خرید روان کننده بتن ۲۰ لیتری با قیمت استثنایی

آنچه در این صفحه می خوانید...

دانستنی های مهم قبل از خرید روان کننده هاروان کننده بتن محصولی با مزیت های فراوانمزایای اقتصادی استفاده از روان کننده بتنتفاوت قیمت هر لیتر روان کننده بتن در کارخانه و بازارخرید انواع روان کننده بتن با قیمت رقابتی
قیمت هر لیتر روان کننده بتن

قیمت هر لیتر روان کننده بتن ارائه شده توسط این مجموعه تولیدی بسیار مناسب تر و نازلتر نسبت به قیمت بازار است. خرید انواع افزودنی روان کننده بتن با قیمت فوق العاده و استثنایی در بسته بندی های متنوع از جمله گالن های ۲۰ لیتری به صورت مستقیم از کارخانه امکان پذیر است. در صورت تمایل به ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید با مشاورین مرکز ارتباط بگیرید.

نازلترین قیمت برای هر لیتر روان کننده بتن چقدر است؟

دانستنی های مهم قبل از خرید روان کننده ها

خرید روان کننده بتن ۲۰ لیتری با قیمت استثنایی

لازم است قبل از خرید مختصری درباره روان کننده ها بدانید تا بتوانید خریدی بهتر و مناسب تر انجام دهید. البته گفتنی است هنگامی که قصد تهیه محصول از مرکز را داشته باشید، توسط مشاورین راهنمایی و مشاوره می شوید تا بتوانید نسبت به هزینه ای که انجام می دهید، بهترین نتیجه را بگیرید بنابراین جای هیچ گونه نگرانی از این بابت وجود ندارد اما اگر خودتان نیز کمی در مورد آنها بدانید پیش زمینه ذهنی در مورد این موضوع پیدا می کنید.

دانستنی های مهم قبل از خرید روان کننده ها

به طور کلی روان کننده ها به چند دسته تقسیم می شوند. دسته اول روان کننده های پایه کربوکسیلاتی هستند که معمولا از روان کننده های دیگر گرانتر بوده و البته تأثیر بیشتری نیز نسبت به انواع دیگر در روان کنندگی و کاهش آب بتن ایفا می کنند. دسته دوم روان کننده های بتن پایه نفتالین هستند و دسته سوم روان کننده های پایه لیگنوسولفونات می باشند. لازم به ذکر است روان کننده های پایه کربوکسیلات جدیدترین نوع این محصولات به شمار می روند. از زمان تولید روان کننده بتن با این پایه شیمیایی شاهد آن بوده ایم که تقاضا برای استفاده از آن رفته رفته افزایش یافت و میزان تقاضا برای پایه های شیمیایی دیگر با کاهش مواجه شد. دلیل این موضوع کیفیت و تأثیرگذاری این نوع روان کننده ها و صرفه اقتصادی حاصله از آن ها بود.

نکته مهم دیگری که باید بدانید این است که به فراخور شرایط آب و هوایی که در آن قرار دارید می توانید از روان کننده های با خاصیت دیرگیری برای هوای گرم و از روان کننده های با خاصیت زودگیری برای هوای سرد و از روان کننده های نرمال برای آب و هوای معتدل استفاده کنید.

ذکر این نکته ضروری است که معمولا مرسوم است که قیمت روان کننده بتن را بر اساس قیمت هر لیتر روان کننده بتن عنوان می کنند و اصولا محصولات با قیمت کمتر به میزان بیشتری می بایست در بتن مورد استفاده قرار بگیرند و همچنین برای محصولات با قیمت بالاتر میزان مصرف در بتن کمتر است. نکته ای که وجود دارد این است روان کننده هایی که قیمت هر لیتر آنها بالاتر است به دلیل میزان مصرف کمتر در بتن از لحاظ اقتصادی به صرفه تر هستند.

توصیه می شود در هنگام خرید روان کننده بتن حتماً با مشاورین این مجموعه تولیدی مشورت کرده و با ارائه توضیحات کامل در مورد پروژه خود با کمک آنها بهترین محصول منطبق با شرایط خود را انتخاب نمایید.

روان کننده بتن محصولی با مزیت های فراوان

همانطور که میدانید استفاده از روان کننده ها در بتن مزایای فوق العاده ای ایجاد می کند و به همین سبب این محصول را به پرفروش ترین نوع افزودنی های بتن تبدیل کرده است. درک این موضوع توسط خریداران محترم مبنی بر اینکه استفاده از افزودنی روان کننده سبب صرفه جویی های اقتصادی در پروژه های آنان می‌شود، سبب شده تا تقاضای بسیار زیادی برای خرید این محصول داشته باشند که در پاراگراف بعد به این موضوع پرداخته ایم.

روان کننده بتن محصولی با مزیت های فراوان

روان کننده بتن (اینجا) سبب افزایش تمامی آیتم های مقاومتی و همچنین تمامی آیتم های مربوط به دوام بتن در آینده می شود. افراد بسیاری تصور می‌کنند که تنها خاصیت روان کننده برای بتن ایجاد روانی بیشتر است که باید بگویم ایجاد روانی تنهایی یکی از مزیت های استفاده از این محصول است. ده ها مزیت دیگر وجود دارد که استفاده از این محصول در بتن را توجیه می کند. مزیت هایی از جمله کاهش میزان آب بتن، افزایش انسجام و یکنواختی بتن، کاهش ترک خوردگی ها در سطح بتن، کاهش نفوذ پذیری بتن و غیره. با استفاده از این محصول می توانید مقاومت اولیه و نهایی بتن خود را افزایش دهید و از این طریق مقاومت لازم در نظر گرفته شده برای سازه خود را تأمین کرده و به صورت بهینه و با هزینه کمتری پروژه خود را به اتمام رسانید.

مزایای اقتصادی استفاده از روان کننده بتن

استفاده از این محصول سبب می شود تا میزان استفاده از سیمان در بتن کاهش یابد که همین یک عامل سبب کاهش مقدار سیمان مورد نیاز پروژه شده و کاهش هزینه ها را در پی خواهد داشت. این موضوع در عملیات های ساختمانی و عمرانی بزرگ بسیار نمود بیشتری پیدا می کند.

مزایای اقتصادی استفاده از روان کننده بتن

موضوع مهم دیگری که وجود دارد این است که اصولا استفاده از روان کننده ها خصوصا نوع کربوکسیلاتی آنها سبب می شود تا مقاومت بتن افزایش یابد. این موضوع موجب می گردد تا مقاومتی که برای بتن پروژه تعیین و تصویب شده است با استفاده از مقاطع کوچکتری تأمین گردد. این مورد دو حسن اساسی دارد یکی اینکه موجب می گردد به دلیل کاهش در ابعاد مقاطع هزینه ساخت پروژه به میزان زیادی کاهش یابد و مورد دوم اینکه در چنین شرایطی مقاطع کوچکتر شده و فضای مفید بیشتری ایجاد می شود.

همانطور که ملاحظه می کنید استفاده از روان کننده بتن از نظر اقتصادی نیز بسیار به نفع پروژه است.

تفاوت قیمت هر لیتر روان کننده بتن در کارخانه و بازار

تفاوت قیمت هر لیتر روان کننده بتن در کارخانه و بازار

نازلترین قیمت هر لیتر روان کننده بتن مادامی حاصل می شود که خرید به صورت دست اول انجام شود در این صورت هزینه ای که برای ساخت و تهیه روان کننده بتن صرف شده بسیار نزدیک به قیمت تمام شده محصول ارائه شده توسط خود کارخانه تولیدی است. از آنجا که تیراژ تولید این محصول بالا می باشد به همین سبب مبلغی که به عنوان سود روی قیمت آن محاسبه می شود بسیار پایین است و روان کننده با ارزش واقعی خودش ارائه می گردد اما در حالت خرید غیر مستقیم از بازار و یا واسطه گران تا این محصول به دست مصرف کننده واقعی برسد چند دست چرخیده و قیمت آن بسیار افزایش خواهد یافت.

خرید انواع روان کننده بتن با قیمت رقابتی

خرید انواع روان کننده بتن با قیمت رقابتیاین مجموعه تولیدی اقدام به عرضه مستقیم انواع روان کننده ها به صورت مستقیم از کارخانه نموده است. در این مرکز قیمت هر لیتر روان کننده بتن در پایین ترین حالت ممکن قرار دارد چرا که انواع محصولات به نرخ تولیدی برای خریداران عرضه می گردد و تنها هزینه ای که از آنان دریافت می شود هزینه تولید محصول فارغ از هرگونه افزایش قیمتی به دست واسطه گران می باشد. گفتنی است جهت رفاه حال مشتریان محترم بستر خرید اینترنتی روان کننده بتن نیز توسط این مجموعه فراهم شده است.

ایجاد قیمت رقابتی برای محصولات سبب شده تا افراد زیادی محصولات مورد نیاز خود را از این مرکز تهیه نموده و رضایت خاطر خود را از کیفیت و قیمت های ارائه شده به مشاورین و کارشناسان مجموعه ابراز نمایند. شما هم در صورت تمایل می توانید با کارشناسان مرکز ارتباط گرفته و بهترین مارک روان کننده بتن را با قیمتی عالی تهیه نمایید.

مجموعه افزونگران شما را به خرید بهترین محصولات مواد افزودنی بتن دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

153

153 پاسخ به “خرید روان کننده بتن ۲۰ لیتری با قیمت استثنایی”

  1. سلام برای بتن ریزی سقف چه نوع روان کننده ای باید تهیه کنم ؟ امکانش هست یه محصول قیمت مناسب به من معرفی کنید

    • سلام وقت بخیر روان کننده های بتن در انواع و قیمت های متفاوتی وجود دارند. این انتخاب با توجه شرایط پروژه شما صورت میگیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد مشاوره و فروش مجموعه ارتباط بگیرید تا علاوه بر راهنمایی در خصوص بهترین نوع روان کننده بتن برای پروژه شما، قیمت های محصولات را نیز در اختیارتان قرار دهند. با تشکر

  2. سلام اگر بخوام روان کننده ها رو در حجم بیشتر سفارش بدم امکانش هست یا فقط باید ۲۰ لیتری تهیه کنم ؟ اگر حجم بیشتر بخوام بگیرم هزینه گالن ها از قیمت هر لیتر روان کننده بتن کسر میشه ؟

    • سلام وقت بخیر
      در این مجموعه انواع روان کننده بتن در گالن های ۲۰ لیتری، بشکه های ۲۲۰ لیتری و همچنین مخزن های ۱۱۰۰ لیتری تولید می شود که خریداران بسته به نیازشان و با توجه به نوع پروژه هر کدام را که لازم داشته باشند تهیه می نمایند.

      در مورد سوال دوم جواب بله است. در صورتی که بخواهید روان کننده ها را در حجم های بیشتر تهیه کنید، هزینه های مربوط به بسته بندی و ظروف آن از قیمت هر لیتر روان کننده بتن کم می شود.

  3. سلام عرض ادب ببخشید یه سوال داشتم روان کننده های شما فقط به صورت ۲۰ لیتری قابل عرضه هستن یا در حجم های دیگه هم میشه تهیه کرد ؟

    • سلام وقت بخیر
      روان کننده های بتن تولیدی در سه حالت قابل ارائه هستند.
      ۱- به صورت گالن های ۲۰ لیتری
      ۲- در بشکه های ۲۲۰ لیتری
      ۳- در مخزن های ۱۱۰۰ لیتری
      شما می توانید بسته به نیاز خود هرکدام از انواع آنها را تهیه نمایید.

  4. من از فوق روان کننده بتن شرکت شما استفاده کردم خیلی خیلی راضی بودم بتن ریزی سقف ها و ستون ها رو به طور کامل با روان کننده های شما استفاده کردم

    • سلام وقت بخیر
      بسیار خوشحال و خرسندیم که محصولات تولیدی ما توانسته رضایت خاطر برای شما به ارمغان آورد. هدف ما در درجه اول کسب رضایت مشتریان گرامی در بالاترین حالت ممکن است
      موفق باشید

  5. با عرض سلام و احترام من قصد تهیه روان کننده برای پروژه ام دارم پروژه ام هم در شهرستان کرمانشاه هستش موضوعی که ذهنم رو مشغول کرده اینه که چرا قیمت هر لیتر روان کننده های بتن با دوزهای مصرفی مشابه در شرکت های مختلف انقدر با هم تفاوت داره چطوری باید بفهمم کدوم محصول کیفیت بهتری داره ؟

    • سلام وقت بخیر

      هر شرکت تولید کننده با توجه به نوع مواد اولیه و فرآوری خاصی که در تولیدات به کار می گیرد، محصولات خود را ارائه می دهد. نکته ای که وجود دارد این است که دوزهای مصرفی که برای روان کننده های بتن عنوان می شوند، ممکن است تنها روی کاغذ آن عددها بوده و در کار جواب ندهد. بنابراین بهترین حالت قبل از خرید روان کننده بتن این است که از شرکت هایی که قصد خرید از آنها را دارید، نمونه محصول را دریافت کرده و با توجه به دوز مصرفی اعلام شده یک تست کارگاهی بزنید و اگر صحت موارد گفته شده را تأیید کردید سپس اقدام به خرید نمایید.

      سپاس از همراهی شما

  6. سلام و عرض ادب یه نکته ای هست که حیفم اومد با بقیه دوستان به اشتراک نگذارم. من تقریبا یک ماه پیش از روان کننده های تولیدی شما استفاده کردم نتیجش روی بتنمون فوق العاده بود. چون دوز مصرف محصولی که استفاده کردم یک دهم درصد عیار بتن بود، مقدار خیلی کمی برای هر میکسر استفاده میکردیم حتی میتونم بگم کمتر از یک دهم درصد و روانی خیلی خوبی به بتن میداد. از نظر مقاومت هم کاملا افزایش مقاومت بتن رو تجربه کردیم‌. واقعا استفاده از روان کننده بتن با توجه به قیمت بسیار مناسبی که هر لیتر اون داره خیلی خیلی فوق العاده و به صرفه ست و دیگه کارگرا آب نمیگیرن داخل بتن برای اینکه شلش کنن و بتونن پمپش کنن. من سازنده هستم حتما حتما از حالا به بعد از روان کننده هاتون توی تمام پروژه هام استفاده میکنم.
    موفق و پیروز باشید

    • سلام وقت بخیر جناب حسین زاده بسیار ممنونیم از نظرات بسیار ارزشمند جنابعالی
      خوشحال و خرسندیم که بعد از استفاده از روان کننده های ما کاملا رضایت خاطر دارید و تا این حد برای بتن تون تأثیرگذار بوده.
      بله نکته بسیار مهمی که وجود داره اینه که عملا بتن آماده شده با روان کننده نسبت به بتن بدون روان کننده از مزایای فوق العاده زیادی برخوردار هستش همینطور که خودتون هم فرمودید قیمتی که برای هر لیتر روان کننده بتن وجود داره نسبت به مزایای بی نظیری که ارائه می کنه، فوق العاده به صرفه است.
      انشالا که سازندگان دیگه هم مثل جنابعالی به تأثیر فوق العاده این محصولات در بتن هاشون پی ببرن و در تمام بتن ریزی هاشونم از این مواد بسیار کاربردی نهایت استفاده را ببرند.
      ممنون و متشکر از جنابعالی

    • سلام ممکنه شماره شما رو داشته باشم‌ در مورد روان کننده ها میخواستم ازتون بپرسم شماره خودمم میزارم اگه میشه یک پیام بم بدید تا زنگ بزنم خدمتتون ۰۹۳۵۷۳۲۱۳۹۲

  7. سلام
    الان در حال حاضر قیمت هر لیتر روان کننده بتن چقدره ؟ من ۸ تا گالن روان کننده دارم که از ساختمونم اضافه اومده میخواستم بدونم قیمتشون چنده الان که بفروشمش

    • سلام جناب نظری
      وقت بخیر
      قیمت هر لیتر روان کننده با توجه به دوز مصرفی آن محصول و همچنین میزان سالید به کار رفته متفاوت است. پیشنهاد می کنیم با هر شرکتی که خرید خود را انجام داده اید صحبت کنید تا بتوانید تقریبا با همان قیمت پرداختی محصولات خود را بفروشید. به منظور دریافت راهنمایی بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق و پیروز باشید

  8. سلام من روان کننده برای بتنم خریدم اما روش مصرفشو نمیدونم میشه راهنمایی کنید لطفا

    • سلام جناب آقاجری
      وقت بخیر
      به دو روش امکان استفاده از روان کننده بتن وجود دارد.
      ۱- استفاده از روان کننده هنگام تولید بتن در بچینگ
      ۲- استفاده از روان کننده در پای کار در کارگاه و اضافه کردن آن به تراک میکسر
      روش اول معمولا زمانی که هدف استفاده از روان کننده کاهش نسبت آب به سیمان است مورد استفاده قرار گرفته و روش دوم به جهت افزایش اسلامپ بتن مد نظر قرار می گیرد.
      موفق باشید

  9. سلام روان‌ کننده بتن الان لیتری چنده ؟ به من گفتن برای هر میکسر باید نصف گالن بزنی گالن هاشون ۲۰ لیترین درسته ؟

    • سلام جناب دوگوهرانی
      این مسأله که برای هر میکسر چه مقدار روان کننده بتن مورد استفاده قرار گیرد، بستگی به دوز مصرفی محصول دارد و یک عدد ثابت ندارد.
      بله گالن های محصولات ۲۰ لیتری هستند. در مورد قیمت و جزئیات ثبت سفارش با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق و پایدار باشید

    • سلام جناب غفوری
      به طور کلی برای اینکه بتن از کارایی قابل قبولی برخوردار باشد و بتوان آن را پمپ کرد می بایست اسلامپ (روانی) مناسبی داشته باشد. در صورتی که برای تأمین این هدف آب بتن افزایش یابد، نسبت آب به سیمان بالا می رود و این موضوع سبب کاهش مقاومت شدید بتن خواهد شد. برای دستیابی به این موضوع می بایست از روان کننده بتن استفاده کرد. لازم به ذکر است که این مورد تنها یکی از ده ها دلیل استفاده از روان کننده در بتن به شمار می رود.

    • سلام جناب مروجی
      بارهای خرده از طریق باربری های خرده بار و بارهای عمده از طریق باربری و با توجه به مقدار بار با وانت، نیسان، کامیون ۹۱۱ و کامیون کفی ارسال می گردند.
      موفق و پیروز باشید

    • سلام جناب جلیلی
      در ابتدا باید عنوان کنیم که در حالت کلی هرچه میزان آبی که درون مخلوط بتن به کار می رود کاهش یابد، مقاومت بتن افزایش می یابد یعنی این دو موضوع با هم رابطه معکوس دارند. زمانی که از روان کننده بتن به منظور کاهش نسبت آب به سیمان استفاده می شود، از آنجا که از میزان آب مصرفی کاسته می شود، نتیجتا مقاومت بتن افزایش خواهد یافت.
      موفق و پیروز باشید

  10. سلام جناب مهندس عرض ادب
    دیدم مردم اینجا نظرشونو گفتن حیفم اومد من نیام و نظرمو نگم
    الان دیگه فک کنم حدود ۵ سالی هست که زحمت روان کننده های ما با شرکت‌شماست و دیگه کلا خودمونو از این‌بابت راحت کردیم‌ و هرچی احتیاج‌ داریم‌ سریع از کارخونه شما تهیه میکنیم‌ الحق والانصاف هم همیشه محصول با کیفیت‌ و درجه یک بهمون دادید اخوی بنده هم همیشه از اخلاق کاری خوب پرسنلتون تعریف میکنه خدا خیرتون بده
    خواستم اینجا نظرمو بگم و یه تشکر ازتون کرده باشم
    در پناه خدا باشید

    • سلام جناب زرینی
      باعث افتخار و مباهات مجموعه ما است که مشتریانی چون شما محترم، بزرگوار و وفادار داریم. خوشحالیم که توانسته ایم در این ۵ سالی که خریدهای خود را از ما انجام می دهید، رضایت خاطر شما را کسب نماییم و خدا را از این بابت بسیار شکر می کنیم. تشکر می کنیم از اینکه به شرکت ما لطف داشتید و نظر خود را برای ما کامنت کردید
      پایدار و موفق باشید

    • سلام جناب اشراقی
      این موضوع بستگی به این دارد که چه سالیدی که در روان کننده به کار رفته باشد و عیار بتن چند باشد. به عنوان مثال اگر دوز مصرفی روان کننده بتن ۰٫۱ درصد بوده و عیار بتن ۴۰۰ باشد، هر یک لیتر روان کننده بتن برای ۲٫۵ متر مکعب بتن کافی است اما در صورتی که دوز مصرفی روان کننده ۴ درصد باشد، برای هر یک متر مکعب بتن ۴ لیتر روان کننده بتن نیاز است.
      موفق و پایدار باشید

  11. سلام دو هزار لیتر روان کننده بتن دارم قیمت مناسب میدم لیتری ۵۵ تومن خرید دارید شما ؟

    • قیمتت بالاست الان روان کننده های خیلی قوی قیمت هر لیترش کمتر از اینه اگه قیمت پایین تر میدی من هزار لیترشو میخام البته اگه نفروختیش هنوز

    • سلام جناب محسنی
      این سوال بستگی به این دارد که روان کننده مورد نظر چه دوز مصرفی داشته باشد. برای مثال روان کننده ای که درصد مصرفی آن ۰٫۱ درصد است نسبت به ماده ای که ۱ درصد از آن در هر متر مکعب بتن لازم است، مقادیر متفاوتی ارائه می کنند. بنابراین برای محاسبه این موضوع دوز مصرفی روان کننده و عیار بتن می بایست مشخص باشد.
      موفق باشید

  12. سلام در حال حاضر (۳ اسفند) قیمت هر لیتر روان کننده بتن قوی و خوب که یه بتن عالی دربیاره چقدره ؟

    • سلام جناب شکوری
      در مورد این سوال با بخش فروش مجموعه (۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱) تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

  13. سلام عرض ادب من میتونم یک لیتر روان کننده بتن از شرکت شما تهیه کنم و در صورتی که تست کردیم و کارفرما راضی بود مقدار مورد نیازو تهیه کنم ؟

    • سلام جناب خلیلی زاده
      بله حتما
      به طور کلی روال کاری برای پروژه ها به همین صورت می باشد و پس از تست نمونه محصول، نسبت به ثبت سفارش اقدام می شود.
      موفق باشید

    • سلام جناب نوروزیان
      خیر در صورتی که اصولی مورد استفاده قرار بگیرد سبب افزایش مقاومت بتن نیز خواهد شد.
      همانطور که میدانید هرچه میزان آب مورد استفاده در بتن کاهش پیدا کند مقاومت آن افزایش خواهد یافت. در این حالت برای جبران اسلامپ و روانی بتن، روان کننده وارد کار می گردد و روانی مطلوب و مورد نظر را حاصل می کند. به عبارت دیگر می توانیم بدون اینکه عدد اسلامپ بتن را کاهش دهیم، مقدار آب بتن را کم کرده و از این طریق سبب افزایش مقاومت آن شویم.
      موفق باشید

  14. سلام خسته نباشید
    من برای یه کار تحقیقی آزمایشگاهی احتیاج به چند لیتر روان کننده دارم میخواستم بدونم قیمت هر لیتر روان کننده بتن چقدره و چطوری میتونم تهیه کنم ؟

    • سلام جناب فرخی
      روان کننده های بتن در پایه های شیمیایی مختلف و همچنین مقادیر ماده جامد متفاوتی تولید می شوند که هر کدام از این موارد در قیمت نهایی محصول تأثیرگذار است. طبیعتا روان کننده ای که دوز مصرفی پایین تری دارد قیمت هر لیتر آن نیز بیشتر است بنابراین در ابتدا می بایست مشخص کنید که دقیقا چه محصولی مورد نیازتان است در این مورد با کارشناسان مجموعه مشورت نموده و روان کننده ای که منطبق با شرایط آزمایشتان می باشد انتخاب نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب همدانی
      به طور کلی روان کننده موجب کاهش نسبت آب به سیمان می شود و این عامل سبب می شود که مقاومت و دوام بتن افزایش پیدا کند بنابراین در صورتی که از بتن با کیفیتی هم استفاده شود، روان کننده لازم است.
      موفق باشید

  15. روان کننده ای دارید که هم افزایش اسلمپ بده هم افزایش مقاومت و هم کاهش مصرف سیمان یعنی این سه تا حرکتو همزمان توی بتن انجام بده‌؟ اگه دارید لیتری چنده ؟

    • سلام جناب امیرسرداری
      این صحیح است که روان کننده های بتن به سه منظور اصلی در بتن مورد استفاده قرار می گیرند اما نمی توان همزمان هر سه هدف را در بتن ایجاد نمود.
      در صورتی که بدون اینکه میزان آب بتن را کاهش دهیم، روان کننده به آن بیفزاییم سبب افزایش اسلامپ و روانی و بهبود پمپ پذیری خواهد شد.
      در صورتی که بخشی از آب بتن را کاهش داده و سپس اقدام به افزودن روان کننده نماییم در این حالت مقاومت بتن افزایش خواهد یافت.
      در مورد قیمت هر لیتر روان کننده بتن نیز با کارشناسان واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب یگانه
      در صورتی که در شرایط مناسب دمایی حفظ و نگهداری شود، تا یکسال تاریخ مصرف دارد.
      موفق باشید

    • سلام جناب تخمه چیان
      به طور کلی روان کننده بتن برای تمامی مقاطع مورد بتن ریزی لازم است و بسیاری از خواص مربوط به بتن تازه و سخت شده را بهبود می بخشد. در رابطه با دیوار برشی به دلیل اینکه بتن می بایست به لابلای تمامی آرماتورها وارد شود و از آنجایی که در دیوار برشی تراکم زیاد آرماتورها وجود دارد، استفاده از روان کننده بتن یکی از ارکان اساسی بتن ریزی این قطعه محسوب می شود که حتما می بایست در نظر گرفته شود.
      موفق باشید

  16. سلام ما ۱۶ تا ستون داریم بتن c30 باید داشته باشیم از چه روان کننده ای استفاده کنیم بهتره ؟

    • سلام جناب غلامی
      جواب این سوال بستگی دارد که بتن ریزی مربوطه در چه شرایط آب و هوایی انجام خواهد شد، فاصله بچینگ بتن آماده تا محل پروژه چقدر است و … . به طور کلی روان کننده ها انواع متفاوتی دارند که با توجه به شرایط مخصوص به هر پروژه تجویز می گردند. جهت دریافت مشاوره با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  17. سلام شما روان کننده های یک لیتری برای نمونه و انجام تست میدید که اگر خوب جواب داد مقدار زیاد بگیریم ؟

    • سلام جناب میرحسینی
      بله از روان کننده مورد نظرتان یک لیتر به عنوان نمونه حضورتان ارسال می گردد تا تست انجام دهید و در صورت رضایت کامل مقدار مورد نیازتان را تهیه نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب شریعتمداری
      بله به صورت مستقیم تأثیرگذار است. همانطور که می دانید روان کننده بتن سبب کاهش نسبت آب به سیمان می شود و از طرفی هم برای رسیدن به روانی مد نظر بتن، لازم نیست آب بیشتری به مخلوط اضافه گردد. این موضوعات سبب می شوند که آب اضافی در بتن وجود نداشته باشد و مقدار آب کمتر در بتن در هوای سرد برابر است با کاهش احتمال یخ زدگی و به دنبال آن تکمیل واکنش هیدراتاسیون و رسیدن به مقاومت مد نظر بتن.
      موفق باشید

  18. قیمت هر گالن ۲۰ لیتری روان کننده که کامل شل کنه بتن چنده بتن ستونارو میخایم بریزیم میخایم بزنیم‌ که ستونا کرمو درنیاد درسته از همین جنس باید استفاده بشه دیگه ؟

    • سلام جناب چمنی
      بله درست است می بایست از روان کننده استفاده نمایید. برای استعلام قیمت هر لیتر روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  19. اگر بخواهیم عیار بتن را بالا ببریم در حد ۵۵۰ باید حتما روان کننده استفاده کنیم ؟

    • سلام جناب معظمی
      این موضوع در وهله اول به طرح اختلاط بتن شما بستگی دارد و اینکه متریال مورد استفاده چه نوع و چه کیفیتی دارند اما به طور کلی بتن های با عیار بالا به دلیل میزان زیاد سیمان در آنها، بتن های سفت و با اسلامپ پایینی می باشند. از آنجا که هدف به کارگیری بتن با عیار بالا دستیابی به مقاومت بالا بوده است لذا اضافه کردن آب منجر به کاهش مقاومت آن خواهد شد. از طرف دیگر اکیپ بتن ریزی نمی توانند بتنی که سفت است را پخش و ویبره کنند و همچنین این بتن به هیچ عنوان نیز قابل پمپ شدن نخواهد بود در چنین شرایطی استفاده از روان کننده بتن بسیار حیاتی است چرا که به راحتی افزایش اسلامپ بتن را بدون کاهش مقاومت آن فراهم می سازد.
      موفق باشید

  20. این مورد که میفرمایید روان کننده باعث افزایش مقاومت اولیه و نهایی می شود را من متوجه نمیشم خب اگه اینطور باشه که همه استفاده میکنن حتما

    • سلام جناب امیرسرداری
      استفاده از روان کننده بتن موجب می شود آب کمتری وارد مخلوط بتنی گردد و هرچه نسبت آب به سیمان در بتن کمتر باشد مقاومت اولیه بتن با افزایش روبرو خواهد شد. به دست آمدن مقاومت اولیه بالا منجر به حصول مقاومت نهایی بالا نیز خواهد شد. روان کننده بتن باعث می شود بتوانیم اسلامپ مورد نظر را از بتن گرفته بدون آنکه به طرح اختلاط بتن آب بیشتری اضافه کنیم.
      موفق باشید

  21. روان کننده ترک خوردگی های بتن را کاهش میدهد؟ ممکنه توضیحات بیشتری برای درک موضوع بفرمایید

    • سلام جناب پهلوان
      در ابتدا باید بگوییم بله صحیح است روان کننده ها سبب کاهش ترک خوردگی در بتن می گردند. دلیل امر این است که استفاده از روان کننده بتن موجب می گردد تا نسبت آب به سیمان در بتن کاهش یابد. هرچه میزان آب مازاد بر آنچه که برای هیدراتاسیون نیاز است کاهش یابد، عملا تبخیر کمتری نیز از سطح بتن صورت گرفته و حفرات خالی از آب کمتری ایجاد می شود و ترک خوردگی هایی که به این سبب روی سطح بتن ایجاد می شوند کاهش می یابد.
      موفق باشید

    • سلام جناب پروایی
      خوشحالیم که مطلب فوق مورد توجهتان قرار گرفته است. تمامی تلاش پرسنل تولید محتوای مجموعه ارائه مطالب کاربردی و تدوین آموزش های مورد نیاز است.
      موفق باشید

  22. قیمت هر لیتر روان کننده بتن هر شرکت با شرکت دیگه فرق داره این داستانش چیه ما گیج شدیم از شما بگیریم از شرکتی دیگه بگیریم‌کدوما بهتره کدوم به نفعه

    • سلام جناب اسدی
      قیمت هر لیتر روان کننده بتن ارائه شده توسط هر شرکت با توجه به پارامترهای متعددی تعیین می شود از جمله اینکه میزان ماده موثر به کار رفته در محصول چقدر است، رزین مورد استفاده در روان کننده مورد نظر تولید داخل است یا وارداتی، پایه شیمیایی که روان کننده بر اساس آن تولید می شود چه می باشد، میزان تأثیرگذاری محصول مورد نظر در بتن و پای پروژه چقدر است، روان کننده مد نظر با چه نتایج آزمایشگاهی جواب می دهد و بسیاری موارد دیگر. با توجه به موارد ذکر شده کیفیت روان کننده ارائه شده توسط هر شرکت تا حدی با شرکت های تولیدی دیگر متفاوت است بنابراین بهترین راه برای اینکه خریدی مطمئن را انجام دهید این است که در ابتدا مقدار کمی از محصول را به عنوان نمونه تهیه کرده و با متریال بتن خود از جمله سنگدانه ها و سیمان تست کنید و در صورتی که جوابگوی نیاز شما بود و انتظارتان را برآورده کرد، آنگاه نسبت به تهیه روان کننده های مورد نیاز خود اقدام نمایید.
      موفق باشید

  23. سلام قیمت هر لیتر روان کننده بتن با درصد جامد بالا نسبت به یه روان کننده با درصد جامد پایین چقدر با هم تفاوت دارن ؟

    • سلام جناب مظاهری
      در مورد استعلام قیمت هر لیتر روان کننده بتن در مدل های مختلف و مقایسه آنها با یکدیگر با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید. اما به طور کلی روان کننده های با سالید بالا به سبب میزان مصرف بسیار کمی که در بتن دارند و به عبارت دیگر دوز مصرفی آنها پایین است از لحاظ اقتصادی فوق العاده به صرفه هستند و کیفیت بسیار بالایی را نیز ارائه می دهند.
      موفق باشید

  24. به ازای هر لیتر روان کننده بتن باید یک لیتر هم آب اضافه کنیم یا نیاز نیست ؟ الان قیمت روان کننده لیتری چنده ؟

    • سلام جناب سیمانی
      خیر نیازی به اضافه کردن آب نیست. به عبارت دیگر ما از روان کننده بتن استفاده می کنیم تا دیگر آب اضافی وارد بتن نکنیم چرا که افزودن آب به شدت سبب افت مقاومت بتن خواهد شد بنابراین هر لیتر روان کننده بتن به صورت خالص به بتن اضافه می گردد و افزایش اسلامپ و روانی بتن را در پی خواهد داشت.
      موفق باشید

  25. عرض ادب امکانش هست من یک لیتر روان کننده بتن بگیرم ازتون و تست کنم تو کارم اگر نتیجه مد نظرم رو داد خرید کلی رو انجام بدم ؟

    • سلام جناب قاضی زاده
      بله حتما
      نمونه روان کننده بتن در بسته بندی یک لیتری حضورتان تقدیم می شود. جهت هماهنگی های لازم در این رابطه با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  26. سلام قیمت هر لیتر روان کننده بتن کیفیت درجه یک میخواستم ؟ ارسال به شهرستان هم دارید ؟‌

    • سلام جناب مروتی
      بله به سراسر کشور ارسال داریم. جهت استعلام قیمت هر لیتر روان کننده با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مسروری
      تفاوتی که بین قیمت هر لیتر روان کننده بتن معمولی و روان کننده قوی وجود دارد به میزان ماده موثر به کار رفته در آن برمی گردد. در صورتی که میزان سالید استفاده شده در روان کننده بالا باشد قیمت هر لیتر آن نیز بالا می باشد ولی همین روان کننده به جهت دوز مصرفی پایین تر در بتن از نظر اقتصادی به صرفه تر است. جهت استعلام قیمت لیتر روان کننده با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب کتیراچی
      روان کننده های بتن در انواع و اقسام مختلفی وجود دارند که هر کدام از آنها ویژگی های خاص خود را داشته و طبیعتاً قیمت های متفاوتی نیز دارند. به منظور استعلام قیمت هر لیتر روان کننده بتن در انواع مختلف می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب مناقبی
      روان کننده های بتن در انواع و مدل های مختلف تولید می شوند. باید این موضوع را مد نظر قرار دهید که از روان کننده چه انتظاراتی دارید و دقیقا نسبت به آن اقدام به تهیه روان کننده مربوطه نمایید. موضوعاتی از قبیل هوای گرم و هوای سرد و میزان فاصله از بچینگ تا پروژه و … عواملی هستند که در انتخاب روان کننده تأثیرگذارند. لازم به ذکر است هرچه قیمت هر لیتر روان کننده بتن بالاتر باشد و یا به عبارتی سالید و ماده موثر موجود در آن بیشتر باشد، قیمت تمام شده آن از نظر اقتصادی مناسب تر است.
      موفق باشید

    • سلام جناب صابونچی
      روان کننده های بتن انواع مختلفی دارند که بر اساس پایه شیمیایی و میزان ماده موثر به کار رفته در ترکیباتشان در اقسام و قیمت های متفاوتی وجود دارند. برای استعلام قیمت هر لیتر روان کننده بتن در انواع مختلف می توانید با کارشناسان فروش مجموعه تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب فکور
      بله این موضوع کاملاً درست است. اگر میزان سالید روان کننده بالا باشد با مقدار کمتری از آن در بتن جواب می گیریم و طبیعتاً هزینه کمتری نیز برای تهیه روان کننده انجام می دهیم، اما چنانچه میزان سالید روان کننده پایین باشد برای اینکه به نتیجه مورد نظر دست یابیم می بایست مقدار بیشتری از محصول استفاده کرده و همین عامل موجب می گردد تا هزینه آن بیشتر و غیر اقتصادی گردد بنابراین در صورتی که خرید شما به صورت دست اول انجام شود و با فرض اینکه میزان هزینه پرداخت شده دقیقا در تولید محصول به کار رفته باشد، چنانچه قیمت هر لیتر روان کننده بتن بالا باشد از نظر اقتصادی به نفع پروژه است و در صورتی که قیمت هر لیتر روان کننده پایین باشد به ضرر اقتصاد پروژه است. بنابراین حتما قبل از اقدام به تهیه روان کننده با افراد خبره در این زمینه مشورت نموده تا انتخابی مناسب داشته باشید. لازم به ذکر است که در این رابطه می توانید از راهنمایی کارشناسان فروش مجموعه استفاده نمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب اصغری
      به طور کلی هرچه میزان سالید یا ماده موثر به‌کار رفته در روان کننده های بتن بیشتر باشد، دوز مصرفی آن پایین تر است. به عبارتی هرچه روان کننده مد نظر نسبت به ماده موثری که پایه اصلی آن را تشکیل می‌دهد خلوص بیشتری داشته باشد با میزان کمتری در بتن نتیجه مورد نظر حاصل خواهد شد. گفتنی است که هرچه دوز مصرفی محصول پایین تر باشد قیمت هر لیتر از آن روان کننده بتن بالاتر خواهد بود چرا که با مقدار خیلی کمی از محصول می توانیم روانی خوبی برای بتن فراهم کنیم و هرچه ماده موثر به کار رفته در روان کننده کمتر باشد، به منظور این که بتواند نیاز ما را نسبت به روانی مد نظر و یا اهداف دیگر در بتن ریزی تحقق بخشد می بایست دوز مصرفی آن بالاتر برود. قیمت هر لیتر روان کننده بتن با دوز مصرفی بالا نسبت به روان کننده بتن با دوز مصرفی پایین کمتر است اما به دلیل میزان مصرف بیشتر در بتن از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نیست چرا که نیاز داریم میزان خیلی بیشتری از آن را در پروژه مورد استفاده قرار دهیم. با یک حساب سرانگشتی تقریباً ۲٫۵ تا ۳ برابر افزایش هزینه برای تهیه روان کننده ایجاد می شود. در صورتی که بخواهیم روان کننده های با سالید بالا را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنیم می بایست خرید خود را به صورت دست اول انجام دهیم و مستقیم از کارخانه تولیدی محصولات خود را تهیه کرده و اطمینان حاصل کنیم که قیمتی که بابت تهیه آن می پردازیم در تولید محصول هزینه شده است و محصول از کیفیت بالایی برخوردار است. در این زمینه می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تولیدی تماس حاصل فرمایید.
      موفق باشید

    • سلام جناب قاسمی
      استفاده از روان کننده داخل بتن بستگی به هدف ما برای بتن ریزی آن پروژه دارد. بستگی دارد به اینکه ما برای افزایش اسلامپ روان کننده را به بتن اضافه می کنیم یا به جهت افزایش مقاومت بتن از این محصول استفاده می کنیم. در هر حالت روش کار متفاوتی را برای استفاده از روان کننده بتن باید پیش بگیریم. در حالت اول پس از اینکه تراک میکسر به پروژه رسید میزان روان کننده مورد نظر را به آن اضافه می نماییم و از قبل تغییری در میزان آب بتن و به تبع آن اسلامپ بتن ایجاد نمی کنیم و میزان روان کننده اضافه شده باعث افزایش روانی و اسلامپ بتن خواهد شد. در صورتی که به اسلامپ بالاتری نیاز داشته باشیم می‌بایست روان کننده بیشتری به آن اضافه کرده و در صورتیکه اسلامپ کمتری بخواهیم میزان آن را پایین تر می آوریم. در حالت دوم به سبب اینکه استفاده از روان کننده باعث افزایش مقاومت بتن گردد می بایست از قبل این موضوع را به بچینگ کارخانه تولید بتن آماده اطلاع داده و از آنها بخواهیم بتنی با اسلامپ پایین تر و یا به عبارت دیگر بتنی سفت تر به ما بدهند تا پس از افزودن روان کننده به آن روانی مدنظر حاصل شده و بتن قابلیت بتن ریزی داشته باشد. عملاً در این حالت انتظار اسلامپ بالایی از بتن نداریم و می خواهیم همان روانی معمول بتن را با استفاده از روان کننده ایجاد کنیم چرا که می دانید هرچه نسبت آب به سیمان در بتن پایین تر باشد مقاومت آن بالاتر خواهد رفت به همین سبب ما نیز از این مکانیزم استفاده می‌کنیم و روانی مدنظر بتن را به وسیله عاملی بیرونی به نام روان کننده تعیین می کنیم که بتوانیم مقاومت بتن را در بهترین حالت خود را حفظ نماییم.
      موفق باشید

    • سلام جناب اکبرپور
      جواب این سوال بستگی به این دارد که از چه نوع روان کننده ای با چه درصد سالیدی استفاده می کنید. برای مثال اگر از ابر روان کننده استفاده می کنید به ازای هر متر مکعب بتن به کمتر از یک لیتر از آن نیاز خواهید داشت و این در حالی است که اگر از یک روان کننده معمولی استفاده نمایید به حدود ۶ لیتر از آن نیاز خواهید داشت. بنابراین بسیار مهم است که در هنگام خرید روان کننده بتن با اطلاعاتی مناسب خرید خود را انجام دهید تا محصولی تهیه نمایید که علاوه بر کیفیت مناسب از نظر اقتصادی نیز کاملا مقرون به صرفه باشد. لازم به ذکر است اگر به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه نسبت به تهیه روان کننده اقدام نمایید، قیمت هر لیتر روان کننده بتن نشان دهنده بالا یا پایین بودن دوز مصرفی آن است. در صورتی که قیمت هر لیتر روان کننده بالا باشد یعنی دوز مصرفی محصول پایین بوده و از لحاظ اقتصادی به صرفه است اما اگر قیمت آن پایین باشد نشان از دوز مصرفی بالای آن خواهد داشت و مبین این است که تهیه آن غیراقتصادی است.
      موفق باشید

  27. سلام وقتتون بخیر یه سوال دارم از جنبه راهنمایی
    میخوام بدونم از چه طریقی میشه فهمید چه روان کننده ای خوبه الان قیمت هر لیتر روان کننده بتن انقدر بالاست که نمیشه ریسک کرد باید یه روان کننده جنس خوب آدم پیدا کنه از کجا میتونم بفهمم این موضوعو ؟

    • سلام جناب طلایی
      با توجه به اینکه روان کننده های بتن در پایه های شیمیایی مختلفی تولید و عرضه می گردند، انتخاب نوع مناسب آنها و همچنین انتخاب محصولی با کیفیت بالا از بین آنها موضوعی تخصصی است که در طی تجربه کار کردان با انواع محصولات رایج در بازار طی سالیان سال ایجاد می گردد، اما به طور کلی برای اینکه خریدی مناسب از بین انواع روان کننده های بتن انجام دهید، بهترین راه و عملیاتی ترین راه این است که چند نمونه مختلف از روان کننده های چند شرکت را دریافت نموده و در کار خود تست کنید و هر کدام که با شرایط پروژه شما انطباق بیشتری داشت آن را به عنوان محصول نهایی خود انتخاب کنید لازم به ذکر است که مشاورین فنی در این مجموعه راهنمایی های لازم در مورد تهیه نوع مناسب روان کننده های بتن با توجه به شرایط پروژه شما را به طور کامل در اختیارتان خواهند گذاشت و راه شما را برای تهیه این محصولات بسیار هموار خواهند کرد.
      موفق باشید

    • سلام جناب شفیعی
      بسیار خوشحالیم که این مطلب مورد توجهتان قرار گرفته است.
      تشکر می کنیم از حسن توجه جنابعالی
      موفق باشید

    • سلام جناب غلامی
      روان کننده بتن هم برای آب و هوای گرم و هم برای آب و هوای سرد کاربرد دارد. در هوای گرم به سبب اینکه آب بتن به سرعت تبخیر می شود و کارایی بتن کاهش می باید می بایست با استفاده از روان کننده شرایط مد نظر برای روانی بتن را فراهم آوریم. لازم به ذکر است که در صورت عدم استفاده از روان کننده جهت انجام بتن ریزی به ناچار می بایست به مخلوط بتنی آب اضافه نمود جهت پمپاژ که این کار مقاومت بتن را به شدت تحت تأثیر قرار می دهد.
      در آب و هوای سرد هر چقدر نسبت آب به سیمان پایین تر باشد احتمال یخ زدگی آب درون بتن کمتر می شود به همین سبب استفاده از روان کننده بتن در فصول سرد سال نیز رواج دارد. بنابراین استفاده از روان کننده بتن چه در فصل گرم و چه فصل سرد سال از رونق بالایی برخوردار است و جزء پرفروش ترین محصولات به شمار می رود. قابل ذکر است که قیمت هر لیتر روان کننده بتن در مقایسه با کارکرد فوق العاده ای که برای بتن دارد فوق العاده مناسب و به صرفه است به همین سبب کارفرمایان و پیمانکاران به راحتی از این محصول در پروژه های خود بهره می برند.
      موفق باشید

  28. داداش روان کننده هایی که دارید حرف نداره یه کم ازش که میزنی به بتن یه حالت خوبی میکنه کامل جالب این بود اپراتور پمپ میگفت این چه مدلیه اسمش چیه عالی جواب میده
    واقعا تشکر میکنم

    • سلام جناب بابایی
      ممنون و متشکریم بابت لطف و کامنت زیبای شما. فی الواقع بسیار خوشحال و خرسندیم که روان کننده های ما توانسته موجبات رضایت خاطر شما بزرگوار را فراهم نماید. تمامی تلاش پرسنل مجموعه این است که بهترین محصولات را با بهترین کیفیت عرضه داشته و روز به روز رضایت خریداران بیشتری را کسب نمایند.
      موفق باشید

  29. کلا نمیشه یه کار کرد که بتن توی کارخونه بتن بدون اضاف کردن روان کننده روان باشه؟

    • سلام جناب صمدی پور
      به طور کلی بتن یا با استفاده از روان کننده روان می شود یا با استفاده از آب. اگر قرار باشد که بتن در خود کارخانه بتن و بدون استفاده از روان کننده بتن روان شود می بایست با استفاده از آب این امکان صورت گیرد و نسبت آب به سیمان در بتن افزایش یابد و این افزایش در نسبت آب به سیمان موجب می گردد مقاومت بتن به میزان زیادی کاهش یابد. بنابراین بهترین روش برای افزایش روانی و اسلامپ بتن استفاده از روان کننده بتن است و با توجه به اینکه قیمت هر لیتر روان کننده بتن نسبت به قیمت هر متر مکعب بتن بسیار مناسب است و عملا هزینه ای محسوب نمی شود خیلی راحت می توانید از این محصول فوق العاده کاربردی در پروژه های خود استفاده نمایید.
      موفق باشید
      موفق باشید

    • سلام جناب جوادی
      میزان مصرف روان کننده بتن بستگی به این دارد که از چه نوع روان کننده ای با چه پایه شیمیایی و چه دوز مصرفی استفاده می کنید چرا که هر نوع از آنها مقادیر مصرف متفاوتی دارند. به طور مثال اگر از ابر روان کننده بتن با دوز مصرفی ۰٫۱ تا ۰٫۳ درصد استفاده کنید و عیار بتن ۴۰۰ باشد به حدود ۴۰ کیلوگرم از این نوع روان کننده نیاز خواهید داشت.
      موفق باشید

    • سلام جناب ابراهیمی
      در این باب باید بگوییم که تقریبا هر لیتر روان کننده بتن حدودا برای روانسازی یک متر مکعب بتن کافی می باشد البته این موضوع بستگی به این دارد که از روان کننده های با درصد سالید بالا در بتن استفاده کنید. به طور معمول قیمت هر لیتر روان کننده بتن در حدود ۳ درصد قیمت هر متر مکعب بتن آماده است. این موضوع کاربردی و اقتصادی بودن مصرف روان کننده بتن را به طور کامل اثبات می کند.
      موفق باشید

  30. اگر یه بتنی خیلی خوب و با کیفیت باشه و دونه بندی خوبی هم داشته باشی بازم لازمه روان کننده توش بزنیم ؟

    • سلام جناب زبردست
      بتن شما هر درجه ای از کیفیت را که دارا باشد استفاده از روان کننده کیفیت آن را بالاتر می برد. گاها بتن هایی ریخته می شوند که یا از نظر مقاومتی و دوامی یا از لحاظ دانه بندی یا آب انداختگی یا همه این عوامل با هم شرایط نامناسبی دارند. در این شرایط استفاده از روان کننده بتن موجب می گردد تا ضعف های بتن تا حد ممکن کاهش پیدا کرده و بتن شرایط مناسبی را جهت استفاده در پروژه پیدا کند اما هنگامی که بتن مورد نظر چه از نظر مشخصات فنی و چه از نظر اسلامپ و روانی شرایط مناسبی دارد استفاده از روان کننده این شرایط خوب را دو چندان کرده و بتن منسجم و یکنواخت تری که تمام ویژگی های آن بهبود یافته است را در اختیار ما قرار می دهد بنابراین استفاده از روان کننده بتن در هر شرایطی به نفع پروژه است. از آنجا که قیمت هر لیتر روان کننده بتن در مقابل هر متر مکعب بتن بسیار عدد ناچیزی می باشد تمایل به استفاده از آن و بهره گیری در پروژه بسیار بالا بوده و همین عامل روان کننده را به پرتقاضاترین افزودنی بتن تبدیل کرده است.
      موفق باشید

  31. آیا قیمت هر لیتر روان کننده بتن روی کیفیت این محصول تأثیرگذار است واقعا یا فرقی نداره

    • سلام جناب نبوی
      در صورتی که خرید خود را به صورت مستقیم از کارخانه انجام دهید افزایش قیمت هر لیتر روان کننده بتن به منزله افزایش کیفیت آن محصول است چرا که می توان گفت آن عدد قیمت در روند تولید محصول هزینه شده است اما در صورتی که خرید خود را از واسطه ها و یا فروشگاه های خرده فروشی محصولات انجام دهید ممکن است افزایش قیمت محصول به سبب چند دست چرخیدن محصول تا رسیدن به دست مصرف کننده اصلی باشد و افزایش کیفیت در این میان مطرح نباشد.
      موفق باشید

  32. عرض ادب
    من یه لیتر روان کننده بتن میخوام که آزمایش کنم ببینم کیفیتش توی کار چطوره
    چطوری میتونم ازتون بگیرم ؟

    • سلام جناب حمزه لو
      در رابطه با دریافت نمونه با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  33. قیمت هر ۲۰ لیتری روان کننده بتن چنده ؟ فقط ۲۰ لیتری دارید یا بسته بندی های دیگه ای هم‌ دارید ؟

    • سلام جناب امان الهی
      گالن های ۲۰ لیتری، بشکه های ۲۲۰ لیتری و مخازن ۱۱۰۰ لیتری جهت سفارش آماده می باشد. جهت استعلام قیمت هر ۲۰ لیتری روان کننده بتن با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  34. سلام ما ۲۲ تا ستون داریم ۴۰ در ۵۰ و ۵۰ در ۵۰ میخوایم بتن بریزیم‌ چه روان‌کننده ای بگیریم براش ؟

    • سلام جناب کرمانشاهی
      روان کننده های بتن با پایه های شیمیایی متفاوت و همچنین دوز های مصرفی مختلفی وجود دارند. به طور کلی راهنمایی پیرامون به کارگیری روان کننده ها احتیاج به اطلاعات بیشتری از شرایط پروژه دارد اما در حالت کلی در صورتی که از روان کننده های با درصد سالید بالاتر و دوز مصرفی پایین تر در بتن ریزی پروژه استفاده کنید هم از لحاظ اقتصادی هم از نظر کیفی به نفع پروژه است.
      موفق باشید

    • سلام جناب نوابی
      زمانی که بخواهیم اسلامپ بتن بالایی داشته باشیم روش اضافه کردن روان کننده بتن با حالت های دیگر کمی تفاوت می کند. اسلامپ اولیه بتن به صورت معمول بین ۷ و ۸ است در این حالت برای اینکه اسلامپ بالاتری برای بتن داشته باشیم می‌بایست روان کننده را در کارگاه و پای پروژه به تراک میکسر حاوی بتن اضافه نموده و روانی بتن را افزایش دهیم. در این صورت نسبت آب به سیمان در اصل همان نسبت آب به سیمان بتن تولیدی خواهد ماند با این تفاوت که افزایش اسلامپ و روانی با استفاده از روان کننده بتن ایجاد خواهد شد و در مقاومت بتن خللی وارد نخواهد شد.
      موفق باشید

    • سلام جناب رشیدی
      روان کننده های بتن در انواع مختلفی وجود دارند و هر چه میزان سالید یا ماده جامد یا ماده موثر آنها بالاتر باشد، دوز مصرفی محصول پایین تر آمده و این موضوع موجب می گردد که قیمت هر لیتر روان کننده بتن مورد نظر نسبت به روان کننده های با سالید پایین تر بیشتر باشد. نکته ای که وجود دارد این است که هرچه عدد قیمت روان کننده بالاتر می رود از لحاظ اقتصادی بیشتر به نفع پروژه می باشد چرا که با میزان کمتری از روان کننده می توان پروژه را به اتمام رسانید و همین موضوع زمینه کاهش هزینه مربوط به روان کننده را فراهم خواهد نمود. اختلاف بین قیمت هر لیتر روان کننده بتن معمولی و متوسط و قیمت بالا زیاد نیست و شما می توانید در هنگام تهیه محصول این موضوع را مد نظر قرار دهید و روان کننده های با سالید بالا تهیه کنید چرا که هزینه های لازم را به مراتب با کاهش چشمگیری روبرو می کند ضمن اینکه هرچه سالید روان کننده بالاتر باشد عملا محصول کیفیت بالاتری داشته و بتن حاصل از آن مقاومت و دوام بیشتری خواهد داشت.
      موفق باشید

  35. سلام یه سوال دارم این روان کننده از چه روشی بتن و سیمانو شل میکنه ؟ آیا آب بتن زیاد میشه ؟

    • سلام جناب درودگر
      خیر به هیچ وجه روان کننده آب بتن را افزایش نمی دهد و از طریق مکانیزم شیمیایی خاص خود شرایطی را فراهم می آورد که همان آب موجود در بتن بهتر و بیشتر در بین ذرات سیمان نفوذ کرده و افزایش روانی را در پی داشته باشد.
      موفق باشید

    • سلام جناب روغنی
      روان کننده های بتن ۲۰ لیتری در دوز های مصرفی مختلفی تولید و ارائه می گردند. هرچه دوز مصرفی پایین تر باشد قیمت هر لیتر روان کننده بتن نیز بیشتر خواهد بود اما به لحاظ اقتصادی صرفه اقتصادی بیشتری را فراهم می سازند. جهت استعلام قیمت روان کننده های ۲۰ لیتری با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  36. سلام وقت شما بخیر
    من کارخونه تولید بتن آماده دارم‌ و‌ تو فکرمه بیشتر از روان کننده استفاده کنم حالا دارم تحقیق میکنم که کدوم محصول بهتره کدوم برند بهتره که ازش بگیرم از حالا به بعد
    شما چه نوع روان کننده های دارید و قیمت هر لیتر روان کننده بتن چنده و چقد باید داخل بتن مخلوط بشه ؟

    • سلام جناب زهره وند
      روان کننده های ما در لول های مختلف از نظر دوز مصرفی تولید می شوند و هرچه دوز مصرفی روان کننده پایین تر باشد قیمت هر لیتر آن بالاتر می رود. توصیه می شود به منظور دریافت اطلاعات و راهنمایی های بیشتر با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  37. سلام مخلصم
    من یه ۱۵ تا گالن روان کننده احتیاج دارم لطف کنید پیش فاکتور بفرستید هزینه ارسالم توش باشه تا واریزی بزنم
    امامرضایی ‌۰۹۰۲۵۱۲۳۳۶۸

    • سلام جناب امامرضایی
      پیش فاکتور محصولات درخواستی در واتس اپ حضورتان ارسال گردید.
      موفق باشید

  38. سلام میشه خیلی واضح به من بگید اگه روان کننده نخرم چی میشه ؟؟ این ناظره گیر داده که حتما حتما باید روان کننده بزنی داستان چیه

    • سلام جناب نیکوکار
      در صورت عدم استفاده از روان کننده بتن هنگامی که نیاز باشد بتن را برای بتن ریزی طبقات بالا پمپ نمایند مجبور می شوند برای اینکه بتن در لوله پمپ گیر نکند به آن آب اضافه کنند و به این ترتیب نسبت آب به سیمان بالا می رود. به طور کلی بالا رفتن نسبت آب به سیمان در بتن موجب می شود مقاومت فشاری بتن بسیار کاهش پیدا کند و عملاً نمی توانیم روی مقاومت آن حساب کنیم. نکته دیگری که وجود دارد این است در مواقعی که با تراکم میلگرد در فونداسیون ستون ها، تیر ها و سقف ها مواجه هستیم برای اینکه بتن بتواند به خوبی به لابلای آنها ورود کرده و بطور کامل اطراف آرماتورها را پوشش دهد می بایست از روانی خوبی برخوردار باشد و این روانی و افزایش اسلامپ اگر بدون حضور روان کننده و با استفاده از آب صورت گیرد افت مقاومت بتن را در پی خواهد داشت. در حالت دیگر بتن برای اینکه شرایط لازم برای تسطیح و پخش شدن را داشته باشد باید کارایی و کارپذیری خوبی داشته باشد که این موضوع نیز با استفاده از روان کننده بتن به بهترین شکل ممکن انجام می شود. قابل توجه است بگوییم در صورتی که از روان کننده بتن در کارتان استفاده کنید علاوه بر اینکه هزینه خاصی به شما تحمیل نمی گردد بلکه در سایر هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد که برخی از آنها می توانند شامل کاهش هزینه های مربوط به عوامل انسانی و اکیپ اجرایی باشد به این ترتیب که افراد کمتری نیاز است تا بتن را پخش و متراکم نمایند و به این ترتیب در هزینه های پروژه صرفه جویی می شود. همچنین استفاده از روان کننده بتن موجب می گردد تا میزان سیمان مورد استفاده در بتن کاهش یابد و شما می‌توانید با کاهش نسبت آب به سیمان مقاومت مدنظر را کسب نمایید بدون اینکه بخواهید میزان سیمان خود را بالا ببرید. استفاده از روان کننده بتن امروز دیگر به یکی از بخش های اصلی بتن ریزی ها تبدیل شده است و کمتر پروژه ای را می بینیم که از این محصول بسیار کاربردی در بتن خود بهره نگرفته باشد. لازم به ذکر است که قیمت هر لیتر روان کننده بتن در مقابل قیمت هر متر مکعب بتن فوق العاده مناسب و به صرفه است به همین دلیل شما می توانید با صرف هزینه ای فوق العاده مناسب بسیاری از مزایا و خصوصیات بتن را به طور کامل دریافت نموده و مقاومت و دوام بالایی از بتن خود انتظار داشته باشید.
      توصیه می کنیم که طبق گفته ناظر سازه تان از روان کننده در پروژه تان بهره بگیرید.
      موفق باشید

  39. سلام خسته نباشید بنده چند روزه از شرکت های مختلف روان کننده قیمت میگیرم خیلی قیمت های مختلفی بهم گفتن ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که معیار انتخاب چی باید باشه

    • سلام جناب قیاسی
      به طور کلی روان کننده های بتن با قیمت های متفاوتی در بازار وجود دارند که همین امر انتخاب را برای مصرف کنندگان سخت می کند. بهترین و مطمئن ترین راه در این مواقع دریافت مقدار کمی از آن محصول به صورت نمونه است و در صورتی که با ویژگی های پروژه انطباق داشت و در پروژه جواب خوبی داد آنگاه نسبت به تهیه مقدار مورد نیاز روان کننده بتن اقدام نمایید.
      موفق باشید

  40. من چندین ساله کارم ساختمون سازیه همیشه ام روان کننده استفاده‌ میکنم ولی هیچوقت تا این حد با این مواد آشنا نشده بودم خیلی عالی توضیح دادید

    • سلام جناب فرامرزی
      لطفا جهت ارتباط مستقیم با مدیریت فروش با شماره ۰۹۱۲۵۷۰۹۵۳۱ تماس بگیرید.
      موفق باشید

  41. چرا فقط مقاله ها در‌مورد قیمت روان کننده بتن نوشته میشه چرا هیچ شرکتی در مورد کیفیت صحبتی نمیکنه ؟

    • سلام جناب لوارستانی
      در بخش مقالات وبسایت مجموعه مقالات و محتواهای بسیاری درباره روان کننده ها و همچنین کیفیت آنها، انواع مدل ها و دوزهای مصرفی متفاوت آنها وجود دارد که می توانید مورد مطالعه قرار دهید.
      موفق باشید

  42. سلام در حال حاضر که تاریخ امروز ۲۵ فرودین ۱۴۰۳ هست قیمت روان کننده بتن لیتری چنده ؟

    • سلام جناب حسینی
      برای استعلام قیمت روان کننده بتن با کارشناسان بخش فروش مجموعه تماس بگیرید.
      موفق باشید

  43. تشکر فراوان از نویسنده این مقاله
    برای کار پژوهشیم خیلی ازش استفاده کردم خدا خیرتون بده

    • سلام جناب ورمزیاری
      خوشحالیم که این مقاله برایتان کاربردی و مفید بوده است. در صورت نیاز می توانید از سایر مقالات قرار داده شده در وبسایت نیز استفاده نمایید.
      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.


Call Now Buttonتماس بگیرید