استفاده و همچنین عیار بتن دارد. هرچه از روان کننده بتن با میزان سالید بالاتر استفاده کنیم، مقدار روان کننده ای که می بایست در بتن استفاده شود کاهش یافته و هزینه لازم برای تهیه روان کننده نیز کاهش می یابد و از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر است.
      موفق باشید

  6. سلام وقت بخیر ممکنه بفرمایید هزینه لازم برای روان کننده بتن برای ۳۵۰ متر مکعب بتن ریزی چقدر میشه ؟

    • سلام جناب خواجویی
      این موضوع به عیار بتن و شرایط مربوط به بتن ریزی از جمله میزان اسلامپ مورد نیاز، میزان مقاومت مورد نیاز، آماده یا دستی بودن بتن مورد استفاده و … بستگی دارد. جهت استعلام هزینه روان کننده بتن برای پروژه با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Call Now Buttonتماس بگیرید